Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Value for money crossover
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Value for money crossover
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    104
    466
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nontaskatsaras last edited by

      Ο χρήστης nonos έγραψε:

      Υπερβολές.Είδικά το sx4 είναι από τα λίγα που δεν ξέχασαν να στρίβουν όντας ψηλά...

      Οικτρο αυτοκινητο σε καποιες τομεις και με προβληματικους συμπλεκτες. Δε μιλαω για SX4 CROSS.

      Προβληματισμοί συμπλέκτες, καλό μοτέρ,αδύναμοι δίσκοι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • gatoz
        gatoz last edited by

        R.S.
        ρε σεις,
        λετε πολλά για τα σουβ...
        μια χαρα ειναι και πανε, οπως μπορεις να τα πας και ακόμη λιγο...
        σγα, γιναμε οδηγαρες που παμε τη κουρσα στα ορια....
        τοσα χρονια με τα σεντανια και τα φαιβ ντορ εστριβα το ιδιο, μπορει και πιο αργα.
        τωρα βλεπω και τη σηκωμενη φουστιτσα της μανταμ στο σικ 500αρακι αριστερα...
        και η τετρα, ναι ειναι απαραιτητη....
        να πας και στη αμμο εκει που δεν παρκαρει αλλος, στο χιονι πιο ψηλα απο το τελεφερικ, να πεις δε γαμιεται, παμε σε εκεινο το μονοπατ.

        #milf-a-man

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andreas-qashqai last edited by

          Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:

          Υπερβολές.Είδικά το sx4 είναι από τα λίγα που δεν ξέχασαν να στρίβουν όντας ψηλά...

          Οικτρο αυτοκινητο σε καποιες τομεις και με προβληματικους συμπλεκτες. Δε μιλαω για SX4 CROSS.

          Προβληματισμοί συμπλέκτες, καλό μοτέρ,αδύναμοι δίσκοι.

          Πραγματικά αμφιβάλλω αν ξέρετε το αυτοκίνητο.

          150.000χιλ. χρειάστηκαν για να αλλάξουμε δίσκο-πλατό στο δικό μας και έχει κάνει πολλά από αυτά σε λάσπη που ο συμπλέκτης ζοριζόταν όσο δεν πάει!!

          Κατά τα άλλα δεν έχει κάνει κιχ και έχει περίπου εδώ και 60.000χιλ. υγραέριο.

          Τα μόνα αρνητικά είναι μερικά φθηνοκατασκευασμένα σημεία όπως το ντουλαπάκι μπροστά στο συνοδηγό και ο μικρός χώρος αποσκευών.

          Μιλάω για το πρώτο sx4 όχι το scross.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster last edited by

            Ο χρήστης nonos έγραψε:

            Υπερβολές.Είδικά το sx4 είναι από τα λίγα που δεν ξέχασαν να στρίβουν όντας ψηλά...

            Οικτρο αυτοκινητο σε καποιες τομεις και με προβληματικους συμπλεκτες. Δε μιλαω για SX4 CROSS.

            Χρήστο αν μιλάς για το duster δεν γνωρίζω. Μετά από 90000 χλμ μια χαρά νιώθω τον συμπλέκτη. Επίσης λόγω του ότι το αυτοκίνητο όπως και όλα του ομίλου είναι εφοδιασμένο με hill assist ακόμη και σε δύσκολες ανηφόρες εκκινώντας δεν μοίρησα κάτι. Ειλικρινά το δηλώνω όπως και ότι άλλο γράφω. Μπορώ να φτιάξω στην κυριολεξία μια πολύ μικρή λίστα με τα θέματα που αντιμετώπισα μα μέσα σε αυτή δεν είναι ούτε δίσκοι ούτε και συμπλέκτες. Βέβαια μιλάμε για αναλώσιμα που η φθορά τους διαφέρει από οδηγό σε οδηγό.

            Ωχ! Συγνώμη δεν κατάλαβα ότι λέγατε για το σουζουκάκι. Είναι και τα χρόνια που περνούν βλέπετε!

