-
Καλημερα και καλως σας βρηκα.Θελω να αγορασω μεταχειρισμενη corolla του 2003 σαν πρωτο αυτοκινητο.Πως σας φαινεται και πως σας εχει βγει οσοι το ειχατε;Ευχαριστω.
-
Καλημερα και καλως σας βρηκα.Θελω να αγορασω μεταχειρισμενη corolla του 2003 σαν πρωτο αυτοκινητο.Πως σας φαινεται και πως σας εχει βγει οσοι το ειχατε;Ευχαριστω.
-
Καλημερα και καλως σας βρηκα.Θελω να αγορασω μεταχειρισμενη corolla του 2003 σαν πρωτο αυτοκινητο.Πως σας φαινεται και πως σας εχει βγει οσοι το ειχατε;Ευχαριστω.
-
Είχα για 7 χρόνια την 1400cc του 2006. Κανένα απολύτως πρόβλημα παρά μόνο μια καμένη βαλβίδα κ επισκευή μίζας μετα από 100000 χλμ με υγραέριο κ 170000 συνολικά. Αν δεν ειχα βάλει υγραέριο πιστεύω ότι ούτε αυτά θα έβγαζε. Επιδόσεις οριακά επαρκείς, το αμάξι θέλει λίγη προσοχή στο στρίψιμο, δλδ το αμάξι έχει συγκεκριμένα όρια. Εαν δεν έχεις ιδιαίτερες οδηγικες ανησυχίες κ θέλεις αξιόπιστο αμάξι - έλεγξε το ομως καλά - αποτελεί πολύ καλή επιλογή.
-
Ευχαριστω για την απαντηση..Απλη καθημερινη χρηση και καποιο ταξιδι 1-2 φορες το χρονο..Εχω βρει μια πολυ καλοδιατηρημενη την ελεγξε κ μηχανικος..1400cc 135000 χλμ..Το μονο μειον ειναι η τιμη που ειναι κοντα στα 4000 αλλα απ'οτι εχω δει κανεις δεν πουλαει λιγοτερο αν και η αντικειμενικη αξια ειναι 500-800 ευρω λιγοτερο
-
Εγώ πούλησα την δική μου 5000 ευρώ με 175.000 χλμ
Και είμαι σίγουρος ότι πέραν της φυσιολογικής συντήρησης και φθοράς, αυτός που το πήρε θα κάνει τη δουλειά του χωρίς περιπέτειες, γιατί το αμάξι δεν σε αφήνει ποτέ στον δρόμο...
Ακόμη και με μία βαλβίδα μείον έκανα ταξίδι Γιάννενα - Θεσσαλονίκη και πίσω... -
Είχα τη hatchback (6/2003) 1400 έκδοση sol με Clima ως πρώτο αμάξι μέχρι το 2007 και μετά μέχρι το 2013 ως δεύτερο για τη σύζυγο.
Δόθηκε ανταλλαγή με 75000 χιλιόμετρα σε έμπορο στα 4000 ευρώ (μόνος θα το έδινα παραπάνω προφανώς αλλά θες υπομονή και στομάχι για τη μαλακια του νεοελ).
Άνετο και στιβαρό αμάξι τουλάχιστον για μέσα στην πόλη. Εκτός μην περιμένεις πολλα πλην αξιοπιστίας.
Ούτε φοβερές επιδόσεις και σίγουρα τίποτα ενθουσιωδες οδηγικα (για όσους τα κοιτούν αυτά). Ωστόσο δεν θα σου βγάλει τίποτα παλαβο και εκτός κανονικής συντήρησης.
Έχε πάντως υπόψη σου ότι καιει αρκετά (εντός πόλης τσιμπαγε και 11 λίτρα βάσει του trip computer). Αυτός ήταν και ο βασικός αντικείμενικα λόγος που το δώσαμε! -
Έχει δίκιο ο Στέφανος ότι ιδίως με βάση τα σημερινά δεδομένα καίει. Εγώ που έκανα τα περισσότερα χλμ εκτός πόλης είχα μέση κατανάλωση περίπου 8. Όταν ανέβηκε η τιμή της βενζίνης το έκανα υγραέριο...
-
11!?εγω απ'οτι ειχα δει κ στ trip computer υπολογιζα γυρω στ 8 εντος πολης...με αγχωσατε
-
8 μικτή υπολόγιζε...
-
Ίσως και παραπάνω...μέσα στην Αθήνα 9,10 και 11 θα δεις εύκολα.
-
Γι αυτό έγραψα για μικτή 8, υπολογίζοντας κ διαδρομές εκτός πόλης. Φυσικά παίζει ρόλο κ πόσο βαρύ ποδάρι έχεις...
-
8λτ/100 μεικτή κατανάλωση, 9+ αν το πιέζεις. Ζημιές μηδέν εφοσον εχει συντηρηθεί σωστά αλλά απο συναρμογή και τριξιματα παίζει ανάλογα το μοντέλο και την προέλευσή του. Το δικο μου ήταν Αγγλικό 3πορτο, έτριζε απο καινουριο (μεχρι που το εφτιαξα), το γιαπωνέζικο σεντάν όμως δεν κάνει κιχ.
Η οδική συμπεριφορά δεν έχει κανένα πρόβλημα (καλύτερο το σενταν) αν συνειδητοποιήσεις οτι μιλάμε για ημιάκαμπτο άξονα με τυπικά υποστροφική συμπεριφορά στο όριο. Παρολ'αυτά έχει καλά κρατήματα και φρένα, τα μοτέρ πανω απο 4Κ τραβανε δυνατά μεχρι κοφτη, καλή αίσθηση σε τιμόνι/επιλογέα και αν το πλασάρεις καλά στην είσοδο τότε στρίβει τρένο. -
Εγώ πάντως μια φορά που το πίεσα λίγο παραπάνω σε στροφή, παραλίγο να πάρω αγκαλιά τα δέντρα...
και μιλάμε γα ταχύτητες 70-80...και είχα μπει και μια χαρά στη στρφή...
Με ανάποδα τιμόνια πήγα να το σώσω, γλίτωσα το τετακέ αλλά τελικά βρέθηκα σταματημένος στην άκρη του δρόμου ανάμεσα σε δύο δέντρα... -
α! και μια άλλη φορά κυνηγιόμασταν με ένα audi a3 και ένα focus στις ανηφορικές στροφές του Αντιρίου και ξαναέφυγε το αμάξι και το επανέφερα πάλι με ανάποδο τιμόνι...Η επόμενη σκέψη : 'Ψηλέ κόψε τις μαλακίες με το corolla, γιατί σε βλέπω για χειμερινό μπανάκι στον Πατραϊκό κόλπο...'
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
α! και μια άλλη φορά κυνηγιόμασταν με ένα audi a3 και ένα focus στις ανηφορικές στροφές του Αντιρίου και ξαναέφυγε το αμάξι και το επανέφερα πάλι με ανάποδο τιμόνι...Η επόμενη σκέψη : 'Ψηλέ κόψε τις μαλακίες με το corolla, γιατί σε βλέπω για χειμερινό μπανάκι στον Πατραϊκό κόλπο...'Και εγώ έχω μείνει με την εντύπωση ότι ενώ η οδική συμπεριφορά μοιάζει ασφαλής, έχει ένα θέμα στο όριο. Μου φαίνεται σαν πρόβλημα συνδυασμού ελατηρίων - αμορτισέρ. Βέβαια η κριτική προέρχεται από τη δοκιμή 5πορτης Corolla 1400cc 2004 ενός φίλου σε διαδρομές στη Χαλκιδική μερικά χρόνια πριν.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
α! και μια άλλη φορά κυνηγιόμασταν με ένα audi a3 και ένα focus στις ανηφορικές στροφές του Αντιρίου και ξαναέφυγε το αμάξι και το επανέφερα πάλι με ανάποδο τιμόνι...Η επόμενη σκέψη : 'Ψηλέ κόψε τις μαλακίες με το corolla, γιατί σε βλέπω για χειμερινό μπανάκι στον Πατραϊκό κόλπο...'Οκ, κατάλαβα το οδηγικο ενδιαφέρον που λες! Γουστάρεις γκαζάκια!!!! [emoji38]
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
α! και μια άλλη φορά κυνηγιόμασταν με ένα audi a3 και ένα focus στις ανηφορικές στροφές του Αντιρίου και ξαναέφυγε το αμάξι και το επανέφερα πάλι με ανάποδο τιμόνι...Η επόμενη σκέψη : 'Ψηλέ κόψε τις μαλακίες με το corolla, γιατί σε βλέπω για χειμερινό μπανάκι στον Πατραϊκό κόλπο...'
Και εγώ έχω μείνει με την εντύπωση ότι ενώ η οδική συμπεριφορά μοιάζει ασφαλής, έχει ένα θέμα στο όριο. Μου φαίνεται σαν πρόβλημα συνδυασμού ελατηρίων - αμορτισέρ. Βέβαια η κριτική προέρχεται από τη δοκιμή 5πορτης Corolla 1400cc 2004 ενός φίλου σε διαδρομές στη Χαλκιδική μερικά χρόνια πριν.
Η φράση σου 'έχει θέμα στο όριο' αποδίδει άριστα την πραγματικότητα!
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Η οδική συμπεριφορά δεν έχει κανένα πρόβλημα (καλύτερο το σενταν) αν συνειδητοποιήσεις οτι μιλάμε για ημιάκαμπτο άξονα με τυπικά υποστροφική συμπεριφορά στο όριο. Παρολ'αυτά έχει καλά κρατήματα και φρένα, τα μοτέρ πανω απο 4Κ τραβανε δυνατά μεχρι κοφτη, καλή αίσθηση σε τιμόνι/επιλογέα και αν το πλασάρεις καλά στην είσοδο τότε στρίβει τρένο.
Σε λιγο θα μας τη βγαλεις και 147...κοψε και κατι...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
α! και μια άλλη φορά κυνηγιόμασταν με ένα audi a3 και ένα focus στις ανηφορικές στροφές του Αντιρίου και ξαναέφυγε το αμάξι και το επανέφερα πάλι με ανάποδο τιμόνι...Η επόμενη σκέψη : 'Ψηλέ κόψε τις μαλακίες με το corolla, γιατί σε βλέπω για χειμερινό μπανάκι στον Πατραϊκό κόλπο...'Μετά όταν κάποιοι κράζουμε τα Toyota, γινόμαστε κακοί ντεμέκ...
Αν είχες ένα Mazda εκεί θα έβλεπες τεράστια διαφορά. Διότι δεν είναι όλοι οι Ιάπωνες ίδιοι...
Toyota corolla E12