-
Θυμίζει στο εσωτερικό του πάλια ιαπωνικα roadsters.
Απ εξω χμμμμ. Φαντάζομαι από κοντά θα είναι πολύ πιο όμορφο.
-
Μέσα είναι πολύ ωραίο λιτές καθαρες γραμμές δείχνει πολύ ποιοτικό.
Έξω το κάναν πιο εύπεπτο θα στεναχωρήσει τους φανατικούς οπαδούς του δεν είναι τόσο ιδιαίτερο πια αλλά το προτιμώ από το προηγούμενο δεν είναι τοσο κραχτο.
Διαστάσεις του χατς ξέρουμε; Παρέμειναν τα 4.50μ ;
-
Η ζάντα όμως μάλλον δείχνει λίγο κιτς. Στη φωτο και με αυτό το χρώμα κάπως είναι.
-
Όσον αφορά το εσωτερικό του επερχόμενου Civic, νομίζω ότι αποτελεί σχεδιαστικό (και μάλλον και ποιοτικό) άλμα και είναι κάτι που θα αρέσει σε όλους. Όσον αφορά τώρα την εξωτερική του εμφάνιση, προσωπικά τη βρίσκω καλύτερη από το υπάρχον μοντέλο. Στην ουσία 'απομπουρναζοποιήθηκε' και αυτό σε άλλους θα αρέσει και σε άλλους όχι...
-
Εσωτερικό: Πολύ όμορφο, λειτουργικό και απλοποιημένο σχεδιαστικά. Το παρόν μοντέλο ήταν overdesigned. Με χαλάει πάρα πολύ όμως η κεντρικά τοποθετημένη πάνω στο ταμπλό οθόνη του infotainment. Είναι μια πρακτική που ακολουθείται από τους περισσότερους κατασκευαστές παρά τα μειονεκτήματα της, μόνο και μόνο για το 'wow factor'. Μην πω σαν τι πετάγεται μες στη μέση
Εξωτερικό: Απογοητευτικά όμορφο κατά τη γνώμη μου. Στροφή προς το συντηρητικότερο. Μπορεί το τρέχον μοντέλο να ξενίζει μερικούς όταν το βλέπουν για πρώτη φορά. Αλλά αν το προσέξει κανείς θα διαπιστώσει την καλλιτεχνική αξία του σχεδιασμού του. Δεν υπάρχει γωνία του σχεδίου που να μην έχει άποψη. Μπορεί κάποια σημεία να φωνάζουν περισσότερο απο όσο πρέπει, αλλά έχει προσωπικότητα. Και ας μου επιτραπεί η έκφραση ελπίζοντας να μην παρεξηγηθώ, ανδρική προσωπικότητα. Η άγευστη, άχρωμη, άτολμη Γκολφοποίηση όλων των hatchback της αγοράς έμενα με απωθεί. Το civic δεν μοιάζει με κανένα. Πιο σπορ σχέδιο δεν υπάρχει στην κατηγορία του. Χαμηλό, φαρδύ, μυώδες, με ακμές . . .
Τα πέρι μπουρναζοποίησης κλπ είναι φαιδρά κατ' ελάχιστον και δείχνουν άγνοια. Φιλικά το λέω.
Ας ανοιχθεί ένα νήμα για το Civic XI. Είσαστε εκτός θέματος.
-
Τα πέρι μπουρναζοποίησης κλπ είναι φαιδρά κατ' ελάχιστον και δείχνουν άγνοια. Φιλικά το λέω.
Μια και ανοίξαμε αυτή τη φιλική (το τονίζω) κουβέντα, θα πω δύο πράγματα. Έχω εξαιρετικά ανεπτυγμένη την αίσθηση του χιούμορ, οπότε και σε μένα φάνηκε πολύ αστεία (λέγεται και φαιδρή) η χρήση του όρου μπουρναζοποίηση, όταν την πρωτοάκουσα από πολύ υψηλόβαθμο στέλεχος της Honda. Όσο για την άγνοια που μπορεί να επέδειξα, θα πω ότι οι δικές μου σπουδές έχουν ως αντικείμενο τον σχεδιασμό. Όχι αυτοκινήτων βεβαίως, αλλά όσο νά 'ναι μια σχέση με το design και τις αρχές της σχεδίασης έχουν! Οι δικές σου;
Αν θέλεις (και μπορείς) ας συζητήσουμε για τη σχεδιαστική γλώσσα των σχεδιαστών του υπάρχοντος (και του επερχόμενου) Civic. Ήρεμα, φιλικά και χωρίς χαρακτηρισμούς, αφορισμούς και λοιπούς -ισμούς.
-
Μην ανοίξετε τώρα άλλη μια βεντέτα ημαρτον. Στο Civic XI 'αφαιρέθηκε' σχεδιαστικά η διαφορετικότητα που το έκανε τόσο ξεχωριστό. Λογικό εφόσον πρόκειται για ένα παγκόσμιο όχημα (ίδιο για όλες τις αγορές) με βασική στόχευση τις τεράστιες συντηρητικές αγορές των ΗΠΑ/Κίνα. Απλά πλέον είναι πιο προφανές ότι την Honda δεν την ενδιαφέρουν τόσο πολύ οι υπόλοιπες αγορές όπως η γερμανοκρατούμενη ευρωπαϊκή αγορά με τους πολλούς και συνεχώς εξελισσόμενους σε αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανόνες της...
ΥΓ: Νήμα για το Civic XI υπάρχει στα μελλοντικά μοντέλα απλά ονομάζεται Honda Civic.
-
Κάνε ένα νημα για το Μπουρνάζι για να μας ενημερώνεις εκεί για τα σχετικά.!!!! Χαχααχαχ!!!!
-
ΘΥΜΑΣΤΕ ΑΝ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ DIESEL, ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ 1.0 Η ΤΟΥ 1,5 ΣΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ - ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΧΟΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ? ΖΑΧΑΡΩΝΩ ΜΙΑ ΠΙΣΩ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙΑ DIESEL. ΜΟΝΟ ΓΙΑ 1.5 TURBO HATCHBACK.
-
ΘΥΜΑΣΤΕ ΑΝ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ DIESEL, ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ 1.0 Η ΤΟΥ 1,5 ΣΕ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ - ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΧΟΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ? ΖΑΧΑΡΩΝΩ ΜΙΑ ΠΙΣΩ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙΑ DIESEL. ΜΟΝΟ ΓΙΑ 1.5 TURBO HATCHBACK.
Τα hatchback φοράνε ιδια ανάρτηση όλα.
-
Κάνε ένα νημα για το Μπουρνάζι για να μας ενημερώνεις εκεί για τα σχετικά.!!!! Χαχααχαχ!!!!
Βλέπω ότι πειράχτηκες. Συγνώμη λοιπόν αν σε σύγχυσα. Δεν ήταν ο σκοπός μου αυτός.
Έχω μάλιστα και σε προηγούμενα ποστ μου παραδεχθεί ότι το υπάρχον Civic, μου ασκεί μια ισχυρή έλξη, παρόλο που θεωρώ ότι το εσωτερικό του είναι σχεδιαστικά κάτω του μετρίου και η εξωτερική του εμφάνιση ελαφρώς κραυγαλέα. Αυτό όμως το κραυγαλέο (το 'Μπουρνάζι' που λέγαμε) σε συνδυασμό με τις αναντιτήρρητες ικανότητες του, είναι που με τραβάνε σε ένα επίπεδο πιο 'αρχέγονο'. Κάπως σαν το ξέκwλο της γειτονιάς που το βλέπεις και σκέφτεσαι αμέσως υγρές νύχτες...
Όσο για την άποψη μου για το σχεδιασμό του υπάρχοντος Civic, θα την παραθέσω μαζί με τη σχετική (καθαρά προσωπική) αιτιολόγηση: Κατά την άποψη μου, κάθε επιτυχημένος σχεδιασμός αντικειμένου ξεκινάει από μια δυνατή κεντρική ιδέα, η οποία ενοποιεί όλα τα επιμέρους στοιχεία σε ένα ενιαίο σύνολο. Αυτό το πράγμα δεν το βλέπω στο εσωτερικό του Civic. Ούτε την κεντρική ιδέα μπορώ να δω ούτε τα επιμέρους στοιχεία φαίνονται να διέπονται από τις ίδιες αρχές. Υπάρχουν στοιχεία προχωρημένα δίπλα σε άλλα συντηρητικά ή ξεπερασμένα, στοιχεία καλοσχεδιασμένα δίπλα σε άλλα κακοσχεδιασμένα και στοιχεία ασύνδετα. Σαν δηλαδή να υπήρχαν πολλές σχεδιαστικές ομάδες που δεν είχαν επαφή μεταξύ τους. Άλλοι σχεδίασαν τη μορφή του ταμπλό, άλλοι τον πίνακα οργάνων, άλλη την κεντρική κονσόλα, άλλοι το infotainment, άλλοι τους αεραγωγούς και άλλοι το τιμόνι. Και στο τέλος τα συνδύασαν όλα αυτά και προέκυψε κάτι που στα μάτια μου σαν σύνολο είναι ελαφρώς ατσούμπαλο, μάλλον άκομψο και σίγουρα φλύαρο. Από την άλλη, την εξωτερική εμφάνιση την καταλαβαίνω. Η γραμμή είναι επιθετική ως και προκλητική, αλλά την υπηρετούν όλα τα επιμέρους στοιχεία και γι' αυτό έχει συνέχεια και συνεπεια. Μπορεί προσωπικά να μην μου ταιριάζει απόλυτα, όπως π.χ. η γραμμή της Giulia, αλλά η εξωτερική εικόνα του υπάρχοντος Civic έχει άποψη και αξία.
-
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες για το εσωτερικό. Το θεωρούσα ως καθολικά όμορφο, σε αντίθεση με το εξωτερικό.
Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ το εσωτερικό του και πρώτα αυτό με τράβηξε στο συγκεκριμένο αμάξι.
-
Προσωπική άποψη εκφράζω. Ευτυχώς δεν αρέσουν τα ίδια πράγματα σε όλους μας...
-
otokomae wrote:
Κάνε ένα νημα για το Μπουρνάζι για να μας ενημερώνεις εκεί για τα σχετικά.!!!! Χαχααχαχ!!!!
Βλέπω ότι πειράχτηκες. Συγνώμη λοιπόν αν σε σύγχυσα. Δεν ήταν ο σκοπός μου αυτός.
Έχω μάλιστα και σε προηγούμενα ποστ μου παραδεχθεί ότι το υπάρχον Civic, μου ασκεί μια ισχυρή έλξη, παρόλο που θεωρώ ότι το εσωτερικό του είναι σχεδιαστικά κάτω του μετρίου και η εξωτερική του εμφάνιση ελαφρώς κραυγαλέα. Αυτό όμως το κραυγαλέο (το 'Μπουρνάζι' που λέγαμε) σε συνδυασμό με τις αναντιτήρρητες ικανότητες του, είναι που με τραβάνε σε ένα επίπεδο πιο 'αρχέγονο'. Κάπως σαν το ξέκwλο της γειτονιάς που το βλέπεις και σκέφτεσαι αμέσως υγρές νύχτες...
Όσο για την άποψη μου για το σχεδιασμό του υπάρχοντος Civic, θα την παραθέσω μαζί με τη σχετική (καθαρά προσωπική) αιτιολόγηση: Κατά την άποψη μου, κάθε επιτυχημένος σχεδιασμός αντικειμένου ξεκινάει από μια δυνατή κεντρική ιδέα, η οποία ενοποιεί όλα τα επιμέρους στοιχεία σε ένα ενιαίο σύνολο. Αυτό το πράγμα δεν το βλέπω στο εσωτερικό του Civic. Ούτε την κεντρική ιδέα μπορώ να δω ούτε τα επιμέρους στοιχεία φαίνονται να διέπονται από τις ίδιες αρχές. Υπάρχουν στοιχεία προχωρημένα δίπλα σε άλλα συντηρητικά ή ξεπερασμένα, στοιχεία καλοσχεδιασμένα δίπλα σε άλλα κακοσχεδιασμένα και στοιχεία ασύνδετα. Σαν δηλαδή να υπήρχαν πολλές σχεδιαστικές ομάδες που δεν είχαν επαφή μεταξύ τους. Άλλοι σχεδίασαν τη μορφή του ταμπλό, άλλοι τον πίνακα οργάνων, άλλη την κεντρική κονσόλα, άλλοι το infotainment, άλλοι τους αεραγωγούς και άλλοι το τιμόνι. Και στο τέλος τα συνδύασαν όλα αυτά και προέκυψε κάτι που στα μάτια μου σαν σύνολο είναι ελαφρώς ατσούμπαλο, μάλλον άκομψο και σίγουρα φλύαρο. Από την άλλη, την εξωτερική εμφάνιση την καταλαβαίνω. Η γραμμή είναι επιθετική ως και προκλητική, αλλά την υπηρετούν όλα τα επιμέρους στοιχεία και γι' αυτό έχει συνέχεια και συνεπεια. Μπορεί προσωπικά να μην μου ταιριάζει απόλυτα, όπως π.χ. η γραμμή της Giulia, αλλά η εξωτερική εικόνα του υπάρχοντος Civic έχει άποψη και αξία.
Σιγά μη συγχυστουμε κιόλας. Ένα καλαμπουρι είναι όλο αυτό. Λογικό και δίκαιο να κρίνονται όλοι και όλα και εφόσον μιλάμε για σχεδιασμό αυτοκινήτου ως ενιαίο σύνολο κάτι να θεωρηθεί παράταιρο. Μέχρι εδώ ωραία. Προσωπικά εγώ δεν αγόρασα ούτε ταμπλώ ούτε info. Με ενδιέφερε κυρίως η αξιοπιστία. Έτσι λοιπόν βρέθηκα στη honda για ένα test drive. Και αυτό ήταν. Έφαγα το κόλλημα. Πήγα το ξαναοδηγησα πιο εκτεταμένα αφού οδήγησα και 5/6 αυτής της κατηγορίας και αυτό ήταν το πιο ενδιαφέρον οδηγηκα. Σε προκαλώ λοιπόν να το οδηγήσεις και μετά ανταλλάσσουμε απόψεις λίγο πιο αυτοκίνητο κεντρικά και όχι για μπλιμπλικια.
-
Εγω το επαιρνα ευχαριστως. Κριμα που δεν ετυχε καλης εμπορικης πολιτικης στην Ελλαδα, γι αυτους που ηθελαν να το αγορασουν αλλά δεν εβγαζαν ακρη.Στην Ηπειρο δεν υπαρχει καν αντιπροσωπεια πωλησης πλεον. Και εξωτερικα μ αρεσει περισσοτερο απο το επερχομενο. Ανετα αντεχε άλλα 2 χρονια στην αγορά
-
το σιβικ εχει μακραν απο τα υπολοιπα την πιο ωραια θεση οδηγησης και σε συνδυασμό με τον 1.5 182 που κελαηδαει το οδηγικο συναίσθημα που προσφέρει είναι κορυφαιο για τα λεφτά του ( και οχι μονο).
Φυσικα και η αναρτηση και το κιβωτιο και η κλιμακωση του και ακομα και η καταναλωση του που ειναι ευχαριστη εκπληξη ειναι στο πλευρο σου...
Η εξωτερικη του εμφάνιση είναι επιτηδευμενη και κραυγαλεα οπότε ή το ερωτευεσαι ή γινεται το deal break.
-
Sabas, όχι ότι έχει μεγάλη σημασία, απλά επειδή το γράφεις αρκετά: το infotΑinment γράφεται με Α. Όπως το entertainment
Φιλικά πάντα.
Όσο για το σύστημα στο καινούριο Civic, φαίνεται να είναι αρκετά καλύτερο από το παλιό.
-
Sabas, όχι ότι έχει μεγάλη σημασία, απλά επειδή το γράφεις αρκετά: το infotΑinment γράφεται με Α. Όπως το entertainment
Φιλικά πάντα.
Κανένα θέμα καμία παρεξήγηση. Έχω παντρευτεί δασκάλα. Όλη μέρα για τα 'η' τα 'ο' ακούω.
'grammar_nazi' 'ορθογραφία ή θάνατος' κλπ κλπ
-
Στο τελευταίο του f/l MY2020 το Civic ειδικά ως hatchback 1,5T ήταν εξαιρετικό. Για να βγάλουν αντίστοιχο όχημα οι γαλλογερμανοί με το Sport+ θα σου ζητούσαν 35κ και πάλι θα ήταν πίσω. Ενα Infotainment και ένα πίνακα οργάνων έχει old school αλλά το 1ο το αγνοείς και βάζεις ACP/AA ενώ το δεύτερο δεν έχεις και πολλούς λόγους να το κοιτάς συχνά. Εδώ χριστουγεννιάτικο δέντρο δεν παίζει ενώ το κελάηδισμα του μοτέρ οδηγεί τα ένστικτά σου πότε θα αλλάξεις σχέση...
Νομίζω πολύ βάση δίνουμε στα της εμφάνισης γενικότερα λες και θα το κραβατόσουμε το αμάξι. Κάτι τέτοια βλέπει τα τελευταία χρόνια η αγαπημένη κατά τα άλλα Peugeot και σήκωσε μπαϊράκι με αποτέλεσμα να κοστολογεί ανάμεσα σε VW & Audi από midspec και άνω.
Ναι οκ το Civic είναι για κάποιους εκκεντρικό και; Κάτι ουσιαστικό έχουμε να τους καταλογίσουμε; Δεν νομίζω. Α, ναι βρήκα. Να μην έρθει το XI με τον σωστό συνδυασμό κιβώτιο/κινητήρας γ@μώ την Ευρώπη μου μέσα...
-
Και εγώ από εκεί ψώνισα
Νέο Honda Civic 2017