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nontaskatsaras last edited by

              Ανδρέα, να διευκρινίσω ότι δε συμφωνώ με τον νονό,δεν το θεωρώ οικτρό αυτοκίνητο, απλά αναφέρω τα δύο αρνητικά του σημεία,όσο το έχω ζήσει κ οδηγήσει,καθότι το έχουμε ως οικογενειακό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                andreas-qashqai last edited by

                Οκ Νόντα!!
                Επειδή και εμείς το έχουμε όπως έγραψα 10 χρόνια, πρόβλημα με τον συμπλέκτη δεν είχαμε. Και με σκληρή χρήση το τονίζω.
                Νομίζω αλλαγή δίσκο-πλατό στα 150χιλ. χλμ. είναι φυσιολογική.

                Οικτρό σε καμία περίπτωση. Μάλλον τιμιότατο για τα λεφτά του

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spi_duster last edited by

                  Σαν suv θα το πω για πρώτη και τελευταία φορά γιατί πραγματικά δεν γνωρίζω την αλήθεια το μόνο που δεν εμπιστευτηκα ποτέ ώστε να προχωρήσω στην αγορά του ήταν το προηγούμενο freelander. Για το προηγούμενο sx4 φίλος που το έχει δηλώνει πολύ ευχαριστημένος και ο μόνος λόγος που ήθελε να το αλλάξει είναι η μόδα της εποχής που ακούει στο όνομα ντίζελ αν και σιγά σιγά αρχίζει να ξεθωριάζει για τους πολλούς.

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:

                    Υπερβολές.Είδικά το sx4 είναι από τα λίγα που δεν ξέχασαν να στρίβουν όντας ψηλά...

                    Οικτρο αυτοκινητο σε καποιες τομεις και με προβληματικους συμπλεκτες. Δε μιλαω για SX4 CROSS.

                    Προβληματισμοί συμπλέκτες, καλό μοτέρ,αδύναμοι δίσκοι.

                    Πραγματικά αμφιβάλλω αν ξέρετε το αυτοκίνητο.

                    150.000χιλ. χρειάστηκαν για να αλλάξουμε δίσκο-πλατό στο δικό μας και έχει κάνει πολλά από αυτά σε λάσπη που ο συμπλέκτης ζοριζόταν όσο δεν πάει!!

                    Κατά τα άλλα δεν έχει κάνει κιχ και έχει περίπου εδώ και 60.000χιλ. υγραέριο.

                    Συγγνωμη αλλα ειμαι 100% σιγουρος για οτι γραφω. Τυχεροι παντα θα υπαρχουν. Οπως και ειναι λογικο να υπαρχει κοσμος που ειναι ευχαριστημενος. Αλλα μιλαμε για ενα γνωστοτατο θεμα.
                    Μιλαμε για πολλα (και sedici ) που χρειαστηκαν δισκο απο τις 20.000km. Φυσικα ειχαμε και περιπτωσεις δω μεσα...
                    Φιλος με υγραεριο το σπρωξε πολυ προσφατα με 2 φορες επισκευη στο καπακι... Αλλα το υγραεριο ειναι και θεμα εγκατασταση. Ο συγκεκριμενος μεχρι που πηγαινε σε αλλη πολη για ρυθμιση - σερβις στο υγραεριο.

                    Ανδρέα, να διευκρινίσω ότι δε συμφωνώ με τον νονό,δεν το θεωρώ οικτρό αυτοκίνητο, απλά αναφέρω τα δύο αρνητικά του σημεία,όσο το έχω ζήσει κ οδηγήσει,καθότι το έχουμε ως οικογενειακό.

                    Δηλαδη με εργοστασιακη αναρτηση δε κοπαναει σα χαμηλωμενο ραλλακι ? Γιατι και το χω οδηγησει και πισω εχω κατσει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • nickthetrib
                      nickthetrib last edited by

                      Ο χρήστης triantp30 έγραψε:

                      Ειναι κ το θεμα με την προοπτικη/μεταπωληση? των diesel που επισης μπαινει στην εξισωση...

                      Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      Παντως γι αυτο το off topic, ουτε μια κουβεντα κανεις...[emoji848]

                      Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      Όχι κάνεις λάθος!!!
                      Σου είπα μην αγοράσεις κάτι με σκοπό να το πουλήσεις μετά!!!

                      Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk

                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andreas-qashqai last edited by

                        Νονέ ξέρεις πολλούς με sx4 / sedici που είχαν προβληματικούς συμπλέκτες και 2 εδώ μέσα είναι τυχεροι!!
                        ΟΚ!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          6-7 με προβλημα στα χιλιομετρα που αναφερω μεχρι τη σελιδα 4...
                          viewtopic.php?f=6&t=36755&start=45

                          Για τη μοναδα abs στα swift της εποχης του sx4 εχεις ακουσει τιποτα τουλαχιστον? Δε τα βγαζω απ το μυαλο μου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nontaskatsaras last edited by

                            Μωρέ έχω βαλει τα αμορτισέρ του Rallye στο λιονταράκι μου και μπορώ να κάνω σύγκριση. Κοπαναει το sx4, ισχύει. Η συνολική μου κριτική είναι πως είναι ένα αμάξι με άθλια αίσθηση στα πεντάλ, κακά φρένα, σκληρή ανάρτηση,αδύναμο δίσκο, πολύ καλό μοτέρ και αρκετά σταθερό στο δρόμο...Δεν το θεωρώ οικτρό, απλά μέτριο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Γι αυτο κι εγω εγραψα οικτρο σε καποιους τομεις αυτοκινητο και οχι οικτρο αυτοκινητο συνολικα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nontaskatsaras last edited by

                                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                Γι αυτο κι εγω εγραψα οικτρο κατα τομεις αυτοκινητο και οχι οικτρο αυτοκινητο.

                                Ok, got it, συμφωνούμε τότε[emoji108]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Tα SUV ξεκίνησαν να είναι μόδα από το 95, εκτός αν θυμηθούμε τις ελληνικές κατασκευές του 70

                                  Κάπου η αίσθηση του ψηλού αυτοκινήτου , κάπου η ευμάρεια , κάπου τα εταιρικά , κάπου η φτηνή βενζίνη και ο χρόνος για εκδρομές και βόλτες , άρχισαν να κάνουν αυτά τα αμάξια ελκυστικά. Μετά ήρθε και η κατάργηση των τεκμηρίων και πλέον τα μεγάλα και ακριβά σουβ , έγιναν συχνά στους δρόμους μας .

                                  Την περασμένη δεκαετία είχα και εγώ 2 τέτοια μεγάλα ως εταιρικά . Ωραία στα ταξίδια , αλλά στους επαρχιακούς δρόμους με στροφές , ήταν κουραστικά και λόγω κιβωτίων και λόγω κλίσεων . Στο τέλος της δεκαετίας με την κρίση και την αύξηση της βενζίνης , έπρεπε να αλλάξουμε σε σεντάν , γιατί οι καταναλώσεις των 12 λίτρων σε χαλαρό ταξίδι και των 20 στην πόλη δεν παλεύονταν .

                                  Σήμερα τα πράγματα είναι αλλιώς . Υπάρχουν και βγαίνουν συνέχεια μικρά σουβ , με καλούς χώρους για το μέγεθος τους , οικονομικά είτε ως ντίζελ , είτε ως τουρμπάκια βενζίνης και έχουν λύσει πολλά θέματα . Αλλά η μεγάλη διαφορά είναι πλέον το οδικό δίκτυο . Μπορείς να γυρίσεις όλη την Ελλάδα και δεν θα χρειαστεί να οδηγήσεις πάνω από μισή έως μία ώρα σε επαρχιακό δίκτυο με στροφές . Οπότε μπορείς εκεί να έχεις όλα τα πλεονεκτήματα των σουβ . Ψηλή θέση οδήγησης , χαλαρό ταξίδι , μεγάλους χώρους και επειδή φτάνεις ξεκούραστος ,μπορείς να πας και μια βολτίτσα κάπως περίεργα αν έχεις και 4κίνηση .

                                  Στροφιλίκια κλπ όσο περνάνε τα χρόνια θα μας τελειώνουν . Γιατί υπάρχει πλέον παντού κίνηση σε δρόμους , γιατί το κόστος των καυσίμων είναι πάντα υψηλό , γιατί μεγαλώνουν τα παιδιά που δεν ανέβηκαν ποτέ την Πάρνηθα , την Ριτσώνα ή τον Διόνυσο για βόλτα στριψίματος .

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                  Εμαθα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    +1 στον criuser

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      triantp30 last edited by

                                      Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
                                      Μωρέ έχω βαλει τα αμορτισέρ του Rallye στο λιονταράκι μου και μπορώ να κάνω σύγκριση. Κοπαναει το sx4, ισχύει. Η συνολική μου κριτική είναι πως είναι ένα αμάξι με άθλια αίσθηση στα πεντάλ, κακά φρένα, σκληρή ανάρτηση,αδύναμο δίσκο, πολύ καλό μοτέρ και αρκετά σταθερό στο δρόμο...Δεν το θεωρώ οικτρό, απλά μέτριο.

                                      Ολα αυτα για το παλιο sx4 οχι για το νεο s cross, σωστα?

                                      Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nontaskatsaras last edited by

                                        Ναι,για το παλιό. Το καινούριο ειναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Παρασπονδίες σε κάθε αυτοκίνητο μπορεί να τύχουν. Οι σωστοί κατασκευαστές αντιλαμβανόμενοι έγκαιρα τα θέματα που εμφανίζονται οφείλουν να τα διορθώνουν έγκαιρα προς ώφελος των πελατών αλλά και δικό τους. Από αυτά που διαβάζω εδώ και έχω ακούσει και από φίλους το sx4 μπορεί να είχε κάποια ή κάποιες προβληματικές σειρές. Στην συνέχεια όμως πρέπει να έγιναν διορθωτικές ενέργειες αν κρίνω από τα λεγόμενα - γραφόμενα του πάντα αξιόπιστου φίλου Ανδρέα. Όσον αφορά το scross το έχω ξαναγράψει πως αρέσκομαι να διαβάζω ότι γράφουν οι κατοχοι στο σχετικό νήμα τους οποίους θεωρώ από τους πλέον ειλικρινείς σε σχέση με άλλους ....
                                          Από τα σημεία που έχουν θίξει θεωρώ το scross άριστο όπως και το duster στα χρήματα που ζητούν.

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Ο χρήστης criuser έγραψε:
                                            Αλλά η μεγάλη διαφορά είναι πλέον το οδικό δίκτυο . Μπορείς να γυρίσεις όλη την Ελλάδα και δεν θα χρειαστεί να οδηγήσεις πάνω από μισή έως μία ώρα σε επαρχιακό δίκτυο με στροφές . Οπότε μπορείς εκεί να έχεις όλα τα πλεονεκτήματα των σουβ . Ψηλή θέση οδήγησης , χαλαρό ταξίδι , μεγάλους χώρους και επειδή φτάνεις ξεκούραστος ,μπορείς να πας και μια βολτίτσα κάπως περίεργα αν έχεις και 4κίνηση .

                                            Στροφιλίκια κλπ όσο περνάνε τα χρόνια θα μας τελειώνουν . Γιατί υπάρχει πλέον παντού κίνηση σε δρόμους , γιατί το κόστος των καυσίμων είναι πάντα υψηλό , γιατί μεγαλώνουν τα παιδιά που δεν ανέβηκαν ποτέ την Πάρνηθα , την Ριτσώνα ή τον Διόνυσο για βόλτα στριψίματος .

                                            Αυτη η μιση με μια ωρα ειναι το καλο...και ειναι αρκετη ωρα...Επισης τον επαρχιακο και τη μεγαλυτερη διαδρομη αν θες την επιλεγεις... Πλεονεκτημα για σενα η ψηλη θεση οδηγησης, για μενα ειναι σα να οδηγαω Σκανια. Ημαρτον...
                                            Το στροφιλικι δε τελειωνει παντα εκει θα ναι. Αμα δε το επιλεγεις ειναι δικια σου επιλογη,αυτο λεμε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr