-
http://www.drive.gr/news/nea-montela/bm ... otografies
BMW Χ3: νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες
H τρίτη γενιά της BMW X3 εντοπίστηκε για μια ακόμα φορά να κάνει δοκιμές ενόψει της επίσημης παρουσίασής της το 2017
Αυτή τη φορά οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες απαθανατίζουν και το εσωτερικό της νέας X3. Εκεί βλέπουμε καθαρά τη νέα σχεδίαση με κεντρικό άξονα τη μεγάλη οθόνη του συστήματος πολυμέσων iDrive.
Σε προηγούμενες κατασκοπευτικές φωτογραφίες είχαμε επιβεβαιώσει ότι η νέα γενιά X3 θα διατηρήσει τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές της απερχόμενης. Διαπιστώναμε επίσης πως αναμένεται να έχει και περισσότερα σπορ στοιχεία από το πακέτο M Performance, περιλαμβανομένων μεγαλύτερων τροχών, αεροτομή οροφής και τετραπλές απολήξεις εξάτμισης.
Το πρωτότυπο της 3ης γενιάς δείχνει επίσης να έχει μεγαλύτερες πίσω πόρτες και μεγαλύτερη επιφάνεια παραθύρων, κυρίως στο πίσω μέρος. Αυτό είναι ένα σοβαρό στοιχείο ότι η νέα X3 θα έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο από τα 2.810 mm της υπάρχουσας.
Αν και επισήμως η BMW δεν επιβεβαιώνει ακόμα την παραγωγή μιας X3 M, είναι πολύ πιθανή η ύπαρξη μιας έκδοσης με τον ίδιο τούρμπο 6κύλινδρο σε σειρά 3λιτρο κινητήρα, τον ίδιο που κινεί και την υπάρχουσα M3 με απόδοση 431 PS. Μια τέτοια έκδοση θα ήταν σημαντική για την BMW προκειμένου να ανταγωνιστεί με αξιώσεις την Porsche Macan Turbo και την επερχόμενη Mercedes-AMG GLC63.
Το συγκεκριμένο «μουλάρι» έχει επίσης πιο καμπύλο τζάμι της πόρτας του πορτμπαγκάζ, πράγμα που υποδηλώνει πως η BMW προσπαθεί να αυξήσει τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, ώστε να είναι μεγαλύτερος από αυτόν του επίσης αναμενόμενου νέου Audi Q5. Κάτω από το αμάξωμα η νέα X3 θα έχει αναβαθμισμένο πλαίσιο με χάλυβα υπερυψηλής αντοχής και τροποποιημένη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Πηγές από την BMW επίσης λένε ότι το νέο SUV θα έχει νέο σύστημα ηλεκτρονικών το οποίο θα «ανοίξει νέους δρόμους στον τομέα της ασφάλειας και της συνδεσιμότητας». Το ίδιο πλαίσιο αλλά και τα ίδια προηγμένα ηλεκτρονικά θα τοποθετηθούν και στη νέα X4 που θα παρουσιαστεί το 2019.
Η γκάμα των κινητήρων της νέας X3 θα είναι ευρεία και θα περιλαμβάνει αναβαθμισμένους 4κύλινδρους αλλά και δύο ολοκαίνουργιους 6κύλινδρους σε σειρά, βενζίνης και ντίζελ. Ένα χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο θα είναι η στάνταρ επιλογή με κάποιους από τους 4κύλινδρους κινητήρες, αλλά το σημαντικό νέο είναι το νέο αυτόματο 9άρι κιβώτιο που εξελίσσεται από την ZF και θα τοποθετείται ως έξτρα επιλογή ή ως στάνταρ, με μεγαλύτερα κινητήρια σύνολα.
Η BMW επίσης σχεδιάζει κάποιες από τις βασικές 4κύλινδες νέες X3 να είναι πισωκίνητες. Ωστόσο η πλειοψηφία θα εξακολουθεί να έχει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του συστήματος με τον πολύδισκο συμπλέκτη xDrive.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η πιο βασική X3 με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και πίσω κίνηση θα κινείται από έναν βελτιωμένο 2λιτρο ντίζελ κινητήρα και θα πετυχαίνει μέση κατανάλωση 5,0 lt/100 km.
Η κορυφαία έκδοση – αρχικά τουλάχιστον – θα είναι η X3 xDriveM40i, η οποία θα φοράει τον ίδιο 6κύλινδρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης που κινεί και τη νέα 7 Series και αποδίδει 320 PS. Θα υπάρχει επίσης και μια «ριγμένη» έκδοση του 3λιτρου ντίζελ κινητήρα με τις τρεις τουρμπίνες, ο οποίος στην X5 M50d αποδίδει 380 PS. Ακόμα αναμένεται και μια υβριδική plug-in έκδοση, η X3 xDrive35e, η οποία θα έχει το ίδιο υβριδικό σύστημα με την 330e.
Η νέα X3 θα παράγεται, μαζί με την υπόλοιπη Σειρά X, και την επίσης άμεσα επερχόμενη νέα X7, στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Spartanburg των ΗΠΑ.
-
http://www.drive.gr/news/nea-montela/bm ... otografies
BMW Χ3: νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες
H τρίτη γενιά της BMW X3 εντοπίστηκε για μια ακόμα φορά να κάνει δοκιμές ενόψει της επίσημης παρουσίασής της το 2017
Αυτή τη φορά οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες απαθανατίζουν και το εσωτερικό της νέας X3. Εκεί βλέπουμε καθαρά τη νέα σχεδίαση με κεντρικό άξονα τη μεγάλη οθόνη του συστήματος πολυμέσων iDrive.
Σε προηγούμενες κατασκοπευτικές φωτογραφίες είχαμε επιβεβαιώσει ότι η νέα γενιά X3 θα διατηρήσει τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές της απερχόμενης. Διαπιστώναμε επίσης πως αναμένεται να έχει και περισσότερα σπορ στοιχεία από το πακέτο M Performance, περιλαμβανομένων μεγαλύτερων τροχών, αεροτομή οροφής και τετραπλές απολήξεις εξάτμισης.
Το πρωτότυπο της 3ης γενιάς δείχνει επίσης να έχει μεγαλύτερες πίσω πόρτες και μεγαλύτερη επιφάνεια παραθύρων, κυρίως στο πίσω μέρος. Αυτό είναι ένα σοβαρό στοιχείο ότι η νέα X3 θα έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο από τα 2.810 mm της υπάρχουσας.
Αν και επισήμως η BMW δεν επιβεβαιώνει ακόμα την παραγωγή μιας X3 M, είναι πολύ πιθανή η ύπαρξη μιας έκδοσης με τον ίδιο τούρμπο 6κύλινδρο σε σειρά 3λιτρο κινητήρα, τον ίδιο που κινεί και την υπάρχουσα M3 με απόδοση 431 PS. Μια τέτοια έκδοση θα ήταν σημαντική για την BMW προκειμένου να ανταγωνιστεί με αξιώσεις την Porsche Macan Turbo και την επερχόμενη Mercedes-AMG GLC63.
Το συγκεκριμένο «μουλάρι» έχει επίσης πιο καμπύλο τζάμι της πόρτας του πορτμπαγκάζ, πράγμα που υποδηλώνει πως η BMW προσπαθεί να αυξήσει τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, ώστε να είναι μεγαλύτερος από αυτόν του επίσης αναμενόμενου νέου Audi Q5. Κάτω από το αμάξωμα η νέα X3 θα έχει αναβαθμισμένο πλαίσιο με χάλυβα υπερυψηλής αντοχής και τροποποιημένη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Πηγές από την BMW επίσης λένε ότι το νέο SUV θα έχει νέο σύστημα ηλεκτρονικών το οποίο θα «ανοίξει νέους δρόμους στον τομέα της ασφάλειας και της συνδεσιμότητας». Το ίδιο πλαίσιο αλλά και τα ίδια προηγμένα ηλεκτρονικά θα τοποθετηθούν και στη νέα X4 που θα παρουσιαστεί το 2019.
Η γκάμα των κινητήρων της νέας X3 θα είναι ευρεία και θα περιλαμβάνει αναβαθμισμένους 4κύλινδρους αλλά και δύο ολοκαίνουργιους 6κύλινδρους σε σειρά, βενζίνης και ντίζελ. Ένα χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο θα είναι η στάνταρ επιλογή με κάποιους από τους 4κύλινδρους κινητήρες, αλλά το σημαντικό νέο είναι το νέο αυτόματο 9άρι κιβώτιο που εξελίσσεται από την ZF και θα τοποθετείται ως έξτρα επιλογή ή ως στάνταρ, με μεγαλύτερα κινητήρια σύνολα.
Η BMW επίσης σχεδιάζει κάποιες από τις βασικές 4κύλινδες νέες X3 να είναι πισωκίνητες. Ωστόσο η πλειοψηφία θα εξακολουθεί να έχει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του συστήματος με τον πολύδισκο συμπλέκτη xDrive.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η πιο βασική X3 με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και πίσω κίνηση θα κινείται από έναν βελτιωμένο 2λιτρο ντίζελ κινητήρα και θα πετυχαίνει μέση κατανάλωση 5,0 lt/100 km.
Η κορυφαία έκδοση – αρχικά τουλάχιστον – θα είναι η X3 xDriveM40i, η οποία θα φοράει τον ίδιο 6κύλινδρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης που κινεί και τη νέα 7 Series και αποδίδει 320 PS. Θα υπάρχει επίσης και μια «ριγμένη» έκδοση του 3λιτρου ντίζελ κινητήρα με τις τρεις τουρμπίνες, ο οποίος στην X5 M50d αποδίδει 380 PS. Ακόμα αναμένεται και μια υβριδική plug-in έκδοση, η X3 xDrive35e, η οποία θα έχει το ίδιο υβριδικό σύστημα με την 330e.
Η νέα X3 θα παράγεται, μαζί με την υπόλοιπη Σειρά X, και την επίσης άμεσα επερχόμενη νέα X7, στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Spartanburg των ΗΠΑ.
-
http://www.drive.gr/news/nea-montela/bm ... otografies
BMW Χ3: νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες
H τρίτη γενιά της BMW X3 εντοπίστηκε για μια ακόμα φορά να κάνει δοκιμές ενόψει της επίσημης παρουσίασής της το 2017
Αυτή τη φορά οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες απαθανατίζουν και το εσωτερικό της νέας X3. Εκεί βλέπουμε καθαρά τη νέα σχεδίαση με κεντρικό άξονα τη μεγάλη οθόνη του συστήματος πολυμέσων iDrive.
Σε προηγούμενες κατασκοπευτικές φωτογραφίες είχαμε επιβεβαιώσει ότι η νέα γενιά X3 θα διατηρήσει τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές της απερχόμενης. Διαπιστώναμε επίσης πως αναμένεται να έχει και περισσότερα σπορ στοιχεία από το πακέτο M Performance, περιλαμβανομένων μεγαλύτερων τροχών, αεροτομή οροφής και τετραπλές απολήξεις εξάτμισης.
Το πρωτότυπο της 3ης γενιάς δείχνει επίσης να έχει μεγαλύτερες πίσω πόρτες και μεγαλύτερη επιφάνεια παραθύρων, κυρίως στο πίσω μέρος. Αυτό είναι ένα σοβαρό στοιχείο ότι η νέα X3 θα έχει και μεγαλύτερο μεταξόνιο από τα 2.810 mm της υπάρχουσας.
Αν και επισήμως η BMW δεν επιβεβαιώνει ακόμα την παραγωγή μιας X3 M, είναι πολύ πιθανή η ύπαρξη μιας έκδοσης με τον ίδιο τούρμπο 6κύλινδρο σε σειρά 3λιτρο κινητήρα, τον ίδιο που κινεί και την υπάρχουσα M3 με απόδοση 431 PS. Μια τέτοια έκδοση θα ήταν σημαντική για την BMW προκειμένου να ανταγωνιστεί με αξιώσεις την Porsche Macan Turbo και την επερχόμενη Mercedes-AMG GLC63.
Το συγκεκριμένο «μουλάρι» έχει επίσης πιο καμπύλο τζάμι της πόρτας του πορτμπαγκάζ, πράγμα που υποδηλώνει πως η BMW προσπαθεί να αυξήσει τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, ώστε να είναι μεγαλύτερος από αυτόν του επίσης αναμενόμενου νέου Audi Q5. Κάτω από το αμάξωμα η νέα X3 θα έχει αναβαθμισμένο πλαίσιο με χάλυβα υπερυψηλής αντοχής και τροποποιημένη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Πηγές από την BMW επίσης λένε ότι το νέο SUV θα έχει νέο σύστημα ηλεκτρονικών το οποίο θα «ανοίξει νέους δρόμους στον τομέα της ασφάλειας και της συνδεσιμότητας». Το ίδιο πλαίσιο αλλά και τα ίδια προηγμένα ηλεκτρονικά θα τοποθετηθούν και στη νέα X4 που θα παρουσιαστεί το 2019.
Η γκάμα των κινητήρων της νέας X3 θα είναι ευρεία και θα περιλαμβάνει αναβαθμισμένους 4κύλινδρους αλλά και δύο ολοκαίνουργιους 6κύλινδρους σε σειρά, βενζίνης και ντίζελ. Ένα χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο θα είναι η στάνταρ επιλογή με κάποιους από τους 4κύλινδρους κινητήρες, αλλά το σημαντικό νέο είναι το νέο αυτόματο 9άρι κιβώτιο που εξελίσσεται από την ZF και θα τοποθετείται ως έξτρα επιλογή ή ως στάνταρ, με μεγαλύτερα κινητήρια σύνολα.
Η BMW επίσης σχεδιάζει κάποιες από τις βασικές 4κύλινδες νέες X3 να είναι πισωκίνητες. Ωστόσο η πλειοψηφία θα εξακολουθεί να έχει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του συστήματος με τον πολύδισκο συμπλέκτη xDrive.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η πιο βασική X3 με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και πίσω κίνηση θα κινείται από έναν βελτιωμένο 2λιτρο ντίζελ κινητήρα και θα πετυχαίνει μέση κατανάλωση 5,0 lt/100 km.
Η κορυφαία έκδοση – αρχικά τουλάχιστον – θα είναι η X3 xDriveM40i, η οποία θα φοράει τον ίδιο 6κύλινδρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης που κινεί και τη νέα 7 Series και αποδίδει 320 PS. Θα υπάρχει επίσης και μια «ριγμένη» έκδοση του 3λιτρου ντίζελ κινητήρα με τις τρεις τουρμπίνες, ο οποίος στην X5 M50d αποδίδει 380 PS. Ακόμα αναμένεται και μια υβριδική plug-in έκδοση, η X3 xDrive35e, η οποία θα έχει το ίδιο υβριδικό σύστημα με την 330e.
Η νέα X3 θα παράγεται, μαζί με την υπόλοιπη Σειρά X, και την επίσης άμεσα επερχόμενη νέα X7, στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Spartanburg των ΗΠΑ.
-
Ελπίζω να επανασχεδιάσουν (προφανώς προς το καλύτερο) αυτά τα απαίσια πίσω φώτα (γενικότερα το πίσω μέρος) του τωρινού μοντέλου (το 'απαίσιο' προσωπική άποψη προφανώς). Απ' το καμουφλαρισμένο μοντέλο δεν μπορώ να διακρίνω κάτι πάντως. Θετικό ότι διατηρούν τουλάχιστον την πισωκίνηση! Θα μου πεις μα πολλά θα είναι τετρακίνητα οπότε λίγη σημασία έχει. Ναι μεν αλλά άλλο τετρακίνηση βασισμένη σε πισωκίνητη πλατφόρμα και άλλο σε μπροστοκίνητη.
-
Να φύγετε,να πάτε αλλού...δε θέλουμε,έχουμε Χ1
Πόσο ελεεινά φαίνονται τα καημένα τα αμαξάκια μ'αυτό το καμουφλάζ -
Η Bmw βελτιώνει διαρκώς τα μοντέλα της και στους κινητήρες και σε όλα τα άλλα. Πιστεύω ότι το ίδιο υα συμβεί και με την νέα Χ3...
Προφανώς διαφωνώ με το σχόλιο για την απερχόμενη Χ3 η οποία είναι πολύ όμορφη κατά τη γνώμη μου... -
Όσο και να διαφωνείς για τα μπάζα είναι (το πίσω μέρος, όχι το αυτοκίνητο)
Δεν πιστεύω να παρεξηγείσαι, πλάκα κάνω (όχι για τα πίσω φώτα όμως χεχε)!
-
Το μόνο θέμα που έχω πλέον με την BMW είναι ότι Χ1, Χ3 και Χ5 μοιάζουν πολύ με μόνη διαφορά τις διαστάσεις. Αυτός ο Audiσμος ...
Στα λοιπά συμφωνω με τον Βασιλη. Εξελίσσονται και εξελίσσονται καλά.
-
+1
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Όσο και να διαφωνείς για τα μπάζα είναι (το πίσω μέρος, όχι το αυτοκίνητο)Δεν πιστεύω να παρεξηγείσαι, πλάκα κάνω (όχι για τα πίσω φώτα όμως χεχε)!
δεν θα παρεξηγούμουν ποτέ για κάτι όπως ένα...αυτοκίνητο! Υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή από τις λαμαρίνες!
Προφανώς στα μάτια του καθενός μπορεί ακόμη και το ίδιο πράγμα να δείχνει εντελώς διαφορετικό! Το ίδιο ισχύει παντού, με τα αυτοκίνητα, με τη μουσική, με τις τέχνες, με τους ανθρώπους και η λίστα δεν έχει τέλος! Συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να κάνω αντίλογο, γιατί δεν υπάρχουν επιχειρήματα...ομορφιάς! Στα δικά σου μάτια κάτι είναι άσχημο, στα δικά μου το αντίθετο! -
*H BMW παρουσίασε σήμερα τη νέα γενιά της X3 η οποία μεγάλωσε ελαφρώς σε διαστάσεις, προσφέροντας μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 5,5 εκατοστά, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερο χώρο στο εσωτερικό. Το μήκος της φτάνει τα 4.708 mm, το πλάτος τα 1.897 mm, το ύψος τα 1.676 mm και το μεταξόνιο τα 2.864 mm, έχοντας ενεργά LED φωτιστικά σώματα και πιο μυώδες καπό.
Κατασκευασμένη πάνω στην CLAR πλατφόρμα, η νέα X3 ζυγίζει 55 κιλά λιγότερο από τη προηγούμενη γενιά, έχοντας ιδανική κατανομή βάρους 50:50 και εξοπλίζεται με τη νέα γενιά του συστήματος ελέγχου ευστάθειας που μπορεί να ρυθμίζει αυτόματα την ροπή σε κάθε τροχό, προκειμένου να προσφέρει τη καλύτερη δυνατή πρόσφυση, ακόμη και σε ολισθηρές επιφάνειες.Στο εσωτερικό συναντάμε άριστη ποιότητα υλικών, τριζωνικό κλιματισμό, κλιματιζόμενα καθίσματα, μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, έγχρωμο head-up display που είναι 75% μεγαλύτερο από αυτό που υπήρχε στη προηγούμενη γενιά, το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,2″, κρυφό φωτισμό, με τα πίσω καθίσματα να πέφτουν σε ποσοστό 40:20:40, προσφέροντας χώρο αποσκευών από 550 έως 1.600 λίτρα.
Συναντάμε τρία πακέτα εξοπλισμού (xLine, Luxury Line και M Sport), με την X3 να έχει αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,29. Υπάρχουν διαθέσιμες ζάντες με διαστάσεις από 18″ έως 21″. Εξοπλίζεται με μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας όπως τα Active Cruise Control, Driving Assistant Plus, Steering lane control assistant, Lane Change Assistant και Lane keeping assistant με side collision protection.Αρχικά θα προσφέρεται με δύο κινητήρες πετρελαίου και τρεις κινητήρες βενζίνης. Η X3 xDrive20d φορά τον τετρακύλινδρο 2,0-λιτρο κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 190 ίππων με 400 Nm ροπής, ενώ η X3 xDrive30d τον 3,0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 265 ίππων με 620 Nm ροπής. Κάτω από το καπό της X3 M40i βρίσκεται ο εξακύλινδρος 3,0-λίτρων κινητήρας βενζίνης απόδοσης 360 ίππων με 500 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,8 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα.
Η X3 xDrive30i εξοπλίζεται με έναν 2,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 252 ίππων με 350 Nm ροπής, με τις X3 xDrive20i και BMW X3 sDrive20i να φορούν τον 2,0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 184 ίππων με 290 Nm ροπής. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.*
Πηγή
-
*H BMW παρουσίασε σήμερα τη νέα γενιά της X3 η οποία μεγάλωσε ελαφρώς σε διαστάσεις, προσφέροντας μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 5,5 εκατοστά, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερο χώρο στο εσωτερικό. Το μήκος της φτάνει τα 4.708 mm, το πλάτος τα 1.897 mm, το ύψος τα 1.676 mm και το μεταξόνιο τα 2.864 mm, έχοντας ενεργά LED φωτιστικά σώματα και πιο μυώδες καπό.
Κατασκευασμένη πάνω στην CLAR πλατφόρμα, η νέα X3 ζυγίζει 55 κιλά λιγότερο από τη προηγούμενη γενιά, έχοντας ιδανική κατανομή βάρους 50:50 και εξοπλίζεται με τη νέα γενιά του συστήματος ελέγχου ευστάθειας που μπορεί να ρυθμίζει αυτόματα την ροπή σε κάθε τροχό, προκειμένου να προσφέρει τη καλύτερη δυνατή πρόσφυση, ακόμη και σε ολισθηρές επιφάνειες.Στο εσωτερικό συναντάμε άριστη ποιότητα υλικών, τριζωνικό κλιματισμό, κλιματιζόμενα καθίσματα, μεγάλη γυάλινη πανοραμική οροφή, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, έγχρωμο head-up display που είναι 75% μεγαλύτερο από αυτό που υπήρχε στη προηγούμενη γενιά, το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,2″, κρυφό φωτισμό, με τα πίσω καθίσματα να πέφτουν σε ποσοστό 40:20:40, προσφέροντας χώρο αποσκευών από 550 έως 1.600 λίτρα.
Συναντάμε τρία πακέτα εξοπλισμού (xLine, Luxury Line και M Sport), με την X3 να έχει αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,29. Υπάρχουν διαθέσιμες ζάντες με διαστάσεις από 18″ έως 21″. Εξοπλίζεται με μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας όπως τα Active Cruise Control, Driving Assistant Plus, Steering lane control assistant, Lane Change Assistant και Lane keeping assistant με side collision protection.Αρχικά θα προσφέρεται με δύο κινητήρες πετρελαίου και τρεις κινητήρες βενζίνης. Η X3 xDrive20d φορά τον τετρακύλινδρο 2,0-λιτρο κινητήρα πετρελαίου απόδοσης 190 ίππων με 400 Nm ροπής, ενώ η X3 xDrive30d τον 3,0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 265 ίππων με 620 Nm ροπής. Κάτω από το καπό της X3 M40i βρίσκεται ο εξακύλινδρος 3,0-λίτρων κινητήρας βενζίνης απόδοσης 360 ίππων με 500 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,8 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα.
Η X3 xDrive30i εξοπλίζεται με έναν 2,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 252 ίππων με 350 Nm ροπής, με τις X3 xDrive20i και BMW X3 sDrive20i να φορούν τον 2,0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 184 ίππων με 290 Nm ροπής. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.*
Πηγή
-
Πολύ όμορφη και επιτέλους με virtual cockpit και touchscreen i-drive που για πρώτη φορά υποστηρίζει android auto. Η σύγκρουση με το νέο xc60 θα είναι άκρως ενδιαφέρουσα.
-
καλό..
αλλά σε εμφάνιση νομίζω ότι εδώ θα ψηφίσω XC60! -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
καλό..
αλλά σε εμφάνιση νομίζω ότι εδώ θα ψηφίσω XC60!Εμφανισιακά αγγίζει την κορυφή η νέα Χ3 και φυσικά σε όλους ου άλλους τομείς θα είναι πάλι το benchmark της κατηγορίας. Τελειότης....
-
Δεν το ειδα αυτό και άνοιξα νέο θέμα στα μελλοντικά μοντέλα.
Οπότε το αντιγράφω εδώ, ώστε να σβηστεί το άλλο θέμα.
Παρουσιάστηκε ο διάδοχος της Χ3, με το νέο μοντέλο να κυκλοφορεί από το Φθινόπωρο του 2017 και η γκάμα να συμπληρώνεται / ολοκληρώνεται την άνοιξη του 2018. Θα εφοδιάζεται με τους γνωστούς 2λιτρους και 3λιτρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου της εταιρείας και το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Μερικές λεπτομέρειες:
- Βασική διάσταση ζαντών από 18' πλέον με ελαστικά 225/60/18
- 204mm απόσταση από το έδαφος, δυνατότητα κίνησης σε νερό μέχρι και μισό μέτρο (50cm), γωνίες προσέγγισης, αποφυγής και ράμπας: 25.7°, 22.6°και 19.4°αντίστοιχα.
- 0,29 αεροδυναμικός συντελεστής
- 5 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο, στα 2.864mm με συνολικό μήκος 4.716mm
- Πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, gadgets, το νέο κλειδί με οθόνη (BMW Display Key, μέχρι τώρα διαθέσιμο μόνο στις σειρές 5 & 7) και λοιπός εξοπλισμός από ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει το 'οπλοστάσιο' της BMW.
- Κλιματισμός με ιονισμό
- Μείωση της μη αναρτώμενης μάζας με ευρεία χρήση αλουμινίου στην ανάρτηση
Μερικές φωτογραφίες σύγκρισης της νέας (G01) με την υφιστάμενη (F25) Χ3:
-
Δεν ξέρω αν θα είναι καλύτερο ή χειρότερο από το τωρινό μοντέλο, πάντως το σίγουρο είναι ότι αυτός ο ατμοσφαιρικός φωτισμός βγάζει μάτι
-
Πανέμορφη είναι! Θα πουλήσει σα ζεστό ψωμί (παγκοσμίως γιατί για Ελλάδα είναι ακριβή και δίλιτρη).
Ή έχουν αρχίσει και σχεδιάζουν τα διάφορα SUV καλύτερα (πιο αρμονικά) ή η υπερέκθεση τους σε αυτά με κάνει τώρα τελευταία και τα βλέπω όμορφα. X1, X3, τα 2 skoda, το Kuga, το Ateka, η Stelvio κτλ. μου φαίνονται όλα πανέμορφα (ακόμα και εκείνο το Toyota chr!). Ω καιροί... -
Για εμένα ήταν πάντα ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο αλλά και ουσίας. Δεν περιμένω τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο από την καινούργια. Πανέμορφη. Το λιγότερο θα διαπρέψει!
-
Το σχολιάζαμε το πρωί στη δουλειά και έλεγαν συνάδελφοι ότι το περίμεναν κάπως πιο ρηξικέλευθο εμφανισιακά συγκριτικά με το τωρινό.Προσωπικά δε διαφωνώ αλλά εστιάζω στην ποιότητα και εκεί εικάζω πως θα (εξακολουθήσει να)είναι κορυφαίο.
Official launchfilm
BMW X3 2017