-
Καλησπερα σε ολους σας ως νεο μελος θα ηθελα να θεσω μερικα ερωτηματα σχετικα με το αυτοκινητο μου πριν κανω ορισμενες ενεργειες.οπως βλεπετε και απο τον τιτλο εχω ενα honda civic sedan του 93 με κωδικο κινητηρα b16a2.το πηρα πριν ενα μηνα κ ειναι η προσπαθεια να συνδιασω την οδηγικη απολαυση και την γρηγορη οδηγηση(σε σχεση με το mazda 323 που ειχα πριν που ειχε 70 αλογα λιγοτερα) με την αξιοπιστια και παραλληλα την μεταφορα ατομων μιας κ εχει 4 μπακετ καθισματα απο το εργοστασιο.το αμαξι σαν συνολο ειναι καλοσυντηριμενο και ασ εχει 290χιλ εχω κανει 4 απο οταν το πηρα.μεχρι στιγμης αλλαξα την φλατζα του καπακιου μια φουσκα μπροστα αριστερα και ιμαντα για να μην ανοιγω καπακι παλι μετα τα μπεκ και οι βαλβιδες ειχαν καθαριστει απο τον προηγουμενο και πριν την παραδωση εγινε σερβις και αλλαγη βαλβολινων(τα ανταλλακτικα τα πηρα εγω που τοποθετηθηκαν εκτος την φλατζας για λογους ασφαλειας.τωρα το αυτοκινητο περα απο ενα φρεσκαρισμα εξωτερικα ειναι τιμιο μεχρι στιγμης.
1-οταν περναω απο λακουβες το αμαξι κοπαναει αρκετα στο κτεο γραφει οτι η αριστερη μπροστα αναρτηση θελει αλλαγη αλλα δεν δικαιολογειται τετοιο κοπανημα φοραει bilstein κιτρινα αγνωστο ποιας χρονιας.χρειαζονται αλλαγη ολες οι αναρτησεις για μεγαλυτερη ανεση η με σετ ελατηριων θα γινει καλυτερα?
2-το A/C οταν κινουμαι δουλευει πολυ καλα στα φαναρια ομως δεν βγαζει κρυο μου ειπαν οτι δεν ειναι το φρεο κ οτι ισως ειναι βουλωμενο το ψυγειο(επισης ειχε χαλασει το σωληνακι της εξαγωγης του κ εσταζε στην καμπινα αλλα το εφτιαξε ο μαστορας με λιγη σιλικονη)
3-οταν πηρα το αμαξι το οδηγησα οχι στα ορια κ δεν φανηκε να εχει θεμα ομως στην αλλαγη μεταξυ 2ας κ 3ης γρατζουναει πανω απο τις 6μιση χιλ στροφες μου ειπαν οτι θελει αλλαγη το κομπλερεπισης πριν παω για τις επισκευες που αναφερω οταν χρησημοποιουσα τα παραθυρα μετα ενω επαιρνε μπρος ο κινητηρας εσβηνε...πλεον δεν το κανει αγνωστο γιατι....(το ξερω οτι φαινονται πολλα αλλα μεταχειρισμενο ειναι ολο κ κατι θα ειχε) σε αυτο το ποστ θα ηθελα να λυθουν αυτα πριν προχωρησω σε βελτιωσεις γιατι μου φαινονται λιγα κ τα 160 αλογα τωρα...οτι κανω παντα θα πρεπει να ειναι αξιοπιστο.
συγγνωμη για το μεγαλο ποστ καθε ιδεα ευπροσδεκτη! -
Καλησπερα σε ολους σας ως νεο μελος θα ηθελα να θεσω μερικα ερωτηματα σχετικα με το αυτοκινητο μου πριν κανω ορισμενες ενεργειες.οπως βλεπετε και απο τον τιτλο εχω ενα honda civic sedan του 93 με κωδικο κινητηρα b16a2.το πηρα πριν ενα μηνα κ ειναι η προσπαθεια να συνδιασω την οδηγικη απολαυση και την γρηγορη οδηγηση(σε σχεση με το mazda 323 που ειχα πριν που ειχε 70 αλογα λιγοτερα) με την αξιοπιστια και παραλληλα την μεταφορα ατομων μιας κ εχει 4 μπακετ καθισματα απο το εργοστασιο.το αμαξι σαν συνολο ειναι καλοσυντηριμενο και ασ εχει 290χιλ εχω κανει 4 απο οταν το πηρα.μεχρι στιγμης αλλαξα την φλατζα του καπακιου μια φουσκα μπροστα αριστερα και ιμαντα για να μην ανοιγω καπακι παλι μετα τα μπεκ και οι βαλβιδες ειχαν καθαριστει απο τον προηγουμενο και πριν την παραδωση εγινε σερβις και αλλαγη βαλβολινων(τα ανταλλακτικα τα πηρα εγω που τοποθετηθηκαν εκτος την φλατζας για λογους ασφαλειας.τωρα το αυτοκινητο περα απο ενα φρεσκαρισμα εξωτερικα ειναι τιμιο μεχρι στιγμης.
1-οταν περναω απο λακουβες το αμαξι κοπαναει αρκετα στο κτεο γραφει οτι η αριστερη μπροστα αναρτηση θελει αλλαγη αλλα δεν δικαιολογειται τετοιο κοπανημα φοραει bilstein κιτρινα αγνωστο ποιας χρονιας.χρειαζονται αλλαγη ολες οι αναρτησεις για μεγαλυτερη ανεση η με σετ ελατηριων θα γινει καλυτερα?
2-το A/C οταν κινουμαι δουλευει πολυ καλα στα φαναρια ομως δεν βγαζει κρυο μου ειπαν οτι δεν ειναι το φρεο κ οτι ισως ειναι βουλωμενο το ψυγειο(επισης ειχε χαλασει το σωληνακι της εξαγωγης του κ εσταζε στην καμπινα αλλα το εφτιαξε ο μαστορας με λιγη σιλικονη)
3-οταν πηρα το αμαξι το οδηγησα οχι στα ορια κ δεν φανηκε να εχει θεμα ομως στην αλλαγη μεταξυ 2ας κ 3ης γρατζουναει πανω απο τις 6μιση χιλ στροφες μου ειπαν οτι θελει αλλαγη το κομπλερεπισης πριν παω για τις επισκευες που αναφερω οταν χρησημοποιουσα τα παραθυρα μετα ενω επαιρνε μπρος ο κινητηρας εσβηνε...πλεον δεν το κανει αγνωστο γιατι....(το ξερω οτι φαινονται πολλα αλλα μεταχειρισμενο ειναι ολο κ κατι θα ειχε) σε αυτο το ποστ θα ηθελα να λυθουν αυτα πριν προχωρησω σε βελτιωσεις γιατι μου φαινονται λιγα κ τα 160 αλογα τωρα...οτι κανω παντα θα πρεπει να ειναι αξιοπιστο.
συγγνωμη για το μεγαλο ποστ καθε ιδεα ευπροσδεκτη! -
Καλησπερα σε ολους σας ως νεο μελος θα ηθελα να θεσω μερικα ερωτηματα σχετικα με το αυτοκινητο μου πριν κανω ορισμενες ενεργειες.οπως βλεπετε και απο τον τιτλο εχω ενα honda civic sedan του 93 με κωδικο κινητηρα b16a2.το πηρα πριν ενα μηνα κ ειναι η προσπαθεια να συνδιασω την οδηγικη απολαυση και την γρηγορη οδηγηση(σε σχεση με το mazda 323 που ειχα πριν που ειχε 70 αλογα λιγοτερα) με την αξιοπιστια και παραλληλα την μεταφορα ατομων μιας κ εχει 4 μπακετ καθισματα απο το εργοστασιο.το αμαξι σαν συνολο ειναι καλοσυντηριμενο και ασ εχει 290χιλ εχω κανει 4 απο οταν το πηρα.μεχρι στιγμης αλλαξα την φλατζα του καπακιου μια φουσκα μπροστα αριστερα και ιμαντα για να μην ανοιγω καπακι παλι μετα τα μπεκ και οι βαλβιδες ειχαν καθαριστει απο τον προηγουμενο και πριν την παραδωση εγινε σερβις και αλλαγη βαλβολινων(τα ανταλλακτικα τα πηρα εγω που τοποθετηθηκαν εκτος την φλατζας για λογους ασφαλειας.τωρα το αυτοκινητο περα απο ενα φρεσκαρισμα εξωτερικα ειναι τιμιο μεχρι στιγμης.
1-οταν περναω απο λακουβες το αμαξι κοπαναει αρκετα στο κτεο γραφει οτι η αριστερη μπροστα αναρτηση θελει αλλαγη αλλα δεν δικαιολογειται τετοιο κοπανημα φοραει bilstein κιτρινα αγνωστο ποιας χρονιας.χρειαζονται αλλαγη ολες οι αναρτησεις για μεγαλυτερη ανεση η με σετ ελατηριων θα γινει καλυτερα?
2-το A/C οταν κινουμαι δουλευει πολυ καλα στα φαναρια ομως δεν βγαζει κρυο μου ειπαν οτι δεν ειναι το φρεο κ οτι ισως ειναι βουλωμενο το ψυγειο(επισης ειχε χαλασει το σωληνακι της εξαγωγης του κ εσταζε στην καμπινα αλλα το εφτιαξε ο μαστορας με λιγη σιλικονη)
3-οταν πηρα το αμαξι το οδηγησα οχι στα ορια κ δεν φανηκε να εχει θεμα ομως στην αλλαγη μεταξυ 2ας κ 3ης γρατζουναει πανω απο τις 6μιση χιλ στροφες μου ειπαν οτι θελει αλλαγη το κομπλερεπισης πριν παω για τις επισκευες που αναφερω οταν χρησημοποιουσα τα παραθυρα μετα ενω επαιρνε μπρος ο κινητηρας εσβηνε...πλεον δεν το κανει αγνωστο γιατι....(το ξερω οτι φαινονται πολλα αλλα μεταχειρισμενο ειναι ολο κ κατι θα ειχε) σε αυτο το ποστ θα ηθελα να λυθουν αυτα πριν προχωρησω σε βελτιωσεις γιατι μου φαινονται λιγα κ τα 160 αλογα τωρα...οτι κανω παντα θα πρεπει να ειναι αξιοπιστο.
συγγνωμη για το μεγαλο ποστ καθε ιδεα ευπροσδεκτη! -
επισης να προσθεσω οτι δεν εχι γινει ρεκτιφιε στον κινητηρα οποτε δεν μπορω να ειμαι σιγουρος σχετικα με την αποδοση του
-
το σαζμαν σε αυτο το αυτοκινητο δεν παιρνει βαλβολινη αλλα λαδι 10w/30 ή 10w/40, τσεκαρισε και αν σου εβαλαν βαλβολινη να πας αμεσα για αλλαγη γιατι πολυ συντομα θα καταστραφει.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
το σαζμαν σε αυτο το αυτοκινητο δεν παιρνει βαλβολινη αλλα λαδι 10w/30 ή 10w/40, τσεκαρισε και αν σου εβαλαν βαλβολινη να πας αμεσα για αλλαγη γιατι πολυ συντομα θα καταστραφει.+1.
Για το κοπανημα μπροστα μπορει και να τα εχει παιξει η μπουκαλα της αναρτησης ή να εχει σπασει καμια βαση κινητηρα ή .... -
Θα γινει ελεγχος και στα δυο σημερα...καλη παρατηρηση
-
Για το κοπάνημα, προφανώς είναι μπουκάλα, stop ή mount. Αν το stop και το mount φαίνονται ΟΚ (αν και μερικές φορές σκίζονται 'κρυφά' και δεν φαίνεται), τότε απλά το αμορτισέρ παρέδωσε. Πόσα χλμ έχουν τα συγκεκριμένα ? Δεν είναι παράλογο να έχει σκάσει εντελώς, ειδικά αν έχει πολλά χλμ στη πλάτη του το αμορτισέρ
Με τόσα χλμ, θα πρότεινα ένα πλύσιμο στα ψυγεία, αλλά καλού-κακού και ένα πλύσιμο στο κύκλωμα λαδιού και αλλαγή λαδιών. Αν από φρέον είναι εντάξει, τότε δες το συμπλέκτη του συμπιεστή και τον ιμάντα του. Είναι συνηθισμένο να χτυπάει/γλυστράει λίγο και να μην συμπιέζει σωστά.
Για βελτίωση, ότι τραβάει η ψυχή σου. Βέβαια μην περιμένεις πολλά πράγματα, ειδικά με περιορισμένο budget και αν μείνεις ατμοσφαιρικός. Μέχρι τα 175-185 άλογα που φτάνουν τα Β16 με CTR εξαρτήματα, γίνεται σχετικά εύκολα και με λογικά χρήματα, από εκεί και πέρα ξεφεύγει το πράγμα...
-
Λογικα τα αμορτισερ εχουν παραδωσει ειδικα η αριστερα μπροστα πρεπει να εχει σκασει.για αρχη θα φτιαξω αυτα που αναφερω και μετα θα γινει ενα φρεσκαρισμα σε χρωμα και ισως και τις ζαντες γιατι θελω να το κρατησω οσο πιο γνησιο γινεται...απο εκει και περα λογικα θα γινει μια μικρη βελτιωση σε δισκο πλατο μια ολοσωμη εξατμιση με χταποδι προγραμμα και ενα ελευθερο φιλτρο.λογικα δεν θα πειραξω τα μεταλλα του κινητηρα για ευνοητους λογους.εχω δει παντως οτι μπορουβ να φτασουν και 200 αλογα.μπατζετ εχω μεχρι ενα ποσο αλλα επειδη κινουμαι παρα πολυ με το αυτοκινητο πρεπει αναγκαστικα να ειναι αξιοπιστο δεν θελω να μου μεινει και να μην το χω δυο εβδομαδες(ειμαι ασφαλιστης οποτε καταλαβαινεις τρεχω ολη μερα και μαζι με την σχολη δραμα)
-
Επειδή είχα Honda παλιότερα, όλα πειραγμένα σου λέω ότι απλά δεν πρόκειται να σε αφήσουν. Έχω πάει και έχω γυρίσει διαδρομή 300+ χλμ στο κόφτη, με Civic VTi με CTR εντόσθια και ΦΠΕ (δηλαδή κάτι ενδιάμεσο Stage1 και Stage2), το οποίο είχε περίπου 300ml λάδι και δεν έπαθε τ-ί-π-ο-τ-α, μέχρι και σήμερα γαζώνει
Βέβαια μπροστινούς δίσκους άλλαζα μαζί με τα τακάκια....
Για τα 200 άλογα που λες, ναι μεν γίνεται, αλλά εξαρτάται από το budget σου. Πάντως δεν είναι και τόσο εύκολο, μάλλον θα χρειαστεί άνοιγμα και αλλαγή των δεύτερων έκκεντρων, συν όλα τα άλλα που αναφέρεις.
-
Λες αμα βαλω εντοσθια απο integra να κανει μεγαλη διαφορα?χαχαχα επειδη και εγω τις 9 τις βαραω καθε μερα για αυτο λεω αξιοπιστο να ναι...βεβαια εχω δει και την βελτιωση της geartech που αν πας δικο σου μπλοκ ειναι 1200 απο 1500 που εχει χοντρη αποδοση και εχω διαολιστει λιγο
-
Αυτά που σου λέω το ήξερα και ίσχυαν πριν περίπου 20 χρόνια, το τι προσφέρουν πλέον σήμερα τα μαγαζιά/βελτιωτές, δεν ξέρω και ούτε από κόστος. Πάντως το σίγουρο είναι ότι (α) βελτιώνονται, και (β) είναι σκυλιά, δεν παθαίνουν τίποτα.
Μερικά πράγματα είναι εναλλάξιμα μεταξύ Β16, B17 και Β18, αλλά εγώ ξέρω σίγουρα ότι valvetrain και μερικά άλλα ψιλά από τα TR μοτέρ κουμπώνουν τέλεια και προσφέρουν εγγυημένη βελτίωση.
-
ερωτηση, το εχεις φτασει στο ορια του και θες παραπανω δυναμη?
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Επειδή είχα Honda παλιότερα, όλα πειραγμένα σου λέω ότι απλά δεν πρόκειται να σε αφήσουν. Έχω πάει και έχω γυρίσει διαδρομή 300+ χλμ στο κόφτη, με Civic VTi με CTR εντόσθια και ΦΠΕ (δηλαδή κάτι ενδιάμεσο Stage1 και Stage2), το οποίο είχε περίπου 300ml λάδι και δεν έπαθε τ-ί-π-ο-τ-α, μέχρι και σήμερα γαζώνειΒέβαια μπροστινούς δίσκους άλλαζα μαζί με τα τακάκια....
Για τα 200 άλογα που λες, ναι μεν γίνεται, αλλά εξαρτάται από το budget σου. Πάντως δεν είναι και τόσο εύκολο, μάλλον θα χρειαστεί άνοιγμα και αλλαγή των δεύτερων έκκεντρων, συν όλα τα άλλα που αναφέρεις.
Τωρα μας δουλευεις?!Και εγω αγαπω τα μερκ και τα bmw αλλα δν αρχιζω να λεω βλακειες.
Εκανες 600 χιλιομετρα χτυπωντας περιοδικα κοφτη ή πηγαινες εγνατια 180-190 χαω και το κανουμε θεμα?
Ειχε μεσα 300 μλ λαδι? Ουτε 5λεπτο δν θα βγαζε ................................. -
Έκανα 300χλμ, και είχε μέσα (ή ότι είχε απομείνει όταν τα βγάλαμε) κάτι παραπάνω από ένα κουτάκι αναψυκτικού, άρα ναι ~300ml. Ούτε γράφω, ούτε θέλω να πείσω εσένα ή κάποιον άλλον, έτσι έγινε, έτσι το λέω. Το μοναδικό που συνέβη ήταν ότι στην επιστροφή δεν κλείδωνε το VTEC, προφανώς λόγω χαμηλής στάθμης λιπαντικού. Το αυτοκίνητο μέχρι και σήμερα (ή μέχρι πριν 3-4 χρόνια που είχα επαφή με τον αγοραστή μέσω κοινού φίλου) γάζωνε. Αυτή είναι η αλήθεια, τι να κάνουμε...
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Έκανα 300χλμ, και είχε μέσα (ή ότι είχε απομείνει όταν τα βγάλαμε) κάτι παραπάνω από ένα κουτάκι αναψυκτικού, άρα ναι ~300ml. Ούτε γράφω, ούτε θέλω να πείσω εσένα ή κάποιον άλλον, έτσι έγινε, έτσι το λέω. Το μοναδικό που συνέβη ήταν ότι στην επιστροφή δεν κλείδωνε το VTEC, προφανώς λόγω χαμηλής στάθμης λιπαντικού. Το αυτοκίνητο μέχρι και σήμερα (ή μέχρι πριν 3-4 χρόνια που είχα επαφή με τον αγοραστή μέσω κοινού φίλου) γάζωνε. Αυτή είναι η αλήθεια, τι να κάνουμε...300μλ λαδι.....μαλιστα.
-
alexp1996 Μιας και εχουμε την ιδια ηλικια θα ηθελα να σε συμβουλεψω,πρωτα να φτιαξεις την αναρτηση(νεα αμορτισερ)και να αφησεις για αργοτερα την βελτιωση του κινητηρα.Διχως να θελω να σε προσβαλω(το ιδιο ισχυει και για μενα),με 1,2,3 χρονια οδηγηση δν φθανεις το αμαξι στα ορια του....απλα συνεχεια χτυπας πανω στα δικα σ ορια.Σε 3 μηνες θα απορεις ποσο πιο αργα επαιρνες την ιδια στροφη κοκ.
Οταν νιωσεις οτι οι δικες σ δυνατοτητες ξεπερασαν αυτες του αυτοκινητου τοτε ψαξου για προσθετες βελτιωσεις.
Επισης να θυμασαι πως ειναι μοντελο του 1993 και με την οποια ασχημη φημη παθητικης ασφαλειας εχει.
Φιλικα τα λεω μιας και εχουμε την ιδια ηλικια.υ.γ.+ καλα λαστιχα.....οι παντες εχουν φαση αλλα αν δν εισαι εμπειρος δν μαζευονται κιολας.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Έκανα 300χλμ, και είχε μέσα (ή ότι είχε απομείνει όταν τα βγάλαμε) κάτι παραπάνω από ένα κουτάκι αναψυκτικού, άρα ναι ~300ml. Ούτε γράφω, ούτε θέλω να πείσω εσένα ή κάποιον άλλον, έτσι έγινε, έτσι το λέω. Το μοναδικό που συνέβη ήταν ότι στην επιστροφή δεν κλείδωνε το VTEC, προφανώς λόγω χαμηλής στάθμης λιπαντικού. Το αυτοκίνητο μέχρι και σήμερα (ή μέχρι πριν 3-4 χρόνια που είχα επαφή με τον αγοραστή μέσω κοινού φίλου) γάζωνε. Αυτή είναι η αλήθεια, τι να κάνουμε...
300μλ λαδι.....μαλιστα.
Με τοσα εφτασε, ξεκολλα.
-
μολις γυρισα απο τον λαστιχα οπου ρωτησα για δυο καινουργια λαστιχα μπροστα και αναρτησεις.αυτα μαζι με τα φρενα ειναι οι προτεραιοτητες επισης πηγα κ τσεκαρα και οτι οντως εχουν βαλει λαδια κ οχι βαλβολινες στο σασμαν...ξερω τα ορια μου κ εχω οδηγησει κ πολυ πιο γρηγορα αυτοκινητα...οταν το πηρα μου φανηκε πολυ πιο γρηγορο απο το προηγουμενο και ειναι με 0-100 σε 7,5 αντι για 11.καμια σχεση με την μ3 που ειχα οδηγησει αλλα λεμε τωρα
-
Γιατί αλλαγή μόνο τα δύο μπροστινά ελαστικά; Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα θα ήταν προτιμότερο να αλλάξεις όλη τη τετράδα. Τα λάστιχα, τα αμορτισέρ και τα φρένα είναι τα πιο βασικά και ουσιώδη, για να δαπανήσεις κάποιο πόσο, παρά η αύξηση της δύναμης που σκέφτεσαι. Πρώτα θα κοιτάξεις να είναι όλα αυτά σε άριστη κατάσταση, ώστε να εξασφαλίσεις ότι το αυτοκίνητο σου μπορεί να κινηθεί με τη μέγιστη ασφάλεια και έπειτα θα σκεφτείς οποιαδήποτε μηχανική βελτίωση. Η ασφάλεια σου πρέπει να είναι πάντα η πρώτη προτεραιότητα. Είναι λάθος σειρά να ρίξεις πρώτα λεφτά για περισσότερο γκάζι και να έχεις πίσω δυο παλιά λάστιχα...
ΒΕΛΤΙΩΣΗ Honda Civic sedan93" και γενικες απορειες