-
Στο ibiza που έβαλα το ίδιο ακριβώς σύστημα με το ίδιο navigation με τον ίδιο χάρτη του 2015 μου κόστισε 450€, δε θυμάμαι αν πήρα απόδειξη γι αυτό και εμένα η κάμερα εξέχει πάνω από την πινακίδα και έχει μέτρια έως χάλια ανάλυση αν συγκρίνω με το εργοστασιακό σύστημα της seat που έχω δει σε άλλο Ibiza.
Χάρτες ωραίοι και δωρεάν & offline που αξίζουν μια δοκιμή είναι offline maps (ή ελληνιστή χάρτες και πλοήγηση χωρίς να χρειάζεται σύνδεση.
Στο κινητό παίζουν τέλεια και μοιάζουν πάρα πολύ με του sygic, τόσο πολύ που ακόμα και η συνδρομή για premium + traffic κοστίζει 19.99€ για την πανευρωπαϊκή και 24.99€ για την παγκόσμια -
Εντάξει , μην σκας κιολας , σκέψου πως παρόλο την υψηλότερη τιμή το γεγονός πως παραμένει η εργοστασιακή οθόνη χωρίς να έχουν αλλάξει μονάδα είναι θετικό.
Όσο και καλές να είναι οι aftermarket πηγές δεν έχουν το ίδιο αισθητικό αποτέλεσμα με την εργοστασιακή πηγή.Επίσης αν κατάλαβα καλά η META έχει κάνει μόνο αλλαγές στο software ;
Δηλαδή έβαλε Android 5.0 στην εργοστασιακή μονάδα και με κάποιο τρόπο μπορεί να εκκινεί παράλληλα;Ως προς τις εφαρμογές navigation δοκίμασε και το Waze , είναι και αυτή on-line χρειάζεται 4G , εμένα μου άρεσει πάρα πολύ , έχει εννοείται πολύ καλούς χάρτες , πολύ καλή πλοήγηση με ελληνική φωνή στην καθοδήγηση σημείο με σημείο , εμφανίζει εκτός από τα όρια ταχύτητας και διάφορες ειδοποιήσεις όπως να προσέχεις καθώς πλησιάζεις σε σχολεία , σιδηροδρομική διάβαση κλπ, και το καλύτερο ενημερώνεται real time από τους χρήστες της εφαρμογής για την κίνηση, μπλόκα τροχαίας , επικίνδυνα σημεία έργα , προτείνει παρακάμψεις που πραγματικά έχουν νόημα κλπ.
Μια άλλη καλή εφαρμογή που δουλεύει και offline είναι το Here Maps ,κατεβάζεις τον χάρτη της Ελλάδας , πολύ καλό , θα σε καλύψει άψογα όταν δεν έχεις δίκτυο 4G.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
@terry308
Όταν μιλάω για navigation μιλάω πάντα offline. Εκτός του ότι δεν έχω λεφτά να χαλάω για data δεν βρίσκω και το λόγο. Με εξαίρεση τώρα τελυταία που υπάρχουν και live πληροφορίες για την κίνηση κλπ αλλά αυτό δεν με ενδιαφέρει προσωπικά. Επιπλέον μπορεί να μην έχει σήμα κλπ. Αυτό που θέλω είναι να έχει ενημερωμένους χάρτες και σημεία ενδιαφέροντος (βενζινάδικα, φαρμακεία, τράπεζας κλπ), να είναι εύχρηστο και να μην βγάζει λάθος διαδρομές!@VAGKIRK
Εννοείτε έχουν αφήσει την εργοστασιακή οθόνη καθώς και όλο το σύστημα από πίσω (hardware και software). Μέσω αυτής της οθόνης ελέγχω το ραδιόφωνο, τα media που έχω στην κάρτα, διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου κλπ. Απλώς με το 'κόλπο' που έχει κάνει η Meta, χωρίς να προστεθεί κάποιο κουμπί η ίδια οθόνη ντουμπλάρει και ως navigation. Όταν το navigation λειτουργεί ο ήχος στα ηχεία παίζει και τη μουσική και τις οδηγίες, γενικά βολεύει πολύ. Βέβαια όταν βάζω όπισθεν η οθόνη δείχνει αυτόματα την πίσω κάμερα.Όταν βάζω μπρος το αυτοκίνητο η οθόνη δείχνει ότι δείχνει και σε όλα τα άλλα Skoda. Παράλληλα φορτώνει και το android (αλλά δεν φαίνεται) στην έξτρα συσκευή. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα (~10-15) μπορώ να γυρίσω την οθόνη στο android, να ρυθμίσω το navigation και να ξεκινήσω.
Ευχαριστώ για την πρόταση για το Here Maps, θα το δοκιμάσω.
Επίσης δοκίμασα και την Open Street Map (OsmAnd) αλλά θέλει πολύ ψάξιμο στις ρυθμίσεις. -
Υπόψιν ότι Google maps είναι διαθέσιμο και offline. Διαλέγουμε τμήμα του χάρτη και κατεβάζει. Από ότι θυμάμαι δίνει και turn by turn navigation αλλά νομίζω όχι voice στο off-line. Πάντως τα data που καταναλώνει το Google maps είναι πολύ λίγα .
-
Καλησπέρα! Μετά από πολύ ψάξιμο κ μπέρδεμα για αγορά έχω ας πούμε δώσει ένα προβαδισμα στο karoq! Είμαι ανάμεσα στους δύο κινητήρες 1.5 tsi και 1.6 tdi (αιώνιο μπέρδεμα ανάμεσα σε βενζίνη κ πετρέλαιο..δεν έχω αποφασίσει ακόμη..)στην εκδοση ambition! Θα ήθελα να μου πείτε αν ξέρετε βέβαια με τις καινούριες τιμές καταλόγου αν προσθέσω έξτρα μόνο τον αυτόματο διζωνικο κλιματισμό, θα αλλάξω φορολογική κλίμακα?? Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης jilpedroz έγραψε:
Καλησπέρα! Μετά από πολύ ψάξιμο κ μπέρδεμα για αγορά έχω ας πούμε δώσει ένα προβαδισμα στο karoq! Είμαι ανάμεσα στους δύο κινητήρες 1.5 tsi και 1.6 tdi (αιώνιο μπέρδεμα ανάμεσα σε βενζίνη κ πετρέλαιο..δεν έχω αποφασίσει ακόμη..)στην εκδοση ambition! Θα ήθελα να μου πείτε αν ξέρετε βέβαια με τις καινούριες τιμές καταλόγου αν προσθέσω έξτρα μόνο τον αυτόματο διζωνικο κλιματισμό, θα αλλάξω φορολογική κλίμακα?? ΕυχαριστώΩς εταιρικό αυτοκίνητο εννοείς?
Και τα δυο είναι κάτω από 17.000 ΛΤΠΦ και με το μεταλλικό πάνε κάποια λίγα ευρώ κάτω από τα 17.000 ΛΤΠΦ. Οπότε αν προσθέσεις οτιδήποτε ξεπερνάς τα 17.
-
Μάλλον πάω για το Karoq 1,5 TSI Ambition.
Ισχύουν οι 6 μήνες αναμονή?
-
Ambition 1.6 tdi με έξτρα μεταλλικό και διζωνικό, ξέρει κανείς πόσο πάει?
Ξέρω ότι πάει περίπου 24+- αλλά πόσο ακριβώς?
-
Αυτά είναι ...από 21.9 σε 24 για προσθήκη κλιματισμού και μεταλλικού....η στρέβλωση στο μεγαλείο της...
24562 βλέπω βγαίνει και υποχρεωτικά μπαίνει και ο αισθητήρας φωτός και βροχής.Eγω αν έκλεινα τώρα το καρογκ θα πήγαινα στην αμπισιον θα έβαζα απλό χρώμα ,και αυτό βέβαια έχει χρέωση, και θα το πήγαινα ως 26 382 δλδ +1800 ακόμα και θα έβαζα:
Extra εξοπλισμός
KESSY - Σύστημα εισόδου, εκκίνησης & εξόδου χωρίς κλειδί (PDA)
€ 397
CLIMATRONIC - 2-ζωνικός αυτόματος κλιματισμός με αισθητήρα υγρασίας (PHB)
€ 496
FRONT ASSIST - ADAPTIVE CRUISE CONTROL έως 160km/h (PPI)
€ 285
LANE ASSIST με BLIND SPOT DETECT (PPM)
€ 756
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι & θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με φωτισμό επιβίβασης και αυτόματη σκίαση (PW3)
€ 161
AUTO LIGHT ASSIST με αισθητήρες βροχής και φωτός (PWG)
€ 347
Έτσι με 26Κ έχεις ένα αμάξι που τραβά λόγω ντίζελ με πολύ κάλους χώρους και σχεδόν με όλα τα συστήματα ασφαλείας. Το auto light assist δεν θα το επέλεγα αλλά ήταν υποχρεωτικό με μια άλλη επιλογή. Είναι κοντά στα λεφτά της style -~900 αλλά εδώ έχεις συστήματα ασφαλείας που δεν τα έχεις στην style βέβαια σου λείπουν κάποια στην εμφάνιση κυρίως.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και γιατί να κάνει συμβιβασμούς ενώ με τα ίδια χρήματα παει σε άλλη εταιρεία και τα έχει όλα.
-
Για πες;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στα 28κ ξεκινάς με Toyota που είναι και hybrid έχει και προωθητική ενέργεια οπότε στα 28 κλειδί παίρνεις navi και προστατευτικες μπάρες.
Κλασσικά qashqai έκδοση tekna
Hyundai tucson η comfort navi και τη δερμάτινη έκδοση
Το αντίστοιχο kiaΌλα αυτά πετρέλαιο.
-
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Στα 28κ ξεκινάς με Toyota που είναι και hybrid έχει και προωθητική ενέργεια οπότε στα 28 κλειδί παίρνεις navi και προστατευτικες μπάρες.Κλασσικά qashqai έκδοση tekna
Hyundai tucson η comfort navi και τη δερμάτινη έκδοση
Το αντίστοιχο kiaΌλα αυτά πετρέλαιο.
Φαντάζομαι σε εργοστασιακές τιμές αναφέρεσαι έτσι;
-
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Στα 28κ ξεκινάς με Toyota που είναι και hybrid έχει και προωθητική ενέργεια οπότε στα 28 κλειδί παίρνεις navi και προστατευτικες μπάρες.Κλασσικά qashqai έκδοση tekna
Hyundai tucson η comfort navi και τη δερμάτινη έκδοση
Το αντίστοιχο kiaΌλα αυτά πετρέλαιο.
Το Τογιότα από χώρους καμία σχέση με το καρογκ ειναι κλουβί και στα 28 παίρνεις όλα τα συστήματα ασφαλείας;
Το τέκνα σε τιμη είναι σίγουρα πάνω τα 32-33 μπορεί και 34 και από χώρους καμία σχέση με το καρογκ.
Και το τουσον πετρέλαιο με αυτά τα συστήματα είναι ακριβότερο νομίζω και καίει σίγουρα παραπάνω.
Και το κια να το δούμε το fl νομίζω και αυτό με όλα τα συστήματα ασφαλείας εκεί στα 27 θα είναι.
Στο καρογκ για μένα ο μεγαλύτερος συμβιβασμός είναι το όνομα. Αν συμβιβαστεί με αυτό εύκολα το παίρνεις.Edit: τώρα είδα στην κια τιμές λέει ότι ξεκινούν από 24090 και έχει πλέον προδιαγραφές για τον νέο 1.6 ντίζελ. Το σπορτατζ μέχρι πρότινος δεν ξεκινούσε η βενζίνη από 19-20? Το από 24 τώρα τι σημαίνει 24 η πρώτη έκδοση βενζίνης;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Στο καρογκ για μένα ο μεγαλύτερος συμβιβασμός είναι το όνομα. Αν συμβιβαστεί με αυτό εύκολα το παίρνεις.Εμένα το όνομα δεν με ενοχλεί καθόλου! Οι 2 μεγαλύτεροι συμβιβασμοί είναι η αντιπροσωπεία και το group.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Στο καρογκ για μένα ο μεγαλύτερος συμβιβασμός είναι το όνομα. Αν συμβιβαστεί με αυτό εύκολα το παίρνεις.
Εμένα το όνομα δεν με ενοχλεί καθόλου! Οι 2 μεγαλύτεροι συμβιβασμοί είναι η αντιπροσωπεία και το group.
Μιας και αναφέρθηκε το θέμα της αντιπροσωπείας, υπάρχει καμμία αξιοπρεπής στην Αθήνα; Πήγα στην καρεντα κοντά στο mall και ένιωσα ότι τους προσεβαλα με την παρουσία μου.
Πήγα στο Ηράκλειο-οακα και τα πράγματα ήταν καλύτερα αλλά δεν νομίζω ότι ενδιαφερόταν και ιδιαίτερα. Για αυτοκίνητο 30-35k δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πάω με κουστούμι-γραβατα όταν έχει έξω 35 C
-
Γενικά οι περισσότεροι έμποροι της Καρέντα (που πλέον έχει όλο το group εκτός της Seat), νομίζουν ότι πουλάνε Roll Royce...είναι τραγικοί. Δεν ξέρω η Interauto πως είναι και εάν ακόμα είναι επίσημος έμπορος. Επίσης καλά λόγια έχω ακούσει για τον Φιλοσίδη, αλλά δεν γνωρίζω εάν έχει και Skoda.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Στο καρογκ για μένα ο μεγαλύτερος συμβιβασμός είναι το όνομα. Αν συμβιβαστεί με αυτό εύκολα το παίρνεις.
Εμένα το όνομα δεν με ενοχλεί καθόλου! Οι 2 μεγαλύτεροι συμβιβασμοί είναι η αντιπροσωπεία και το group.
Έτσι φτιάξε μας...
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
27,790 + 320 χρώμα + 320 πινακίδες 28.430 με μια έκπτωση που θα σου περάσουν πάει κλειδί 28 το qashqai στην techna έκδοση με τα πάντα πετρέλαιο 1.5 110hp.
Έχει μεγαλύτερους χώρους απ το karoq ή τουλάχιστον ίδιους.28 κλειδί το toyota πλήρες με bi led, navi, μπάρες, keyless και όλα τα γνωστά ηλεκτρονικά βοηθήματα.
Hyundai 26.690 + 320 χρώμα + 320 πινακίδες + 550 19 ζάντα κλειδί με τα πάντα όλα 1.7 115 hp καίει λιγότερο απ το karoq βάση αναφορών χρηστών.
Edit: ψέμα η Nissan δε χρεώνει το χρώμα.
-
Στο νισσαν αναφερομουν στο 1.6 όχι στο 1.5. Το καρογκ έχει μεγαλύτερους χώρους από το qq μην μπερδευεσαι με το μήκος.
Ερώτηση στα 27 του τουσον έχει όλα τα συστήματα ασφαλείας που αναφέραμε;
Στην σελίδα της χιουνται που μπαίνω στο διαμορφωτή του τουσον σε καμία έκδοση ντίζελ δεν βλέπω να παρέχουν τα παραπάνω συστήματα ασφαλείας. Τώρα αν δεν είναι ενημερωμένη η σελίδα δεν το ξέρω.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Skoda Karoq