-
Ο χρήστης kakto έγραψε:
Τωρα μεταξυ 3008 και bmw ποια ειναι η χρηματικη διαφορα στα 2 μοντελα;
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με παρόμοιο εξοπλισμό ,περίπου 10.000€ με 13.000€
Μου φαίνεται δύσκολο να ισχύει αυτό: Οι τιμές που παρέθεσα παραπάνω π.χ. για την χ1 18i με τα 136 άλογα και το 3008 με τα 130 άλογα...αποκλείεται να βγάζουν 10k διαφορά...
-
Προφανώς εννοεί αν βάλουμε τα extra που έχει το 3008....και υποθέτω ότι η βασικότερη και ακριβότερη αλλαγή είναι οι οθόνες. Προφανώς όμως τα δύο αυτοκίνητα δεν έχουν διαφορά 10 με 13Κ ευρώ, κάθε άλλο, θα έλεγα ότι η διαφορά τους είναι περίπου 4Κ, σε αντίστοιχες εκδόσεις και κινητήρες.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Προφανώς εννοεί αν βάλουμε τα extra που έχει το 3008....και υποθέτω ότι η βασικότερη και ακριβότερη αλλαγή είναι οι οθόνες. Προφανώς όμως τα δύο αυτοκίνητα δεν έχουν διαφορά 10 με 13Κ ευρώ, κάθε άλλο, θα έλεγα ότι η διαφορά τους είναι περίπου 4Κ, σε αντίστοιχες εκδόσεις και κινητήρες.Αυτό μου φαίνεται πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα
-
Και για του λόγου (μου) το αληθές, στο Q3 (που δεν έχει ακόμα το Vitrual Cockpit), οι extra έγχρωμες οθόνες και το καλό ΜΜΙ πάνε 3400€+, ενώ στη Χ1 αντίστοιχα είναι 3300€+. Και αυτά χωρίς parking radar, κάμερα οπισθοπορείας κλπ, που είναι περίπου άλλο ένα χιλιάρικο και στους δύο γερμανούς....
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
33 χιλιαρικα για αμαξι 1.6 με πισω αξονα? Σοβαρα μιλαμε τωρα?
Εννοείς την ανάρτηση που είναι ημι-άκαμπτος? (Γιατί άξονα κίνησης πίσω δεν έχει)
Εν εννοείς αυτό, το καταλαβαίνω (και ψυχολογικά και ως 'κοροϊδια' με την έννοια ότι είναι μια πολύ φτηνή υλοποίηση ανάρτησης και θα έπρεπε να αντικατοπτρίζεται και στην τιμή ως ένα βαθμό), αλλά τελικά το αποτέλεσμα μετράει. Οπότε εάν το αποτέλεσμα είναι καλό (έτσι λένε, θα μάθω όταν το οδηγήσω), τότε λίγη σημασία έχει το είδος της ανάρτησης. Μην ξεχνάμε ότι και το best seller της κατηγορίας (το οποίο ξεκινάει μεν από τις 19.000 αλλά φτάνει μέχρι τις 35.000 δικίνητο), το QQ με ημιάκαμπτο είναι. Όπως και το Kadjar (προφανώς) και το Ateca στις δικίνητες εκδόσεις, αλλά και τα Vitara & S Cross (τα οποία αμφότερα έχουν εκδόσεις που ξεπερνάνε τις €30.000).
Οι τετρακίνητες εκδόσεις του qq έχουν πολλαπλών συνδέσμων
-
To Allure εκτός από τις οθόνες δεν έχει τπτ άλλο!
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kakto έγραψε:
Μετά από μακρά περίοδο αναζήτησης για καινούργιο αυτοκίνητο ,παρήγγειλα τελικά το 3008. Πετρέλαιο 1.6 BlueHDi 120 χειροκίνητο, έκδοση ALLURE GRIP, με επιπλέον εξοπλισμό: Μεταλλικό ,Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω ,περιμετρική κάμερα 360ο ,Park Assist ,Μπάρες οροφής αλουμινίου ,Εργοστασιακό συναγερμό ,Προβολείς FULL LED και προβολείς ομίχλης LED με λειτουργία cornering .
