Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Site ειδήσεων σχετικά με αυτοκίνητο
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Site ειδήσεων σχετικά με αυτοκίνητο
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    11
    16
    49
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      failracer last edited by

      Εσείς απο που ενημερώνεστε σχετικά με αυτοκινητιστικά νέα
      Εγώ, απλά θα πω Κυριάκος Πηλίδης και Γιώργος Πασχαλίδης και οποις καταλαβε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        failracer last edited by

        Εσείς απο που ενημερώνεστε σχετικά με αυτοκινητιστικά νέα
        Εγώ, απλά θα πω Κυριάκος Πηλίδης και Γιώργος Πασχαλίδης και οποις καταλαβε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          failracer last edited by

          Εσείς απο που ενημερώνεστε σχετικά με αυτοκινητιστικά νέα
          Εγώ, απλά θα πω Κυριάκος Πηλίδης και Γιώργος Πασχαλίδης και οποις καταλαβε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            adensa last edited by

            Ο χρήστης Failracer έγραψε:
            Εσείς απο που ενημερώνεστε σχετικά με αυτοκινητιστικά νέα
            Εγώ, απλά θα πω Κυριάκος Πηλίδης και Γιώργος Πασχαλίδης και οποις καταλαβε...

            Ο Γιώργος Πασχαλίδης είναι Διδάκτωρ Ψυχολογίας (Ph.D.), και Πρύτανης του παραρτήματος της Ρώσικης Ακαδημίας Εκπαίδευσης και Έρευνας «NOOSFERA» στην Ελλάδα. Είναι επίσης Αντιπρύτανης της Ακαδημίας Εκπαίδευσης και Έρευνας «NOOSFERA» στη Ρωσία και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του «Συνδέσμου Αεροδιαστημικής, Ναυτικής, Ιατρικής Ακραίων Συνθηκών και Περιβαλλοντικής Ιατρικής» της Ρωσίας.
            http://www.georgepaschalidis.gr/?page_id=247

            ο Κυριάκος Πηλίδης πρωταθλητής Ελλάδας από τα Σέρβια Κοζάνης, αθλητής του ΑΣ Τιτάνων Σερβίων που ασχολείται με τα σύνθετα και τα τελευταία χρόνια δεσπόζει σε Πανελλήνιο επίπεδο ενώ το 2012 ήταν πρώτος.
            http://www.ekadodoni.gr/site/?p=6560

            Σίγουρα δεν εννοούσες αυτούς αλλά γιατί δεν γράφεις ακριβώς τι εννοείς;Και πόσο κόσμιο το βρίσκεις να μην αναφέρεις καθόλου το φορουμ που σε φιλοξενει καθως και το περιοδικό που είναι απο πίσω του;Εκτός αν κάνεις διαφήμιση οπότε είσαι άκυρος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nonos last edited by

              Ε εννοει οτι τους παιρνει τηλεφωνο και ανταλλασουν αποψεις.. Ενημερωση ειναι και αυτη

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                inertia last edited by

                Ο χρήστης Failracer έγραψε:
                Εσείς απο που ενημερώνεστε σχετικά με αυτοκινητιστικά νέα
                Εγώ, απλά θα πω Κ.Π. και Γ. Π. και οποις καταλαβε...

                Εγώ που κατάλαβα
                μπορώ να πω ότι μου βγαίνουν τα μάτια με τα ελληνικά τους;
                Ανορθογραφία και παιδαριώδη γλωσσικά λάθη σε συντακτικό-γραμματική;
                Είπαμε δε ζητάμε διδάκτορες, αλλά όχι κι έτσι.

                Ευχαριστώ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  super-t last edited by

                  Ο χρήστης adensa έγραψε:

                  Εσείς απο που ενημερώνεστε σχετικά με αυτοκινητιστικά νέα
                  Εγώ, απλά θα πω Κυριάκος Πηλίδης και Γιώργος Πασχαλίδης και οποις καταλαβε...

                  Ο Γιώργος Πασχαλίδης είναι Διδάκτωρ Ψυχολογίας (Ph.D.), και Πρύτανης του παραρτήματος της Ρώσικης Ακαδημίας Εκπαίδευσης και Έρευνας «NOOSFERA» στην Ελλάδα. Είναι επίσης Αντιπρύτανης της Ακαδημίας Εκπαίδευσης και Έρευνας «NOOSFERA» στη Ρωσία και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του «Συνδέσμου Αεροδιαστημικής, Ναυτικής, Ιατρικής Ακραίων Συνθηκών και Περιβαλλοντικής Ιατρικής» της Ρωσίας.
                  http://www.georgepaschalidis.gr/?page_id=247

                  ο Κυριάκος Πηλίδης πρωταθλητής Ελλάδας από τα Σέρβια Κοζάνης, αθλητής του ΑΣ Τιτάνων Σερβίων που ασχολείται με τα σύνθετα και τα τελευταία χρόνια δεσπόζει σε Πανελλήνιο επίπεδο ενώ το 2012 ήταν πρώτος.
                  http://www.ekadodoni.gr/site/?p=6560

                  Σίγουρα δεν εννοούσες αυτούς αλλά γιατί δεν γράφεις ακριβώς τι εννοείς;Και πόσο κόσμιο το βρίσκεις να μην αναφέρεις καθόλου το φορουμ που σε φιλοξενει καθως και το περιοδικό που είναι απο πίσω του;Εκτός αν κάνεις διαφήμιση οπότε είσαι άκυρος.

                  Το autoblog.gr εννοεί. Τώρα γιατί δεν το λέει καθαρά δεν καταλαβαίνω. Θα είναι για πολύ γνώστες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    A μαλιστα. Το autoblog μου σπαει τα νευρα κυριως στη φρασεολογια.. οπως και ενοχλει οτι απευθυνεται στον ενικο στον αναγνωστη.. γενικα νιωθω σα να διαβαζω διαλογο ή αποψεις 17χρονων/μεταξυ φιλων ωρες ωρες.. Εννοειται μου τη σπαει ο 'ξυλινος'-'στημμενος' λογος των δημοσιογραφων του χωρου ωρες - ωρες, αλλα δε χρειαζεται να πας και στο αλλο ακρο...

                    Σφοδρη επισης αντιπαθεια εχω για το autotriti.

                    Ωραια πηγη ,εναλλακτικου αυτοκινητιστικου περιεχομενου και με καλο γραφικο περιβαλλον, θεωρω το 4drivers.gr

                    Και φυσικα παλιοτερα ,ισως και τωρα που δε το πολυπαρακολουθω, το caroto.gr . Εκει πραγματικα ειχαν γνωσεις!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      super-t last edited by

                      Ο χρήστης nonos έγραψε:
                      A μαλιστα. Το autoblog μου σπαει τα νευρα κυριως στη φρασεολογια.. οπως και ενοχλει οτι απευθυνεται στον ενικό στον αναγνωστη.. γενικα νιωθω σα να διαβαζω διαλογο ή αποψεις 17χρονων/μεταξυ φιλων ωρες ωρες.. ...

                      Πωωω. Ακριβώς αυτό για το autoblog. Μερικές φορές στα κείμενα είναι σαν να μιλάνε φίλοι στην καφετέρια. Περιμένω καμιά φορά να διαβάσω πρόταση του στύλ, άκου μάγκα μου να σου πω πως έχει η φάση..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        conkal last edited by

                        Αυτο με τον ενικο και την χαβαλεδολογο ειναι το χειροτερο... δεν ειναι φιλικο . δεν ειμαστε φιλοι και κυριως δεν ειμαστε πιτσιρικαδες 17 χρονων . ισχυει και για εταιριες τυπου wind κτλ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          inertia last edited by

                          Ο χρήστης Super@T έγραψε:

                          A μαλιστα. Το autoblog μου σπαει τα νευρα κυριως στη φρασεολογια.. οπως και ενοχλει οτι απευθυνεται στον ενικό στον αναγνωστη.. γενικα νιωθω σα να διαβαζω διαλογο ή αποψεις 17χρονων/μεταξυ φιλων ωρες ωρες.. ...

