-
4η συνεχόμενη χρονιά κινητήρας της χρονιάς ο pure tech 1.2
https://www.ukimediaevents.com/engineoftheyear/results.php?id=85
-
Ένα τσικ μεγαλύτερο over να είχε και θα ήταν διαμάντι. Το παράκαναν με τη γραμμικότητα.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ρε παιδιά αυτές οι νέες τιμές με τον 1.5 πότε θα ανακοινωθούν εδώ; Όπως το πάνε νέα 3008 θα κυκλοφορήσουν από το 2019 και μετά για ντίζελ παντα . Όποιος ψώνισε ψώνισε για φέτος... οπότε εγώ που λέω να αλλάξω αμάξι από το 20 και μετα θα το πάρω φρεσκαδουρα θα του έχουν κάνει και fl και ολα κομπλέ στάνταρ!
Ήδη όποιος θέλει καπαρωνει από τώρα το scross μου! Το δινω ...2020 ... 10.000 ευρώ με 110.000 πραγματικά χλμ που θα έχει τότε με έναν οδηγό μη καπνιστή!!!! ΕΥΚΑΙΡΊΑ!!!!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τότε θα έχουν βγάλει το φέις λίφτ στο σ-κρος και θα έχει ωραία μάσκα , οπότε τα παλιά ...
-
Έτσι είναι δεν μπορείς ποτέ να είσαι 100% ικανοποιημένος με την επιλογή σου. Παίρνεις κάτι χάνεις κάτι. Απλά υπάρχει το ταιμιγνκ που μπορεί να βοηθήσει ή να θάψει μια επιλογή. Πάντως όντως το αιρκρος στο fl αν στρώσει την μούρη του θα είναι κορυφαία μου επιλογή. Με χαλάει βέβαια το 4.5μ . Είχα αμάξι 4.7 βέβαια και θυμάμαι την μανουρα παρκάρισματος στην πόλη. Με το 4.3 έχω σωθεί.
-
Εγώ έχω 4,78 μ. και τα προηγούμενα εκεί ήταν από το 2002 και από το 1998 4,52 . Για αυτό ψιλογουστάρω τα Β σουβ στα 4,15 ...
-
Επειδή ψιλομπερδεύτηκα στα τελευταία ποστ του cruiser και του Τkin73 και ψιλοέχασα τη μπάλλα:
@cruiser,
o Tkin73 νομίζω έχει την 1η γενιά scross,με την χαμηλή μούρη σε diesel κι όχι το fl.Οπότε όταν παρουσιαστεί το 2ο fl του scross θα είναι δύο γενιές πίσω.
@Tkin73,
o cruiser λέει ότι θα στρώσει η μούρη του scross στo 2fl και δεν αναφέρεται για την μούρη του C5 aircross που λες εσύ ότι δεν σου αρέσει.
Εμένα δε με ξετρελαίνει η μούρη του scross -αν και κάτοχος-,αλλά ούτε με απωθεί και τόσο πολύ.Το ίδιο συμβαίνει και με το C5aircross που είδα σε βιντεάκια ως τώρα.Αντιθέτως και επί του θέματος, το 3008 για μένα είναι όμορφο μπρος-πίσω,πλάγια,μέσα-έξω κ.τ.λ.!
Αλλά περί ορέξεως,κολοκυθόπιτα... -
Ναι εγώ κατάλαβα ότι μιλούσε για το c5 όχι για το scross.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλημερα,
Προσφατα απεκτησα με lease ενα Peugeot 3008 Active 1.6 THP 165 EAT6
Πρωτες εντυπωσεις κατι παραπανω απο θετικες,το αυτοκινητο αποπνεει μια ποιοτητα και μενει να αποδειχθει ποσο θα αντεξουν στο χρονο τα μερη του (κυριως τα πασης φυσεως ηλεκτρονικα )
Αν καποιος τον ενδιαφερει παρα πολυ η ανεση θα ελεγα να αποφυγει το Active με τις 18αρες και να παει σε πιο λαιτ εκδοση με 17αρες οπου ειναι πραγματικα σαν πουπουλοΓια την μεταπωληση η δικη μου εμπειρια λεει να μην ασχολειστε καθολου.
Ειχα BMW,περα των πολλων προβληματων που εβγαλε,στο τελος δεν το επαιρνε ουτε η αντιπροσωπεια σε οποιαδηποτε τιμη,λογω της πολιτικης του κρατους στα τελη κυκλοφοριας. -
Δεν νομίζω να βγαίνει με 17αρες ζάντες σε καμία έκδοση. Η active που πήρες είναι η βασική.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλημέρα,
Λόγω του ότι υπάρχει το Active Grip Control σε όλες σχεδόν τις εκδόσεις (δεν γνωρίζω αν υπάρχει στην Active), συνοδεύεται από ελαστικά M+S και τις 18άρες.
-
Σπάνιο εύρημα το 3008 με τον 1.6THP που είναι μακράν το ιδανικότερο μοτέρ. Πρέπει να το χουν τόσο ξεχασμένο σαν έκδοση που δεν υπάρχει ούτε στον τιμοκατάλογο που μοιράζει η Peugeot. Πραγματικά απορώ γιατί...
-
Θα με τρελανετε.
Access ειναι η βασικη εκδοση,παει αυτο.
η Active βγαινει με λαστιχα M+S 18'' και ξεχωριζει απο τις ζαντες,και φυσικα το active αναφερεται στο active grip control. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Σπάνιο εύρημα το 3008 με τον 1.6THP που είναι μακράν το ιδανικότερο μοτέρ. Πρέπει να το χουν τόσο ξεχασμένο σαν έκδοση που δεν υπάρχει ούτε στον τιμοκατάλογο που μοιράζει η Peugeot. Πραγματικά απορώ γιατί...Παρα πολλοι λογοι με κυριο την τιμη.
Οποιος θελει το πιο φτηνο παιρνει τον 1.2
Οποιος θελει κατι πιο ταξιδιαρικο παιρνει το 1.6 diesel (active ή οχι).
Το 1.6 βενζινης ειναι σαφως πιο ακριβο απο το 1.2 και μεσα στην πολη δεν θα κανει την διαφορα.
Ενδεχομενως λογω της νεας καταστασης με τα diesel να υπαρξει καποια μικρη αυξηση στην ζητηση του 1.6,για την ακριβεια εκτος Ελλαδας ηδη υπαρχει. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Θα με τρελανετε.Access ειναι η βασικη εκδοση,παει αυτο.
η Active βγαινει με λαστιχα M+S 18'' και ξεχωριζει απο τις ζαντες,και φυσικα το active αναφερεται στο active grip control.Η Access είναι η μικρότερη έκδοση, λάθος μου. Το AGC το έχει standard και στην Access; Αν ναι, τότε σε όλες τις εκδόσεις βγαίνει ΜΟΝΟ με 18άρες ζάντες και M+S ελαστικά (οι ζάντες και τα ελαστικά είναι υποχρεωτικά συνοδευτικά του AGC, το οποίο στο εξωτερικό είναι optional).
-
Ο χρήστης gvard έγραψε:
Το AGC το έχει standard και στην Access; Αν ναι, τότε σε όλες τις εκδόσεις βγαίνει ΜΟΝΟ με 18άρες ζάντες και M+S ελαστικά (οι ζάντες και τα ελαστικά είναι υποχρεωτικά συνοδευτικά του AGC, το οποίο στο εξωτερικό είναι optional).
Όχι, η Access είναι χωρίς Grip Control και με 17' ζάντες. Οι υπόλοιπες αναγκαστικά με Grip Control και 18' (φάουλ για εμένα από την εισαγωγική γιατί επιβαρύνεται πολύ η τιμή χωρίς ουσιαστικό λόγο για αρκετούς αγοραστές).
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Παρα πολλοι λογοι με κυριο την τιμη.
Οποιος θελει το πιο φτηνο παιρνει τον 1.2
Οποιος θελει κατι πιο ταξιδιαρικο παιρνει το 1.6 diesel (active ή οχι).
Το 1.6 βενζινης ειναι σαφως πιο ακριβο απο το 1.2 και μεσα στην πολη δεν θα κανει την διαφορα.
Ενδεχομενως λογω της νεας καταστασης με τα diesel να υπαρξει καποια μικρη αυξηση στην ζητηση του 1.6,για την ακριβεια εκτος Ελλαδας ηδη υπαρχει.Προφανείς οι λόγοι αλλά κρίμα γιατί με τον 1.2 δε μπορεί να ανταγωνιστεί τη Χ1 1.5/140 ενώ σε όλους τους υπόλοιπους τομείς (και ειδικά στο εσωτερικό) είναι ανώτερο σαν αυτοκίνητο.
Έχω στοιχεία για κάθε πιθανή έκδοση του 3008 εν τω μεταξύ, πλην του 1.6THP. Αν επιτρέπεται, ποια είναι η ΛΤΠΦ? Η active grip έχει ίδιο εξοπλισμό με τις εκδόσεις των 1.2Τ και 1.6d?
-
Την Access την βλέπω μόνο στο κινητήρα με τα 100 να βγαίνει. Και εκεί όντως υπάρχει 17 άρα. Από τα 120 και πανω πολύ περισσότερο στα 160 μιλάμε μόνο για 18αρα.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Την Access την βλέπω μόνο στο κινητήρα με τα 100 να βγαίνει. Και εκεί όντως υπάρχει 17 άρα. Από τα 120 και πανω πολύ περισσότερο στα 160 μιλάμε μόνο για 18αρα.Βγαίνει και στον 1.2 με τα 130 αλόγα η Access.
Έχω στοιχεία για κάθε πιθανή έκδοση του 3008 εν τω μεταξύ, πλην του 1.6THP. Αν επιτρέπεται, ποια είναι η ΛΤΠΦ? Η active grip έχει ίδιο εξοπλισμό με τις εκδόσεις των 1.2Τ και 1.6d?
Σε ένα PDF που είχα κατεβάσει είχε όλα τα χαρακτηριστικά της έκδοσης 1.6THP. Μόνο με αυτόματο κιβώτιο βγαίνει και ο εξοπλισμός είναι ίδιος ανά έκδοση, ανεξάρτητα από τον κινητήρα.
Οι τιμές του είναι οι παρακάτω:
1.6 THP 165 S&S EAT6 ACTIVE GRIP: €23.603 (ΛΤΠΦ) - €35.500 (Ανώτατη Λιανική)
1.6 THP 165 S&S EAT6 ALLURE GRIP: €24.401 (ΛΤΠΦ) - €36.700 (Ανώτατη Λιανική)Σπάνιο εύρημα το 3008 με τον 1.6THP που είναι μακράν το ιδανικότερο μοτέρ. Πρέπει να το χουν τόσο ξεχασμένο σαν έκδοση που δεν υπάρχει ούτε στον τιμοκατάλογο που μοιράζει η Peugeot. Πραγματικά απορώ γιατί...
Στον επίσημο τιμοκατάλογο πάντως (στο site) υπάρχει κανονικά η έκδοση.
-
Επομένως είναι μόλις 1000€ ακριβότερο από το 1.6BlueHDi Active Grip ΕΑΤ6 που είναι τάφος ενώ είναι φθηνότερο(!!) κατά 500€ από το 1.6Blue HDi Allure Grip EAT6.
Κάποιος στην εισαγωγική έχει κάνει κάτι λάθος.
-
Στο θεμα του εξοπλισμου ποτε δεν βγαζεις 100% ακρη
Εγω ειχα ζητησει ως εξτρα καμερα 360 και τελικα μου ηρθε και με αισθητηρες μπροστα που δεν τους ειχα ζητησει,προφανως ηταν στο πακετο της καμερας ή του μοντελου ή ξερω γω τι αλλο.
Peugeot 3008 2016