-
Και ένα μεγάλο +++ στο Honda CRV για τα μοντέλα με 7άρα οθόνη.
Πως βλέπεις το google maps απο κινητό σου στην οθόνη εν κινήσει (θέλει και σύνδεση hdmi)
(Yπάρχει για λογους ασφαλείας η απαγόρευση προβολής γραφικών εν κινησει)- στην αρχική οθόνη πατάς brightness button + menu + power button
2)Στο διαγνωστικό μενου την δεύτερη επιλογή
3)Στην συνέχεια κρατάς για 5 sec το menu και εμφανίζεται το hidden menu
- Επιλογή vsp off
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Τι κουλό είναι αυτό να κάνει calibrate σε κάθε προσθήκη;Δικό μου λάθος που έγραψα calibration.
Calibration χρειάζεται έαν σου βγάλει alarm και το κάνεις reset.H σωστή διαδικασία είναι να ενημερώνεις το σύστημα για κάθε προσθήκη αέρα.
-
Αισίως πίασαμε τα 1500 χλμ , οπότε έχω καταλήξει στα θετικά και στα αρνητικά
Θετικά
Εξαιρετικός κινητήρας όταν τον λειτουργείς στο οροπεδιο της ροπής του
Απίστευτα χαμηλή κατανάλωση (5,3 μεικτή εως τώρα) ενω το Ηγουμεντίσα- Αθήνα το έβγαλε με 4,9 παρότι το πάτησα αρκετά στην εθνική 140-150.
Χώροι
Εξαιρετικά ηλεκτρονικά βοηθήματα τα όποια ίσως θέλουν και κάποιο χρόνο εξοικίωσης
Καλή ισορροπίας σφικτής ανάρτησης και άνεσηςΑρνητικά
Τα ηλεκτρονικά του απαιτούν αρκετό χρόνο εξοικίωσης καθώς υπάρχουν πολλές δυνατότητες (το εγχειρίδιο είναι 600 σελίδες) τις όποιες θα πρέπει να τις μάθεις με τον καιρό.
Τα παράθυρα χρειάζονται όπωσδηποτε αντιηλιακές μεμβράνες (το πρώτο πράγμα που θα προσθέσω)
Η ανάρτηση έχει ένα θέμα με την πολύ τραχιά άσφαλτο , τα λάστιχα δημιουργούν αρκέτο θόρυβο σε τέτοιο οδόστρωμα. -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Τα παράθυρα χρειάζονται όπωσδηποτε αντιηλιακές μεμβράνες (το πρώτο πράγμα που θα προσθέσω)
Το CRV έχει ομολογουμένως πολύ μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, οπότε είναι λογικό να χρειάζεται μεμβράνες.
Σε κάθε περίπτωση τα 'αρνητικά' είναι ήσσονος σημασίας. Να είσαι καλά να χαίρεσαι το αμάξι σου. Καλοτάξιδο να είναι!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Τα παράθυρα χρειάζονται όπωσδηποτε αντιηλιακές μεμβράνες (το πρώτο πράγμα που θα προσθέσω)
Το CRV έχει ομολογουμένως πολύ μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, οπότε είναι λογικό να χρειάζεται μεμβράνες.
Σε κάθε περίπτωση τα 'αρνητικά' είναι ήσσονος σημασίας. Να είσαι καλά να χαίρεσαι το αμάξι σου. Καλοτάξιδο να είναι!
Γενικα στη χώρα που ζούμε οι μεμβράνες έπρεπε να ειναι στο στάνταρ εξοπλισμό ενω ειναι αδιανόητο η νόμιμη σκουροτητα των μπροστινών τζαμιών να ειναι τόσο μικρή.
Αλλα μπροστά στο εισπρακτικό κομμάτι και στον παραλογισμό της τροχαίας και του ηλιθίου κοκ δεν πειράζει αν το σύστημα υγείας επιβαρύνεται πραγματικά μετα με σοβαρά ποσά απο άλλες παθήσεις που ο ήλιος προκαλεί ; Σάμπως υπαρχει σύστημα υγείας; αλλωστε προέχει να μπορει να σε βλέπει σε έλεγχο ο τροχαίος όπως πρέπει να μπορει να βλέπε καθαρά και τις πινακίδες σου, οσο ξεφτισμενες και να ειναι αρκεί να μην φοράς προστατευτικά πλαστικά επειδή δήθεν κατα κοκ αλλοιώνεις τα στοιχεία του οχήματος και κινδυνεύεις με 300 ευρώ πρόστιμο. -
Υπάρχουν και εντελώς διάφανες μεμβράνες που προστατεύουν από την ακτινοβολία και την ζέστη. Δεν χρειάζεται να είναι σκούρες.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπάρχουν και εντελώς διάφανες μεμβράνες που προστατεύουν από την ακτινοβολία και την ζέστη. Δεν χρειάζεται να είναι σκούρες.Όπως και να ειναι στην Ελλάδα έπρεπε να τις βάζει ο αντιπρόσωπος πριν την παράδοση.
Και προφανώς απο τη μεμβράνη καθρέπτη του κακοποιου μεχρι στην σκουροτητα 50% που μια χαρά φαίνεσαι αν δεν ειναι κανει το γκαβο ο τροχαιος για καθαρά εισπρακτικούς λόγους υπαρχει μεγάλη απόσταση.
Ανοίγουμε αλλη συζήτηση τωρα αλλα ειδικά οι τροχονομικές παραβάσεις στην Ελλάδα ειναι πρωτίστως εισπρακτικές και καθόλου παιδευτικές.
Εγω που ειμαι γενικα νομοταγής επειδή ξέρω και καταλαβαίνω και τις συνέπειες (πέρα απο χαρακτήρα) αυτο που γινεται με την τροχαία στην Ελλάδα με αηδιάζει .
αντι να προλαμβάνουν και να γράφουν για να εκπαιδεύσουν, στήνουν πάντα ηλίθια μπλόκα για ενα σωρο μαλακιες με σκοπό να εισπράξουν και οχι να σώσουν ζωές.
Άπορω οι ίδιοι δεν αισθάνονται καμία ντροπή για αυτο; -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Τα παράθυρα χρειάζονται όπωσδηποτε αντιηλιακές μεμβράνες (το πρώτο πράγμα που θα προσθέσω)
Το CRV έχει ομολογουμένως πολύ μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, οπότε είναι λογικό να χρειάζεται μεμβράνες.
Σε κάθε περίπτωση τα 'αρνητικά' είναι ήσσονος σημασίας. Να είσαι καλά να χαίρεσαι το αμάξι σου. Καλοτάξιδο να είναι!
Γενικα στη χώρα που ζούμε οι μεμβράνες έπρεπε να ειναι στο στάνταρ εξοπλισμό ενω ειναι αδιανόητο η νόμιμη σκουροτητα των μπροστινών τζαμιών να ειναι τόσο μικρή.
Αλλα μπροστά στο εισπρακτικό κομμάτι και στον παραλογισμό της τροχαίας και του ηλιθίου κοκ δεν πειράζει αν το σύστημα υγείας επιβαρύνεται πραγματικά μετα με σοβαρά ποσά απο άλλες παθήσεις που ο ήλιος προκαλεί ; Σάμπως υπαρχει σύστημα υγείας; αλλωστε προέχει να μπορει να σε βλέπει σε έλεγχο ο τροχαίος όπως πρέπει να μπορει να βλέπε καθαρά και τις πινακίδες σου, οσο ξεφτισμενες και να ειναι αρκεί να μην φοράς προστατευτικά πλαστικά επειδή δήθεν κατα κοκ αλλοιώνεις τα στοιχεία του οχήματος και κινδυνεύεις με 300 ευρώ πρόστιμο.Έπρεπε σε όποιον βάζει μεμβράνες μπροστά να του παίρνουν επιτόπου το αυτοκίνητο και το δίπλωμα.
Το έχουμε ξαναπεί παλαιότερα, οι μεμβράνες μπροστά είναι επικίνδυνες κατά την οδήγηση τη νύχτα, γιατί κόβουν έστω και ελάχιστο φως, υπάρχει ολόκληρη έρευνα για αυτό (πάνε πολλά χρόνια μην μου ζητάτε σύνδεσμο), με παραδείγματα, πόσο καλύτερη ορατότητα έχει τη νύχτα αυτός που δεν έχει μεμβράνη.
Σε συνδυασμό με το παραπάνω ο πίνακας οργάνων όταν οδηγούμε βράδυ πρέπει να μην έχει σχεδόν καθόλου φωτισμό, για να ανοίγει η κόρη του ματιού πιο πολύ ώστε να βλέπει σε μη καλοφωτιζόμενα σημεία πιθανούς κινδύνους, εμπόδια, ζώα κ.λ.π.
Κάντε ένα απλό πείραμα, πάρτε μαζί σας τα πιο φωτεινά φυμέ γυαλιά που έχετε και πηγαίνετε σε ένα δρόμο που δεν φωτίζεται καλά. Βάλτε κάποιον με σκούρα ρούχα να σταθεί σε σκοτεινό σημείο (που μόλις να τον διακρίνεται) η εστιάστε σε κάποιο αντικείμενο σε σκοτεινό σημείο, που μόλις το βλέπετε. Βάλτε τα ελαφριώς φιμέ γυαλιά και αυτομάτως ο άνθρωπος η το αντικείμενο εξαφανίστηκαν.
Για να μην πω και για τις πίσω μεμβράνες που και αυτές είναι επικίνδυνες, γιατί δεν βλέπεις τι γίνεται στο παραμπροστινό αυτοκίνητο, αλλά αυτό ισχύειε κυρίως για τις μαύρες. -
Θα συμφωνήσω απόλυτα.
Και σε γνωστό μου που είχα μπει παλιότερα που είχε φιμέ στα μπροστά παράθυρα, ένιωθα ότι βράδυ ότι δεν έβλεπα έξω καλά. Όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Δίας, υπάρχουν και διαφανείς μεμβράνες για προστασία UV. Δεν είναι τυχαίο ότι όσες εταιρείες βάζουν φιμέ στα αυτοκίνητα τους, αυτά είναι μόνο στα πίσω παράθυρα. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν
Εδώ οι περισσότεροι θέλουν φιμέ μπροστά για μούρη. Να μην έχει χρωματική διαφορά το μπροστά παράθυρο με το πίσω
-
Παλι τα μπερδεύουμε.
Εμένα η ένσταση μου ειναι για τα οδηγού και συνοδηγού.
Για το μπροστινό παρμπρίζ αυτο έπρεπε να βγαίνει με φίλτρα απευθείας απο το εργοστάσιο γιατι ακομα και η τοποθέτηση διαφανούς μεμβράνης μπορει να μην κάτσει καλα -
Μα και εγώ για τα πλαινά παράθυρα μιλάω. Από αυτά δεν έβλεπα καλά και σε αυτά είναι που θέλουν οι περισσότεροι να βάλουν φιμέ, για να μην υπάρχει χρωματική διαφορά με τα πίσω. Για το μπροστά δεν το συζητάω.
Εντωμεταξύ έβλεπα τώρα review του Kodiaq και μου έκανε εντύπωση το πόσο φιμέ φαίνεται το παρμπίζ του αυτοκινήτου. Σαν να ΄'καθρεφτίζει' σε αρκετές λήψεις
-
Γεια σας και χρονια πολλα ειμαι νεος ιδιοκτητης ενος crv 1.6d awd. θα ηθελα να ρωτησω αν εχει καταφερει κανεις να συνδεσει το κινητο του με την οθονη -κυριως για πλοηγηση- με τι τροπο και με τι καλωδιο usb-usb, usb-hdmi η με καποιον ανταπτορα; Στον σαρακακη μου ειπαν οτι το mirrorlink ειναι προς το παρον κλειδωμενο και δεν λειτουργει.
-
Ο χρήστης christoforos έγραψε:
Γεια σας και χρονια πολλα ειμαι νεος ιδιοκτητης ενος crv 1.6d awd. θα ηθελα να ρωτησω αν εχει καταφερει κανεις να συνδεσει το κινητο του με την οθονη -κυριως για πλοηγηση- με τι τροπο και με τι καλωδιο usb-usb, usb-hdmi η με καποιον ανταπτορα; Στον σαρακακη μου ειπαν οτι το mirrorlink ειναι προς το παρον κλειδωμενο και δεν λειτουργει.Είτε έχεις android είτε iPhone θα χρειαστείς hdmi καλώδιο + τον ανάλογο adapter για το κινητό (eg lighting to hdmi για το iphone)
Το ξεκλείδωμα γίνεται εως εξής (έκδοση χωρίς navi)
Πως βλέπεις το google maps απο κινητό σου στην οθόνη εν κινήσει (θέλει και σύνδεση hdmi)
(Yπάρχει για λογους ασφαλείας η απαγόρευση προβολής γραφικών εν κινησει)- στην αρχική οθόνη πατάς brightness button + menu + power button. (στην έκδοση me navi πατάς eject αντί για brightness button)
2)Στο διαγνωστικό μενου την δεύτερη επιλογή
3)Στην συνέχεια κρατάς για 5 sec το menu και εμφανίζεται το hidden menu
- Επιλογή vsp off
-
σε ευχαριστω για την απαντηση σου αλλα θα ηθελα να με βοηθησεις με το θεμα του καλωδιου -εχω το samsung s7 edge- χρειαζομαι κατι τετοιο http://www.ebay.com/itm/121826180372?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT η κατι τετοιο http://www.ebay.com/itm/Micro-USB-MHL-2-0-to-HDMI-1080P-HDTV-Cable-Adapter-For-Samsung-Galaxy-S5-S4-S3-/321867347151?hash=item4af0c9f4cf:g:oUUAAOSwQTVV-Yhc ;
-
Για λόγους που μόνο η Samsung γνωρίζει , στο s7 και στο s6, δεν υποστηρίζει το gadget microUSB-HDMI δεν χωράει καν το adaptor που η ίδια η samsung κατασκευάζει.
Άρα μόνο ο ασύρματος τρόπος λειτουργίας μετάδοσης εικόνας μένει για το s7 , ο όποιος μάλιστα λειτουργεί ικανοποιητικά μόνο σε samsung smart TV.
Την βρίσκω εξοργιστική την samsung.....
-
Με το παρακάτω έχεις περισσότερες ελπίδες να παίξεις σωστά
https://www.amazon.com/Samsung-All-Shar ... B0089VO7MY
-
-
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... o-kivotio/
Honda CRV: Με 9ταχυτο αυτόματο κιβώτιο!
[spoiler=:dplkx9mm]Οδηγήσαμε το CRV με το πετρελαιοκινητήρα 1.6lt/160PS και το ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων της ZF στην πανελλήνια παρουσίαση της Honda.
Η παρουσίαση ήταν προγραμματισμένη να γίνει στον Παρνασσό αλλά λόγω των πολύ κακών καιρικών συνθηκών αλλάξαμε προορισμό και κατευθυνθήκαμε προς τον αργολικό κάμπο (σ.σ: φορτωμένες με καρπό πορτοκαλιές και μανταρινιές) και το Ναύπλιο.
Το Honda CRV βρίσκεται στην ελληνική αγορά από το 2015. Πέρυσι πουλήθηκαν 200 αυτοκίνητα από το συγκεκριμένο μοντέλο. Το CRV έχει δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Οι εκδόσεις με την κίνηση εμπρός συνδυάζονται με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6lt/120PS. Οι τετρακίνητες εκδόσεις χρησιμοποιούν τον high power diesel κινητήρα 1.6lt/160PS. Πρόκειται για τον κορυφαίο πετρελαιοκινητήρα 1.6lt που υπάρχει στην αγορά και τον πρώτο που έφτασε την ειδική απόδοση των 100PS/1.0lt στην ιστορία της αυτοκίνησης. Με την υποστήριξη ενός συστήματος υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, προσφέρει υψηλή ισχύ και ομοιογενή καμπύλη ροπής. Το σύστημα υπερσυμπίεσης δύο σταδίων αποτελείται από δύο υπερσυμπιεστές σειριακά τοποθετημένους ως προς τη ροή των καυσαερίων. Ο πρώτος υποδέχεται υψηλότερη πίεση καυσαερίων και ονομάζεται υπερσυμπιεστής υψηλής πίεσης. Ο δεύτερος που αντιμετωπίζει χαμηλότερη πίεση καυσαερίων αποκαλείται υπερσυμπιεστής χαμηλής πίεσης. Ο υπερσυμπιεστής υψηλής πίεσης είναι υπεύθυνος για την εισαγωγή αέρα κινητήρα στις χαμηλές στροφές, ενώ ο υπερσυμπιεστής χαμηλής πίεσης λειτουργεί στις υψηλές στροφές του κινητήρα. Στη μεσαία ζώνη στροφών και οι δύο υπερσυμπιεστές λειτουργούν μαζί.
Ο συγκεκριμένος πετρελαιοκινητήρας της Honda 1.6lt/160PS είναι το κορυφαίο σύνολο της αγοράς μέχρι τα 2.0lt.
Ο μικρότερος υπερσυμπιεστής υψηλής είναι μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) για διασφάλιση ταχείας απόκρισης του γκαζιού και μείωση των απωλειών ροής στις χαμηλές στροφές, ενώ ο υπερσυμπιεστής χαμηλής πίεσης ελέγχεται από μία συμβατική βαλβίδα διαφυγής (waste gate). Σαν αποτέλεσμα ο 1.6lt/160PS της Honda έχει την καλύτερη αναλογία ισχύος - κατανάλωσης που υπάρχει στην κατηγορία. Η Honda κάνει λόγω για κατανάλωση 4,9 l/100km (μικτός κύκλος). Εμείς είδαμε στη δοκιμή μας 6.7lt/100km.
Η είδηση είναι ότι πλέον το Honda CRV διατίθεται στην ελληνική αγορά με το νέο 9αρι κιβώτιο της ZF που είναι φτιαγμένο για προσθιοκίνητα αυτοκίνητα και τοποθετείται στον εμπρός άξονα έχοντας συμπαγείς διαστάσεις και μικρό βάρος. Το νέο κιβώτιο διαθέτει ευρεία κλιμάκωση σχέσεων, μια πολύ κοντή πρώτη σχέση που διασφαλίζει γρήγορη και δυναμική εκκίνηση, ενώ η μακριά μέγιστη 9η σχέση έχει σαν αποτέλεσμα μειωμένες στροφές του κινητήρα και κατ’ επέκταση μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και θορύβων σε ταχύτητες ταξιδιού. Με μεγαλύτερο αριθμό σχέσεων και μειωμένη μεταβολή στροφών κινητήρα σε κάθε αλλαγή προσφέρει επίσης καλύτερη απόκριση στις εντολές του οδηγού, αλλά και πιο ομαλές αλλαγές.
9 τάχυτο Αυτόματο 4WD
1η 4.700
2η 2.842
3η 1.909
4η 1.382
5η 1.000
6η 0.808
7η 0.699
8η 0.580
9η 0.479
Όπισθεν 3.805
Τελική μετάδοση 3.734Η 9η σχέση μετάδοσης είναι πολύ μακριά. Γραμμική σχέση 1 προς 1 προσφέρει η 5η που ενδείκνυται για προσπεράσματα.
Η 9η σχέση μπαίνει μετά τα 135km/h. Για τις ανάγκες της φωτογράφισης και μόνο(!) κινηθήκαμε στιγμιαία πιο γρήγορα. Αντίστοιχα ανέβηκε και η κατανάλωση.
Οι μελετημένες διαστάσεις του νέου κιβωτίου διαμορφώνουν μία μικρότερη, ελαφρύτερη (κατά 35 kg) μονάδα, που επιτρέπει καλύτερη κατανομή βάρους σε όλο το όχημα. Ο νέος κινητήρας και το κιβώτιο μαζί ζυγίζουν 65 kg λιγότερο από τον προηγούμενο αντίστοιχο συνδυασμό, προς όφελος τις οδηγικής άνεσης και απόκρισης διεύθυνσης καθώς και της απόδοσης.
Κατά τη διάρκεια της οδήγησής μας από την Αθήνα στο Ναύπλιο και πίσω είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε στην πράξη το συγκεκριμένο κιβώτιο. Πράγματι οι αλλαγές είναι ανεπαίσθητες δε γίνονται καν αντιληπτές ενώ ταυτόχρονα είναι πολύ γρήγορες. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας 4κίνητο, 1.6lt/160PS με 9αρι αυτόματο κιβώτιο και paddles πίσω από το τιμόνι ήταν σχετικά αθόρυβο στο ταξίδι και άνετο.
Το νέο αυτόματο κιβώτιο της ZF έχει 9 σχέσεις ή ορθότερα 8 και μια 9η με συνδυασμό γραναζιών.
Το Honda CRV μπορεί να μεταφέρει με άνεση και ασφάλεια την οικογένεια και τις αποσκευές της στο ταξίδι ενώ μέσα στην πόλη η λειτουργία του είναι αγχολυτική χάρη σε συστήματα όπως:
City-Brake Active system
Το Σύστημα Ενεργής Πέδησης Πόλης (CTBA) της Honda - City-Brake Active system βοηθά στην αποφυγή ή τη μείωση της σφοδρότητας των ατυχημάτων με χαμηλές ταχύτητες. Χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ λέιζερ για την ανίχνευση του δρόμου μπροστά, εφαρμόζοντας αυτόματα πέδηση εάν διαπιστωθεί επικείμενος κίνδυνος σύγκρουσης. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί με ταχύτητες κάτω από 32 km/h.Forward Collision Warning
Το Σύστημα Προειδοποίησης Εμπρόσθιας Σύγκρουσης - Forward Collision Warning ανιχνεύει τον κίνδυνο σύγκρουσης αναγνωρίζοντας το όχημα (αυτοκίνητο ή φορτηγό) που βρίσκεται ακριβώς μπροστά, με τη βοήθεια της κάμερας πολλαπλών χρήσεων. Το σύστημα λειτουργεί όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα από 15km/h και πάνω. Εάν ανιχνευτεί κίνδυνος σύγκρουσης, προειδοποιεί με οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις.Cross Traffic Monitor
Το Σύστημα Παρακολούθησης Διέλευσης της Κυκλοφορίας χρησιμοποιεί πίσω πλαϊνούς αισθητήρες ραντάρ για την προειδοποίηση του οδηγού σε περίπτωση διέλευσης άλλων οχημάτων ενώ κάνει όπισθεν. Η κατεύθυνση ενός οχήματος που πλησιάζει προβάλλεται είτε στην οθόνη της κάμερας οπισθοπορείας ή μέσω βελών που δείχνουν την κατεύθυνση του οχήματος στην έξυπνη οθόνη Πολλαπλών Πληροφοριών – συνοδεία ενός προειδοποιητικού ακουστικού σήματος.Traffic Sign Recognition System
Το Σύστημα Αναγνώρισης των Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας - Traffic Sign Recognition System χρησιμοποιεί την κάμερα πολλαπλών χρήσεων για την ανίχνευση των οδικών σημάτων όποτε το όχημα κινείται με κατεύθυνση προς τα εμπρός. Το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα και προβάλλει τα σήματα μέσω του i-MID όταν το όχημα περάσει το σήμα.Blind Spot Information
Το σύστημα πληροφόρησης τυφλού σημείου - Blind Spot Information χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ για αυτόματη ανίχνευση οχημάτων στο τυφλό σημείο του οδηγού και την προειδοποίηση για πιθανούς κινδύνους όταν το όχημα ταξιδεύει με ταχύτητες πάνω από 20km/h. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει αυτοκίνητα και φορτηγά, ενώ βοηθά τους οδηγούς σε προσπεράσεις άλλων οχημάτων ή αλλαγή λωρίδας.High Beam Support System
Το Σύστημα Υποστήριξης Μεγάλης Σκάλας λειτουργεί με ταχύτητες πάνω από 40km/h για αυτόματη ενεργοποίηση / απενεργοποίηση της Μεγάλης Σκάλας Φώτων, ανάλογα με τα αντίθετα ερχόμενα / προπορευόμενα οχήματα (αυτοκίνητα, φορτηγά και μοτοσικλέτες), τα ποδήλατα και το φως του περιβάλλοντος.Ψηλαφίζοντας το Honda CRV με το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.
Η απόκτηση του νέου Honda CRV με το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων είναι κατά 3000 ευρώ πιο φθηνή από φέτος καθώς κατέβηκε στις 37.000 ευρώ. Επιπλέον υπάρχει και το πρόγραμμα Ηοnda «Όλα είναι δυνατά» με βάση το οποίο μπορείτε να αποκτήσετε το CRV με 190 ευρώ το μήνα. Επιπλέον η Honda προσφέρει 5 χρόνια εγγύηση, δωρεάν service και οδική βοήθεια, ενώ αν υπάρχει και άλλο Honda στην οικογένεια (Honda Family) προσφέρεται και 1 χρόνο δωρεάν ασφάλεια.
Περισσότερα στην εκτενή δοκιμή μας στην έντυπη έκδοση του Πρώτου Θέματος.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.597 cc
Ισχύς: 160 PS στις 4.000 rpm
Ροπή: 35,7 kgm στις 2.000 rpm
Μετάδοση: Στους 4 τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 197 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 10 sec
Μικτή κατανάλωση (lt/100 km): 6,7 (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 134 gr /km
Βάρος: 1.658 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.605/1.820/1.685 mm
Χώρος αποσκευών: 589 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 161 ευρώ
Τιμή: 37.600 ευρώ[/spoiler:dplkx9mm] -
Είναι φοβερό το CRV με το αυτόματο.
Οταν ψώνισα δεν το έριχναν κάτω από 40.000, τώρα 37.000 δεν το λες ευκαιρία αλλά τα αξίζει.Για την ιστορια οταν πήγα με το συζητήσω με την γυναίκα μου έριξε την αποστομωτική απάντηση οτι με 40.000 παίρνεις τετρακίνητη BMW. ))))
-
Γενικά βλέπω έχουν ρίξει τις τιμές στη Honda (όχι μόνο στο CRV). Δεν έγιναν και value for money αλλά δεν είναι και αμελητέες οι μειώσεις.
Honda CR-V 2015