Τιμή καταλόγου με τα extra ,περίπου 36.000€ και τελική κλειδί μετά την έκπτωση του dealer και του προωθητικού της Peugeot , 33.290€ .Παράδοση 3μηνο ,εγγύηση 5 χρόνια .
Οι υπόλοιποι ετερόκλητοι μνηστήρες της τσέπης μου ήταν οι : Mercedes GLA200 – BMW X1 sdrive 18i – VW Tiguan 2.0 TDI 190PS 4MOTION DSG7 – Honda 1.6 i-DTEC ELEGANCE 4WD – Toyota C‑HR - FORD KUGA ST-LINE 1.5 EcoBoost 150PS .
Τα έκανα test drive και πήρα προσφορές και θα ήθελα να πω ότι είναι πολύ καλές επιλογές όλα ,έχοντας το καθένα τα + και – του ,χωρίς ωστόσο να υπερέχει κάποιο συνολικά σε όλα τα κριτήρια .
Έτσι και το 3008 που τελικά διάλεξα ,ξέρω ότι σε κάποιους τομείς υπολείπεται αλλά συνολικά για τα δικά μου θέλω και μπορώ είναι η χρυσή τομή .Μόλις 4 μέρες πριν είπε ο άνθρωπος τι τελική τιμή πήρε .
Αλλά γράφτηκε ότι με τις ίδιες επιλογές η Χ1 πάει στις 43000 , άρα μιλάμε ΓΙΑ 33 % ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ , οπότε κάθε σύγκριση είναι περιττή .
Ολοι ξέρουμε τι σημαίνει βασική τιμή σε γερμανικό αμάξι και δη πρίμιουμ . Εδώ φίλος πήρε εταιρική C με τον 1600 ντίζελ και το αμάξι πήγε πριν την αλλαγή των φόρων 52000 χωρίς πολλά πολλά έξτρα .
-
Η διαφορά τιμής της Χ1 με τον ανταγωνισμό δεν είναι μεγάλη στην ονομαστική τιμή. Εκτοξεύεται όμως, εάν λάβουμε υπόψιν τον εξοπλισμό που έχει στάνταρ ο ανταγωνισμός και το κόστος του για να τοποθετηθεί στην Χ1. Για παράδειγμα (επειδή ψάχνω όπως ξέρετε, έχω πάρει διάφορες προσφορές) το Kuga με την Χ1 (βενζίνη 1.5 αμφότερα και χειροκίνητα στην πιο φτηνή τους έκδοση) έχουν διαφορά τιμής (μετά τα προωθητικά) περί τις €5.000. Όμως εάν στην Χ1 προσθέσουμε τον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης Business του Kuga, τότε η διαφορά στην τιμή ξεπερνάει τις €12.000!!
Το 3008 από ότι έχω δει στο site έχει αρκετό στάνταρ εξοπλισμό σε σχέση με την Χ1, απλά είναι και αυτό αρκετά ακριβό.
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Οι τετρακίνητες εκδόσεις του qq έχουν πολλαπλών συνδέσμωνΝαι το ξέρω Στέφανε (το έγραψα στην παρένθεση, αλλά δεν ήταν κατανοητό).
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Μόλις 4 μέρες πριν είπε ο άνθρωπος τι τελική τιμή πήρε .Αλλά γράφτηκε ότι με τις ίδιες επιλογές η Χ1 πάει στις 43000 , άρα μιλάμε ΓΙΑ 33 % ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ , οπότε κάθε σύγκριση είναι περιττή .
Ολοι ξέρουμε τι σημαίνει βασική τιμή σε γερμανικό αμάξι και δη πρίμιουμ . Εδώ φίλος πήρε εταιρική C με τον 1600 ντίζελ και το αμάξι πήγε πριν την αλλαγή των φόρων 52000 χωρίς πολλά πολλά έξτρα .
Και με τον ίδιο ακριβώς εξοπλισμό -και ακόμα περισσότερα- το Kuga κάνει τελική με το κλειδί στο χέρι 27500€, οπότε κάθε σύγκριση είναι περιττή
-
Peugeot
Τιμή καταλόγου βασικής έκδοσης πετρελαίου με 120hp Peugeot 3008 1.6 BLUEHDI 120 ACTIVE 29.400 €
Τιμή καταλόγου έκδοσης ALLURE Peugeot 3008 1.6 BLUEHDI 120 ALLURE 31.500 €
Τιμή καταλόγου έκδοσης ALLURE με επιπλέον εξοπλισμό α) Μεταλλικό β) Περιμετρική κάμερα 360ο -Park Assist γ)Μπάρες οροφής αλουμινίου δ)Εργοστασιακό συναγερμό ε) Προβολείς FULL LED 36.000 € . Τελική κλειδί μετά την έκπτωση 33.290€ .BMW
Τιμή καταλόγου βασικής έκδοσης πετρελαίου X1 SDRIVE16D 34.490 €
Τιμή καταλόγου έκδοσης xLine 40.066 €
Τιμή καταλόγου με αντίστοιχο εξοπλισμό της έκδοσης ALLURE με τον επιπλέον εξοπλισμό , 48.000 €. Τελική κλειδί μετά την έκπτωση 44.000€ με 46.000€ (εξαρτάται από τις τρέχουσες προσφορές της BMW) -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Μόλις 4 μέρες πριν είπε ο άνθρωπος τι τελική τιμή πήρε .
Αλλά γράφτηκε ότι με τις ίδιες επιλογές η Χ1 πάει στις 43000 , άρα μιλάμε ΓΙΑ 33 % ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ , οπότε κάθε σύγκριση είναι περιττή .
Ολοι ξέρουμε τι σημαίνει βασική τιμή σε γερμανικό αμάξι και δη πρίμιουμ . Εδώ φίλος πήρε εταιρική C με τον 1600 ντίζελ και το αμάξι πήγε πριν την αλλαγή των φόρων 52000 χωρίς πολλά πολλά έξτρα .
Και με τον ίδιο ακριβώς εξοπλισμό -και ακόμα περισσότερα- το Kuga κάνει τελική με το κλειδί στο χέρι 27500€, οπότε κάθε σύγκριση είναι περιττή
Εμένα η σύγκριση σταμάτησε μόλις είδα από κοντά την μούρη του Κούγκα
-
Ο χρήστης kakto έγραψε:
Peugeot
Τιμή καταλόγου βασικής έκδοσης πετρελαίου με 120hp Peugeot 3008 1.6 BLUEHDI 120 ACTIVE 29.400 €
Τιμή καταλόγου έκδοσης ALLURE Peugeot 3008 1.6 BLUEHDI 120 ALLURE 31.500 €
Τιμή καταλόγου έκδοσης ALLURE με επιπλέον εξοπλισμό α) Μεταλλικό β) Περιμετρική κάμερα 360ο -Park Assist γ)Μπάρες οροφής αλουμινίου δ)Εργοστασιακό συναγερμό ε) Προβολείς FULL LED 36.000 € . Τελική κλειδί μετά την έκπτωση 33.290€ .BMW
Τιμή καταλόγου βασικής έκδοσης πετρελαίου X1 SDRIVE16D 34.490 €
Τιμή καταλόγου έκδοσης xLine 40.066 €
Τιμή καταλόγου με αντίστοιχο εξοπλισμό της έκδοσης ALLURE με τον επιπλέον εξοπλισμό , 48.000 €. Τελική κλειδί μετά την έκπτωση 44.000€ με 46.000€ (εξαρτάται από τις τρέχουσες προσφορές της BMW)Αρα μιλάμε για 12000-14000 , πλησιάζουμε δηλαδή το 40 % σε διαφορά τιμής ....
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Εμένα η σύγκριση σταμάτησε μόλις είδα από κοντά την μούρη του ΚούγκαΞέρεις τι λένε για την όρεξη
....για τα λεφτά όμως δεν είδα να σχολιάζεις
-
Αίνιγμα:
- Active City Brake (λειτουργία προειδοποίησης και φρεναρίσματος για την αποφυγή μετωπικής σύγκρουσης) έχεις; ΟΧΙ
- Active Lane Departure Warning (Ενεργό σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας και επαναφοράς) έχεις; ΟΧΙ
- Active Blind Spot Detection (Ενεργό σύστημα ανίχνευσης νεκρού σημείου) έχεις; ΟΧΙ
- Σύστημα αυτόματης εναλλαγής φώτων πορείας/προβολέων έχεις; ΟΧΙ
- Προβολείς Full Led έχεις; ΟΧΙ
- Προβολείς ομίχλης Led με λειτουργία cornering έχεις; ΟΧΙ
-Σύστημα εισόδου Keyless έχεις; ΟΧΙ
-Κάμερα οπισθοπορειας 360° ή 180° έχεις; ΟΧΙ - I cockpit Amplify έχεις; ΟΧΙ
-Πανοραμική οροφή έχεις; ΟΧΙ
ΤΙ ΕΙΜΑΙ;;;
Απάντηση:
Είμαι το Peugeot 3008 Allure Grip και ζητάω 33.700 ευρώ με την προωθητική ενέργεια για τα 120 δικινητα άλογα μου και δύο Tablet!
ΕΛΕΟΟΟΟΣΣΣΣ! ! !
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Celestus έγραψε:
Αίνιγμα:- Active City Brake (λειτουργία προειδοποίησης και φρεναρίσματος για την αποφυγή μετωπικής σύγκρουσης) έχεις; ΟΧΙ
- Active Lane Departure Warning (Ενεργό σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας και επαναφοράς) έχεις; ΟΧΙ
- Active Blind Spot Detection (Ενεργό σύστημα ανίχνευσης νεκρού σημείου) έχεις; ΟΧΙ
- Σύστημα αυτόματης εναλλαγής φώτων πορείας/προβολέων έχεις; ΟΧΙ
- Προβολείς Full Led έχεις; ΟΧΙ
- Προβολείς ομίχλης Led με λειτουργία cornering έχεις; ΟΧΙ
-Σύστημα εισόδου Keyless έχεις; ΟΧΙ
-Κάμερα οπισθοπορειας 360° ή 180° έχεις; ΟΧΙ - I cockpit Amplify έχεις; ΟΧΙ
-Πανοραμική οροφή έχεις; ΟΧΙ
ΤΙ ΕΙΜΑΙ;;;
Απάντηση:
Είμαι το Peugeot 3008 Allure Grip και ζητάω 33.700 ευρώ με την προωθητική ενέργεια για τα 120 δικινητα άλογα μου και δύο Tablet!
ΕΛΕΟΟΟΟΣΣΣΣ! ! !
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συμφωνω, αλλα τα περισσοτερα απο αυτα για μενα ειναι αχρηστα. Απολυτως. Εννοω δεν θα τα αξιοποιουσα ποτε.Εκτος απο τα Led που τα θελω πολυ στο αμαξι.
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Αίνιγμα:
- Active City Brake (λειτουργία προειδοποίησης και φρεναρίσματος για την αποφυγή μετωπικής σύγκρουσης) έχεις; ΟΧΙ
- Active Lane Departure Warning (Ενεργό σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας και επαναφοράς) έχεις; ΟΧΙ
- Active Blind Spot Detection (Ενεργό σύστημα ανίχνευσης νεκρού σημείου) έχεις; ΟΧΙ
- Σύστημα αυτόματης εναλλαγής φώτων πορείας/προβολέων έχεις; ΟΧΙ
- Προβολείς Full Led έχεις; ΟΧΙ
- Προβολείς ομίχλης Led με λειτουργία cornering έχεις; ΟΧΙ
-Σύστημα εισόδου Keyless έχεις; ΟΧΙ
-Κάμερα οπισθοπορειας 360° ή 180° έχεις; ΟΧΙ - I cockpit Amplify έχεις; ΟΧΙ
-Πανοραμική οροφή έχεις; ΟΧΙ
ΤΙ ΕΙΜΑΙ;;;
Απάντηση:
Είμαι το Peugeot 3008 Allure Grip και ζητάω 33.700 ευρώ με την προωθητική ενέργεια για τα 120 δικινητα άλογα μου και δύο Tablet!
ΕΛΕΟΟΟΟΣΣΣΣ! ! !
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συμφωνω, αλλα τα περισσοτερα απο αυτα για μενα ειναι αχρηστα. Απολυτως.
Ναι αλλά εμένα μου είναι πολύ χρήσιμα τα 34.000 μου!
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το θεμα ειναι τι εχει ο ανταγωνισμος σε παρομοια εκδοση. Και ειλικρινα δε ξερω καθοτι μου ειναι αδιαφορη κατηγορια.
Γιατι αν στα 34 χρησιμα σου οι αλλοι δινουν τα ιδια ή χειροτερα τοτε απλα καταληγουμε στο ιδιο γενικο συμπερασμα οτι προκειται για μια υπερβολικα υπερτιμημενη κατηγορια. Αλλα αφου μου θελετε να καθεστε ψηλα...
-
Ο χρήστης Celestus έγραψε:
Αίνιγμα:
- Active City Brake (λειτουργία προειδοποίησης και φρεναρίσματος για την αποφυγή μετωπικής σύγκρουσης) έχεις; ΟΧΙ
- Active Lane Departure Warning (Ενεργό σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας και επαναφοράς) έχεις; ΟΧΙ
- Active Blind Spot Detection (Ενεργό σύστημα ανίχνευσης νεκρού σημείου) έχεις; ΟΧΙ
- Σύστημα αυτόματης εναλλαγής φώτων πορείας/προβολέων έχεις; ΟΧΙ
- Προβολείς Full Led έχεις; ΟΧΙ
- Προβολείς ομίχλης Led με λειτουργία cornering έχεις; ΟΧΙ
-Σύστημα εισόδου Keyless έχεις; ΟΧΙ
-Κάμερα οπισθοπορειας 360° ή 180° έχεις; ΟΧΙ - I cockpit Amplify έχεις; ΟΧΙ
-Πανοραμική οροφή έχεις; ΟΧΙ
ΤΙ ΕΙΜΑΙ;;;
Απάντηση:
Είμαι το Peugeot 3008 Allure Grip και ζητάω 33.700 ευρώ με την προωθητική ενέργεια για τα 120 δικινητα άλογα μου και δύο Tablet!
ΕΛΕΟΟΟΟΣΣΣΣ! ! !
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συμφωνω, αλλα τα περισσοτερα απο αυτα για μενα ειναι αχρηστα. Απολυτως.
Ναι αλλά εμένα μου είναι πολύ χρήσιμα τα 34.000 μου!
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτο εννοειται. Δεν θα τα εδινα ποτέ για Suv. Για μπερλινα σιγουρα ναι ομως.
-
Να σχολιάσω . Πράγματι το πεζό είναι ακριβό . Το κούγκα είναι φτηνό . Αλλά εκείνο που θέτω είναι ότι μέχρι τώρα λέμε ότι το αισθητικής του 90 Τιγκουάν είναι λογικό να είναι ακριβό γιατί είναι γερμανικό και ' ποιοτικό'
Το πεζό δεν δικαιούται να είναι ακριβό ενώ είναι ποιοτικό και μοντέρνο και καλά εξοπλισμένο , γιατί δεν είναι γερμανικό .
Αυτή την ιστορία με τα γερμανικά επειδή έχω πάθει και έχω μάθει θα την στηλιτεύω πάντα .Τώρα όταν το Χ1 είναι πολύ πιό ακριβό και ΔΕΝ είναι καλύτερο και ΔΕΝ είναι αξιόπιστο όπως μας δείχνουν οι δηλώσεις των κατόχων γερμανικών , ενώ έχουν πανάκριβα σέρβις , μικρή εγγύηση και το χειρότερο , εδώ και χρόνια δεν έχουν αξία μεταπώλησης .
Είδα πόσο τους έπαιρναν ανταλλαγές τα ακριβά πρίμιουμ .
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το θεμα ειναι τι εχει ο ανταγωνισμος σε παρομοια εκδοση. Και ειλικρινα δε ξερω καθοτι μου ειναι αδιαφορη κατηγορια.Γιατι αν στα 34 χρησιμα σου οι αλλοι δινουν τα ιδια ή χειροτερα τοτε απλα καταληγουμε στο ιδιο γενικο συμπερασμα οτι προκειται για μια υπερβολικα υπερτιμημενη κατηγορια. Αλλα αφου μου θελετε να καθεστε ψηλα...
Το QQ δίνει την μάνα του και τον πατέρα του με πολύ λιγότερα! Καμία σύγκριση στο value for money!
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Peugeot 3008 2016