Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Polo 1.2 tsi vs fiesta 1.0 100 ps
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Polo 1.2 tsi vs fiesta 1.0 100 ps
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    30
    54
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jeetkunedo last edited by

      Γειά σε όλους τους συμφορουμίτες. Χρειάζομαι την βοήθεια σας για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο είναι για τον μπαμπά μου, ο οποίος μετά από 21 χρόνια με μια 316 ε36 ήρθε η ώρα για αντικατάσταση με ένα μικρό οικονομικό σούπερμινι. Αυτά που ζητάει ο πατέρας μου από το αυτοκίνητο είναι ωποσδήποτε turbo επειδή είναι γκαζιάρης οδηγός και βενζίνη επειδη κάνει το πολύ 5000 χλμ. το χρόνο τα εξτρά δεν τον ενδιαφέρουν και να είναι 3πορτο . Το budget είναι 12 με 13 χιλιάρικα μάξιμουμ ούτε ευρώ παραπάνω.

      Καταλήξαμε σε 2 επιλογές

      1. Polo 1.2 tsi 90 ps 3d trendline + αισθητήρες παρκαρίσματος δώρο 12650 με το κλειδί στο χέρι και πολύ καλό χρηματοδοτικό 7.8 συνολικό ετήσιο επιτόκιο.

      2. Fiesta 1.0 100 ps 3d trend τιμή από site 12150 χωρίς έξοδα πινακίδων μεταφορικών κλπ. (Προσφορά δεν έχουμε από αντιπροσωπεία διότι η Ford στις Σέρρες έχει κλείσει, αλλά έχουμε σκοπό να πάμε Θεσσαλονίκη για test drive.)

      Ποιά είναι η γνώμη σας, υπάρχει καμιά άλλη καλή πρόταση σε αυτό το budget;

      Σας ευχαριστώ προκαταβολικά

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • J
        jeetkunedo last edited by

        Γειά σε όλους τους συμφορουμίτες. Χρειάζομαι την βοήθεια σας για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο είναι για τον μπαμπά μου, ο οποίος μετά από 21 χρόνια με μια 316 ε36 ήρθε η ώρα για αντικατάσταση με ένα μικρό οικονομικό σούπερμινι. Αυτά που ζητάει ο πατέρας μου από το αυτοκίνητο είναι ωποσδήποτε turbo επειδή είναι γκαζιάρης οδηγός και βενζίνη επειδη κάνει το πολύ 5000 χλμ. το χρόνο τα εξτρά δεν τον ενδιαφέρουν και να είναι 3πορτο . Το budget είναι 12 με 13 χιλιάρικα μάξιμουμ ούτε ευρώ παραπάνω.

        Καταλήξαμε σε 2 επιλογές

        1. Polo 1.2 tsi 90 ps 3d trendline + αισθητήρες παρκαρίσματος δώρο 12650 με το κλειδί στο χέρι και πολύ καλό χρηματοδοτικό 7.8 συνολικό ετήσιο επιτόκιο.

        2. Fiesta 1.0 100 ps 3d trend τιμή από site 12150 χωρίς έξοδα πινακίδων μεταφορικών κλπ. (Προσφορά δεν έχουμε από αντιπροσωπεία διότι η Ford στις Σέρρες έχει κλείσει, αλλά έχουμε σκοπό να πάμε Θεσσαλονίκη για test drive.)

        Ποιά είναι η γνώμη σας, υπάρχει καμιά άλλη καλή πρόταση σε αυτό το budget;

        Σας ευχαριστώ προκαταβολικά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jeetkunedo last edited by

          Γειά σε όλους τους συμφορουμίτες. Χρειάζομαι την βοήθεια σας για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο είναι για τον μπαμπά μου, ο οποίος μετά από 21 χρόνια με μια 316 ε36 ήρθε η ώρα για αντικατάσταση με ένα μικρό οικονομικό σούπερμινι. Αυτά που ζητάει ο πατέρας μου από το αυτοκίνητο είναι ωποσδήποτε turbo επειδή είναι γκαζιάρης οδηγός και βενζίνη επειδη κάνει το πολύ 5000 χλμ. το χρόνο τα εξτρά δεν τον ενδιαφέρουν και να είναι 3πορτο . Το budget είναι 12 με 13 χιλιάρικα μάξιμουμ ούτε ευρώ παραπάνω.

          Καταλήξαμε σε 2 επιλογές

          1. Polo 1.2 tsi 90 ps 3d trendline + αισθητήρες παρκαρίσματος δώρο 12650 με το κλειδί στο χέρι και πολύ καλό χρηματοδοτικό 7.8 συνολικό ετήσιο επιτόκιο.

          2. Fiesta 1.0 100 ps 3d trend τιμή από site 12150 χωρίς έξοδα πινακίδων μεταφορικών κλπ. (Προσφορά δεν έχουμε από αντιπροσωπεία διότι η Ford στις Σέρρες έχει κλείσει, αλλά έχουμε σκοπό να πάμε Θεσσαλονίκη για test drive.)

          Ποιά είναι η γνώμη σας, υπάρχει καμιά άλλη καλή πρόταση σε αυτό το budget;

          Σας ευχαριστώ προκαταβολικά

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Πρώτα από όλα, μεγάλο σέβας στον γκαζιάρη μπαμπά! Σπάνιο είδος...

            Κατά δεύτερον, Fiesta με κλειστά τα μάτια. Είναι το ιδανικό αυτοκινητάκι για γκαζιάρη οδηγό! Δείτε απλά μήπως μπορείτε να πάρετε αυτό με τα 125 άλογα. Είναι διαβολάκι! Αν όχι, και το 100άρι είναι επαρκέστατο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Πρώτα από όλα, μεγάλο σέβας στον γκαζιάρη μπαμπά! Σπάνιο είδος...

              Κατά δεύτερον, Fiesta με κλειστά τα μάτια. Είναι το ιδανικό αυτοκινητάκι για γκαζιάρη οδηγό! Δείτε απλά μήπως μπορείτε να πάρετε αυτό με τα 125 άλογα. Είναι διαβολάκι! Αν όχι, και το 100άρι είναι επαρκέστατο.

              To Πόλο έχει μόνο ένα πλεονέκτημα: Καλύτερη ηχομόνωση (που φαίνεται στο ταξίδι).

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • M
                megane98hp last edited by

                Μωρέ μπράβο τόσο μεγάλη διαφορά έχουν? Εγώ είδα τον τίτλο και σκεφτόμουν ότι δεν θα μπορούσα να αποφασίσω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ken11
                  ken11 last edited by

                  To polo πληρωνει τελη,το fiesta οχι,βρειτε τις αλλες διαφορες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
                    To polo πληρωνει τελη,το fiesta οχι,βρειτε τις αλλες διαφορες.

                    Το Φιέστα στρίβει...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • K
                      kpsig moderator last edited by

                      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                      Μωρέ μπράβο τόσο μεγάλη διαφορά έχουν? Εγώ είδα τον τίτλο και σκεφτόμουν ότι δεν θα μπορούσα να αποφασίσω.

                      Ναι, στα άλλα το Φιέστα είναι καλύτερο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        g-atos last edited by

                        Fiesta γιατί είναι πιο όμορφο και πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση και δεν πληρώνει και τέλη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • G
                          ggab last edited by

                          Το fiesta ......για κανενα λογο μην μπλεξεις με vw.
                          Οπως προειπωθηκε,δες αν σας παιρνει οικονομικα για το 125αρι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Τα μείον του 100αριού είναι ο αρχικός δισταγμός του στην εκκίνηση και το κάπως απότομα lag το οποίο είναι αισθητό σαν τίναγμα. Στο 125άρι δεν υπάρχουν αυτά.
                            Για το Polo ... ωραίο για φωτογραφία με κάδρο σε τοίχο για δωμάτιο με minimal επίπλωση. Στον δρόμο αυτός ο δισταγμός του Fiesta 100HP υπάρχει και στον 1,2Τsi. Αν μιλάγαμε για Α1 θα έλεγα οκ γιατί το συμπαθώ ιδιαίτερα και έχει καλό στήσιμο αλλά για Polo δεν ...
                            Fiesta που βλέπεται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • J
                              jeetkunedo last edited by

                              Ευχαριστώ όλους για της απόψεις σας. To 125αρι βγαίνει μόνο σε έκδοση titanium, επομένως 14000 τουλάχιστον. Από φρένα τη λένε,τo polo έχει δισκόφρενα πίσω το fiesta όχι. Από ποιότητα κατασκευής ποιό είναι καλύτερο;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Και τα δύο εξίσου ποιοτικά είναι.

                                Το δε Fiesta 'Test-drive Edition' δεν έκανε κιχ!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • K
                                  kpsig moderator last edited by

                                  Ο χρήστης Jeetkunedo έγραψε:
                                  Ευχαριστώ όλους για της απόψεις σας. To 125αρι βγαίνει μόνο σε έκδοση titanium, επομένως 14000 τουλάχιστον. Από φρένα τη λένε,τo polo έχει δισκόφρενα πίσω το fiesta όχι. Από ποιότητα κατασκευής ποιό είναι καλύτερο;

                                  Το Πόλο δείχνει πιο στοιβαρό, αλλά δεν είναι. Τρίζει μια χαρά (το 5θυρο) όπως και το Φιέστα (λιγότερο). Έχει όμως καλύτερη ηχομόνωση.
                                  Τώρα για τα φρένα... Καμία διαφορά σε αυτή την κατηγορία, εκτός αν σε ενοχλεί η εμφάνιση των ταμπούρων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    Τι κολλημενα μυαλα εχουν στη Ford;;;;
                                    Εν ετη 2015,αυτοκινητο 100hp......με ταμπουρα!!!!
                                    Το 125αρι εχει δισκους απο την βασικη εκδοση τουλαχιστον;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα τα ταμπούρα πίσω, αν και σαφώς είναι τσιπιά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        Δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα τα ταμπούρα πίσω, αν και σαφώς είναι τσιπιά.

                                        πάνε μέχρι την Αγ.Θεοδώρα και μετά πες μου αν δημιουργούν ή οχι.......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Έχω βάλει μερικά Ford με πίσω ταμπούρα σε πίστα (το χειρότερο δυνατό σενάριο) και ποτέ δεν είχαν πρόβλημα υπερθέρμανσης ή πτώσης απόδοσης τα φρένα. Επαναλαμβάνω, κανένα πρόβλημα στην απόδοση. Απλά τσιγκουνιά χωρίς λόγο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • M
                                            mrclouzo last edited by

                                            Έχει δίκιο ο Δίας. Περισσότερο ψυχολογικό-αισθητικό είναι το θέμα. Στην κατηγορία αυτή κάποιες εταιρείες επιμένουν σε ταμπούρα καθαρά για κοστολογικούς λόγους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr