-
Ερώτηση προς κατόχους:
Όταν ενεργοποιώ τον κλιματισμό και αρχίζει να λειτουργεί ο συμπιεστής, ακούω έναν ήχο σαν βουητό ανάμεσα στις 1000 και 2000 στροφές ο οποίος μεταβάλλεται ανάλογα με τις στροφές (όσο πιο πολλές, τόσο πιο λεπτός). Νομίζω ότι είναι ο συμπιεστής, απλά δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό να ακούγεται έτσι. Περισσότερο το καταλαβαίνω στο σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης. Όταν κινούμαι με υψηλότερες ταχύτητες δεν το καταλαβαίνω. Το σύστημα λειτουργεί κανονικά (ψύχει κανονικά).
Ακούγεται και στα δικά σας έτσι ή είναι μόνο στο δικό μου και πρέπει να το πάω για έλεγχο;
-
Έχω την εντύπωση ότι ακούγεται και σε εμένα,θα το παρατηρήσω πιο προσεκτικά όμως,το έχω ακούσει όταν ας πούμε κατεβαίνω με δευτέρα κατηφόρα χωρίς να πατάω γκάζι,έχω το 1.5 diesel,εσύ?
-
1.2T βενζίνη, 130 bhp. Διακρίνεται ένα 'ουουου' ανάμεσα στις 1000 και 2000 στροφές όταν ο συμπιεστής του A/C είναι ενεργοποιημένος. Κατά τ' άλλα το σύστημα αυτόματου κλιματισμού λειτουργεί μια χαρά και με κανονική απόδοση.
-
Και εγώ το 1,2/130Hp έχω. Ο ήχος που ακούς είναι από το Α/C και τον παρατηρείς όταν δουλεύει στο full είτε επειδή έχει πολύ ζέστη έξω ή επειδή ρυθμίζεις αρκετά χαμηλά την θερμοκρασία.
Κατά τα άλλα μετά απο 7 μήνες και 6.000χλμ,όλα καλά.
-
Γεια χαρά σε όλους! Έχω την έκδοση 1.2/130hp. Έχει παρατηρήσει κανείς που έχει το ίδιο μοντέλο ένα 'τσιτσίρισμα' (σαν κελάδισμα πουλιού) που ακούγεται από τον κινητήρα (συγκεκριμένα ακούγεται από την τουρμπίνα) όταν πατάς να ξεκινήσεις (π.χ. σε ανηφορίτσα) ή όταν πηγαίνει π.χ. με δευτέρα σε χαμηλές στροφές (π.χ. 1800) και δίνεις γκάζι ξαφνικά; Έχω παρατηρήσει ότι το κάνει και όταν είναι στο ρελαντί και ανεβάσω απότομα λίγο τις στροφές.
Mήπως αναφέρεσαι στον κλασσικό,φυσιολογικό ήχο των 3κύλινδρων μοτέρ; Έχω Fiesta 3κύλινρο 1000άρη και κάνει αυτόν τον ήχο,ιδίως στις περιπτώσεις που αναφέρεις.
-
Γεια χαρά σε όλους! Έχω την έκδοση 1.2/130hp. Έχει παρατηρήσει κανείς που έχει το ίδιο μοντέλο ένα 'τσιτσίρισμα' (σαν κελάδισμα πουλιού) που ακούγεται από τον κινητήρα (συγκεκριμένα ακούγεται από την τουρμπίνα) όταν πατάς να ξεκινήσεις (π.χ. σε ανηφορίτσα) ή όταν πηγαίνει π.χ. με δευτέρα σε χαμηλές στροφές (π.χ. 1800) και δίνεις γκάζι ξαφνικά; Έχω παρατηρήσει ότι το κάνει και όταν είναι στο ρελαντί και ανεβάσω απότομα λίγο τις στροφές πατώντας ελαφρά και για λίγο το γκάζι. Φυσικά για να το ακούσεις πρέπει να έχεις ανοιχτο το παράθυρο και να μην έχει πολύ φασαρία...
Όσον αφορά τον ήχο από το Α/C που αναφέρετε, και εγώ τον παρατηρώ περισσότερο στο σταμάτα-ξεκίνα. Αλλά νομίζω ότι το κάνει περισσότερο στην αρχή. Αν λειτουργήσει κάποια ώρα, το κάνει λιγότερο.
-
vagvio wrote:
Γεια χαρά σε όλους! Έχω την έκδοση 1.2/130hp. Έχει παρατηρήσει κανείς που έχει το ίδιο μοντέλο ένα 'τσιτσίρισμα' (σαν κελάδισμα πουλιού) που ακούγεται από τον κινητήρα (συγκεκριμένα ακούγεται από την τουρμπίνα) όταν πατάς να ξεκινήσεις (π.χ. σε ανηφορίτσα) ή όταν πηγαίνει π.χ. με δευτέρα σε χαμηλές στροφές (π.χ. 1800) και δίνεις γκάζι ξαφνικά; Έχω παρατηρήσει ότι το κάνει και όταν είναι στο ρελαντί και ανεβάσω απότομα λίγο τις στροφές.
Mήπως αναφέρεσαι στον κλασσικό,φυσιολογικό ήχο των 3κύλινδρων μοτέρ; Έχω Fiesta 3κύλινρο 1000άρη και κάνει αυτόν τον ήχο,ιδίως στις περιπτώσεις που αναφέρεις.
Δεν είχα ποτέ 3κύλιδρο κινητήρα πριν για να ξέρω. Γι' αυτό και μου φαίνεται περίεργος αυτός ο ήχος... Ποια είναι η αιτία αυτού του ήχου (αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα);
-
Εξατμιση ειναι που τρανταζεται απο τον αποτομο αερα....σαν μεταλλικό ηχο δεν εννοεις;;;; σαν μικρα πετραδακια με ψηλο ηχο μεσα σε ενα μεταλλικο κουτι;;;;;
Το κανει και το δικο μου αυτοκινητο που ειναι τετρακιλυνδρο.
-
panormus772 wrote:
Mήπως αναφέρεσαι στον κλασσικό,φυσιολογικό ήχο των 3κύλινδρων μοτέρ; Έχω Fiesta 3κύλινρο 1000άρη και κάνει αυτόν τον ήχο,ιδίως στις περιπτώσεις που αναφέρεις.
Δεν είχα ποτέ 3κύλιδρο κινητήρα πριν για να ξέρω. Γι' αυτό και μου φαίνεται περίεργος αυτός ο ήχος... Ποια είναι η αιτία αυτού του ήχου (αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα);
Δεν ξέρω την αιτία στα σίγουρα,αλλά μπορεί να είναι λόγω του ότι οι 3κύλινδροι έχουν πιο τραχιά λειτουργία και περισσότερους κραδασμούς.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!
Και κάτι ακόμα... Το αμάξι (Crossland 1.2/130hp) το έχω 10 μήνες. Τον τελευταίο μήνα νιώθω την 1η ταχύτητα κυρίως, αλλά και τη δευτέρα μερικές φορές να κουμπώνουν λίγο πιο δύσκολα. Πριν μπαίνανε αέρα. Η 1η κουμπώνει λίγο πιο δυσκολα, σαν να βρίσκει κάπου, ενώ κάποιες φορές π.χ. όταν βάζω 2η από 1η είναι σαν να νιώθω στο χέρι μου τα γρανάζια κατά την αλλαγή. . Το παράξενο είναι ότι άλλες φορες είναι πιο έντονο και άλλες όχι. Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ μια ελαφριά δυσκολία και στην όπισθεν. Άλλα όχι κάθε φορά.
Όταν πήγα στην Οπελ και το είπα, ο τεχνικός μου είπε ότι είναι φυσιολογικη η λειτουργία (και μάλιστα μου εδειξε και πως κουμπωνει ενα καινουργιο astra που ειχε εκει, γιατι δεν ειχε crossland), αλλα δεν ειμαι τρελός. Το οδηγάω το αμαξι καθημερινα και η αλλαγη που παρατηρω στη συμπεριφορα είναι δεδομένη.
Μηπως ξερει καποιος γιατι μπορει να συμβαινει; Υπαρχει περιπτωση να εχει π.χ. μειωθει η πίεση του λαδιου στο υδραυλικο συστημα και να προκαλει το προβλημα;
Πάντως το συζήτουσα και με ένα φίλο που έχει ένα καινουργιο peugeut 306 και μου είπε και αυτος ότι εχει παρατηρησει τελευταία και στο δικο του μια δυσκολία στο να μπει η πρωτη σε σχεση με πριν. Εϊναι φυσιολογικο καινουργια αυτοκινητα να συμπεριφερονται έτσι;
-
Αυτό με την πρώτη συμβαίνει κυρίως όταν είσαι σταματημένος να φανταστώ;
Δοκίμασε να βάζεις πρώτα όπισθεν και μετά πρώτη. Εγώ αυτό είχα συνηθίσει να κάνω στο Corsa μου γιατί και αυτό σκάλωνε όπως περιγράφεις όταν ήμουν σταματημένος.
-
Όσο αστείο και να φαίνεται,άλλαξε βαλβολίνες! Βάλε κάτι πιό ποιοτικό από το σπορέλαιο του εργοστασίου και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα δεις μεγάλη διαφορά. Έτσι έκανε και το 208 που έχω και μόλις του έριξα μέσα μια καλή Yacco έγινε σχεδόν Honda σε αίσθηση.
-
Έχω το ίδιο αμάξι 12 μήνες. Δεν έχω πολλά χιλιόμετρα. Δεν έχω πρόβλημα με τις ταχύτητες, μπαίνουν κανονικά. Δεν έχω δει διαφορά σε αυτούς τους 12 μήνες.
Σου το κάνει όταν είσαι σταματημένος ή όταν κινείσαι;
Σε αυτοκίνητο που κινείται, πρώτη (και μερικές φορές και δευτέρα) δεν μπαίνουν άνετα όταν κατεβάζεις ενώ κινείσαι με αρκετά μεγάλη ταχύτητα (προστασία ασφαλείας). Αν μειώσεις ταχύτητα, μπαίνει. Το έχουν αρκετά αυτοκίνητα αρκετών κατασκευαστών.
Σου το κάνει πάντα; Αν όχι πάντα, σου το κάνει όταν είσαι στο ίδιο σημείο (πχ στην ίδια στροφή, ίδια ανηφόρα κλπ); Άλλαξες περιοχές που συνήθως κινείσαι αυτούς τους 10 μήνες;
Αν είσαι σταματημένος και δεν μπαίνει η πρώτη, άσε τον συμπλέκτη (με νεκρά), ξαναπάτα τον και δοκίμασε πάλι.
Γενικά, σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο: μην το σπρώχνεις με περισσότερη δύναμη αν δεν θέλει να πάει. Συνήθως αφήνοντας συμπλέκτη σε νεκρά και ξαναπροσπαθώντας μπαίνει πλέον άνετα.
-
Καλησπέρα σε όλους,
Σκέφτομαι να αγοράσω το Opel Crossland X 120 edition με την πολύ καλή προσφορά που έχει αυτόν τον καιρό. Ο βασικός μου ενδοιασμός είναι ότι ο κινητήρας των 83hp μου φαίνεται αρκετά φτωχός αλλά η τιμή είναι ασυναγώνιστη!
15.700 τελική τιμή!
Να συμπληρώσω ότι το εσωτερικό του είναι ότι καλύτερο έχω δεί σε αυτη τη κατηγορία, όπως και το εξωτερικό με την διχρωμία. Θα ήθελα τις απόψεις σας για τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Ευχαριστώ.
-
Εξαιρετική τιμή πράγματι, αν μπορείς να ζήσεις με τις ασθενικές επιδόσεις που θα προσφέρει ο κινήρας.
-
Μ' ενδιαφέρει αρκετά το συγκεκριμένο μοντέλο. Έχει κανείς την έκδοση X-Clusive 1.2lt Turbo 130 hp με το αυτόματο κιβώτιο;
-
Το manual 1.2T 130hp έχω και ο κινητήρας το πάει τρένο. Από άποψη κινητήρα είσαι υπερκομπλε. Για το αυτόματο δες αν μπορείς να το κάνεις test-drive, γιατί 130hp με ΑΤ6 βγήκε πολύ πρόσφατα. Μέχρι πριν λίγες εβδομάδες έδιναν το 110 HP σε αυτόματο και το 130 μόνο manual.
-
Λόγω τις έκπτωσης που έχουμε στην Όπελ παίρνουμε την έκδοση που ανέφερα περίπου με 18.500 και με πετρέλαιο 19.100, αν και δεν νομίζω να κάνω πάνω από 20.000 τον χρόνο ώστε να χρειαστώ τον κινητήρα πετρελαίου. Περιμένω να δω αν θα υπάρχει έκπτωση και στο νέο corsa και μετά θα αποφασίσω. Εκτός κι αν κινηθώ προς το fiesta που μου δίνουν την titanium αυτόματο με 17.900, είδωμεν.
-
Λόγω τις έκπτωσης που έχουμε στην Όπελ παίρνουμε την έκδοση που ανέφερα περίπου με 18.500 και με πετρέλαιο 19.100, αν και δεν νομίζω να κάνω πάνω από 20.000 τον χρόνο ώστε να χρειαστώ τον κινητήρα πετρελαίου.
Δεν έχουν σχέση τα χιλιόμετρα που κάνεις με το εαν χρειάζεσαι diesel ή βενζίνη. Από οικονομικής άποψης, απόσβεση θα κάνεις όσα χιλιόμετρα και να κάνεις, ο χρόνος που θα γίνει η απόσβεση αλλάζει. Το θέμα είναι που κινείσαι κυρίως (εαν είσαι συνέχεια μέσα στην πόλη το diesel ίσως έχει ένα θέμα) και ποιον κινητήρα προτιμάς ώς χαρακτηριστικά λειτουργίας.
Με το diesel θα χρειάζεσαι περίπου €4* λιγότερα καύσιμα/100χλμ. Οπότε στα 15.000χλμ θα έχεις οικονομία περίπου €600, άρα σε 1 χρόνο έκανες απόσβεση της διαφοράς στην τιμή.
- ανάλογα με τις συνθήκε που κινείσαι, μπορεί να είναι και ακόμα μεγαλύτερη η διαφορά. Γιατί το εύρος κατανάλωσης του βενζινοκινητήρα είναι αρκετά μεγαλυτερο από του diesel.
-
Ολα καλά,ολα ωραία με το Crossland και εμένα μου άρεσε πολύ όταν το είδα απο κοντα στην αντιπροσωπεια, αλλα δεν χώνεψα ποτέ το χειρόφρενο ρε γμτ. Μου φάνηκε πολύ ξεκάρφωτο,σαν να μπαίνει μες την μεση,παράταιρα μεσα στην καμπίνα. Επίσης με ψιλοχαλασε η απουσία τεμπέλη. Έχει τεμπέλη στην έκδοση που αναφέρεις?
Επίσης για το αυτόματο, στην υλοποίηση του Grandland τουλάχιστον, διάβασα αρκετά παράπονα στα vaxual forums οσο αφορά στην εργονομία - ο λεβιές πάει πολύ μπροστά και επι της ουσίας αχρηστεύει τον χώρο αποθήκευσης κάτω απο την οθόνη.
Δεν το είδα στο Crossland αλλά ίσως είναι μια λεπτομέρεια που αξίζει να τσεκάρεις (εαν βρεις στην έκθεση αυτόματο)
Opel Crossland X