-
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι κάτοχος απο τον 06.2012 bmw F20 116d. Μέχρι σήμερα την πήγαινα μόνο σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή BMW, για οποιαδήποτε βλάβη, συντήρηση, αλλαγή λαδιών, κλπ. Την προηγούμενη βδομάδα, μου έβγαλε σε ανηφόρα στιγμιαία την ένδειξη για χαμηλή πίεση λαδιού κ παράλληλα άκουσα έναν ασυνήθιστο θόρυβο, αλλά χαμηλής έντασης από μπροστά. Παίρνω τηλ το συνεργείο κ μου λέει να συμπληρώσω λάδια, να μην κάνω πολλά km και εκλεισα ραντεβού για να το πάω. Η μεγάλη έκπληξη όμως ήταν ότι όταν άνοιξα το καπό για να συμπληρώσω λάδια, ελειπε ο δείκτης στάθμης λαδιού!! Η μηχανή είχε γίνει μέσα στα λάδια κ το πήγα την επόμενη μερα συνεργείο. Διαπιστώθηκε τελικά ότι ελειπαν 3lt λάδια (+1 λίτρο σχεδόν που είχα βάλει εγώ) κι η μηχανή είχε μείνει σχεδόν χωρίς λάδι... Δυστυχώς από το τελευταίο service λαδιών που είχε γινει τον Απρίλιο, δεν είχε βγάλει καμία ένδειξη κι ότι δεν υπάρχει καμία βλάβη... Κι εγώ δεν είχα καταλάβει κάποια διαφορά στην οδηγική συμπεριφορά. Τώρα το αυτοκίνητο είναι σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο από αυτό που το πήγα για να μου συμπληρώσουν τα λάδια, μιας και μετά απο τη συμπλήρωση, το κροτάλισμα αντί να μειωθεί, διπλασιαστηκε (κάνει πραγματικά σαν τρακτέρ). Τώρα περιμένω να λύσουν τον κινητήρα, αλλά μάλλον είναι σοβαρά τα πράγματα, μέχρι κι αλλαγή κινητήρα...
Είναι δυνατόν να είχε τόσο σοβαρό πρόβλημα (έλλειψη λαδιού στον κινητήρα) και να μην έβγαλε καμία ένδειξη...; Θεωρείτε ότι θα βγάλω άκρη με τη BMW hellas για αποζημίωση (εκτός εγγύησης);
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων... -
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι κάτοχος απο τον 06.2012 bmw F20 116d. Μέχρι σήμερα την πήγαινα μόνο σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή BMW, για οποιαδήποτε βλάβη, συντήρηση, αλλαγή λαδιών, κλπ. Την προηγούμενη βδομάδα, μου έβγαλε σε ανηφόρα στιγμιαία την ένδειξη για χαμηλή πίεση λαδιού κ παράλληλα άκουσα έναν ασυνήθιστο θόρυβο, αλλά χαμηλής έντασης από μπροστά. Παίρνω τηλ το συνεργείο κ μου λέει να συμπληρώσω λάδια, να μην κάνω πολλά km και εκλεισα ραντεβού για να το πάω. Η μεγάλη έκπληξη όμως ήταν ότι όταν άνοιξα το καπό για να συμπληρώσω λάδια, ελειπε ο δείκτης στάθμης λαδιού!! Η μηχανή είχε γίνει μέσα στα λάδια κ το πήγα την επόμενη μερα συνεργείο. Διαπιστώθηκε τελικά ότι ελειπαν 3lt λάδια (+1 λίτρο σχεδόν που είχα βάλει εγώ) κι η μηχανή είχε μείνει σχεδόν χωρίς λάδι... Δυστυχώς από το τελευταίο service λαδιών που είχε γινει τον Απρίλιο, δεν είχε βγάλει καμία ένδειξη κι ότι δεν υπάρχει καμία βλάβη... Κι εγώ δεν είχα καταλάβει κάποια διαφορά στην οδηγική συμπεριφορά. Τώρα το αυτοκίνητο είναι σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο από αυτό που το πήγα για να μου συμπληρώσουν τα λάδια, μιας και μετά απο τη συμπλήρωση, το κροτάλισμα αντί να μειωθεί, διπλασιαστηκε (κάνει πραγματικά σαν τρακτέρ). Τώρα περιμένω να λύσουν τον κινητήρα, αλλά μάλλον είναι σοβαρά τα πράγματα, μέχρι κι αλλαγή κινητήρα...
Είναι δυνατόν να είχε τόσο σοβαρό πρόβλημα (έλλειψη λαδιού στον κινητήρα) και να μην έβγαλε καμία ένδειξη...; Θεωρείτε ότι θα βγάλω άκρη με τη BMW hellas για αποζημίωση (εκτός εγγύησης);
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων... -
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι κάτοχος απο τον 06.2012 bmw F20 116d. Μέχρι σήμερα την πήγαινα μόνο σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή BMW, για οποιαδήποτε βλάβη, συντήρηση, αλλαγή λαδιών, κλπ. Την προηγούμενη βδομάδα, μου έβγαλε σε ανηφόρα στιγμιαία την ένδειξη για χαμηλή πίεση λαδιού κ παράλληλα άκουσα έναν ασυνήθιστο θόρυβο, αλλά χαμηλής έντασης από μπροστά. Παίρνω τηλ το συνεργείο κ μου λέει να συμπληρώσω λάδια, να μην κάνω πολλά km και εκλεισα ραντεβού για να το πάω. Η μεγάλη έκπληξη όμως ήταν ότι όταν άνοιξα το καπό για να συμπληρώσω λάδια, ελειπε ο δείκτης στάθμης λαδιού!! Η μηχανή είχε γίνει μέσα στα λάδια κ το πήγα την επόμενη μερα συνεργείο. Διαπιστώθηκε τελικά ότι ελειπαν 3lt λάδια (+1 λίτρο σχεδόν που είχα βάλει εγώ) κι η μηχανή είχε μείνει σχεδόν χωρίς λάδι... Δυστυχώς από το τελευταίο service λαδιών που είχε γινει τον Απρίλιο, δεν είχε βγάλει καμία ένδειξη κι ότι δεν υπάρχει καμία βλάβη... Κι εγώ δεν είχα καταλάβει κάποια διαφορά στην οδηγική συμπεριφορά. Τώρα το αυτοκίνητο είναι σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο από αυτό που το πήγα για να μου συμπληρώσουν τα λάδια, μιας και μετά απο τη συμπλήρωση, το κροτάλισμα αντί να μειωθεί, διπλασιαστηκε (κάνει πραγματικά σαν τρακτέρ). Τώρα περιμένω να λύσουν τον κινητήρα, αλλά μάλλον είναι σοβαρά τα πράγματα, μέχρι κι αλλαγή κινητήρα...
Είναι δυνατόν να είχε τόσο σοβαρό πρόβλημα (έλλειψη λαδιού στον κινητήρα) και να μην έβγαλε καμία ένδειξη...; Θεωρείτε ότι θα βγάλω άκρη με τη BMW hellas για αποζημίωση (εκτός εγγύησης);
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων... -
Ο χρήστης ioanna_85 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι κάτοχος απο τον 06.2012 bmw F20 116d. Μέχρι σήμερα την πήγαινα μόνο σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή BMW, για οποιαδήποτε βλάβη, συντήρηση, αλλαγή λαδιών, κλπ. Την προηγούμενη βδομάδα, μου έβγαλε σε ανηφόρα στιγμιαία την ένδειξη για χαμηλή πίεση λαδιού κ παράλληλα άκουσα έναν ασυνήθιστο θόρυβο, αλλά χαμηλής έντασης από μπροστά. Παίρνω τηλ το συνεργείο κ μου λέει να συμπληρώσω λάδια, να μην κάνω πολλά km και εκλεισα ραντεβού για να το πάω. Η μεγάλη έκπληξη όμως ήταν ότι όταν άνοιξα το καπό για να συμπληρώσω λάδια, ελειπε ο δείκτης στάθμης λαδιού!! Η μηχανή είχε γίνει μέσα στα λάδια κ το πήγα την επόμενη μερα συνεργείο. Διαπιστώθηκε τελικά ότι ελειπαν 3lt λάδια (+1 λίτρο σχεδόν που είχα βάλει εγώ) κι η μηχανή είχε μείνει σχεδόν χωρίς λάδι... Δυστυχώς από το τελευταίο service λαδιών που είχε γινει τον Απρίλιο, δεν είχε βγάλει καμία ένδειξη κι ότι δεν υπάρχει καμία βλάβη... Κι εγώ δεν είχα καταλάβει κάποια διαφορά στην οδηγική συμπεριφορά. Τώρα το αυτοκίνητο είναι σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο από αυτό που το πήγα για να μου συμπληρώσουν τα λάδια, μιας και μετά απο τη συμπλήρωση, το κροτάλισμα αντί να μειωθεί, διπλασιαστηκε (κάνει πραγματικά σαν τρακτέρ). Τώρα περιμένω να λύσουν τον κινητήρα, αλλά μάλλον είναι σοβαρά τα πράγματα, μέχρι κι αλλαγή κινητήρα...
Είναι δυνατόν να είχε τόσο σοβαρό πρόβλημα (έλλειψη λαδιού στον κινητήρα) και να μην έβγαλε καμία ένδειξη...; Θεωρείτε ότι θα βγάλω άκρη με τη BMW hellas για αποζημίωση (εκτός εγγύησης);
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων...Ελειπε ο δεικτης λαδιου αρα η BMW θα σου πει δεν υπαρχει περιπτωση.Εισαι σιγουρη πως τα λαδια βγηκαν την υποδοχη που μπαινει ο δεικτης λαδιου?Το θεωρω αδυνατον.
Τον κινητηρα προφανως τον χασατε καιρο τωρα εκτος και αν σκουζει τιποτα από την κεφαλη....
Αν η νεκροψια δειξει καταστροφή.....βαζεις έναν μεταχειρισμενο και τελειώνεις.
Παντως να βγουν λαδια από τον δεικτη λαδιου πρεπει να ανεβει τρομερα η πιεση στον στροφαλοθαλαμο και να μην εκτονώνεται στην εισαγωγή...... -
Ο χρήστης ioanna_85 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι κάτοχος απο τον 06.2012 bmw F20 116d. Μέχρι σήμερα την πήγαινα μόνο σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή BMW, για οποιαδήποτε βλάβη, συντήρηση, αλλαγή λαδιών, κλπ. Την προηγούμενη βδομάδα, μου έβγαλε σε ανηφόρα στιγμιαία την ένδειξη για χαμηλή πίεση λαδιού κ παράλληλα άκουσα έναν ασυνήθιστο θόρυβο, αλλά χαμηλής έντασης από μπροστά. Παίρνω τηλ το συνεργείο κ μου λέει να συμπληρώσω λάδια, να μην κάνω πολλά km και εκλεισα ραντεβού για να το πάω. Η μεγάλη έκπληξη όμως ήταν ότι όταν άνοιξα το καπό για να συμπληρώσω λάδια, ελειπε ο δείκτης στάθμης λαδιού!! Η μηχανή είχε γίνει μέσα στα λάδια κ το πήγα την επόμενη μερα συνεργείο. Διαπιστώθηκε τελικά ότι ελειπαν 3lt λάδια (+1 λίτρο σχεδόν που είχα βάλει εγώ) κι η μηχανή είχε μείνει σχεδόν χωρίς λάδι... Δυστυχώς από το τελευταίο service λαδιών που είχε γινει τον Απρίλιο, δεν είχε βγάλει καμία ένδειξη κι ότι δεν υπάρχει καμία βλάβη... Κι εγώ δεν είχα καταλάβει κάποια διαφορά στην οδηγική συμπεριφορά. Τώρα το αυτοκίνητο είναι σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο από αυτό που το πήγα για να μου συμπληρώσουν τα λάδια, μιας και μετά απο τη συμπλήρωση, το κροτάλισμα αντί να μειωθεί, διπλασιαστηκε (κάνει πραγματικά σαν τρακτέρ). Τώρα περιμένω να λύσουν τον κινητήρα, αλλά μάλλον είναι σοβαρά τα πράγματα, μέχρι κι αλλαγή κινητήρα...
Είναι δυνατόν να είχε τόσο σοβαρό πρόβλημα (έλλειψη λαδιού στον κινητήρα) και να μην έβγαλε καμία ένδειξη...; Θεωρείτε ότι θα βγάλω άκρη με τη BMW hellas για αποζημίωση (εκτός εγγύησης);
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων...Σχεδόν ενα χρόνο δεν έλεγξες λάδια νερά έστω νερό για τους υαλοκαθαριστήρες;Τα λάδια που έσταζαν δεν σου μύρισαν;Δεν είδες τίποτα λερωμένο;
-
Για ποιο λόγο τώρα το πήγες σε διαφορετικό συνεργείο, και όχι σε αυτό που άλλαξε το λάδι και –κατ εμέ- ξέχασαν να σου βάλουν τη βέργα; Κάτι στο έδαφος λερωμένο δεν είδες τόσο καιρό που είπε και ο adensa;
-
Ψυχραιμία.
ioanna, πήγαινε στο τελευταίο συνεργείο που επισκέφθηκες, πριν σου συμβεί το συμβάν.
Εκεί, αν δεν έχει γίνει κάποιο λάθος, δεν έσφιξαν σωστά το φίλτρο λαδιού, τάπες αναπλήρωσης κλπ,
τότε σκέψου αν έβαλε άλλος χέρι στο αυτοκίνητο και γενικά πότε ανοίχτηκε τελευταία το καπό για έλεγχο (έχεις τις αποδείξειςΤο μοτέρ νομίζω παίρνει 5 κάτι λίτρα λάδι, οπότε είχε μέσα 2 και παραπάνω λίτρα, δεν ήταν κούπα μέσα εντελώς.
Αυτό το τρακτέρ που άκουσες, πρέπει να ήταν η αντλία λαδιού που παρέδωσε πνεύμα.Δεν πρέπει να έχει γίνει η φοβερή και τρομερή ζημιά, 40,000 χλμ έχει πάνω. Το λαμπάκι και ο αισθητήρας ελέγχει πίεση λαδιού και όχι στάθμη λαδιού.
Πήγαινέ το σε σοβαρό συνεργείο και όχι σε επιτήδειους.
Δίνω τη σκυτάλη στο Θεό Quadra για την αιτία της ζημιάς.
-
Ο θορυβος είναι επειδη οι υδραυλικές βαλβίδες έχουν αδειασει απο λάδι.Λογικά μετά απο λίγο δουλεμα θα γεμισουν και θα σταματήσει.Λογικά.
Κάτι που σκεφτηκα.Σίγουρα έχει δείκτη για τα λαδια;
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
....
Δίνω τη σκυτάλη στο Θεό Quadra για την αιτία της ζημιάς.Να δει και την υπογραφή σου να σου πει καμιά συμβουλή στο 30άρι.
-
Όχι και θεό βρε παιδιά, ήμαρτον δηλαδή.
Ο έλεγχος πρέπει να ξεκινήσει από τα κουζινέτα βάσης / μπιελών, αν έμεινε το μοτέρ από λάδι μερικές στροφές του κινητήρα είναι αρκετές για να τον καταστρέψουν.
Δοκιμές του στύλ για να ακούσουμε τι κάνει κλπ ίσως τον αποτελειώσουν, θέλει λύσιμο από κάτω να βγεί το κάρτερ και το 1ο κουζινέτο ( αυτό που είναι στο βολάν ) αν είναι Οκ προχωράμε στο τελευταίο που είναι η τροχαλία στροφάλου, αν είναι και αυτό ΟΚ τότε τα ελέγχουμε ένα - ένα, ο θόρυβος τρακτέρ δεν δικαιολογείται από τα ωστήρια, αφού έβαλε λάδι θα έπρεπε έστω και ελάχιστα να είχε μειωθεί.
Αν τα κουζινέτα είναι ΟΚ βγάζουμε και ελέγχουμε τους εκκεντροφόρους, επειδή είναι ψηλά αν δεν είχε αρκετό λάδι μπορεί να την γλύτωσαν τα κουζινέτα χαμηλά αλλά υπάρχει περίπτωση να άρπαξαν τα κουζινέτα των εκκεντροφόρων από χαμηλή πίεση ή έλλειψη λαδιού οπότε την γλυτώνει με ένα καπάκι.
Ας ζητηθούν ευθύνες ποιός δεν έβαλε τον δείκτη στη θέση του και να πληρώσει τη ζημιά, αυτό έγινε μάλλον στο συνεργείο που άλλαξε λάδια αφού η κοπέλα δεν άνοιγε ποτέ το καπό τότε δεν το έβαλε αυτός που έβαλε τα λάδια.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Όχι και θεό βρε παιδιά, ήμαρτον δηλαδή.Ο έλεγχος πρέπει να ξεκινήσει από τα κουζινέτα βάσης / μπιελών, αν έμεινε το μοτέρ από λάδι μερικές στροφές του κινητήρα είναι αρκετές για να τον καταστρέψουν.
Δοκιμές του στύλ για να ακούσουμε τι κάνει κλπ ίσως τον αποτελειώσουν, θέλει λύσιμο από κάτω να βγεί το κάρτερ και το 1ο κουζινέτο ( αυτό που είναι στο βολάν ) αν είναι Οκ προχωράμε στο τελευταίο που είναι η τροχαλία στροφάλου, αν είναι και αυτό ΟΚ τότε τα ελέγχουμε ένα - ένα, ο θόρυβος τρακτέρ δεν δικαιολογείται από τα ωστήρια, αφού έβαλε λάδι θα έπρεπε έστω και ελάχιστα να είχε μειωθεί.
Αν τα κουζινέτα είναι ΟΚ βγάζουμε και ελέγχουμε τους εκκεντροφόρους, επειδή είναι ψηλά αν δεν είχε αρκετό λάδι μπορεί να την γλύτωσαν τα κουζινέτα χαμηλά αλλά υπάρχει περίπτωση να άρπαξαν τα κουζινέτα των εκκεντροφόρων από χαμηλή πίεση ή έλλειψη λαδιού οπότε την γλυτώνει με ένα καπάκι.
Ας ζητηθούν ευθύνες ποιός δεν έβαλε τον δείκτη στη θέση του και να πληρώσει τη ζημιά, αυτό έγινε μάλλον στο συνεργείο που άλλαξε λάδια αφού η κοπέλα δεν άνοιγε ποτέ το καπό τότε δεν το έβαλε αυτός που έβαλε τα λάδια.
Quadra 21 γινεται όμως να βγουν από ελαχιστα εωως τοσα πολλα λαδια από την υποδοχη του δεικτη?(αν εχει φυσικα)
Τοσα αμαξια λογω φθαρμένων ελατηριων σηκωνουν τον δεικτη αλλα λαδια δεν βγαινουν. -
-
Αναθεωρώ λιγο το παραπανω....κινητήρες που εχουν θεματα σοβαρα πετανε λαδια από τον δεικτη στα πατηματα.....αλλα υγιης κινητήρας δν νομιζω ότι πεταει...τουλ. σε εμενα δεν πεταει(ισως και επειδή εχει τεραστια βεργα)
-
Πραγματικα απιστευτο, 1 ετος δεν ανοιξε κανεις το καπο να ελεγξει το μηχανοστασιο του αυτοκινητου του?? Ειναι υποχρεωση του καθε οδηγου να κανει τουλαχιστον εναν οπτικο ελεγχο υγρων για την ασφαλεια του καταρχην. Ημαρτον!
-
Ρε παλουκαρια
Καλα ρε σεις, τι σας φαινεται 'απιστευτο' και το παιζετε καπως? Τι ποσοστο γυναικων ανοιγει καπω και ξερει τι να κοιταξει ή ασχολειται γενικοτερα? Οι δικες σας δηλαδη ειναι με τα μπουζοκλειδα στα χερια, μεσα στη μουτζούρα?
Ας ειναι καλα οι μπαμπαδες, αδελφοι, θειοι, αγορια κλπioanna_85
εφοσον απο τη μερια του ιδιοκτητη δεν ανοιξε κανεις καπω, (το οποιο απο μονο του ειναι ανεπιτρεπτο, αλλα τελος παντων, εγινε, μαθημα για το μελλον) ισως να μπορουσες να κανεις μια κουβεντα σε ενα δικηγορο που να εχει καποια σχετικη ειδικευση... για να σου πει τι πιθανοτητες υπαρχουν αν τους πας δικαστικα. Προσωπικα το βλεπω χλωμο να παρεις κατι, αλλα με prestige μαρκες οπως η ΒMW δεν ξερεις.Ας ελπισουμε πως το 2ο συνεργειο (αλλο φαουλ εκει, γιατι δεν εγινε φασαρια στο πρωτο? τουλαχιστον δεν μας περιγραφεις κατι περισσοτερο) θα ειναι της προκοπης. Τωρα το τι ζημια μπορει να εχει γινει απο την ελλειψη λαδιου... μακαρι να την εχεις γλυτωσει.
Ενημερωσε μας αν θελεις. -
Θα παρει........ένα τιποτα.Αντε στην καλυτερη περιπτωση η BMW Hellas να θελει να κανει μια καλη πραξη και να της δωσει εκτωση στα εργατικα εντος αντιπροσωπειας
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ρε παλουκαρια
Καλα ρε σεις, τι σας φαινεται 'απιστευτο' και το παιζετε καπως? Τι ποσοστο γυναικων ανοιγει καπω και ξερει τι να κοιταξει ή ασχολειται γενικοτερα? Οι δικες σας δηλαδη ειναι με τα μπουζοκλειδα στα χερια, μεσα στη μουτζούρα?
Ας ειναι καλα οι μπαμπαδες, αδελφοι, θειοι, αγορια κλπΤα βασικά όμως πρέπει να τα γνωρίζουν και να τα ελέγχουν τακτικά!
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Τα βασικά όμως πρέπει να τα γνωρίζουν και να τα ελέγχουν τακτικά!Τα βασικα ειναι ποια τσαντα παει με ποιο φορεμα, πως πρεπει να ειναι το μαλλι, τι χρωματα ειναι της μοδας, ρουχα και παπουτσια κλπ. Αυτα τα γνωριζουν και τα ελεγχουν τακτικοτατα.
Ρωτα οσες ξερεις και θα δεις. Αλλο το 'πρεπει' και αλλο τι γινεται.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Τα βασικά όμως πρέπει να τα γνωρίζουν και να τα ελέγχουν τακτικά!
Τα βασικα ειναι ποια τσαντα παει με ποιο φορεμα, πως πρεπει να ειναι το μαλλι, τι χρωματα ειναι της μοδας, ρουχα και παπουτσια κλπ. Αυτα τα γνωριζουν και τα ελεγχουν τακτικοτατα.
Ρωτα οσες ξερεις και θα δεις. Αλλο το 'πρεπει' και αλλο τι γινεται.
Πασάκα μου και βέβαια ξέρω τι γίνεται, το ζητούμενο είναι να αρχίσουν να βλέπουν πιό σοβαρά το θέμα αυτοκίνητο!
Υ.Γ. Ενημερωμένο σε βρίσκω σε θέματα μόδας. Παθών; -
Ακομη και αν λείπει η βέργα δεν δικαιολογεί τέτοια καταστροφή. Το αμάξι όταν ξεκινάει κάνει oil check και αν δεν περάσει σου πετάει μια λαδιερα κόκκινη τεράστια με το συγχωριο. Εδώ συμβαίνει κάτι άλλο, κατα την γνώμη μου...
Sent from my iPad using Tapatalk
Πρόβλημα στον κινητήρα-BMW 116d-41.000km