Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota corolla E12
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota corolla E12
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    29
    1797
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris89 last edited by

      Καλημερα και καλως σας βρηκα.Θελω να αγορασω μεταχειρισμενη corolla του 2003 σαν πρωτο αυτοκινητο.Πως σας φαινεται και πως σας εχει βγει οσοι το ειχατε;Ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitris89 last edited by

        Καλημερα και καλως σας βρηκα.Θελω να αγορασω μεταχειρισμενη corolla του 2003 σαν πρωτο αυτοκινητο.Πως σας φαινεται και πως σας εχει βγει οσοι το ειχατε;Ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitris89 last edited by

          Καλημερα και καλως σας βρηκα.Θελω να αγορασω μεταχειρισμενη corolla του 2003 σαν πρωτο αυτοκινητο.Πως σας φαινεται και πως σας εχει βγει οσοι το ειχατε;Ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the_emperor last edited by

            Είχα για 7 χρόνια την 1400cc του 2006. Κανένα απολύτως πρόβλημα παρά μόνο μια καμένη βαλβίδα κ επισκευή μίζας μετα από 100000 χλμ με υγραέριο κ 170000 συνολικά. Αν δεν ειχα βάλει υγραέριο πιστεύω ότι ούτε αυτά θα έβγαζε. Επιδόσεις οριακά επαρκείς, το αμάξι θέλει λίγη προσοχή στο στρίψιμο, δλδ το αμάξι έχει συγκεκριμένα όρια. Εαν δεν έχεις ιδιαίτερες οδηγικες ανησυχίες κ θέλεις αξιόπιστο αμάξι - έλεγξε το ομως καλά - αποτελεί πολύ καλή επιλογή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitris89 last edited by

              Ευχαριστω για την απαντηση..Απλη καθημερινη χρηση και καποιο ταξιδι 1-2 φορες το χρονο..Εχω βρει μια πολυ καλοδιατηρημενη την ελεγξε κ μηχανικος..1400cc 135000 χλμ..Το μονο μειον ειναι η τιμη που ειναι κοντα στα 4000 αλλα απ'οτι εχω δει κανεις δεν πουλαει λιγοτερο αν και η αντικειμενικη αξια ειναι 500-800 ευρω λιγοτερο

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                the_emperor last edited by

                Εγώ πούλησα την δική μου 5000 ευρώ με 175.000 χλμ
                Και είμαι σίγουρος ότι πέραν της φυσιολογικής συντήρησης και φθοράς, αυτός που το πήρε θα κάνει τη δουλειά του χωρίς περιπέτειες, γιατί το αμάξι δεν σε αφήνει ποτέ στον δρόμο...
                Ακόμη και με μία βαλβίδα μείον έκανα ταξίδι Γιάννενα - Θεσσαλονίκη και πίσω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Είχα τη hatchback (6/2003) 1400 έκδοση sol με Clima ως πρώτο αμάξι μέχρι το 2007 και μετά μέχρι το 2013 ως δεύτερο για τη σύζυγο.
                  Δόθηκε ανταλλαγή με 75000 χιλιόμετρα σε έμπορο στα 4000 ευρώ (μόνος θα το έδινα παραπάνω προφανώς αλλά θες υπομονή και στομάχι για τη μαλακια του νεοελ).
                  Άνετο και στιβαρό αμάξι τουλάχιστον για μέσα στην πόλη. Εκτός μην περιμένεις πολλα πλην αξιοπιστίας.
                  Ούτε φοβερές επιδόσεις και σίγουρα τίποτα ενθουσιωδες οδηγικα (για όσους τα κοιτούν αυτά). Ωστόσο δεν θα σου βγάλει τίποτα παλαβο και εκτός κανονικής συντήρησης.
                  Έχε πάντως υπόψη σου ότι καιει αρκετά (εντός πόλης τσιμπαγε και 11 λίτρα βάσει του trip computer). Αυτός ήταν και ο βασικός αντικείμενικα λόγος που το δώσαμε!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the_emperor last edited by

                    Έχει δίκιο ο Στέφανος ότι ιδίως με βάση τα σημερινά δεδομένα καίει. Εγώ που έκανα τα περισσότερα χλμ εκτός πόλης είχα μέση κατανάλωση περίπου 8. Όταν ανέβηκε η τιμή της βενζίνης το έκανα υγραέριο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitris89 last edited by

                      11!?εγω απ'οτι ειχα δει κ στ trip computer υπολογιζα γυρω στ 8 εντος πολης...με αγχωσατε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        the_emperor last edited by

                        8 μικτή υπολόγιζε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • I
                          iceman7 last edited by

                          Ίσως και παραπάνω...μέσα στην Αθήνα 9,10 και 11 θα δεις εύκολα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            the_emperor last edited by

                            Γι αυτό έγραψα για μικτή 8, υπολογίζοντας κ διαδρομές εκτός πόλης. Φυσικά παίζει ρόλο κ πόσο βαρύ ποδάρι έχεις...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              astanapan last edited by

                              8λτ/100 μεικτή κατανάλωση, 9+ αν το πιέζεις. Ζημιές μηδέν εφοσον εχει συντηρηθεί σωστά αλλά απο συναρμογή και τριξιματα παίζει ανάλογα το μοντέλο και την προέλευσή του. Το δικο μου ήταν Αγγλικό 3πορτο, έτριζε απο καινουριο (μεχρι που το εφτιαξα), το γιαπωνέζικο σεντάν όμως δεν κάνει κιχ.
                              Η οδική συμπεριφορά δεν έχει κανένα πρόβλημα (καλύτερο το σενταν) αν συνειδητοποιήσεις οτι μιλάμε για ημιάκαμπτο άξονα με τυπικά υποστροφική συμπεριφορά στο όριο. Παρολ'αυτά έχει καλά κρατήματα και φρένα, τα μοτέρ πανω απο 4Κ τραβανε δυνατά μεχρι κοφτη, καλή αίσθηση σε τιμόνι/επιλογέα και αν το πλασάρεις καλά στην είσοδο τότε στρίβει τρένο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                the_emperor last edited by

                                Εγώ πάντως μια φορά που το πίεσα λίγο παραπάνω σε στροφή, παραλίγο να πάρω αγκαλιά τα δέντρα...
                                και μιλάμε γα ταχύτητες 70-80...και είχα μπει και μια χαρά στη στρφή...
                                Με ανάποδα τιμόνια πήγα να το σώσω, γλίτωσα το τετακέ αλλά τελικά βρέθηκα σταματημένος στην άκρη του δρόμου ανάμεσα σε δύο δέντρα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the_emperor last edited by

                                  α! και μια άλλη φορά κυνηγιόμασταν με ένα audi a3 και ένα focus στις ανηφορικές στροφές του Αντιρίου και ξαναέφυγε το αμάξι και το επανέφερα πάλι με ανάποδο τιμόνι...Η επόμενη σκέψη : 'Ψηλέ κόψε τις μαλακίες με το corolla, γιατί σε βλέπω για χειμερινό μπανάκι στον Πατραϊκό κόλπο...'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kalmik last edited by

                                    Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                                    α! και μια άλλη φορά κυνηγιόμασταν με ένα audi a3 και ένα focus στις ανηφορικές στροφές του Αντιρίου και ξαναέφυγε το αμάξι και το επανέφερα πάλι με ανάποδο τιμόνι...Η επόμενη σκέψη : 'Ψηλέ κόψε τις μαλακίες με το corolla, γιατί σε βλέπω για χειμερινό μπανάκι στον Πατραϊκό κόλπο...'

                                    Και εγώ έχω μείνει με την εντύπωση ότι ενώ η οδική συμπεριφορά μοιάζει ασφαλής, έχει ένα θέμα στο όριο. Μου φαίνεται σαν πρόβλημα συνδυασμού ελατηρίων - αμορτισέρ. Βέβαια η κριτική προέρχεται από τη δοκιμή 5πορτης Corolla 1400cc 2004 ενός φίλου σε διαδρομές στη Χαλκιδική μερικά χρόνια πριν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iceman7 last edited by

                                      Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                                      α! και μια άλλη φορά κυνηγιόμασταν με ένα audi a3 και ένα focus στις ανηφορικές στροφές του Αντιρίου και ξαναέφυγε το αμάξι και το επανέφερα πάλι με ανάποδο τιμόνι...Η επόμενη σκέψη : 'Ψηλέ κόψε τις μαλακίες με το corolla, γιατί σε βλέπω για χειμερινό μπανάκι στον Πατραϊκό κόλπο...'

                                      Οκ, κατάλαβα το οδηγικο ενδιαφέρον που λες! Γουστάρεις γκαζάκια!!!! [emoji38]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        the_emperor last edited by

                                        Ο χρήστης kalmik έγραψε:

                                        α! και μια άλλη φορά κυνηγιόμασταν με ένα audi a3 και ένα focus στις ανηφορικές στροφές του Αντιρίου και ξαναέφυγε το αμάξι και το επανέφερα πάλι με ανάποδο τιμόνι...Η επόμενη σκέψη : 'Ψηλέ κόψε τις μαλακίες με το corolla, γιατί σε βλέπω για χειμερινό μπανάκι στον Πατραϊκό κόλπο...'

                                        Και εγώ έχω μείνει με την εντύπωση ότι ενώ η οδική συμπεριφορά μοιάζει ασφαλής, έχει ένα θέμα στο όριο. Μου φαίνεται σαν πρόβλημα συνδυασμού ελατηρίων - αμορτισέρ. Βέβαια η κριτική προέρχεται από τη δοκιμή 5πορτης Corolla 1400cc 2004 ενός φίλου σε διαδρομές στη Χαλκιδική μερικά χρόνια πριν.

                                        Η φράση σου 'έχει θέμα στο όριο' αποδίδει άριστα την πραγματικότητα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Ο χρήστης astanapan έγραψε:

                                          Η οδική συμπεριφορά δεν έχει κανένα πρόβλημα (καλύτερο το σενταν) αν συνειδητοποιήσεις οτι μιλάμε για ημιάκαμπτο άξονα με τυπικά υποστροφική συμπεριφορά στο όριο. Παρολ'αυτά έχει καλά κρατήματα και φρένα, τα μοτέρ πανω απο 4Κ τραβανε δυνατά μεχρι κοφτη, καλή αίσθηση σε τιμόνι/επιλογέα και αν το πλασάρεις καλά στην είσοδο τότε στρίβει τρένο.

                                          Σε λιγο θα μας τη βγαλεις και 147...κοψε και κατι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                                            α! και μια άλλη φορά κυνηγιόμασταν με ένα audi a3 και ένα focus στις ανηφορικές στροφές του Αντιρίου και ξαναέφυγε το αμάξι και το επανέφερα πάλι με ανάποδο τιμόνι...Η επόμενη σκέψη : 'Ψηλέ κόψε τις μαλακίες με το corolla, γιατί σε βλέπω για χειμερινό μπανάκι στον Πατραϊκό κόλπο...'

                                            Μετά όταν κάποιοι κράζουμε τα Toyota, γινόμαστε κακοί ντεμέκ...

                                            Αν είχες ένα Mazda εκεί θα έβλεπες τεράστια διαφορά. Διότι δεν είναι όλοι οι Ιάπωνες ίδιοι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr