-
Γιατί δε βάζουν στο αμάξι τον 1.0 boosterjet που φοράει και το swift?
-
Γιατί δε βάζουν στο αμάξι τον 1.0 boosterjet που φοράει και το swift?
Έχει σταματήσει εδώ και πολύ καιρό σε όλα τα suzuki ο 1.0 boosterjet στην Ευρώπη.
-
Τον τελευταιο καιρο αυτο σκεφτομαι κ εγω,που να παω οταν ερθει η ωρα του πρωτου σερβις,κατεβηκα στο συνεργειο του εμπορου κ δεν ξερω κατι δεν μου αρεσε.....
Μου εχουν συστησει μηχανικο....μεχρι τοτε θα το ψαξω και εγω οσο μπορω........δυσκολο το after sales.....
-
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να σας αναφέρω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω μήπως μπορείτε να με συμβουλέψετε... Έχω αγοράσει το IGNIS τον Νοέμβριο του 2020 και από την πρώτη μέρα αγοράς του, όταν βάζω όπισθεν και το αμάξι είναι κρύο (πατώντας πολύ καλά συμπλέκτη) ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος που κάνει το σασμάν όταν βάζεις καρφωτή ταχύτητα... σαν να μην απομονώνει ο συμπλέκτης...
Το έχω πάει δύο φορές στο συνεργείο της αντιπροσωπείας. Την πρώτη φορά έκαναν μια απλή ρύθμιση στην ντίζα επιλογής ταχυτήτων και την δεύτερη φορά, αφού το πρόβλημα συνεχιζόταν, αντικατέστησαν την ντίζα λέγοντας μου πως η προηγούμενη ήταν ελλατωματική και πως πλέον δεν θα έχω κανένα πρόβλημα...
Μαντέψτε όμως... το πρόβλημα συνεχίζεται και πλέον είμαι πεπεισμένη ότι παρέλαβα ελλατωματικό αυτοκίνητο. Με μία σύντομη συζήτηση μαζί τους μου είπαν πως μάλλον θα γίνει αντκατάσταση δίσκο-πλατώ και σασμάν...Να το δεχτώ ή να κινήσω διαδικασίες για αντικατάσταση αυτοκινήτου, αν και ξέρω ότι είναι πολυ δύσκολο να πραγματοποιηθεί το αίτημα μου...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Ισως αν βελεις περισσοτερη δύναμη καθως σπρώχνεις τον επιλογεα προς τα δεξια, μόλις τερματισει δεξια ΠΡΙΝ κατεβασεις προς τα πισω για να μπει η οπισθεν σπμπρωξε λιγο παραπανω προς τα δεξια. ... Και στα άλλα suzuki μπαινει πιο δυσκολα η οπισθεν. Ειδαλως πριν βαλεις όπισθεν δοκιμασε να βαλεις μια φορα την 4η σχεση και αμεσως μετα την όπισθεν και θα μπει ανετα.
-
Δοκίμασε να αφήνεις τον συμπλέχτη (σε νεκρά) και να τον ξαναπατάς αμέσως δοκιμάζοντας πάλι την όπισθεν. Για αλλαγή αυτοκινήτου χλωμό το βλέπω, ακούγεται υπερβολικό.
-
Έχω δοκιμάσει να βάλω πρώτα άλλη ταχύτητα και πράγματι μπαίνει κανονικά η όπισθεν χωρίς πρόβλημα... απλά έχω προβληματιστεί αρκετά και θεωρώ πως όταν παίρνεις ένα αμάξι του κουτιού πρέπει να λειτουργούν όλα τέλεια ...
οπως και να χει ευχαριστώ για το σχόλιο
-
Ναι ίσως η αλλαγή αυτοκινήτου είναι υπερβολική απλά προσπαθώ να δω ποιες επιλογές έχω ... όσον αφορά τον τρόπο που βάζω όπισθεν , τα έχω δοκιμάσει όλα χωρίς βελτίωση. πλέον όταν πάω να ξεκινήσω περιμένω 2 λεπτά να ζεσταθεί το αμάξι και μετά βάζω όπισθεν, για να μην ακούω τον τόσο εκνευριστικό ήχο
ευχαριστώ για το σχόλιο
-
Νσ το πας το αμάξι στην αντιπροσωπεία να το ελέγξουν και να το φτιάξουν. Σιγά μην βάζεις άλλη ταχύτητα πρώτα πριν την όπισθεν ή πατας τον συμπλέκτη.2 φορές Δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση σε καινούργιο αμάξι. Απορώ με τα σχόλια που διαβάζω.
-
Λογικα το ignis δεν εχει συγχρονιζε της οπισθεν. Δεκαδες αλλα αυτοκινητα, φθηνα πολης, δεν ειχαν και δεν εχουν. Μεχρι να κινηθει λιγο η βαλβολινη ισως κανει αυτον τον ηχο.
Ισως να περιμενεις να πεσουν λιγο οι στροφες του κινητηρα. Οταν ξεκινα ο κινητηρας εχει τις στροφες στις 1400 σ.α.λ για 30-40 δλ.. για αυτο και η οπισθεν χωρις συγχρονιζε γρατζουναει.
Αν δεν προλαβαίνεις και θελεις να φυγεις γρηγορα καθως ζεσταίνεται ο κινητηρας κανε το κολπο που σου γραψαμε.
Edit: Αν θελεις μπορεις να διαβασρις εδω τι ειναι και τι κανει.
-
Σας ευχαριστω όλους για τα σχόλια. Αύριο που θα ξαναπάω στο συνεργείο θα ρωτήσω για το συγχρονιζέ και θα δω τι θα πουν ότι πρέπει να γίνει, γιατί σε καμία περίπτωση δεν δικαιλογείται αμάξι του κουτιού να μην μπορεί να μπει όπισθεν
-
Αν δεν εχει συγχρονιζε στην όπισθεν οτι και να λεμε περι νεου αυτοκινήτου δεν θα γινει κατι. Αυτο που θα συμβει με τα χρονια και τη χρηση ειναι να 'μαλακωσουν' τα γραναζια.
Γενικως, και σε αλλα αυτοκινητα συμβαινει αυτο ακομα και αν εχουν συγχρονιζε. Ιδιαιτερα οταν εχει κρυο και οι στροφες του κινητηρα ειναι υψηλοτερες απο το ρελαντι, διοτι μολις εχεις βαλει μπροστα.
Ως συμβουλη θα ελεγα να αφηνεις το αυτοκινητο να ριξει τις στροφες του στο ρελαντι. Γυρω στα 40 δλ κραταει ολο αυτο.
-
Να επιμείνεις για αλλαγή σαζμαν που είναι εύκολη διαδικασία και χωρίς περιθώριο να γίνει λάθος. Αν σου προτείνουν άνοιγμα σαζμαν κ επισκευή εκεί θα το σκεφτόμουν καλύτερα.
-
Εσενα πολυβιε εχεο τετοιο θεμα;
-
Όχι, κανένα θεμα..
-
Α,ρε Κουλα.
Στο αλλο το κανει αλλα οπως ειπα οταν εχει ψηλα τις στροφες του ρελαντι στις 1400 σ.α.λ. Μολις πέσουν στο ρελαντι ολα καλα... Μεχρι στιγμης
Εσυ με το turbo εχεις αλλο κιβτιο μαλλον.
-
@dimgeo said in Suzuki Ignis Hybrid 2020:
Ανοιγω αυτό το τοπικ για όσους ενδιαφέρονται για το ιδιαίτερο αυτό μοντελο της αγαπημένης μας Suzuki που πραγματικά αποτελεί μια κατηγορία από μόνο του, αφού πραγματικά δεν ξέρεις που να το εντάξεις. Είναι κάτι περισσότερο από μίνι πόλης, αλλά όχι σούπερμίνι, και έχει στοιχεία από τζιπ και SUV, χωρίς να είναι τίποτα από αυτά.
Οι δικές μου απορίες είναι οι εξής:
-
Γιατί εχει τόσο στενά λάστιχα; Δεν θα είχε καλύτερη πρόσφυση με λιγο φαρδύτερα;
-
Αξίζει να πάρω το 4Χ4; Ξέρω ότι δεν είναι για απαιτητικές offroad καταστάσεις, αλλά μπορεί ας πούμε να καταφέρει μια εκδρομή Αραχωβα με χιόνι;
-
Είναι καλό το αυτοματο cvt κιβώτιο ή να προτιμήσω το χειροκίνητο;
Έγινε συγχώνευση. Την επόμενη φορά παρακαλούμε να μην ανοίξετε νέο Θέμα όταν υπάρχει ήδη κάποιο σχετικό. {Admin}
-
-
1 για οικονομία αλλά και για εκτός δρόμου διαδρομη
2. Ναι, με χειμωνιάτικα ελαστικα
3. Για έκτος δρόμου όχι -
@dimgeo said in Suzuki Ignis II:
@dimgeo said in Suzuki Ignis Hybrid 2020:
Ανοιγω αυτό το τοπικ για όσους ενδιαφέρονται για το ιδιαίτερο αυτό μοντελο της αγαπημένης μας Suzuki που πραγματικά αποτελεί μια κατηγορία από μόνο του, αφού πραγματικά δεν ξέρεις που να το εντάξεις. Είναι κάτι περισσότερο από μίνι πόλης, αλλά όχι σούπερμίνι, και έχει στοιχεία από τζιπ και SUV, χωρίς να είναι τίποτα από αυτά.
Οι δικές μου απορίες είναι οι εξής:
-
Γιατί εχει τόσο στενά λάστιχα; Δεν θα είχε καλύτερη πρόσφυση με λιγο φαρδύτερα;
-
Αξίζει να πάρω το 4Χ4; Ξέρω ότι δεν είναι για απαιτητικές offroad καταστάσεις, αλλά μπορεί ας πούμε να καταφέρει μια εκδρομή Αραχωβα με χιόνι;
-
Είναι καλό το αυτοματο cvt κιβώτιο ή να προτιμήσω το χειροκίνητο;
Έγινε συγχώνευση. Την επόμενη φορά παρακαλούμε να μην ανοίξετε νέο Θέμα όταν υπάρχει ήδη κάποιο σχετικό. {Admin}
ειναι αδυναμο, ψοφιο, δεν χρειαζεται φαρδυτερα.
οχι, ειναι ηδη ψοφιο με τετρα ψοφαει παραπανω. και δεν ειναι η allgrip, ειναι του κωλου τετρα
σασμαν αυτοματο χαλια. και το χειροκινητο παλι χαλια ειναι. χαχαχ
εχω ενα στην εταιρεια, ειναι πραγματικα πολυ ευχαριστο αμαξακι και χωνεται-χωραει παντου. αλλα ειναι οδηγικα ενα χαλι μολις βγεις σε δρομο που δεν εχει κρασπεδα -
-
@mary00 said in Suzuki Ignis II:
Σας ευχαριστω όλους για τα σχόλια. Αύριο που θα ξαναπάω στο συνεργείο θα ρωτήσω για το συγχρονιζέ και θα δω τι θα πουν ότι πρέπει να γίνει, γιατί σε καμία περίπτωση δεν δικαιλογείται αμάξι του κουτιού να μην μπορεί να μπει όπισθεν
Εχω το ιδιο προβλημα με το δικο μου που ειναι του 21..τελικα τι εγινε με το αυτοκινητο σου;;
Suzuki Ignis II