-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Τι λαδια αγοραζουμε για τον 1.5 βενζινη και ποσα λιτρα;Ο χρήστης wantone έγραψε:
Τι λαδια αγοραζουμε για τον 1.5 βενζινη και ποσα λιτρα;Ό,τι θες, αρκεί να είναι προδιαγραφών BMW LL-04. Παλιά η BMW είχε συνεργασία με Castrol (και οι περισσότεροι τέτοια βάζουν), από πέρσι πλέον είναι με την Shell.
-
https://www.youtube.com/watch?v=6EjlakUB0E8one X1 to rules them all
παμε για τις 200! εγω την παντρεύτηκα την Χ1 οποτε θα χω να γραφω
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Στην αντιπροσωο=πια μου λενε στα 30.000 αλλαγη και κοστος 100 ευρω. Αντιθετα μηχανικος ειδικος που δουλευει motor oil μου λεει οτι το καλυτερο λαδι δεν αντεχει πανω απο 15.000 χλμ. Αρα πιστευω το δευτερο και θα παω και εγω για αλλαγη στα 12-13000 χλμ.
Για το προστατευτικο θα παρω τελικα σε διαφανο χρωμα για να μην εχουμε θεματα διχρωμιας-καρναβαλιου
Υ.Γ. 100 σελιδες για την Χ1, αποδειξη οτι η BMW καταφερε να πιασει το κυμα με αυτο το μοντελο
Το κόστος εκεί είναι...εκτός εάν έχεις κάποια έκπτωση...
Στα 30.000 όμως θα σου αλλάξουν τσάμπα στα πλαίσια του δωρεάν service αν δεν κάνω λάθος...Το θέμα αλλαγής λαδιού έχει συζητηθεί σε πολλα forum και άπειρες σελίδες. Όντως στη BMW το διάστημα είναι τα 30.000 χλμ, όχι όμως πραγματικά αλλά βάσει του τρόπου οδηγηςης και του εγκεφάλου του αυτοκινήτου,το οποίο πρακτικά είναι λιγότερα (στο Χ3 μου μηδενίζει ενώ έχω κάνει περίπου 27-28 χιλ χλμ). Εγώ κάνω μια αλλαγή ενδιάμεσα δηλ γύρω στα 14 χιλ και πιστεύω είμαι καλυμμένος (με κόστος 70€).
Όσο για τις 100 σελίδες του τόπικ της Χ1... να τις χιλιάσει ! Θυμίζει τη δυναμική που είχε το αντίστοιχο του Q5...το οποίο όμως εδώ και αρκετό καιρό μας ψοφήσε [emoji853][emoji853]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Σπύρο κ μένα στα 28.000 μου λέει ότι πρέπει να κάνω αλλαγή. Ρώτησα κ τον αδερφό μου (μηχανικός) κ μου συνέστησε στα 20.000 να ξαναλλαξω λάδια...Πάντα τον άκουγα για τα αμάξια μου κ πότε δεν είχε άδικο...
-
Για αλλαγη λαδιων 100 ευρω θεωρω οτι ειναι ακριβα αλλά για λογους εγγυησης θα μεινω στην επιλογη της αντιπροσωπιας..
Για τις 100 σελιδες αφιερωνω το καλυτερο βιντεο για test drive X1
[url][https://www.youtube.com/watch?v=nyt-kuSfJAY/url]P.S. μεχρι να γινει το αντιστοιχο με την Χ4
Youtube Video -
Ο χρήστης nikigt έγραψε:
Για αλλαγη λαδιων 100 ευρω θεωρω οτι ειναι ακριβα αλλά για λογους εγγυησης θα μεινω στην επιλογη της αντιπροσωπιας..Για τις 100 σελιδες αφιερωνω το καλυτερο βιντεο για test drive X1
[url][https://www.youtube.com/watch?v=nyt-kuSfJAY/url]P.S. μεχρι να γινει το αντιστοιχο με την Χ4
Youtube VideoΖήτησε καμιά έκπτωση...
-
100 ευρώ όμως για κάθε 30000 χλμ δεν τα λές και πολλά. Αυτά λαμβάνοντας υπόψη τις οδηγίες συντήρησης. Βέβαια για μια νιοστή και βαρετή φορά θα συμφωνήσω με τον Βασίλη και πιστεύω πως μόνο καλό μπορεί να είναι για το αυτοκίνητο να αλλάζονται πιο νωρίς τα λάδια και τα λοιπά συμπαραμαρτούντα. Εχει πάντα βέβαια να κάνει και με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες κινείται συνήθως το όχημα.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εχει πάντα βέβαια να κάνει και με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες κινείται συνήθως το όχημα.Βασική λεπτομέρεια που μου τόνισε και ο bro. Μου είπε 'το δικό σου αμάξι δεν είναι ταλαιπωρημένο, έχει κάνει τη συντριπτική πλειοψηφία των χλμ σε ανοιχτό δρόμο'. Πρόσθεσε ότι καλό είναι να τα ξαναλλάξω τα λάδια, να καθαρίσει τελείως η μηχανή...
-
Αυτό ακριβώς και ο πατέρας μου επίσης μηχανικός.
-
Μιας και χθες το δοκίμασα και αυτό για πρώτη φορά να το μοιραστώ με τους κατόχους του αυτοκινήτου, αλλά και όποιον άλλο ενδιαφερόμενο!
Μιας και χρειαζόμασταν στο σπίτι ένα μπαούλο για την βεράντα για να βάζουμε μέσα μικρά ξυλαράκια (για προσάναμα στο τζάκι - έχουμε καταργήσει το πετρέλαιο πάνω από 5ετία...) πήγα Praktiker, όπου βρήκα μεν ένα καλό και ευρύχωρο, αλλά ήταν το τελευταίο - εκθεσιακό και ήταν στημένο-έτοιμο και όχι συσκευασμένο σε κομμάτια, ώστε να είμαι σίγουρος ότι χωράει άνετα στο αμάξι...Παρόλα αυτά το φόρτωσα στο καρότσι και το πήγα ταμείο παίρνοντας το ρίσκο...Δεν είχα ξαναρίξει έως τώρα καμιά φορά τα καθίσματα - δεν είχε χρειαστεί. Έβγαλα το ένα από τα δύο παιδικά καθίσματα που έχω στο πίσω κάθισμα και τράβηξα το λουράκι από το ένα κομμάτι. Διαπίστωσα ότι μπορείς να ρίξεις οποιοδήποτε από τα τρία κομμάτια του πίσω καθίσματος (είχα την εσφαλμένη αντίληψη ότι θα έπεφταν μόνο είτε τα 2 μαζί είτε το 1...), δηλαδή χωριστά το καθένα από τα δύο που βρίσκονται στην άκρη και χωριστά το μεσαίο κομμάτι. Έριξα λοιπόν αρχικά το ένα από τα ακριανά και για να είμαι πιο άνετος έριξα και το μεσαίο και πήγα στο πορτ παγκάζ. Η εικόνα που αντίκρισα, για να πω την αλήθεια, με έκανε να σκεφτώ 2 πράγματα:
- Πρέπει να το βγάλω φωτογραφία...τι χώρος είναι αυτός;; (τελικά δεν έβγαλα...)
- Άνετα ξαπλώνω εδώ πάνω εγώ που κοντεύω 2 μέτρα...και περισσεύει και χώρος!
Έβαλα το μπαούλο με χαρακτηριστική άνεση στο πορτ παγκάζ, περίσσεψε αρκετός χώρος μέχρι τα μπροστινά καθίσματα, και στο πλάι έβαλα και το παιδικό κάθισμα που είχα αφαιρέσει. Πραγματικά μπορείς να φορτώσεις μεγάλα πράγματα με κάτω τα καθίσματα..
Φαντάζομαι ότι αυτό που περιέγραψα θα συμβαίνει σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό στα ακόμη πιο μεγάλα SUV των μεγαλύτερων κατηγοριών, όπως το CRV, το X Trail, το RAV...Εκεί θα παίζεις κυριολεκτικά μπάλα...
-
Για να σε πειραξω: σκεψου τωρα Βασιλη στο tiguan με το μεγαλυτερο εσωτερικο πλατος,τα συρομενα ανεξαρτητα καθισματα πισω και τη πλατη συνοδηγου που πεφτει τελειως και ολα αυτα στο στανταρ εξοπλισμο!
Αντε τωρα να ειχες κανα σενταν με τη καλυτερη οδικη συμπεριφορα απο το δικο σου(μου) και να εμενες με το μπαουλο στο χερι (αν θες βγαλε και το α απο το μπαουλο!!!) -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Για να σε πειραξω: σκεψου τωρα Βασιλη στο tiguan με το μεγαλυτερο εσωτερικο πλατος,τα συρομενα ανεξαρτητα καθισματα πισω και τη πλατη συνοδηγου που πεφτει τελειως και ολα αυτα στο στανταρ εξοπλισμο!
Αντε τωρα να ειχες κανα σενταν με τη καλυτερη οδικη συμπεριφορα απο το δικο σου(μου) και να εμενες με το μπαουλο στο χερι (αν θες βγαλε και το α απο το μπαουλο!!!)Δεν με πειράζεις καθόλου! Εγώ πρώτος έγραψα ότι με τις τιμές της Χ1 το tiguan γίνεται πιο συμφέρουσα επιλογή!
Στις διαστάσεις βέβαια οι διαφορές είναι μικρές :
Χ1
μήκος 4439 χλστ
πλάτος 1821 χλστ
ύψος 1598 χλστTiguan
μήκος 4486 χλστ
πλάτος 1839 χλστ
ύψος 1643 χλστΟι διαφορές είναι 4,7 πόντοι σε μήκος, 1,8 σε πλάτος και 4,5 σε ύψος.
Το tiguan είναι πιο μεγάλο, σίγουρα πιο ψηλό (αυτό έχει και θετικά και...αρνητικά...) και φαίνεται!
Για τον εξοπλισμό τα είπα ήδη πιο πάνω!
Πάντως αυτά τα αμάξια είναι πολύ βολικά για τέτοιες...αγγαρείες! -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Στις διαστάσεις βέβαια οι διαφορές είναι μικρές :
Χ1
μήκος 4439 χλστ
πλάτος 1821 χλστ
ύψος 1598 χλστTiguan
μήκος 4486 χλστ
πλάτος 1839 χλστ
ύψος 1643 χλστΜια μικρή διόρθωση. 1612 είναι το ύψος της Χ1 και 1673 του 4κινητου Tiguan (http://www.bmw.gr/el/all-models/x-serie ... html#tab-4), οπότε η διαφορά είναι 6cm.
Μεταξόνιο 2.670 η Χ1 και 2.677 το Tiguan, ήτοι το ίδιο ουσιαστικά. Επίσης το Tiguan έχει μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος (περί τα 5cm), αλλά η Χ1 μεγαλύτερο εσωτερικό ωφέλιμο ύψος (περί το 1cm).
Ουσιαστικά θα έλεγα ότι είναι αυτοκίνητα ιδίων διαστάσεων πρακτικά.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Μιας και χθες το δοκίμασα και αυτό για πρώτη φορά να το μοιραστώ με τους κατόχους του αυτοκινήτου, αλλά και όποιον άλλο ενδιαφερόμενο!
Μιας και χρειαζόμασταν στο σπίτι ένα μπαούλο για την βεράντα για να βάζουμε μέσα μικρά ξυλαράκια (για προσάναμα στο τζάκι - έχουμε καταργήσει το πετρέλαιο πάνω από 5ετία...) πήγα Praktiker, όπου βρήκα μεν ένα καλό και ευρύχωρο, αλλά ήταν το τελευταίο - εκθεσιακό και ήταν στημένο-έτοιμο και όχι συσκευασμένο σε κομμάτια, ώστε να είμαι σίγουρος ότι χωράει άνετα στο αμάξι...Παρόλα αυτά το φόρτωσα στο καρότσι και το πήγα ταμείο παίρνοντας το ρίσκο...Δεν είχα ξαναρίξει έως τώρα καμιά φορά τα καθίσματα - δεν είχε χρειαστεί. Έβγαλα το ένα από τα δύο παιδικά καθίσματα που έχω στο πίσω κάθισμα και τράβηξα το λουράκι από το ένα κομμάτι. Διαπίστωσα ότι μπορείς να ρίξεις οποιοδήποτε από τα τρία κομμάτια του πίσω καθίσματος (είχα την εσφαλμένη αντίληψη ότι θα έπεφταν μόνο είτε τα 2 μαζί είτε το 1...), δηλαδή χωριστά το καθένα από τα δύο που βρίσκονται στην άκρη και χωριστά το μεσαίο κομμάτι. Έριξα λοιπόν αρχικά το ένα από τα ακριανά και για να είμαι πιο άνετος έριξα και το μεσαίο και πήγα στο πορτ παγκάζ. Η εικόνα που αντίκρισα, για να πω την αλήθεια, με έκανε να σκεφτώ 2 πράγματα:
- Πρέπει να το βγάλω φωτογραφία...τι χώρος είναι αυτός;; (τελικά δεν έβγαλα...)
- Άνετα ξαπλώνω εδώ πάνω εγώ που κοντεύω 2 μέτρα...και περισσεύει και χώρος!
Έβαλα το μπαούλο με χαρακτηριστική άνεση στο πορτ παγκάζ, περίσσεψε αρκετός χώρος μέχρι τα μπροστινά καθίσματα, και στο πλάι έβαλα και το παιδικό κάθισμα που είχα αφαιρέσει. Πραγματικά μπορείς να φορτώσεις μεγάλα πράγματα με κάτω τα καθίσματα..
Φαντάζομαι ότι αυτό που περιέγραψα θα συμβαίνει σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό στα ακόμη πιο μεγάλα SUV των μεγαλύτερων κατηγοριών, όπως το CRV, το X Trail, το RAV...Εκεί θα παίζεις κυριολεκτικά μπάλα...
Να η λύση για τις επερχόμενες κατασχέσεις σπιτιών,να πάρουμε όλοι Χ1
-
Όχι φίλε μου...η λύση για τις κατασχέσεις σπιτιών είναι να πάρουμε όλοι ντουφέκι...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Όχι φίλε μου...η λύση για τις κατασχέσεις σπιτιών είναι να πάρουμε όλοι ντουφέκι...+1000000000000000000000
nickthetrib from tapatalk
-
Επειδη υπαρχει μια ατμοσφαιρα 'μην αγορασετε τωρα Χ1, θα ριξουν τις τιμες και λογω tiguan και για να καλυψουν την αυξηση του φορου' , χθες πηγα Σπανο να δοκιμασω διαφορετικη συνθεση στα εξτρα της προσφορας μου και με ενημερωσαν οτι απο σημερα τσιμπαει η τιμη +1.000Ε αυξηση απο την μαμα BMW.
Δεν ρωτησα αν η αυξηση αφορα μονο το 20d ή ολες τις εκδοσεις Χ1. -
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Επειδη υπαρχει μια ατμοσφαιρα 'μην αγορασετε τωρα Χ1, θα ριξουν τις τιμες και λογω tiguan και για να καλυψουν την αυξηση του φορου' , χθες πηγα Σπανο να δοκιμασω διαφορετικη συνθεση στα εξτρα της προσφορας μου και με ενημερωσαν οτι απο σημερα τσιμπαει η τιμη +1.000Ε αυξηση απο την μαμα BMW.
Δεν ρωτησα αν η αυξηση αφορα μονο το 20d ή ολες τις εκδοσεις Χ1.πλάκα κάνεις...
θυμίζει λίγο τις τακτικές της Nissan με το QQ... -
Δεν νομίζω να πουλάει πλέον τόσο πολύ η Χ1, ύστερα από την αύξηση της τιμής της και για αυτό να την ανέβασαν άλλο ένα χιλιάρικο.
-
...ας περιμένουμε τα στατιστικά στοιχεία...
Στο QQ οι αυξήσεις έγιναν ενώ πουλούσε αβέρτα...
Πάντως, στις διακοπές που έφτασα από Πύργο μέχρι Χαλκιδική και πίσω Γιάννενα είδα αρκετά στον δρόμο...και - για να πω την αλήθεια - δεν ξέρω αν ένα 'πολυφορεμένο' αμάξι έχει μόνο πλεονεκτήματα...
Εάν 1000 ευρώ είναι η αύξηση στην 20d που είναι στα 44-45k η αύξηση θα είναι σαφώς μικρότερη στις χαμηλότερες version...edit : Μετά από ενημέρωση 'εκ των έσω' η επιβάρυνση αφορά μόνο την 20d και όχι τα υπόλοιπα Χ1, επειδή πλέον έχει γίνει υποχρεωτικό το πακέτο advantage που προσφέρει πρόσθετο εξοπλισμό! Άρα υπάρχει μεν επιβάρυνση στην τιμή, αλλά με υποχρεωτική προσθήκη εξοπλισμού.
-
Τα περισσότερα Χ1 είναι πωλήσεις μέσω leasing. Πάντως η BMW Hellas πρέπει να ξαναδεί το θέμα των τιμών....για μερικές 100αδες ευρώ αλλάζουν κλίμακα φορολόγησης πολλά μοντέλα και η τιμή αυξάνεται χωρίς λόγω. Με λίγο πιο 'έξυπνη' τιμολόγηση (όπως π.χ. Η ΚΟΣΜΟΚΑΡ), μπορούν να μειώσουν αρκετά τις τιμές. Σε αυτό βοηθάνε και οι χαμηλές εκπομπές CO2, ώστε να μην ανέβει περισσότερο ο φόρος.
BMW X1 2016