Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Ateca
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Ateca
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 16
    • 17
    • 8 / 17
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    339
    1387
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      axel12p last edited by

      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

      Ε όχι δεν τις λες και καλές τις τιμές. Τσιμπημενες είναι και δεν διαφέρουν πολύ του ανταγωνισμό. Από το qq νομίζω είναι και ακριβότερες. Τουλάχιστον στον 1,6 diesel μπαίνει dsg;

      Το 1.000 βενζίνη είναι πιο φτηνό από το QQ. Θέλω να δώ τον αναλυτικό τιμοκατάλογο, αλλά με πρώτη ματιά δείχνει ένα 10-15% πιο φτηνό από το αντίστοιχο Tiguan. Υπό αυτό το πρίσμα λέω ότι είναι καλές οι τιμές (και επειδή σύμφωνα με κάποια Αγγλικά test που είδα online το βγάζουν ισάξιο με το Tiguan και προτιμότερη επιλογή λόγω χαμηλότερης τιμής).

      Πάντως, προσωπικά σε αυτά τα επίπεδα περίμενα τις τιμές.

      Το 1λίτρου βενζίνη είναι 1 χιλιάρικο πάνω από το αντίστοιχο QQ με τον 1.2, όχι ένα χιλιάρικο κάτω (στα 19 χιλιάρικα το QQ, στα 20 πρακτικά το Ateca).

      Και η βασική του 1.6 diesel πάντως πολύ καλή τιμή φαίνεται να έχει. Δεν ξέρω βέβαια τι παίζει από εξοπλισμό. Νομίζω ότι θα είναι αρκετά καλός ανταγωνιστής του QQ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos-golf last edited by

        Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
        Σε μια πρώτη ανάγνωση μικρές οι διάφορες τιμης σε σχέση με το Tiguan. Μεγαλύτερο νόημα μάλλον εχει η έκδοση 1.0tsi για όποιον αρκείται να πέσει χαμηλά στα κυβικά και επιδόσεις- δεν μπορεί να ανεβεί ψηλά στα λεφτά.

        +1
        Το 1.6d ειναι 500 ευρω φτηνοτερο απο το αντιστοιχο τιγκουαν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 last edited by

          Για το πετρέλαιο που ειναι και η βασική επιλογή στην κατηγορία αυτη ο 1,6 που σε επιδόσεις ειναι σαν τον 1,5 του QQ παει στο μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού σχεδόν 26000 οσο δηλαδή και το υπερπλήρες Acenta premium του νισσαν και δη με μεταλλικό χρωμα.
          Αντι να ειναι λιγο έστω πιο δελεαστικό απο το πρώτο σε πωλήσεις, παει ψηλότερα....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos-golf last edited by

            Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
            Για το πετρέλαιο που ειναι και η βασική επιλογή στην κατηγορία αυτη ο 1,6 που σε επιδόσεις ειναι σαν τον 1,5 του QQ παει στο μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού σχεδόν 26000 οσο δηλαδή και το υπερπλήρες Acenta premium του νισσαν και δη με μεταλλικό χρωμα.
            Αντι να ειναι λιγο έστω πιο δελεαστικό απο το πρώτο σε πωλήσεις, παει ψηλότερα....

            Το υπερπληρες του κασκαι ειναι σαν το μεσαιο του ατεκα και του τιγκουαν. Εμενα πηγαινε στα 26200 το κασκαι απ οτι θυμαμαι

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              aikibill last edited by

              Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
              Για το πετρέλαιο που ειναι και η βασική επιλογή στην κατηγορία αυτη ο 1,6 που σε επιδόσεις ειναι σαν τον 1,5 του QQ παει στο μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού σχεδόν 26000 οσο δηλαδή και το υπερπλήρες Acenta premium του νισσαν και δη με μεταλλικό χρωμα.
              Αντι να ειναι λιγο έστω πιο δελεαστικό απο το πρώτο σε πωλήσεις, παει ψηλότερα....

              Déjà vu μετα απο hrv και chr. Οταν βγαίνει ο τιμοκατάλογος σε κάθε νεο SUV στην nissan πρεπει να τρίβουν τα χέρια τους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                andreas-qashqai last edited by

                Τώρα που έβγαλε και προσφορά η Nissan με έκπτωση σαν της απόσυρσης θα πάει άπατο το Ateca....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  plutare last edited by

                  Ε καλά ρε παιδιά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
                  Δεν σημαίνει ότι πάντα όλοι θα πάρουν αυτό που έχει την καλύτερη προσφορά.
                  Αν ήταν έτσι θα είχανε όλοι το ίδιο αυτοκίνητο....
                  Το Ateca γενικά έχει αποκομίσει πολύ θετικά σχόλια...

                  Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the_emperor last edited by

                    Με βάση τις τιμές που έχουν ανακοινωθεί θα τολμούσα να υποθέσω το εξής (διαφωνίες ασφαλώς θα υπάρχουν...):

                    1. Εάν κάποιος δεν θέλει 2λιτρο και πρέπει να διαλέξει ανάμεσα σε QQ και Ateca...και έχοντας και την επιλογή του QQ με τα 130 άλογα...δύσκολο το βλέπω για το seat...
                    2. Εάν κάποιος δεν ενοχλείται από την επιβάρυνση του 2λιτρου, εφόσον οι διαφορές στις τιμές σε σχέση με πιο επώνυμες λύσεις δεν είναι μεγάλες...θα βάλει κάτι παραπάνω για να αγοράσει 'όνομα'...
                      2λιτρο Ateca θα πάρουν όσοι θέλουν ακριβώς αυτά που προσφέρει το συγκεκριμένο μοντέλο και τους αρέσει εμφανισιακά περισσότερο από τον ανταγωνισμό...Ιδίως οι εκδόσεις με τους δυνατούς κινητήρες υπόσχονται επιδόσεις που τον ξεπερνούν!
                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nikos-golf last edited by

                      Ο χρήστης plutare έγραψε:
                      Ε καλά ρε παιδιά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
                      Δεν σημαίνει ότι πάντα όλοι θα πάρουν αυτό που έχει την καλύτερη προσφορά.
                      Αν ήταν έτσι θα είχανε όλοι το ίδιο αυτοκίνητο....
                      Το Ateca γενικά έχει αποκομίσει πολύ θετικά σχόλια...

                      Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      +1
                      Κανα δυο στοιχεια που μπορει να δει καποιος ειναι το μεγαλυτερο πορτμπαγκαζ στο ατεκα (που στο κασκαι τα 430 τα λες οριακα) και πως μιλαμε για μοντελο 2017 εν αντιθεση με το νισσαν που ειναι 2014 (και πλησιαζει στην αλλαγη του).
                      Μην ξεχναμε και τον εξτρα εξοπλισμο που μπορεις να βαλεις ενω στο νισσαν διαλεγεις μονο εκδοσεις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iceman7 last edited by

                        Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

                        Για το πετρέλαιο που ειναι και η βασική επιλογή στην κατηγορία αυτη ο 1,6 που σε επιδόσεις ειναι σαν τον 1,5 του QQ παει στο μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού σχεδόν 26000 οσο δηλαδή και το υπερπλήρες Acenta premium του νισσαν και δη με μεταλλικό χρωμα.
                        Αντι να ειναι λιγο έστω πιο δελεαστικό απο το πρώτο σε πωλήσεις, παει ψηλότερα....

                        Το υπερπληρες του κασκαι ειναι σαν το μεσαιο του ατεκα και του τιγκουαν. Εμενα πηγαινε στα 26200 το κασκαι απ οτι θυμαμαι

                        Η premium έχει κυριολεκτικά τα πάντα και βγαίνει 26000 με μεταλλικό (τα 200 επιπλέον θα ήταν τίποτα έξοδα;)
                        Μόνο λόγος να, το σκεφτεί κανείς είναι το γεγονός ότι το ατεκα είναι πιο φρέσκο μοντέλο με ότι συνεπάγεται και αυτό σε παιδικές ασθενείες (όχι ότι στο qq τις είχαν λύσει οκες)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iceman7 last edited by

                          Ο χρήστης plutare έγραψε:
                          Ε καλά ρε παιδιά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
                          Δεν σημαίνει ότι πάντα όλοι θα πάρουν αυτό που έχει την καλύτερη προσφορά.
                          Αν ήταν έτσι θα είχανε όλοι το ίδιο αυτοκίνητο....
                          Το Ateca γενικά έχει αποκομίσει πολύ θετικά σχόλια...

                          Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          Θετικά σίγουρα και όμορφο είναι αλλά είναι seat...
                          Ξέρω ότι εδώ οι επαιοντες θα αρχίσουν να βαρανε αλλά είναι πραγματικά πάρα πολύς ο κόσμος που σκέφτεται έτσι. Εδώ εμένα φίλοι τογιοτακηδες τους λέω για το νισσαν και κοιτάνε με ένα ύφος....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos-golf last edited by

                            Θυμαμαι τα 25000 της αξεντα,τα 25600 περιπου της αξεντα κον και τα 26200 περιπου της πριμιουμ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iceman7 last edited by

                              Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                              Με βάση τις τιμές που έχουν ανακοινωθεί θα τολμούσα να υποθέσω το εξής (διαφωνίες ασφαλώς θα υπάρχουν...):

                              1. Εάν κάποιος δεν θέλει 2λιτρο και πρέπει να διαλέξει ανάμεσα σε QQ και Ateca...και έχοντας και την επιλογή του QQ με τα 130 άλογα...δύσκολο το βλέπω για το seat...
                              2. Εάν κάποιος δεν ενοχλείται από την επιβάρυνση του 2λιτρου, εφόσον οι διαφορές στις τιμές σε σχέση με πιο επώνυμες λύσεις δεν είναι μεγάλες...θα βάλει κάτι παραπάνω για να αγοράσει 'όνομα'...
                                2λιτρο Ateca θα πάρουν όσοι θέλουν ακριβώς αυτά που προσφέρει το συγκεκριμένο μοντέλο και τους αρέσει εμφανισιακά περισσότερο από τον ανταγωνισμό...Ιδίως οι εκδόσεις με τους δυνατούς κινητήρες υπόσχονται επιδόσεις που τον ξεπερνούν!

                              Νομίζω Βασιλη ότι κάνεις την πιο σωστή προσέγγιση. Απλά στη θέση σου θα έβαζα και τον 1,5 στο παιχνίδι που παίζει σε επιδόσεις στα ίδια με τον tdi και αυτό το λέω και από προσωπική εμπειρία με το νέο Octavia. Θεωρώ ότι με τον 1,6 του qq απλά δεν υπάρχει σύγκριση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                plutare last edited by

                                Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

                                Ε καλά ρε παιδιά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
                                Δεν σημαίνει ότι πάντα όλοι θα πάρουν αυτό που έχει την καλύτερη προσφορά.
                                Αν ήταν έτσι θα είχανε όλοι το ίδιο αυτοκίνητο....
                                Το Ateca γενικά έχει αποκομίσει πολύ θετικά σχόλια...

                                Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                Θετικά σίγουρα και όμορφο είναι αλλά είναι seat...
                                Ξέρω ότι εδώ οι επαιοντες θα αρχίσουν να βαρανε αλλά είναι πραγματικά πάρα πολύς ο κόσμος που σκέφτεται έτσι. Εδώ εμένα φίλοι τογιοτακηδες τους λέω για το νισσαν και κοιτάνε με ένα ύφος....

                                Στέφανε δεν θα διαφωνήσω. Όλα είναι θέμα ψυχολογίας.
                                Έχοντας πάντως μπει στην κορυφαία έκδοση του Ateca, όπως έχω ξαναγράψει, μου φάνηκε ανώτερο από το μεσαίο tiguan σε όλα.
                                Σε καμία περίπτωση αν δεν είχε το σηματάκι στο τιμόνι δεν θα έλεγα ότι είναι Seat....
                                Όλα πάντως είναι περί ορέξεως.
                                Την καλημέρα μου

                                Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the-ace last edited by

                                  Μάλιστα....και από την αντιπροσωπεία ούτε φωνή ούτε ακρόαση, ελπίζω να με πάρουν τουλάχιστον σήμερα να μου πουν. Για τις βενζίνες όντως το 1.0 είναι ίσως η μοναδική έκδοση που έχει νόημα. Στα 22Κ€ (σε Style, η Reference είναι πολύ γυμνή) έχεις ένα ολοκληρωμένο πακέτο, που ναι μεν είναι απλά ανεκτό από πλευράς επιδόσεων, αλλά έχει όλα τα καλούδια και τα χαρακτηριστικά του Ateca, χωρίς DSG και 4κίνηση. Από την άλλη όμως με τον 1.4 κάνει άλμα η τιμή, από τα 22 στα 27, και δεν μιλάω καν για το επίπεδο Xcellence μαζί με κιβώτιο και 4κίνηση, εφόσον έχουμε περάσει τα 30Κ€ για 1400αρι SUV που δεν είναι premium, οποιαδήποτε άλλη συζήτηση είναι περιττή.

                                  Αντιθέτως θα έλεγα ότι τα diesel είναι πολύ πιο λογικά τιμολογημένα, αφού κλιμακώνονται σωστά, η τιμολόγηση σε παρακινεί να ανέβεις παραπάνω (βασικός στόχος κάθε εταιρείας), και μέσα σε 10Κ ευρώ έχεις όλη τη γκάμα, από το μικρότερο 1.6 μέχρι το υπερπλήρες 2.0 με τα 190. Εδώ μάλιστα, τα 35Κ σου δίνουν τα πάντα που έχει να προσφέρει το Ateca.

                                  Το πρόβλημα είναι, όπως λέτε και οι υπόλοιποι, ότι η Seat φαίνεται να ξεφεύγει λίγο από την πολιτική του φθηνότερου αλλά πληρέστερου μοντέλου της κατηγορίας (όπως έκανε με Ibiza και Leon), παραμένει βέβαια το φθηνότερο από τα VAG, αλλά πλέον φαίνεται να μην έχει το απόλυτο πλεονέκτημα της τιμής. Και μάλιστα την στιγμή που στο bracket 30-35K€, παίζουν ήδη προτάσεις από τους premium κατασκευαστές, ενώ φτάνοντας το όριο των 40Κ€, τα πράγματα σοβαρεύουν πολύ, το έχω ξαναπεί, ποιος θα δώσει κοντά στα 40Κ€ για οτιδήποτε άλλο εκτός από F-Pace ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    the_emperor last edited by

                                    Ο χρήστης plutare έγραψε:

                                    Ε καλά ρε παιδιά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
                                    Δεν σημαίνει ότι πάντα όλοι θα πάρουν αυτό που έχει την καλύτερη προσφορά.
                                    Αν ήταν έτσι θα είχανε όλοι το ίδιο αυτοκίνητο....
                                    Το Ateca γενικά έχει αποκομίσει πολύ θετικά σχόλια...

                                    Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    Θετικά σίγουρα και όμορφο είναι αλλά είναι seat...
                                    Ξέρω ότι εδώ οι επαιοντες θα αρχίσουν να βαρανε αλλά είναι πραγματικά πάρα πολύς ο κόσμος που σκέφτεται έτσι. Εδώ εμένα φίλοι τογιοτακηδες τους λέω για το νισσαν και κοιτάνε με ένα ύφος....

                                    Στέφανε δεν θα διαφωνήσω. Όλα είναι θέμα ψυχολογίας.
                                    Έχοντας πάντως μπει στην κορυφαία έκδοση του Ateca, όπως έχω ξαναγράψει, μου φάνηκε ανώτερο από το μεσαίο tiguan σε όλα.
                                    Σε καμία περίπτωση αν δεν είχε το σηματάκι στο τιμόνι δεν θα έλεγα ότι είναι Seat....
                                    Όλα πάντως είναι περί ορέξεως.
                                    Την καλημέρα μου

                                    Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    Δυστυχώς, η ψυχολογία και τα στερεότυπα τις περισσότερες φορές ξεπερνούν την ουσία! Τόσο βλάκες είμαστε!
                                    Το έζησα και εγώ αυτό, όταν πριν πάρω αυτοκίνητο έλεγα σε κόσμο ότι σκέφτομαι να πάρω το QQ και η απάντηση ήταν: Θα φύγεις από την toyota, για να πάρεις nissan;;
                                    Κάποιοι μάλιστα είναι και μηχανικοί με χρόνια στην αγορά...
                                    Προφανώς, δεν έλαβα καθόλου υπόψη την άποψή τους.
                                    Το Ateca μοιάζει εξαιρετική επιλογή - δεν το έχω δει ο ίδιος - και δεν έχω κανένα λόγο να μην πιστέψω όσους το είδαν και δηλώνουν εντυπωσιασμένοι! Δυστυχώς, όμως η τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη και την 'ψυχολογία' του αγοραστικού κοινού, για να έχει μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας...Πολλές φορές το τι πιστεύουμε για κάτι παίζει μεγαλύτερο ρόλο από το τι πραγματικά ισχύει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      the-ace last edited by

                                      Και για να έχουμε και μια ιδέα του πόσο στραβή είναι η τιμολόγηση του Ateca. Θεωρούμε ότι το Ateca είναι μια υπερυψωμένη έκδοση του Leon ST (οι ίδιοι οι κατασκευαστές το λένε αυτό), οπότε συγκρίνοντας παρόμοιες εκδόσεις, έχουμε
                                      1.0 Style 18.500€ -> 21.800€ (3Κ€ διαφορά, ΟΚ εδώ)
                                      1.4 Style 19.900€ -> 26.750€
                                      1.6TDi Style 20.200€ -> 25.950€ (γιατί έγινε 6Κ€ η διαφορά ?)
                                      2.0TDi DSG 27.400 -> 35.750€ (εδώ έχουμε μάλλον και θέμα φορολογικής κλίμακας)

                                      Για να μην αναφέρω καν τις τιμές του απευθείας ανταγωνιστικού Xperience....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • nickthetrib
                                        nickthetrib last edited by

                                        Μην προσπαθείτε να βγάλετε άκρη με τις τιμές. Με τον καινούριο αλγόριθμο για τέλη ταξινόμησης κλπ κλπ, έχουν γίνει όλα ΚΩΛΟΣ.

                                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                                          ....ενώ φτάνοντας το όριο των 40Κ€, τα πράγματα σοβαρεύουν πολύ, το έχω ξαναπεί, ποιος θα δώσει κοντά στα 40Κ€ για οτιδήποτε άλλο εκτός από F-Pace ?

                                          Εγώ!

                                          Η F-Pace μου αρέσει πολύ, αλλά πρακτικά μια σωστή 2λιτρη έκδοση (δλδ. αυτόματη και 4κίνητη) ξεκινάει στα €53.000 και με καλό εξοπλισμό (που Jaguar είναι, άρα τον θές) πλησιάζει τις €60.000. Τα €46.400 αφορούν χειροκίνητη, 2κίνητη έκδοση που κατά την ταπεινή μου άποψη δεν αξίζει.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • nickthetrib
                                            nickthetrib last edited by

                                            Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                            ....ενώ φτάνοντας το όριο των 40Κ€, τα πράγματα σοβαρεύουν πολύ, το έχω ξαναπεί, ποιος θα δώσει κοντά στα 40Κ€ για οτιδήποτε άλλο εκτός από F-Pace ?

                                            Εγώ!

                                            Η F-Pace μου αρέσει πολύ, αλλά πρακτικά μια σωστή 2λιτρη έκδοση (δλδ. αυτόματη και 4κίνητη) ξεκινάει στα €53.000 και με καλό εξοπλισμό (που Jaguar είναι, άρα τον θές) πλησιάζει τις €60.000. Τα €46.400 αφορούν χειροκίνητη, 2κίνητη έκδοση που κατά την ταπεινή μου άποψη δεν αξίζει.

                                            Μ@Λ@Κ@, τι τιμές είναι αυτές!!!!

                                            Πάντως αν είναι να δώσεις λεφτά, θα τα δώσεις για καλή έκδοση. Οπότε συμφωνώ με τον Φάνη.

                                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 8 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr