-
Ε δεν μπορεί να είναι μόνο αυτά! Δλδ φίλτρο καμπίνας , και αέρος αν είναι βρώμικα δεν τα αλλάζουν; Ότι να ναι. 110 μόνο για λάδια και με το φίλτρο των 7 ευρώ είναι φαρμακειο. Ακόμα και φουλ συνθετικά τα καλύτερα να σου βάλουν , που δεν θα στα βάλουν κόστος μαζί με φίλτρο 60 ευρώ αν παιρνεις 5 λτ. Ε 50 εργασία για 20 λεπτά δουλειά είναι υπερβολή.
Εγώ σε κάθε ετήσιο σέρβις πάω στο συνεργείο λάδια και τα 3 φίλτρα και μου τα αλλάζουν όλα. Κάθε φορά φίλτρο καμπίνας και αέρος είναι κατάμαυρα. Αν παραλείψεις έστω και μια φορά να τα αλλάξεις κάνεις κακό στην υγεία σου και σε αυτά που αναπνέεις.
Το πραγματικό κόστος από αυτά το δύο φίλτρα είναι 20 ευρώ αν τα αγοράσεις μόνος σου είναι αστείο το ποσό για να μην τα αλλάζεις σε κάθε σέρβις. Τώρα η αντιπροσωπεία μπορεί να τα χρεώνει 50 και τα δυο χωρίς τα περαστικα τους.
-
Το φίλτρο καμπίνας δεν περιλαμβάνεται στην τιμή καθώς αλλάζεται στα 2 χρόνια όπως με ενημέρωσαν (προφανώς και θα το αλλάξω μόνος μου για να μην τους το πληρώσω χρυσό).… Η τιμή είναι για φίλτρο λαδιού, λάδια και γενικό έλεγχο του οχήματος. Δηλαδή να τρελαίνεσαι...
Με βλέπω να πηγαίνω σε συνεργείο εξουσιοδοτημένο εκτός αντιπροσωπείας αν μάθω παρόμοιες τιμές και από τα άλλα service αντιπροσωπειών.
-
Με βλέπω να πηγαίνω σε συνεργείο εξουσιοδοτημένο εκτός αντιπροσωπείας αν μάθω παρόμοιες τιμές και από τα άλλα service αντιπροσωπειών.
Μήπως εννοείς εξειδικευμένο? Γιατί για να είναι εξουσιοδοτημένο θα είναι σε αντιπροσωπεία.
-
migior wrote:
Με βλέπω να πηγαίνω σε συνεργείο εξουσιοδοτημένο εκτός αντιπροσωπείας αν μάθω παρόμοιες τιμές και από τα άλλα service αντιπροσωπειών.
Μήπως εννοείς εξειδικευμένο? Γιατί για να είναι εξουσιοδοτημένο θα είναι σε αντιπροσωπεία.
Όχι, εξουσιοδοτημένο. Εντός Αττικής υπάρχουν κάποια εξουσιοδοτημένα συνεργεία OPEL εκτός των αντιπροσωπειών...
Μέχρι στιγμής πάντως σε 3 service αντιπροσωπειών που έχω καλέσει οι τιμές για το 1ο service ήταν 110-110-120.
Μέσα σε αυτή την τιμή είναι εν τέλει: Φίλτρο λαδιού, Λάδια, Κάρτα Καυσαερίων, Γενικός Έλεγχος Οχήματος...
-
Εντάξει αφού έχει και κάρτα καυσαερίων ησυχασες τώρα , γλιτώνεις 5 ολόκληρα ευρώ!
-
Το ποιο πιθανό είναι να χρεώνουν τον ετήσιο έλεγχο ή να χρεώνουν εργατοώρα.
Πιθανά να παίζουν ρόλο και τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου. Αν έχει αρκετά χιλιόμετρα τότε χρεώνουν ότι προβλέπει ο κατασκευαστής.
Πάντως όπως έγραψα και στο θέμα του Aircross ακριβώς τα ίδια σε μένα τελική τιμή 85euro το 1ο ετήσιο.
Αν τηρούσαν κατά γράμμα το πλάνο συντήρησης τότε η τιμή σίγουρα θα ανέβαινε πάνω από 110euro. Δηλαδή δεν άλλαξαν φίλτρο καμπίνας και δεν χρέωσαν με εργατοώρα (50euro;) αλλά την εργασία αλλαγής λαδιών (15euro). Τον ετήσιο έλεγχο δεν τον χρέωσαν.
Η κάρτα καυσαερίων χρεώνεται 10euro. Είναι στάνταρ τιμή.
-
Δεν νομίζω να βρεις κάτω από το κατοστάρικο σε αντιπροσωπεία.
Χοντρικά ένα 50αρικο τα αναλώσιμα (λάδια,φιλτρο) και τα υπόλοιπα εργατοώρα
-
H καρτα καυσαεριων σε ΚΤΕΟ 5 ευρώ χρεώνεται ( τουλαχιστον Θεσσαλονίκη) πριν μια βδομάδα εβγαλα σε εταιρικο.
Tωρα αντιπροσωπεία λογικο μου φαίνεται να χρεώνουν 10 στην λογικη του ότι αγοράζουμε 5 το δινουμε 10....
απλα φιλε αν χρεώνει η οπελ λαδια φιλτρο 110- ως 130 ετοιμασου για +200 για όταν θα σου αλλαξουν και τα 2 φιλτρα αερα και καμπίνας που θα επρεπε να σου αλλαξουν και στο πρώτο σερβις.
-
Περίεργα πράγματα. Σε δύο ΚΤΕΟ μου είπαν ότι η κάρτα καυσερίων έχει στάνταρ τιμή 12euro και σε δύο συνεργεία που πήγα το 206 μου είπαν ότι η τιμή είναι στάνταρ 10euro. Τόσο χρέωσαν και το Aircross στη ΩΜΕΓΑ.
Μήπως στα εταιρικά και στα ταξί διαφέρουν οι τιμές;
-
Η κάρτα καυσαερίων είναι €10 για ΙΧ και €5 για τα επαγγελματικά.
Όχι, εξουσιοδοτημένο. Εντός Αττικής υπάρχουν κάποια εξουσιοδοτημένα συνεργεία OPEL εκτός των αντιπροσωπειών...
Αυτό εννοώ, εφόσον είναι εξουσιοδοτημένο, ακόμα και εκτός εμπορίας, θα έχει τις τιμές όλων των εξουσιοδοτημένων (μόνο η έκπτωση αλλάζει) αφού κόστος ανταλλακτικών και εργατοώρας είναι συγκεκριμένα και ορισμένα από την Opel Hellas.
-
Εντάξει Αθήνα είστε έχετε λεφτά εσείς....εμείς επαρχία με 5 ευρώ κάνουμε την δουλειά μας...
-
Η κάρτα καυσαερίων είναι €10 για ΙΧ και €5 για τα επαγγελματικά.
migior wrote:
Όχι, εξουσιοδοτημένο. Εντός Αττικής υπάρχουν κάποια εξουσιοδοτημένα συνεργεία OPEL εκτός των αντιπροσωπειών...
Αυτό εννοώ, εφόσον είναι εξουσιοδοτημένο, ακόμα και εκτός εμπορίας, θα έχει τις τιμές όλων των εξουσιοδοτημένων (μόνο η έκπτωση αλλάζει) αφού κόστος ανταλλακτικών και εργατοώρας είναι συγκεκριμένα και ορισμένα από την Opel Hellas.
Ξεκάθαρο αυτό που είπες και ισχύει έτσι ακριβώς. Το κόστος του service σε εξουσιοδοτημένο εκτός αντιπροσωπείας είναι ακριβώς ίδιο με τα υπόλοιπα, έπειτα από σχετική αναζήτηση.
Επομένως ο μόνος τρόπος να γλιτώσεις το κόστος που έχουν όλα αυτά τα συνεργεία είναι να πας σε άλλο, με τα ανταλλακτικά που ορίζει ο κατασκευαστής και να γίνουν όλες οι απαιτούμενες εργασίες με τα ανάλογα παραστατικά ώστε να μην υπάρξει και κανένα θέμα με την εγγύηση του οχήματος.
Τώρα, αναφορικά με τα φίλτρα καμπίνας και αέρα, πραγματικά δεν ξέρω το λόγο που δεν είναι μέσα στον κύκλο εργασιών του 1ου service. Όπως και να έχει, εγώ θα μεριμνήσω για την αλλαγή τους. Το όχημα βέβαια έχει ελάχιστα χλμ (υπολογίζω να έχω φτάσει τα 8.200 μέχρι το service) αλλά καλύτερη η πρόληψη από οτιδήποτε άλλο....
-
Τα έχουμε πει τόσες φορές παιδιά....για κάθε δουλειά που θα πας στην αντιπροσωπεία έχουν προκαθορισμένες τις εργατοώρες και σε κοπανάν εκεί. Εννοείται ότι κάθε χρόνο πρέπει να αλλάζεις τα φίλτρα αέρα,οι κατασκευαστές δίνουν μεγάλα διαστήματα για να δείξουν και καλά ότι η συντήρηση είναι φθηνή. Και σε εμένα στο 208 έλεγαν κάθε 2 χρόνια αλλά στο πρώτο σέρβις τους είπα να το βγάλουν και ήταν απίστευτα βρώμικο. Και πάλι επέμεναν ότι δεν χρειάζεται,τους έγραψα φυσικά και πήγα σε κάτι φιλαράκια και μου τα άλλαξαν.
-
Επισης οι κατασκευαστες φανταζονται ιδανικες συνθηκες ( γερμανικο αυτοκινητοδρομο) αν ερχοντουσαν και βλεπαν που τα παμε εμεις τα αμαξια το καλοκαιρι απο παραλια σε παραλια και απο χωματοδρομο σε χωματοδρομο θα αλλαζαν γνωμη.
Ενα απο τα θεματα με τις αντιπροσωπείες αυτό είναι οτι λειτουργουν by the book , Αυτο εχει και τα κακα του δλδ αν το φιλτρα αερα και καμπινας ο κατασκευαστης λεει στα 40000 και εχεις 20000 δεν τα ανοιγουν να δουν σε τι κατασταση είναι . Σου λενε στο επόμενο και αναπνευεις εσυ την μαυριλα για ενα χρονο.
Το άλλο θεμα περα απο τις προκαθορισμενες εργατοώρες που εχουν ανα εργασία ειναι το θέμα του κοστους των αναλωσιμων. Χρεώνουν τουλάχιστον 100% πάνω από την τιμη που θα βρεις το ακριβως ιδιο υλικο έξω . Τουλάχιστον. Σε μικρουλικα όπως τα φιλτρα το καπέλο μπορεί να είναι και 2 & 3 φορες πάνω. Δλδ αν πας αντιπροσωπεία ή προσπάθησε να τους φέρνεις δικά σου εγκεκριμενα αναλώσιμα ( παλι θα πας σε Plan B χρεωσης εργατοώρας αυξημένης , αλλα συνολικά θα σου βγει φθηνοτερα) ή αν δεν γίνεται αυτό κατσε και απολαυσε το καφεδακι σου όσο γινεται το σερβις πληρωσε τα κερατιάτικα και μην ψαχνεσαι αν το σερβις κοστιζει 100-150 ή 200...οσο ψαχνεσαι τόσο ...πληγωνεσαι...
-
Μου έχει τύχει και το αντίθετο βέβαια....να πηγαίνω αντιπροσωπεία και να κάνουν κυριολεκτικά του κεφαλιού τους. Σε Άστρα το 2001 ο προϊστάμενος στον Καλτσούνη επέμενε να αλλάζω λάδια κάθε 5000χλμ παρότι το βιβλίο συντήρησης έλεγε κάθε 15. Με απείλησε μάλιστα ότι θα μου ακυρώσει την εγγύηση! Όταν δε του πήγα την απάντηση του τεχνικού διευθυντή της Οπελ Γερμανίας ότι πουθενά δεν προτείνεται τόσο συχνή αλλαγή λαδιών, μου την πέταξε πίσω λέγοντας το αμίμητο 'τι να ξέρει ο Γερμαναράς'...
-
Όλα παιζουν. Αλλοι όντως κάνουν του κεφάλι τους και βγάζουν αλλαγές πχ τακάκια χωρίς να χρειάζονται για ευνόητους λόγους.
-
This post is deleted! -
Να επιμείνεις να λυθεί επιτέλους το πρόβλημα με το αμάξι μια και καλή. Να απαιτήσεις αυτοκίνητο εξυπηρέτησης μιας και η υπαιτιοτητα της μη αποκατάστασης της βλάβης έως τώρα είναι δική τους. Αν αρχίσουν τις δικαιολογίες πες τους ότι θα κινηθείς νομικά.
-
@spyrosvit γκαντεμιά φίλε μου, το πας στο ίδιο συνεργείο για τις βλάβες? Τι να πεις, κουράγιο!
-
Επομένως ο μόνος τρόπος να γλιτώσεις το κόστος που έχουν όλα αυτά τα συνεργεία είναι να πας σε άλλο, με τα ανταλλακτικά που ορίζει ο κατασκευαστής και να γίνουν όλες οι απαιτούμενες εργασίες με τα ανάλογα παραστατικά ώστε να μην υπάρξει και κανένα θέμα με την εγγύηση του οχήματος.
Και πώς ξέρεις ποιές είναι οι απαιτούμενες εργασίες; Αφού δεν αναγράφονται στο manual. Δεν υπάρχει ο πίνακας με τις εργασίες και τους ελέγχους ανά έτος και/ή χιλιόμετρα. Όσο και αν έψαξα δεν τον βρήκα πουθενά, και φυσικά η Opel hellas δεν μου τον έδωσε, αλλά με παρέπεμψε σε... εξουσιοδοτημένο συνεργείο!!!
Opel Crossland X