-
Ωραίος!
-
Στον προαιρετικο εξοπλισμο υπαρχει η επιλογη για μεγαλυτερη χωρητικοτητα του ντεποζιτου. Το εχει βαλει κανεις να μας πει εαν τρωει χωρο απο τον χωρο αποσκευων ( ακομη και απο τον κρυφο χωρο αποσκευων);
-
Βασίλη κατασκευαστή όπως αντιλαμβάνομαι στο πορτ μπαγκάζ τα πλακάκια και οι σχετικές κόλλες είχαν την τιμητική τους. Είναι αρκετό το βάρος που έβαλες βρε θηρίο. Σε τι mode ρύθμισες την ανάρτηση;
-
Και δεν αξιοποίησε και το κρυφό πάτωμα...Έχει σημαντικό χώρο από κάτω...
-
Ο χρήστης akis1804 έγραψε:
Στον προαιρετικο εξοπλισμο υπαρχει η επιλογη για μεγαλυτερη χωρητικοτητα του ντεποζιτου. Το εχει βαλει κανεις να μας πει εαν τρωει χωρο απο τον χωρο αποσκευων ( ακομη και απο τον κρυφο χωρο αποσκευων);Πόσο παραπάνω καύσιμο παίρνει;
Και δεν αξιοποίησε και το κρυφό πάτωμα...Έχει σημαντικό χώρο από κάτω...
Οντως και είναι πολύς ο χώρος από κάτω, σχεδόν 20 πόντους βάθος και λοιπές διαστάσεις σχεδόν όσο πάνω!
-
Νομιζω οτι απο 51 λιτρα ανεβαινει στα 61.
-
Στα μέχρι τώρα μοντέλα ηταν στάνταρ τώρα είναι προαιρετικό..
-
Ηταν στανταρ και στους κινητηρες 1.5 βενζινη και 1.5 πετρελαιο;
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Βασίλη κατασκευαστή όπως αντιλαμβάνομαι στο πορτ μπαγκάζ τα πλακάκια και οι σχετικές κόλλες είχαν την τιμητική τους. Είναι αρκετό το βάρος που έβαλες βρε θηρίο. Σε τι mode ρύθμισες την ανάρτηση;Σε ''μερεμέτι mode'' το είχα! Χαχαχα! Στο comfort όπως σχεδόν πάντα ρε σύ. Μικρή διαδρομή ήταν, και το βάρος ήταν χοντρικά 250 κιλά. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν μη μου κάνει καμια στραβή το πτυσόμενο πάτωμα και κλαίμε μετά, αλλα σκυλί!!!
Και δεν αξιοποίησε και το κρυφό πάτωμα...Έχει σημαντικό χώρο από κάτω...
Εγώ απο κάτω έχω την κανονική ρεζέρβα που είχα βάλει εξτρά,που πιάνει αρκετό χώρο απο μόνη της, συν διάφορα άλλα που μπορεί να χρειαστούν σε εξορμίσεις στα βουνά. Οπότε είμαι σχεδόν πλήρης κάτω απο το πάτωμα...
Στον προαιρετικο εξοπλισμο υπαρχει η επιλογη για μεγαλυτερη χωρητικοτητα του ντεποζιτου. Το εχει βαλει κανεις να μας πει εαν τρωει χωρο απο τον χωρο αποσκευων ( ακομη και απο τον κρυφο χωρο αποσκευων);
Άκη το έχω εγώ, και δεν σου μειώνει καθόλου κανένα ορατό σημείο του αυτοκινήτου. Έχει ακριβώς τον ίδιο χώρο με τα ''απλά''.
-
Τελικα δοθηκε παραγγελια
Sdrive 18i μαυρο
Πακετο advantage
Πακετο advanced parking
Πακετο φωτισμου
Σπορ καθισματα
Οσφυικη υποστηριξη
Μ δερματινο τιμονιΣας ευχαριστω ολους για τις προτασεις σας.
Αντε τωρα να περιμενω ποτε θα ερθει......... -
Ο χρήστης akis1804 έγραψε:
Τελικα δοθηκε παραγγελια
Sdrive 18i μαυρο
Πακετο advantage
Πακετο advanced parking
Πακετο φωτισμου
Σπορ καθισματα
Οσφυικη υποστηριξη
Μ δερματινο τιμονιΣας ευχαριστω ολους για τις προτασεις σας.
Αντε τωρα να περιμενω ποτε θα ερθει.........Με το καλό να παραλάβεις. Manual; Είναι από το υπάρχον στοκ ή νέα; χρόνος αναμονής; τιμή με το κλειδί;
-
Ο χρήστης akis1804 έγραψε:
Τελικα δοθηκε παραγγελια
Sdrive 18i μαυρο
Πακετο advantage
Πακετο advanced parking
Πακετο φωτισμου
Σπορ καθισματα
Οσφυικη υποστηριξη
Μ δερματινο τιμονιΣας ευχαριστω ολους για τις προτασεις σας.
Αντε τωρα να περιμενω ποτε θα ερθει.........Μπράβο ρε Άκη! Πολύ καλή επιλογή. Θα την απολαύσεις σίγουρα. Με το καλό να την παραλάβεις και μέχρι τότε κανόνισε μερικά test drive για να μπαίνεις στο κλίμα!
Παραγγελία απο την αρχή δηλαδή με αναμονή περίπου 2 μήνες? -
Με γειες και καλοτάξιδο ευχομαι με υγεια!!
-
Υπέροχο αμάξι φίλε , με το καλο!!!!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Με το καλό να το παραλάβεις. Ποιο κινητήρα επέλεξες; βενζίνη η πετρέλαιο ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Με το καλό να το παραλάβεις. Ποιο κινητήρα επέλεξες; βενζίνη η πετρέλαιο ;Sent from my iPhone using Tapatalk
18i= Βενζίνη. Ευτυχώς.
-
Ευχαριστω για τις ευχες σας.
Τα αυτοκινητα της προσφορας (υπαρχον στοκ) που ειχαν απομεινει δεν με καλυπταν ετσι κατεφυγα σε παραγγελια και αναμονη περιπου 2 μηνες. Το πηρα χειροκινητο , γιατι απο αυτα που διαβασα το 6-αρι κιβωτιο δεν εχει καμια σχεση με το 8-αρι της bmw (το φτιαχνει αλλη εταιρια).
-
Ο χρήστης akis1804 έγραψε:
Ευχαριστω για τις ευχες σας.Τα αυτοκινητα της προσφορας (υπαρχον στοκ) που ειχαν απομεινει δεν με καλυπταν ετσι κατεφυγα σε παραγγελια και αναμονη περιπου 2 μηνες. Το πηρα χειροκινητο , γιατι απο αυτα που διαβασα το 6-αρι κιβωτιο δεν εχει καμια σχεση με το 8-αρι της bmw (το φτιαχνει αλλη εταιρια).
Η aisin (θυγατρικη της Τογιότα) τα φτιάχνει και τα δυο κιβώτια και το 6αρι κουμπώνει υπέροχα στον κινητήρα αυτό. Όσο καλύτερο και να είναι το 8ταχυτο θεωρώ οτι μάλλον δεν ήταν τόσο απαραίτητο στο δικό μας μικρό κινητήρα.
Πάντως με την επιλογή του manual και τα υπόλοιπα extra που έχεις επιλέξει θα κινήθηκες καλά και στο οικονομικό. -
Δεν ειχα ποτε αυτοματο αυτοκινητο οποτε σε συνδυασμο με οσα διαβασα για το αυτοματο αποφασισα οτι δεν αξιζει. Ας ελπισουμε οτι το χειροκινητο κιβωτιο ειναι τουλαχιστον καλο στο τροπο που θα κουμπωνει τις ταχυτητες......
-
Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά ! Και εγώ πρώτο μεγάλο με αυτόματο αν και εδώ και ένα χρόνο το απλό ημιαυτόματο του 108 και το cvt στο Yaris της γυναίκας μας έχουν σώσει, άσε που ήταν υπόσχεση στον ευατο μου το αυτόματο.
Στο test drive πως σου φάνηκε το manual ;
BMW X1 2016