                          Πωωω. Ακριβώς αυτό για το autoblog. Μερικές φορές στα κείμενα είναι σαν να μιλάνε φίλοι στην καφετέρια. Περιμένω καμιά φορά να διαβάσω πρόταση του στύλ, άκου μάγκα μου να σου πω πως έχει η φάση..

                          Ωραίος.

                          Και με το συγκεκριμένο άλλο ένα, πως ο λόγος τους έχει την αισθητική ενός κακού οπαδικού forum,
                          και μάλιστα και τη μονομέρεια πλάι στην ασχετοσύνη πολλές φορές.

                          Άντε καλό feedback εισέπραξαν μ' αυτά και μ' αυτά του λόγου τους.
                          Εκτός της διαφήμισης.

                          Μπράβο τους πάντως που πρόλαβαν και κατοχύρωσαν το domain name πριν το πάρει καποιος άλλος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            k-papakonstantinoy last edited by

                            Ενδειαφερον σαιντ.
                            http://www.carbuyer.co.uk/reviews

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kalmik last edited by

                              Αυτό το newsauto.gr δεν το παρακολουθούσα αλλά το παρακάτω άρθρο με έστιειλε αδιάβαστο. Ούτε λίγο ούτε πολύ ισχυρίζεται ο νοήμων συντάκτης ότι το δημόσιο χάνει λεφτά από τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα διότι ...άκουσον άκουσον, αν όλοι αυτοί οι αγοραστές μτχ. αγόραζαν καινούργια θα απεκόμιζε πολύ περισσότερα από ΦΠΑ, δασμούς, τέλη ταξινόμησης κλπ.
                              Να του υπενθυμίσουμε ότι όποιος ΜΠΟΡΕΊ να αγοράσει καινούργιο το κάνει και απλά έχουν μειωθεί ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ οι πωλήσεις λόγω κρίσης και οικονομικής στενότητας ως ανέχειας; Να του πούμε ότι στο έστω υποτιθέμενο καθεστώς ελεύθερης αγοράς οι αγοραστές επιλέγουν ορθολογικά με βάση τις δυνατότητές τους;
                              Μου θυμίζει την Αντουανέττα που είπε το αμίμητο 'Γιατί φωνάζουν για ψωμί; Αν δεν έχουν, ας φάνε παντεσπάνι...'

                              και για του λόγου το αληθές

                              http://www.newsauto.gr/blogs/takis-trak ... epidomata/

                              Φυλλοροή εσόδων την ώρα που κόβουν επιδόματα
                              15/01/2018 11:31 NewsAuto.gr Κατηγορία: Τάκης Τρακουσέλλης Προσθήκη σχολίου

                              Νέα άνοδος στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα
                              Agora-autokinitou-1200
                              Πωλήσεις αυτοκινήτων: Ράλι ανόδου στην Ελλάδα
                              Την ώρα που το οικονομικό επιτελείο της Κυβέρνησης αναζητάει μέτρα και περικόπτει επιδόματα, χάνει δεκάδες εκατομμύρια κάθε χρόνο σίγουρα χρήματα, από τις πωλήσεις εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

                              ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ

                              Μόνο το 2017 πάνω από 43.000 μεταχειρισμένα ΙΧ αυτοκίνητα εισήχθησαν στην Ελλάδα, όταν οι συνολικές πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων (λιανικής και επαγγελματικά) το 2017 έφτασε τα μόλις 88.115. Τα μισά από αυτά (περίπου 44.000) ήταν στην λιανική πώληση, όσα δηλαδή ήταν και οι πωλήσεις των εισαγόμενων μεταχειρισμένων.

                              Σημειώστε πως το φαινόμενο αυτό έχει εκτιναχθεί τα τελευταία χρόνια, αφού το 2012 τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα δεν ξεπέρασαν τα 6.000 αυτοκίνητα…

                              Είναι σαφές λοιπόν πως τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αντικαθιστούν ένα μεγάλο μέρος των πωλήσεων λιανικής καινούργιων αυτοκινήτων, με τους μεγάλους χαμένους να είναι το Ελληνικό κράτος και ο τελικός αγοραστής, ο οποίος στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν ξέρει τι αυτοκίνητο αγοράζει (πόσα πραγματικά χιλιόμετρα έχει, ποια η πραγματική του κατάσταση).

                              Τα χαμένα έσοδα για τα κρατικά ταμεία υπολογίζονται σε πάνω από 120.000.000 ευρώ το χρόνο, εφόσον οι μισές πωλήσεις εισαγόμενων μεταχειρισμένων, ήταν πωλήσεις λιανικής καινούργιων. Σημειώστε πως το νούμερο αυτό φτάνει και τα 200.000.000 αν οι πωλήσεις αυτές ήταν στα επίπεδα του 2012, νούμερο που αναλογικά με τις πωλήσεις στην Ελλάδα, θεωρείται πιο φυσιολογικό, από τα 43.000 του 2017.

                              Κι αυτό συμβαίνει γιατί το Ελληνικό Κράτος κερδίζει κατά μέσο όρο 400€ από τη μεταβίβαση ενός εισαγόμενου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Εφόσον αυτό το αυτοκίνητο πουληθεί καινούργιο εντός της χώρας (έτσι συνήθως γίνεται), το ανάλογο έσοδο είναι στα 5.500€, ανά αυτοκίνητο, από το τέλος ταξινόμησης και το ΦΠΑ. Με λίγα λόγια το κράτος χάνει κατά μέσο όρο 4.300€ από κάθε αυτοκίνητο που εισάγεται ως μεταχειρισμένο στην Ελλάδα…

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                stormold last edited by

                                Ο χρήστης kalmik έγραψε:
                                ...
                                Να του υπενθυμίσουμε ότι όποιος ΜΠΟΡΕΊ να αγοράσει καινούργιο το κάνει και απλά έχουν μειωθεί ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ οι πωλήσεις λόγω κρίσης και οικονομικής στενότητας ως ανέχειας; Να του πούμε ότι στο έστω υποτιθέμενο καθεστώς ελεύθερης αγοράς οι αγοραστές επιλέγουν ορθολογικά με βάση τις δυνατότητές τους;

                                Καλά μην νομίζεις ότι όσοι αγοράζουν μεταχειρισμένα δεν μπορούν να αγοράσουν και καινούρια αυτοκίνητα. Ακόμη και εδώ μέσα υπάρχουν πολλοί που δίνουν πολλά χρήματα για μεταχειρισμένα ενώ μπορούν άνετα να αγοράσουν κάποιο καινούριο.

                                Και δεν είναι μόνο εδώ μέσα. Σε άλλα (ελληνικά) φόρουμς υπάρχουν μέλη που την πέφτουν σε όποιον 'τολμά' να αγοράσει καινούριο και θεωρούν ότι είναι πεταμένα χρήματα η αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου.

                                Φυσικά δεν υποστηρίζω τον Τρακουσσέλη γιατί γενικά βλέπει τα πράγματα κάπως περίεργα...
                                π.χ. http://www.newsauto.gr/blogs/takis-trak ... un-ellada/

                                Αλλά τι να κάνει και αυτός; Μεροδούλι, μεροφάι... Η δουλειά να βγει...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Εγώ θα πω ότι έχει δίκιο ο συντάκτης . Απόλυτο δίκιο . Αλλά δεν το προχωράει μέχρι το τέλος .

                                  Να το συνεχίσω εγώ λοιπόν .

                                  Τα μτχ αυτοκίνητα που έρχονται είναι στο 90 % για να μην είμαι απόλυτος , σαπάκια ολκής . Με άπειρα χλμ από νοικιάρικα και λήζινγκ υπαλλήλων που τα σκίζουν αφού δεν τους νοιάζουν οι βλάβες . Το κράτος δυστυχώς δεν έχει επιβάλλει αυτόματες κυρώσεις του τύπου βρέθηκε το αμάξι με γυρισμένα χλμ , επιστρέφεις τα λεφτά στον πελάτη με 20 % προσαύξηση και πληρώνεις εμποράκο και άλλο 20 % στο κράτος , ώστε να μπορεί να τον κλείσει με 5-6 πωλήσεις σαπακίων .

                                  Το χειρότερο από όλα όμως είναι ότι τα σαπάκια καθορίζουν και τις τιμές των δικών μας μτχ που κάνουμε 12-15000 χλμ τον χρόνο οι περισσότεροι και έτσι μένουμε εμείς με τα παλιά μας αμάξια αφού δεν μας συμφέρει να τα σκοτώσουμε και έτσι πάλι δεν πουλιούνται καινούργια και χάνει ξανά λεφτά το κράτος .

                                  Αρα καλά τα λέει ο τύπος , έστω και μισά . Γιατί κάποτε θα πρέπει τα μτχ να είναι σωστά και στις κανονικές τιμές και τα σαπάκια στις τιμές σαπακίων ...

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kalmik last edited by

                                    Aπαντώντας στον τελευταίο φίλο, επίτρεψέ μου να συμφωνήσω αλλά και να διαφωνήσω μαζί σου στα εξής σημεία.

                                    1. Δίκηο έχεις όταν λες ότι χρειάζεται κρατικός έλεγχος στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και μάλιστα στην εγκυρότητα των χλμ. που έχουν διανύσει. Σαπάκια και τρακαρισμένα όμως δεν φέρνουν κατά βάση αφού αυτά φεύγουν για σκραπ στην Ευρώπη και δεν συμφέρει η ανακατασκευή τους. Μόνο σε ανατολικές χώρες γίνονται τέτοια κόλπα. Η απάτη γίνεται μόνον με τα γυρισμένα χλμ. κυρίως σε εταιρικά diesel που κάνουν άπειρα χλμ σε δύο τρία χρόνια στις autobahn Εννοείται ότι τα ίδια αυτοκίνητα τα βλέπεις άψογα σε αμάξωμα και σαλόνι ενώ σχεδόν πάντοτε έχουν συντηρηθεί αξιοπρεπώς. απλά λόγω πολλών χλμ. διαμορφώνουν χαμηλές τιμές και τα προτιμούν οι δικοί μας 'Έξυπνοι.
                                    2. Άδικο έχεις ότι τα εισαγόμενα μτχ. χαλάνε τις τιμές των 'ελληνικών' μτχ. Για ίσα χλμ. και ίσα χρόνια κυκλοφορίας, περίπου ίδιες τιμές διαμορφώνουν αφού τα εισαγόμενα επιβαρύνονται με τέλη ταξινόμησης εκτελωνισμούς και άλλα. Απλά αυξάνεται η προσφορά σε ένα τομέα που είναι 'στεγνός' αφού που λεφτά να αλλάζει κανείς όχημα όταν αντέχει ακόμη.... Τώρα αν κάποιος πιστεύει ότι το αμάξι 5ετίας έχει αξία -20% από την τιμή καινούργιου ενώ έχουν λήξει οι εγγυήσεις του κλπ. ας το πιστεύει. Δηλ. οι ευρωπαίοι ηλίθιοι είναι που εκεί το αμάξι πενταετίας (πάντα με νορμάλ χλμ), πάει το λιγότερο -60% από καινούργιο και ας είναι άψογο λες και βγήκε από την έκθεση.
                                    3. Με το συντάκτη η διαφωνία είναι ότι το πάει αλλού. Να μην πουλάνε μτχ. να αγοράζουν όλοι καινούργιο, Με τι φράγκα φίλε μου; Αλλά και στην πιο ευημερούσα σε σχέση με την Ψωροκώσταινα Ευρώπη, πολλοί αγοράζουν μτχ. Κανείς όμως δεν σκέφθηκε να τα απαγορεύσει. Σα να ακούω παπαγαλάκια των αντιπροσωπειών ένα πράγμα...
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      astra_n last edited by

                                      Δασμοί/απαγόρευση εισαγωγής ενός προϊόντος σε χώρα της ΕΕ του 2018... Ακόμα και σε περίπτωση εφαρμογής τέτοιου μέτρου θα βλέπαμε αύξηση της αξίας των μεταχειρισμένων (εφόνον θα περιοριζόταν η προσφορά τους) ενώ παράλληλα τα καινούρια θα διατηρούσαν τις τιμές τους. Τρικυμία εν κρανίω...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr