-
Χώροι δεν με πολυενδιαφέρουν, τα 2 λίτρα αποκλείονται λόγω φορολογίας. Αξίζει τα παραπάνω λεφτά η 316 ή είναι παρόμοια αυτοκίνητα;
-
Χώροι δεν με πολυενδιαφέρουν, τα 2 λίτρα αποκλείονται λόγω φορολογίας. Αξίζει τα παραπάνω λεφτά η 316 ή είναι παρόμοια αυτοκίνητα;
-
Χώροι δεν με πολυενδιαφέρουν, τα 2 λίτρα αποκλείονται λόγω φορολογίας. Αξίζει τα παραπάνω λεφτά η 316 ή είναι παρόμοια αυτοκίνητα;
-
Δεν κατάλαβα ποια μοντέλα συγκρίνεις.
Σειρά 1 την F20 ή την E82/87?
Σειρά 3 την F30 την Ε90? -
Γενιά Ε.
-
Παρόμοια είναι, ίδια δεν είναι. Εξαρτάται τι θέλεις λοιπόν. Προσωπικά προτιμώ την σειρά 1 γιατί είναι πιο διασκεδαστική (στα 1.600) και λίγο πιο ευέλικτη.
-
Ευκολα σειρα 1 και απο εμενα και καλυτερα με τα 122 αλογα.
-
Η 3 είναι σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο και οδηγικά και ως κατασκευή/χώροι. Η 1 όμως είναι πιο ελαφριά και μαζεμένη και άρα της ταιριάζει καλύτερα αυτό το μικρό μοτέρ, ενώ η 3άρα πνίγεται περισσότερο (όχι ότι η 116 βάζει φωτιά στην άσφαλτο). Τα 122 άλογα είναι προτιμότερα από άποψη επιδόσεων, αλλά έβγαζε πιο πολλές βλάβες σε σχέση με αυτό με τα 115.
-
Για πες για τις βλαβες γιατι δε γνωριζω
-
viewtopic.php?f=15&t=21470&p=1577368#p1577368
...σοβαρά πάντα...
Η μεγάλη διαφορά (είχα στην εταιρεία και ένα 316 με 122) είναι στην κατανάλωση.... +3lt/100 η 316...
Από την άλλη, η 316, έστω και παλιά, είναι σαν το axe, βγάζεις γκόμενα... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Για πες για τις βλαβες γιατι δε γνωριζωΕ τα κλασικα των τετρακύλινδρων BMW. Πολλαπλασιαστές κυρίως, αλλά και μπεκ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ε τα κλασικα των τετρακύλινδρων BMW. Πολλαπλασιαστές κυρίως, αλλά και μπεκ.
Και των 6κύλινδρων δυστυχώς...στον Μ54 έχουμε αλλάξει όλους τους πολλαπλασιαστές....2 φορές!!
-
Ευτυχώς σε εμένα δεν έσκασε κάτι τέτοιο στον N52B30 Φάνη φίλε μου, γιατί αν σκάσουν 6 πολλαπλασιαστές και 6 μπεκ θα κλάψω με μαύρο δάκρυ...
Στο 1:52:
-
Άμα θές έλικα και κύρος πλήρωνε, (έτσι μου είχε πει στο εξουσιοδοτημένο ο μάστορας για την BMW μοτοσυκλέτα που έχω με βλάβη στο ABS κόστους 2000 ευρώ)
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ευτυχώς σε εμένα δεν έσκασε κάτι τέτοιο στον N58B30 Φάνη φίλε μου, γιατί αν σκάσουν 6 πολλαπλασιαστές και 6 μπεκ θα κλάψω με μαύρο δάκρυ...Ο Ν52 τα πάει αρκετά καλύτερα με τους πολλαπλασιαστές!
Μπεκ ευτυχώς ούτε εμάς μας έχουν σκάσει. Την μια φορά (την 2η) η αλλαγή έγινε δωρεάν από την BMW...την 1η φορά τους πλήρωσε ο πατέρας μου, με κάποια έκπτωση (πάλι 'πόνεσε'!)
-
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
Άμα θές έλικα και κύρος πλήρωνε, (έτσι μου είχε πει στο εξουσιοδοτημένο ο μάστορας για την BMW μοτοσυκλέτα που έχω με βλάβη στο ABS κόστους 2000 ευρώ)Συγγνωμη για το οφ τοπικ αλλα αν η μηχανη σου ειναι r1200gs πλεον οι μοναδες επισκευαζονται και το κοστος ειναι παρα πολυ χαμηλοτερο
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
H koenigsegg δεν το έχει κάνει τώρα τελευταία με το freevalve;
http://www.freevalve.com/ -
Τι σχέση έχει το Freevavle με την συζήτηση;
-
Λάθος topic, ήταν για τοhttp://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=60088
BMW 116 vs 316. Προηγούμενη γενιά.