-
Γεια σας
Είμαι νέο μέλος στο forum και ψάχνω μια βοήθεια για την αγορά νέου αυτοκινήτου.
Κοιτάζω για καινούργιο στην μικρό-μεσαία κατηγορία (golf, focus, astra, auris, leon, pulsar)
Τα δεδομένα μου είναι πάνω- κάτω ως εξής.
Το αυτοκίνητο προορίζεται να μείνει στην κατοχή μου για 10+ έτη (είμαι 33 ετών)
Στην παρούσα φάση κάνω περίπου 10.000 χλμ ανά έτος, κατά 90% εντός πόλης
Δεν με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις , επιτάχυνση κλπ. Προτιμώ ανέσεις, ευκολίες και οικονομία.
Θέλω αξιοπιστία υπό την έννοια να μην αρχίσουν να χαλάνε δίσκοι, αντλίες, ηλεκτρικά κλπ κάνα μήνα μόλις λήξει η εγγύηση
Τo budget φτάνει μέχρι 18000 ίσως κ λίιιιιιγο ακόμα
Λόγω τιμής και χιλιομέτρων μάλλον επιλέγω βενζίνη και όχι diesel διότι με ένα πρόχειρο υπολογισμό με βάση τα χιλιόμετρα που κάνω, θέλω5 χρόνια για να αποσβέσω τη διαφορά.
τιμής (αν δεν αυξηθεί κ η τιμή του diesel)
Μου άρεσε το νέο astra αλλά με προβληματίζει ότι έχει πολλά ηλεκτρικά (χειρόφρενο, φωτα ,υαλοκαθαριστηρες) και δε ξέρω πόσο χρόνο ζωής έχουν όλα αυτά τα gadgetακια.
Θέλω τη γνώμη σας σχετικά με diesel/βενζινη αλλά και γενικότερα πάνω στα μοντέλα που αναφέρω
Ευχαριστώ πολυ
-
Γεια σας
Είμαι νέο μέλος στο forum και ψάχνω μια βοήθεια για την αγορά νέου αυτοκινήτου.
Κοιτάζω για καινούργιο στην μικρό-μεσαία κατηγορία (golf, focus, astra, auris, leon, pulsar)
Τα δεδομένα μου είναι πάνω- κάτω ως εξής.
Το αυτοκίνητο προορίζεται να μείνει στην κατοχή μου για 10+ έτη (είμαι 33 ετών)
Στην παρούσα φάση κάνω περίπου 10.000 χλμ ανά έτος, κατά 90% εντός πόλης
Δεν με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις , επιτάχυνση κλπ. Προτιμώ ανέσεις, ευκολίες και οικονομία.
Θέλω αξιοπιστία υπό την έννοια να μην αρχίσουν να χαλάνε δίσκοι, αντλίες, ηλεκτρικά κλπ κάνα μήνα μόλις λήξει η εγγύηση
Τo budget φτάνει μέχρι 18000 ίσως κ λίιιιιιγο ακόμα
Λόγω τιμής και χιλιομέτρων μάλλον επιλέγω βενζίνη και όχι diesel διότι με ένα πρόχειρο υπολογισμό με βάση τα χιλιόμετρα που κάνω, θέλω5 χρόνια για να αποσβέσω τη διαφορά.
τιμής (αν δεν αυξηθεί κ η τιμή του diesel)
Μου άρεσε το νέο astra αλλά με προβληματίζει ότι έχει πολλά ηλεκτρικά (χειρόφρενο, φωτα ,υαλοκαθαριστηρες) και δε ξέρω πόσο χρόνο ζωής έχουν όλα αυτά τα gadgetακια.
Θέλω τη γνώμη σας σχετικά με diesel/βενζινη αλλά και γενικότερα πάνω στα μοντέλα που αναφέρω
Ευχαριστώ πολυ
-
Γεια σας
Είμαι νέο μέλος στο forum και ψάχνω μια βοήθεια για την αγορά νέου αυτοκινήτου.
Κοιτάζω για καινούργιο στην μικρό-μεσαία κατηγορία (golf, focus, astra, auris, leon, pulsar)
Τα δεδομένα μου είναι πάνω- κάτω ως εξής.
Το αυτοκίνητο προορίζεται να μείνει στην κατοχή μου για 10+ έτη (είμαι 33 ετών)
Στην παρούσα φάση κάνω περίπου 10.000 χλμ ανά έτος, κατά 90% εντός πόλης
Δεν με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις , επιτάχυνση κλπ. Προτιμώ ανέσεις, ευκολίες και οικονομία.
Θέλω αξιοπιστία υπό την έννοια να μην αρχίσουν να χαλάνε δίσκοι, αντλίες, ηλεκτρικά κλπ κάνα μήνα μόλις λήξει η εγγύηση
Τo budget φτάνει μέχρι 18000 ίσως κ λίιιιιιγο ακόμα
Λόγω τιμής και χιλιομέτρων μάλλον επιλέγω βενζίνη και όχι diesel διότι με ένα πρόχειρο υπολογισμό με βάση τα χιλιόμετρα που κάνω, θέλω5 χρόνια για να αποσβέσω τη διαφορά.
τιμής (αν δεν αυξηθεί κ η τιμή του diesel)
Μου άρεσε το νέο astra αλλά με προβληματίζει ότι έχει πολλά ηλεκτρικά (χειρόφρενο, φωτα ,υαλοκαθαριστηρες) και δε ξέρω πόσο χρόνο ζωής έχουν όλα αυτά τα gadgetακια.
Θέλω τη γνώμη σας σχετικά με diesel/βενζινη αλλά και γενικότερα πάνω στα μοντέλα που αναφέρω
Ευχαριστώ πολυ
-
Γεια σου και σε σενα.
Απο τη στιγμη που δεν σε ενδιαφερουν επιδοσεις, επιταχυνσεις και κοιτας περισσοτερο προς την ανεση τοτε πιστευω οτι πρεπει να κοιταξεις και προς citroen μερια που φημιζονται στον τομεα αναρτηση-ανεση.
- Citroen C4 1.2 110 PS Feel -> Πολυ καλη προταση και οχι στην απλη εξοπλιστικα εκδοση. Ειναι σχετικα πλουσια. Και απο τιμη βγαινει στα 16 + μαζι με τις εκπτωσεις που γραφει.
Το Pulsar επισης πολυ καλη προταση που σκεφτεσαι. Και τιμολογιακα βγαινει εκει που θελεις και το πετρελαιο και το βενζινοκινητo.
Το Leon επισης τιμια επιλογη και παιρνεις αμαξι για τα λεφτα του. Μονο που απο εμφανιση μπορει να υστερει λιγο. Αλλα αυτο ειναι και υποκειμενικο.
Επισης κοιταξε και προς Peugeot μερια και 308. Πολυ ωραιο αλλα μπορει να ανεβαινει λιγο η τιμη του.
-
Με βαση τα γραφομενα σου (χρηση-χιλιομετρα) προσανατολισου σε μικρο κινητηρα turbo βενζινης.
Στο budget σου και με βαση τις προτεραιοτητες σου θα πηγαινα προς το 1000αρι focus 125 και PSA σε 1.2 130.. Σε test drive της c4 1.2 130 τη βρηκα πολυ καλη για τα λεφτα που ζηταει και μ αρεσει μεσα ενω εξω ειναι εντελως μετριοπαθες αυτοκινητο. Ομοιως ακριβως μου αρεσε και το focus, αλλα το προτιμω εξωτερικα. To 308 επισης θεωρω οτι εχει το πιο ομορφο εσωτερικο της κατηγοριας και ειναι ποιοτικοτητατο, ελαχιστα πανω απο c4-focus . Το pulsar θεωρω οτι σε προσλαμβανουσα-στο ματι ποιοτητα υστερει οπως και στις αποχρωσεις του εσωτερικου που δε βοηθουν χωρις αυτο ομως να σημαινει οτι δεν ειναι, γενικα εγω δε τη παλεψα εκει μεσα παντως ,οπως και στο auris. Το astra ειναι αγνωστη ποσοτητα,μολις κυκλοφορησε.. Μπορει και να ναι καλυτερο ολων..Η peugeot επισης τρεχει το καλυτερο ισως χρηματοδοτικο. Το seat εχει σωστη τιμη και θα το προτιμουσα απο το golf..
Κανε μια γυρα και test drive και θα καταλαβεις τι θες. Η αξιοπιστια σημερα ειναι σε πολυ παρομοια επιπεδα για ολους παντως. -
Εξαρτάται που ζεις. Αν μένεις στο λεκανοπέδιο κοιτα και για Auris Hybrid.
Δεν εχει το refinement που εχουν τα ευρωπαικα σε ηχομόνωση και ποιότητα εσωτερικού (Opel, VW, Peugeot) αλλά έχει το μηχανικό σύνολο του Prius => καίει τη μισή βενζίνη από τα turbo μικρού κυβισμού. Και τα 130+ άλογα είναι αρκετά αν και δεν δεν έχει τη ροπή των τούρμπο.
Και είναι και αυτόματο (για εμένα #1 παράγοντας σε αγορά αυτοκινήτου πια μετά την συμβίωση με το DSG). Ποτέ ξανά χειροκίνητο. Με το αυτοματο κανεις τη μιση οδηγηση, κι αν περνας 2 ωρες τη μερα στο αμαξι ειναι σημαντικο αυτο.
Κατα τα αλλα εξυπνη αγορα imho ειναι το Leon. Εχει την ποιοτητα εσωτερικου του Golf VI (εχει ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια υλικα ολη η καμπινα με τα Golf V/VI), εχει μεγαλους χωρους, εχει καλους κινητηρες και η τιμη που το δινουν ειναι χαμηλη αν σκεφτεις τι λεφτα κοστιζε το ποιοτικα ολοιδιο Golf VI.
-
Ναι στην Αθηνα ειμαι. Το auris δε μ αρεσε καθολου μέσα ο σχεδιασμος του και το υβριδικο βγαινει αρκετα ακριβο. Πανω απο 20κ
Τα γαλλικα ειναι γεγονος οτι δε τα ειχα καθολου στο προγραμμα και δεν εχω παει να τα δω.
-
Το auris hybrid θεωρω οτι θελει και μια χ χρηματικη υπερβαση. Σε βαθος 10ετιας καποιος μπορει να θεωρουσε οτι αν παρουσιαστει κατι στις μπαταριες... αν και δε θα ταν αποτρεπτικος παραγοντας για μενα, δε πιστευω οτι θα ζητησει κατι. Ειχαμε μελος με civic ή insight παντως που εσκασε καλα λεφτα για μπαταριες πριν κλεισει 5ετια.
-
Ευτυχώς η Τoyota δινει 10 χρονια εγγυηση στις μπαταριες για το Auris.
Μετα απ τα 10 χρονια βεβαια δε ξερω τι γινεται αμα ξεμεινεις απο μπαταρια. Μπορει να ειναι το αμαξι για πεταμα τελειως με την απαξιωση και το συγκριτικο κοστος της μπαταριας.
-
Λοιπόν οι επιλογές σου για μεσαίο χατσμπακ βενζίνη κατω απο 18.000 δεν ειναι στην πραγματικότητα και τόσες πολλές. Έχουμε και λεμε:
1 auris, δεν σου αρέσει οπότε τι να συζητάμε.
2 focus, εισαι 33 χρόνων, ακόμη και αν δεν δίνεις ακόμα τόση σημασία στους χώρους θα δίνεις σε λιγότερο απο 10+ χρόνια που σχεδιάζεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο, οπότε το ford απο την στιγμή που ειναι μάλλον το χειρότερο σε χώρους θα το απερριπτα.
3 civic 1.4 ατμοσφαιρικό. Είπαμε δεν δίνεις βαση στις επιδόσεις αλλα πιο αργό κοιμάσαι στο τιμόνι.
4. Giullieta 1.4 τούρμπο 105 ίππων. Ούτε το ποιο άνετο, ούτε το πιο γρήγορο αλλα όμορφο , ενδιαφέρον οδηγικα και αρκουντως σβελτο.
5. Kia ceed. Στην πραγματικότητα πολυ καλό αυτοκίνητο με μόνο ουσιαστικό μείον το σηματάκι kia.
6. Leon, πολυ vfm αυτοκίνητο, για μένα το μόνο ουσιαστικό μείον η κακή φήμη των tsi.
7. Citroen c4 130 ίππων. Το πιο vfm αυτοκίνητο της κατηγοριας με μόνο μειονέκτημα η αδιάφορη οδηγικη εμπειρία.
8. Nissan pulsar 1.2 115 ίππων. Καθόλου κακό, αλλα επισης αδιάφορο οδηγικα ( και προσωπικη άποψη και σχεδιαστικά). -
Να δει και το ceed οντως.. ηρθε με νεο μοτερακι μικρο βενζινης και υπερτροφοδοτουμενο.. Προβλημα χωρων στο focus μονο στο πορτμπαγκαζ παρατηρησα.
-
Το πορτπαγκαζ με ρεζερβα ( μικρη κιόλας) απαράδεκτα μικρό και οι πιςω θεςεις χωρις πρόβληματα αλλα και πάλι κατω του μ.ο.
-
Μετριοπαθές , το C4 αλλα σήμερα εγώ το έπλυνα και μετα απο 3.5 χρόνια και 52 χιλιαδες χιλιόμετρα μου είπαν καλοτάξιδο στον δρόμο. Τα έχουν φτιάξει πολύ καλα οι γαλλοι αυτα τα αμάξια . Συμφωνώ για το μετριοπαθές οδηγικά αλλα με τόση άνεση που εχει θα το έχεις ξεχάσει. Τωρα για να είμαστε ειλικρινής υπαρχουν όμως πλέον και πιο σύγχρονες επιλογές
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ποιες είναι οι πιο συγχρονες επιλογές ?
-
Αν θες άνεση τα 308-C4 είναι καλή και οικονομική επιλογή. Μάλιστα οι νέοι 1200άρηδες τούρμπο έχουν λάβει πολύ καλές κριτικές. Άνετα επίσης είναι και τα Focus και Leon, όπως και το νέο Astra. Οδηγείς και κρίνεις. Από άποψη αξιοπιστίας όλα αυτά είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο.
-
Το 308 και το Astra βγαίνουν πάνω απο 18.000. Οικονομικά σε τέτοια τιμη δεν τα λες. Εξαρτάται βέβαια και απο το πορτοφόλι του καθενος
-
Το 308 είναι όντως ακριβό. Στην αδερφή του, την C4, αναφερόμουν κυρίως από οικονομικής απόψεως.
-
Και για το Astra παντως η τιμη στην βενζίνη μου φαίνεται υπερβολική, χιλιαρι με 100 ίππους ειναι άλλωστε, η ακριβότερη ντιζελ έκδοση μου φαίνεται πιο vfm.
-
Και στο diesel βγαινει αρκετα ακριβο. βεβαια ειναι πολυ πλουσια εκδοση σε εξοπλισμο και πολυ ωραιο μεσα, αλλα 21500 είναι πολλα (για μενα τουλαχιστον)
-
Πιο σύγχρονη επιλογή είναι το γκολφ βενζίνη με τον 1000αρη το C4 έιναι μια ώριμη δοκιμασμένη λύση πλέον για κάποιον ανθρωπομεταφορεα
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Η βασική εκδοση του 1.0 golf 5θυρο βγαινει εκτος μπατζετ του.
Και στα χρηματα που δινει μαλλον οι αλλες εταιρειες θα του δινουν πιο πλουσιο εξοπλισμό.
Θεωρω πως αυτο ειναι
Ακομα ενα σημειο που πρεπει να σκεφτεις. Να δεις τι εξοπλισμό προσφερει ο καθενας, και κατα ποσο ειναι σημαντικο για σενα.Το pulsar εχει τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορια του, αλλα ειναι αδιάφορο μεσα-εξω σχεδιαστικά.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Νέο μικρομεσαίο