-
Ένα μεγάλο είναι το τελευταίο που πρέπει να έχει ένα κάτοικος μεγαλούπολης. Για 2-3 ταξίδια το χρόνο με φουλ εξοπλισμό είναι overkill. Τα μικρά και βολικά είναι must. Επιπλέον για τέλη ασφάλειες κλπ υπάρχει και το leasing.
-
Για ενα μονο αμαξι τα αμάξια +4.5 μ ειναι ισως υπερβολή αλλα και τα κατω των 4.3 δεν φτανουν. Αν πρεπει να έχεις ενα αμαξι πας στα 4.20 4.30 σε καλύπτουν στα ταξίδια και δεν συχτιριζεις στην πολη.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Για ενα μονο αμαξι τα αμάξια +4.5 μ ειναι ισως υπερβολή αλλα και τα κατω των 4.3 δεν φτανουν. Αν πρεπει να έχεις ενα αμαξι πας στα 4.20 4.30 σε καλύπτουν στα ταξίδια και δεν συχτιριζεις στην πολη.Ναι υπό αυτές τις προϋποθέσεις πας όπως λες και στα ταξίδια μπαγκαζιέρα.
Παντως για μέσα στην πόλη σημαντικό ροκο παίζουν και το πλάτος, όλη ορατότητα, η ποιότητα βαφής για μικρό αβαρίες κλπ και φυσικά για καθημερινή κίνηση εντός πόλης ένα καλο αυτόματο -
Πέτυχα το πρώτο σήμερα (4χ4) με πινακίδες Σερβίας σε ένα πολύ όμορφο μεταλλικό χρώμα. Αισθητικά, σου δίνει την αίσθηση ενός πολύ κυριλάτου αυτοκινήτου. Δεν ξέρω αν θα έδινα 30.000 για το συγκεκριμένο (όχι ότι δεν το αξίζει), αλλά στα 22 χιλιάρικα πιστεύω ότι είναι εξαιρετική επιλογή (για να μην πω ευκαιρία) για αυτόν που θέλει χώρους και δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα.
Μπράβο στην Skoda, ανυπομονώ να δω το Karoq και τον τιμοκατάλογο του!
-
Ειδα χθες στο McArthur το Kodiaq, μου άρεσε, στα 22κ το θεωρώ μονόδρομο για κάποιον που θέλει χώρους.
Ο πωλητής της Skoda μου είπε ότι το Karoq θα είναι 20 πόντους κοντύτερο και 2κ κατά μ.ο. κάτω από το Kodiaq. Προβλέπεται κανιβαλισμός ... -
To Kodiaq θα είναι πρακτικά η 7θέσια έκδοση του Karoq, όπως αντίστοιχα είναι το Tiguan Allspace για το απλό Tiguan. Για αυτόν που του είναι απαραίτητες οι 7 θέσεις ή ο τεράστιος χώρος αποσκευών, το Kodiaq θα αποτελεί μονόδρομο. Όλοι οι υπόλοιποι θα κινηθούν προς το Karoq (αντίστοιχα για το Tiguan).
-
Γνωστός είχε καταλήξει στο Kodiak, μέχρι που συνειδητοποίησε το μέγεθος. Παντρεμένος με 1 παιδί. Τελικά πήρε το tiguan.
-
Να πω την αληθεια μου πιο πολύ εντυπωσιακό στο μάτι μου φαίνεται παρα υπερβολικά μεγάλο στην καθημερινότητα (θεωρητικα παντα),
Όπως π.χ. και το Octavia δεν το θεωρω υπερβολικό για οικογενειακο αυτοκινητο...
Ισως επειδη οδηγούσα απο το '04 Mazda 6... -
Γειά σας. Κάποιες σκέψεις και πληροφορίες.
Το αμάξι δεν είνα μεγάλο αν έρχεσαι από οικογενειακό μέγεθος. Όποιος το κοιτάει και δεν έχει οικ. με 2 και παραπάνω παιδιά και/ή μεγάλο σκύλο, κοιτάει λάθος κατηγορία.
Τώρα στην έκδοση των 22.000 που είναι η πιο λογική για εμάς με βάση τη λογική, τα κυριώτερα οφέλη είναι:
- Χωρίς φόρο πολυτελείας
- Μικρή εργοστασιακή αξία. Δηλαδή δεν θα αυξηθεί πολύ η φορολογία του στο μέλλον.
- Απόκτηση με χρηματοδότηση μικρής δίαρκειας
Για το παιδί που ρώτησε, σε αυτή την τιμή δεν μπορείς να βάλεις εξοπλισμό παρά μόνο τους αναδιπλώμενους καθρέπτες, αλλά χωρίς ακριβό μεταλλικο χρώμα! Έχει 2 άσπρα που έχουν μια μικρή χρέωση των 180-200 ευρώ νομίζω. Το καλά μεταλλικά είναι στα 565 ευρώ. Βάλε και έξοδα πινακίδας άλλα 260 και τελική τιμή είναι τα 22.800.
Test drive έχω κάνει το 2.0L DSG. Στον δρόμο, όπως θυμάστε, είπα πως με χάλασε λίγο. Δεν έγραψα οτι κοπάνησε, αλλά ήταν λίγο χοροπηδηχτούλικο στο κακό οδόστρωμα. Το DSG - αν και δεν έχω εμπειρία - ήταν τόσο αργό σε σημείο που νόμιζες οτι σε σπρώχνουν για να ξεκινήσει, xωρίς να υπερβάλω. Μπήκα στο αμάξι μου μετά και γέλαγα νόμιζα πως είχα μπεί σε RS... Αδυνατώ να κατανοήσω πως θα είμαι σε μια διασταύρωση και θα καταφέρω να ξεκινήσω γρήγορα για να μην πέσει κανείς πάνω μου. Οπότε καλύτερα χειρκοκίνητο κιβώτιο, πιο αξιόπιστο κιόλας.
Αυτά τα ολίγα προς το παρών.
-
Εγώ πάντως οδηγώντας τόσο με τα 125 όσο με τα 150 άλογα μπορώ να πω ότι το αυτοκίνητο και με τα δύο μοτέρ κινείται μια χαρά. Οι χώροι που δίνει είναι μοναδικοί στη κατηγορία. Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία και αν και δεν σε τρελαίνει το εσωτερικό του άσχημο δεν το λες. Προσωπικά με αρέσει.
Ειδικά στη τιμή των 22,000 που είναι και η έκδοση που θα κινηθώ εγώ νομίζω ότι δεν είναι απλά valu for money αλλά και κάτι παραπάνω. -
Λογικά η τιμή - προσφορά για το Kodiaq θα ισχύει μέχρι να έρθει στην Ελληνική αγορά το Karoq, οπότε λογικά θα ανέβει η τιμή του Kodiaq για να μην κανιβαλίσει τις πωλήσεις του Karoq.
-
Προσπαθώ να προλάβω να πάω στον φίλο μου στη Skoda να δω από κοντά το Kodiaq, αλλά από ότι φαίνεται δεν θα μπορέσω, πάει από Σεπτέμβρη μάλλον. Πάντως από ότι ακούγεται το Karoq θα ξεκινάει από τις 17-18Κ€ (?) με το 1000αρι μοτέρ, έτσι ώστε να είναι πιο φθηνό από το -ακριβούτσικο- Ateca. Σίγουρα όμως θα είναι φθηνότερο από το Kodiaq, καθώς στα 22Κ€ είναι καλό πακέτο, αλλά με το απλό 1400αρι. Και από ότι φαίνεται θα υπάρχει και κάποιος διαχωρισμός λόγω κινητήρων, καθώς το Kodiaq έχει μόνο το απλό και το CoD 1400αρι βενζίνη και το 2λιτρο TDi, ενώ το Karoq θα έρθει με το 1000αρι και το καινούριο 1500αρι, οπότε μόνο με το 1500αρι μπορεί να 'μπλέξουν' κάπως οι τιμές.
-
Δλδ το Karoq θα έρθει με τον νέο 1.5? Μάθαμε κάτι?
-
Inside info όχι, από τα επίσημα press releases και τα σχετικά άρθρα κυρίως στο UK....αν καταφέρω -που δεν προβλέπεται- να περάσω από τη Skoda που δουλεύει ο φίλος μου, θα ρωτήσω, αλλά ήδη μου έχει πει ότι πριν τον Οκτώβρη δεν θα ξέρει περισσότερα για το Karoq.
Για το Kodiaq σας τα έχω πει, ήδη 4 μήνες αναμονή και αυξάνεται...
-
παρήγγειλα το 2.0tdi dsg ambition 5θεσιο, ασημί πριν ένα μήνα leasing μέσω avis. Αναμονή έξι μήνες+ μου είπαν χωρίς να είναι καν σίγουροι. Δεν με πείραξε ιδιαίτερα αφού έχω ήδη leasing που δεν έχει κλείσει καν χρόνο, οπότε καλό θα είναι να μην φανεί ότι αλλάζω τόσο γρήγορα αμάξι...
Την προηγούμενη εβδομάδα γύρισα κάποιες αντιπροσωπείες (μάλλον όλες τις αττικής, δεν έχουν μείνει και πολλές) μήπως δω το ασημί ζωντανά, οπότε έμαθα ότι έχει φτάσει τους 8 μήνες η αναμονή και ότι για τις παραγγελίες που θα μπουν τον Σεπτέμβρη θα είναι 9 μήνες, ενώ στα forums του εξωτερικού ήδη λένε για 9 μήνεςτο ασημί τελικά δεν το είδα, αλλά μάλλον έπρεπε να το παραγγείλω σε cappucino beige
-
Tι τελική τιμή σου δώσαν;
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Tι τελική τιμή σου δώσαν;έκπτωση από 1,5 εως 2 χιλιάρικα για εταιρικό leasing, από δύο αντιπροσώπους με καλύτερη προσφορά από τον Μακρή (6-8% έκπτωση στην τιμή προ φόρων κάνουν αν κατάλαβα καλά).
Τελικά τί τιμή έκανε η avis στην εταιρία που δουλεύω δεν ρώτησα, αφού δεν ήθελα να αναμειχθώ περαιτέρω. Το μόνο που ρώτησα είναι για το δικαίωμα εξαγοράς στα 4 χρόνια, μήπως το κρατήσω για τη σύζυγο.
Πάντως σε όσες εκθέσεις πήγα όλοι για το kodiaq μπαίνανε και ρωτάγανε. Ρωτάγανε και ξενερώνανε με την αναμονή, όπως και οι πωλητές που βλέπανε τους πελάτες να φεύγουν για αυτό το λόγο.
-
Έχει ακούσει κάποιος τίποτα για αύξηση της τιμής του Kodiaq διότι και καλά θα αλλάξει η εργοστασιακή και ήταν και τιμή λανσαρίσματος η συγκεκριμένη?
Ή ενδεχομένως πούλησαν παπά στη σύζυγο μου εχτές στην αντιπροσωπεία? -
Δεν μπορείς να ξέρεις. Μπορεί να είναι μούφα για να το κλείσεις ή μπορεί και να αλλάξουν οι τιμές από το εργοστάσιο. Μάλλον το πρώτο.
-
Είχα αμφιβολίες για το αν ο κινητήρας 1.4cc με τα 125hp είναι ικανός να εξυπηρετήσει αυτό το θηρίο, μέχρι που το οδήγησα και εντυπωσιάστηλα. Με έκανε να αναρρωτιέμαι πως θα τραβάει το 4χ4 με τα 150hp..
Skoda Kodiaq