Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Ignis II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Ignis II
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 16 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    348
    7841
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gioo last edited by

      Γιατί δε βάζουν στο αμάξι τον 1.0 boosterjet που φοράει και το swift?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        panormus772 @gioo last edited by

        Γιατί δε βάζουν στο αμάξι τον 1.0 boosterjet που φοράει και το swift?

        Έχει σταματήσει εδώ και πολύ καιρό σε όλα τα suzuki ο 1.0 boosterjet στην Ευρώπη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • _
          _petros last edited by

          Τον τελευταιο καιρο αυτο σκεφτομαι κ εγω,που να παω οταν ερθει η ωρα του πρωτου σερβις,κατεβηκα στο συνεργειο του εμπορου κ δεν ξερω κατι δεν μου αρεσε.....

          Μου εχουν συστησει μηχανικο....μεχρι τοτε θα το ψαξω και εγω οσο μπορω........δυσκολο το after sales.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mary00 last edited by

            Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να σας αναφέρω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω μήπως μπορείτε να με συμβουλέψετε... Έχω αγοράσει το IGNIS τον Νοέμβριο του 2020 και από την πρώτη μέρα αγοράς του, όταν βάζω όπισθεν και το αμάξι είναι κρύο (πατώντας πολύ καλά συμπλέκτη) ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος που κάνει το σασμάν όταν βάζεις καρφωτή ταχύτητα... σαν να μην απομονώνει ο συμπλέκτης...

            Το έχω πάει δύο φορές στο συνεργείο της αντιπροσωπείας. Την πρώτη φορά έκαναν μια απλή ρύθμιση στην ντίζα επιλογής ταχυτήτων και την δεύτερη φορά, αφού το πρόβλημα συνεχιζόταν, αντικατέστησαν την ντίζα λέγοντας μου πως η προηγούμενη ήταν ελλατωματική και πως πλέον δεν θα έχω κανένα πρόβλημα...

            Μαντέψτε όμως... το πρόβλημα συνεχίζεται και πλέον είμαι πεπεισμένη ότι παρέλαβα ελλατωματικό αυτοκίνητο. Με μία σύντομη συζήτηση μαζί τους μου είπαν πως μάλλον θα γίνει αντκατάσταση δίσκο-πλατώ και σασμάν...Να το δεχτώ ή να κινήσω διαδικασίες για αντικατάσταση αυτοκινήτου,  αν και ξέρω ότι είναι πολυ δύσκολο να πραγματοποιηθεί το αίτημα μου...

            Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

            V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by

              Ισως αν βελεις περισσοτερη δύναμη καθως σπρώχνεις τον επιλογεα προς τα δεξια, μόλις τερματισει δεξια ΠΡΙΝ  κατεβασεις προς τα πισω για να μπει η οπισθεν σπμπρωξε λιγο παραπανω προς τα δεξια. ... Και στα άλλα suzuki μπαινει πιο δυσκολα η οπισθεν. Ειδαλως πριν βαλεις όπισθεν δοκιμασε να βαλεις μια φορα την 4η σχεση και αμεσως μετα την όπισθεν και θα μπει ανετα.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                manast last edited by

                Δοκίμασε να αφήνεις τον συμπλέχτη (σε νεκρά) και να τον ξαναπατάς αμέσως δοκιμάζοντας πάλι την όπισθεν. Για αλλαγή αυτοκινήτου χλωμό το βλέπω, ακούγεται υπερβολικό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  mary00 @lap last edited by

                  Έχω δοκιμάσει να βάλω πρώτα άλλη ταχύτητα και πράγματι μπαίνει κανονικά η όπισθεν χωρίς πρόβλημα... απλά έχω προβληματιστεί αρκετά και θεωρώ πως όταν παίρνεις ένα αμάξι του κουτιού πρέπει να λειτουργούν όλα τέλεια ...

                  οπως και να χει ευχαριστώ για το σχόλιο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mary00 @manast last edited by

                    Ναι ίσως η αλλαγή αυτοκινήτου είναι υπερβολική απλά προσπαθώ να δω ποιες επιλογές έχω ... όσον αφορά τον τρόπο που βάζω όπισθεν , τα έχω δοκιμάσει όλα χωρίς βελτίωση. πλέον όταν πάω να ξεκινήσω περιμένω 2 λεπτά να ζεσταθεί το αμάξι και μετά βάζω όπισθεν, για να μην ακούω τον τόσο εκνευριστικό ήχο

                    ευχαριστώ για το σχόλιο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gmag last edited by

                      Νσ το πας το αμάξι στην αντιπροσωπεία να το ελέγξουν και να το φτιάξουν. Σιγά μην βάζεις άλλη ταχύτητα πρώτα πριν την όπισθεν ή πατας τον συμπλέκτη.2 φορές Δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση σε καινούργιο αμάξι. Απορώ με τα σχόλια που διαβάζω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • L
                        lap last edited by

                        Λογικα το ignis δεν εχει συγχρονιζε της οπισθεν. Δεκαδες αλλα αυτοκινητα, φθηνα πολης, δεν ειχαν και δεν εχουν. Μεχρι να κινηθει λιγο η βαλβολινη ισως κανει αυτον τον ηχο.

                        Ισως να περιμενεις να πεσουν λιγο οι στροφες του κινητηρα. Οταν ξεκινα ο κινητηρας εχει τις στροφες στις 1400 σ.α.λ για 30-40 δλ.. για αυτο και η οπισθεν χωρις συγχρονιζε γρατζουναει.

                        Αν δεν προλαβαίνεις και θελεις να φυγεις γρηγορα καθως ζεσταίνεται ο κινητηρας κανε το κολπο που σου γραψαμε.

                        Edit: Αν θελεις μπορεις να διαβασρις εδω τι ειναι και τι κανει.

                        https://www.caroto.gr/2009/03/18/συγχρονιστής/

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • M
                          mary00 last edited by

                          Σας ευχαριστω όλους για τα σχόλια. Αύριο που θα ξαναπάω στο συνεργείο θα ρωτήσω για το συγχρονιζέ και θα δω τι θα πουν ότι πρέπει να γίνει, γιατί σε καμία περίπτωση δεν δικαιλογείται αμάξι του κουτιού να μην μπορεί να μπει όπισθεν

                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Αν δεν εχει συγχρονιζε στην όπισθεν οτι και να λεμε περι νεου αυτοκινήτου δεν θα γινει κατι. Αυτο που θα συμβει με τα χρονια και τη χρηση ειναι να 'μαλακωσουν' τα γραναζια.

                            Γενικως, και σε αλλα αυτοκινητα συμβαινει αυτο ακομα και αν εχουν συγχρονιζε. Ιδιαιτερα οταν εχει κρυο και οι στροφες του κινητηρα ειναι υψηλοτερες απο το ρελαντι, διοτι μολις εχεις βαλει μπροστα.

                            Ως συμβουλη θα ελεγα να αφηνεις το αυτοκινητο να ριξει τις στροφες του στο ρελαντι. Γυρω στα 40 δλ κραταει ολο αυτο.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              poliviosfp last edited by

                              Να επιμείνεις για αλλαγή σαζμαν που είναι εύκολη διαδικασία και χωρίς περιθώριο να γίνει λάθος. Αν σου προτείνουν άνοιγμα σαζμαν κ επισκευή εκεί θα το σκεφτόμουν καλύτερα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap last edited by

                                Εσενα πολυβιε εχεο τετοιο θεμα;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  poliviosfp last edited by

                                  Όχι, κανένα θεμα..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Α,ρε Κουλα.

                                    Στο αλλο το κανει αλλα οπως ειπα οταν εχει ψηλα τις στροφες του ρελαντι στις 1400 σ.α.λ. Μολις πέσουν στο ρελαντι ολα καλα... Μεχρι στιγμης

                                    Εσυ με το turbo εχεις αλλο κιβτιο μαλλον.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimgeo last edited by

                                      @dimgeo said in Suzuki Ignis Hybrid 2020:

                                      Ανοιγω αυτό το τοπικ για όσους ενδιαφέρονται για το ιδιαίτερο αυτό μοντελο της αγαπημένης μας Suzuki που πραγματικά αποτελεί μια κατηγορία από μόνο του, αφού πραγματικά δεν ξέρεις που να το εντάξεις. Είναι κάτι περισσότερο από μίνι πόλης, αλλά όχι σούπερμίνι, και έχει στοιχεία από τζιπ και SUV, χωρίς να είναι τίποτα από αυτά.

                                      Οι δικές μου απορίες είναι οι εξής:

                                      1. Γιατί εχει τόσο στενά λάστιχα; Δεν θα είχε καλύτερη πρόσφυση με λιγο φαρδύτερα;

                                      2. Αξίζει να πάρω το 4Χ4; Ξέρω ότι δεν είναι για απαιτητικές offroad καταστάσεις, αλλά μπορεί ας πούμε να καταφέρει μια εκδρομή Αραχωβα με χιόνι;

                                      3. Είναι καλό το αυτοματο cvt κιβώτιο ή να προτιμήσω το χειροκίνητο;

                                      Έγινε συγχώνευση. Την επόμενη φορά παρακαλούμε να μην ανοίξετε νέο Θέμα όταν υπάρχει ήδη κάποιο σχετικό. {Admin}

                                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        1 για οικονομία αλλά και για εκτός δρόμου διαδρομη
                                        2. Ναι, με χειμωνιάτικα ελαστικα
                                        3. Για έκτος δρόμου όχι

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • gatoz
                                          gatoz @dimgeo last edited by

                                          @dimgeo said in Suzuki Ignis II:

                                          @dimgeo said in Suzuki Ignis Hybrid 2020:

                                          Ανοιγω αυτό το τοπικ για όσους ενδιαφέρονται για το ιδιαίτερο αυτό μοντελο της αγαπημένης μας Suzuki που πραγματικά αποτελεί μια κατηγορία από μόνο του, αφού πραγματικά δεν ξέρεις που να το εντάξεις. Είναι κάτι περισσότερο από μίνι πόλης, αλλά όχι σούπερμίνι, και έχει στοιχεία από τζιπ και SUV, χωρίς να είναι τίποτα από αυτά.

                                          Οι δικές μου απορίες είναι οι εξής:

                                          1. Γιατί εχει τόσο στενά λάστιχα; Δεν θα είχε καλύτερη πρόσφυση με λιγο φαρδύτερα;

                                          2. Αξίζει να πάρω το 4Χ4; Ξέρω ότι δεν είναι για απαιτητικές offroad καταστάσεις, αλλά μπορεί ας πούμε να καταφέρει μια εκδρομή Αραχωβα με χιόνι;

                                          3. Είναι καλό το αυτοματο cvt κιβώτιο ή να προτιμήσω το χειροκίνητο;

                                          Έγινε συγχώνευση. Την επόμενη φορά παρακαλούμε να μην ανοίξετε νέο Θέμα όταν υπάρχει ήδη κάποιο σχετικό. {Admin}

                                          ειναι αδυναμο, ψοφιο, δεν χρειαζεται φαρδυτερα.
                                          οχι, ειναι ηδη ψοφιο με τετρα ψοφαει παραπανω. και δεν ειναι η allgrip, ειναι του κωλου τετρα
                                          σασμαν αυτοματο χαλια. και το χειροκινητο παλι χαλια ειναι. χαχαχ
                                          εχω ενα στην εταιρεια, ειναι πραγματικα πολυ ευχαριστο αμαξακι και χωνεται-χωραει παντου. αλλα ειναι οδηγικα ενα χαλι μολις βγεις σε δρομο που δεν εχει κρασπεδα

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • I
                                            ioannaignis @mary00 last edited by

                                            @mary00 said in Suzuki Ignis II:

                                            Σας ευχαριστω όλους για τα σχόλια. Αύριο που θα ξαναπάω στο συνεργείο θα ρωτήσω για το συγχρονιζέ και θα δω τι θα πουν ότι πρέπει να γίνει, γιατί σε καμία περίπτωση δεν δικαιλογείται αμάξι του κουτιού να μην μπορεί να μπει όπισθεν

                                            Εχω το ιδιο προβλημα με το δικο μου που ειναι του 21..τελικα τι εγινε με το αυτοκινητο σου;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 16 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr