-
Γειά σε όλους τους συμφορουμίτες. Χρειάζομαι την βοήθεια σας για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο είναι για τον μπαμπά μου, ο οποίος μετά από 21 χρόνια με μια 316 ε36 ήρθε η ώρα για αντικατάσταση με ένα μικρό οικονομικό σούπερμινι. Αυτά που ζητάει ο πατέρας μου από το αυτοκίνητο είναι ωποσδήποτε turbo επειδή είναι γκαζιάρης οδηγός και βενζίνη επειδη κάνει το πολύ 5000 χλμ. το χρόνο τα εξτρά δεν τον ενδιαφέρουν και να είναι 3πορτο . Το budget είναι 12 με 13 χιλιάρικα μάξιμουμ ούτε ευρώ παραπάνω.
Καταλήξαμε σε 2 επιλογές
-
Polo 1.2 tsi 90 ps 3d trendline + αισθητήρες παρκαρίσματος δώρο 12650 με το κλειδί στο χέρι και πολύ καλό χρηματοδοτικό 7.8 συνολικό ετήσιο επιτόκιο.
-
Fiesta 1.0 100 ps 3d trend τιμή από site 12150 χωρίς έξοδα πινακίδων μεταφορικών κλπ. (Προσφορά δεν έχουμε από αντιπροσωπεία διότι η Ford στις Σέρρες έχει κλείσει, αλλά έχουμε σκοπό να πάμε Θεσσαλονίκη για test drive.)
Ποιά είναι η γνώμη σας, υπάρχει καμιά άλλη καλή πρόταση σε αυτό το budget;
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά
-
-
Γειά σε όλους τους συμφορουμίτες. Χρειάζομαι την βοήθεια σας για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο είναι για τον μπαμπά μου, ο οποίος μετά από 21 χρόνια με μια 316 ε36 ήρθε η ώρα για αντικατάσταση με ένα μικρό οικονομικό σούπερμινι. Αυτά που ζητάει ο πατέρας μου από το αυτοκίνητο είναι ωποσδήποτε turbo επειδή είναι γκαζιάρης οδηγός και βενζίνη επειδη κάνει το πολύ 5000 χλμ. το χρόνο τα εξτρά δεν τον ενδιαφέρουν και να είναι 3πορτο . Το budget είναι 12 με 13 χιλιάρικα μάξιμουμ ούτε ευρώ παραπάνω.
Καταλήξαμε σε 2 επιλογές
-
Polo 1.2 tsi 90 ps 3d trendline + αισθητήρες παρκαρίσματος δώρο 12650 με το κλειδί στο χέρι και πολύ καλό χρηματοδοτικό 7.8 συνολικό ετήσιο επιτόκιο.
-
Fiesta 1.0 100 ps 3d trend τιμή από site 12150 χωρίς έξοδα πινακίδων μεταφορικών κλπ. (Προσφορά δεν έχουμε από αντιπροσωπεία διότι η Ford στις Σέρρες έχει κλείσει, αλλά έχουμε σκοπό να πάμε Θεσσαλονίκη για test drive.)
Ποιά είναι η γνώμη σας, υπάρχει καμιά άλλη καλή πρόταση σε αυτό το budget;
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά
-
-
Γειά σε όλους τους συμφορουμίτες. Χρειάζομαι την βοήθεια σας για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο είναι για τον μπαμπά μου, ο οποίος μετά από 21 χρόνια με μια 316 ε36 ήρθε η ώρα για αντικατάσταση με ένα μικρό οικονομικό σούπερμινι. Αυτά που ζητάει ο πατέρας μου από το αυτοκίνητο είναι ωποσδήποτε turbo επειδή είναι γκαζιάρης οδηγός και βενζίνη επειδη κάνει το πολύ 5000 χλμ. το χρόνο τα εξτρά δεν τον ενδιαφέρουν και να είναι 3πορτο . Το budget είναι 12 με 13 χιλιάρικα μάξιμουμ ούτε ευρώ παραπάνω.
Καταλήξαμε σε 2 επιλογές
-
Polo 1.2 tsi 90 ps 3d trendline + αισθητήρες παρκαρίσματος δώρο 12650 με το κλειδί στο χέρι και πολύ καλό χρηματοδοτικό 7.8 συνολικό ετήσιο επιτόκιο.
-
Fiesta 1.0 100 ps 3d trend τιμή από site 12150 χωρίς έξοδα πινακίδων μεταφορικών κλπ. (Προσφορά δεν έχουμε από αντιπροσωπεία διότι η Ford στις Σέρρες έχει κλείσει, αλλά έχουμε σκοπό να πάμε Θεσσαλονίκη για test drive.)
Ποιά είναι η γνώμη σας, υπάρχει καμιά άλλη καλή πρόταση σε αυτό το budget;
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά
-
-
Πρώτα από όλα, μεγάλο σέβας στον γκαζιάρη μπαμπά! Σπάνιο είδος...
Κατά δεύτερον, Fiesta με κλειστά τα μάτια. Είναι το ιδανικό αυτοκινητάκι για γκαζιάρη οδηγό! Δείτε απλά μήπως μπορείτε να πάρετε αυτό με τα 125 άλογα. Είναι διαβολάκι! Αν όχι, και το 100άρι είναι επαρκέστατο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πρώτα από όλα, μεγάλο σέβας στον γκαζιάρη μπαμπά! Σπάνιο είδος...Κατά δεύτερον, Fiesta με κλειστά τα μάτια. Είναι το ιδανικό αυτοκινητάκι για γκαζιάρη οδηγό! Δείτε απλά μήπως μπορείτε να πάρετε αυτό με τα 125 άλογα. Είναι διαβολάκι! Αν όχι, και το 100άρι είναι επαρκέστατο.
To Πόλο έχει μόνο ένα πλεονέκτημα: Καλύτερη ηχομόνωση (που φαίνεται στο ταξίδι).
-
Μωρέ μπράβο τόσο μεγάλη διαφορά έχουν? Εγώ είδα τον τίτλο και σκεφτόμουν ότι δεν θα μπορούσα να αποφασίσω.
-
To polo πληρωνει τελη,το fiesta οχι,βρειτε τις αλλες διαφορες.
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
To polo πληρωνει τελη,το fiesta οχι,βρειτε τις αλλες διαφορες.Το Φιέστα στρίβει...
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Μωρέ μπράβο τόσο μεγάλη διαφορά έχουν? Εγώ είδα τον τίτλο και σκεφτόμουν ότι δεν θα μπορούσα να αποφασίσω.Ναι, στα άλλα το Φιέστα είναι καλύτερο.
-
Fiesta γιατί είναι πιο όμορφο και πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση και δεν πληρώνει και τέλη.
-
Το fiesta ......για κανενα λογο μην μπλεξεις με vw.
Οπως προειπωθηκε,δες αν σας παιρνει οικονομικα για το 125αρι -
Τα μείον του 100αριού είναι ο αρχικός δισταγμός του στην εκκίνηση και το κάπως απότομα lag το οποίο είναι αισθητό σαν τίναγμα. Στο 125άρι δεν υπάρχουν αυτά.
Για το Polo ... ωραίο για φωτογραφία με κάδρο σε τοίχο για δωμάτιο με minimal επίπλωση. Στον δρόμο αυτός ο δισταγμός του Fiesta 100HP υπάρχει και στον 1,2Τsi. Αν μιλάγαμε για Α1 θα έλεγα οκ γιατί το συμπαθώ ιδιαίτερα και έχει καλό στήσιμο αλλά για Polo δεν ...
Fiesta που βλέπεται. -
Ευχαριστώ όλους για της απόψεις σας. To 125αρι βγαίνει μόνο σε έκδοση titanium, επομένως 14000 τουλάχιστον. Από φρένα τη λένε,τo polo έχει δισκόφρενα πίσω το fiesta όχι. Από ποιότητα κατασκευής ποιό είναι καλύτερο;
-
Και τα δύο εξίσου ποιοτικά είναι.
Το δε Fiesta 'Test-drive Edition' δεν έκανε κιχ!
-
Ο χρήστης Jeetkunedo έγραψε:
Ευχαριστώ όλους για της απόψεις σας. To 125αρι βγαίνει μόνο σε έκδοση titanium, επομένως 14000 τουλάχιστον. Από φρένα τη λένε,τo polo έχει δισκόφρενα πίσω το fiesta όχι. Από ποιότητα κατασκευής ποιό είναι καλύτερο;Το Πόλο δείχνει πιο στοιβαρό, αλλά δεν είναι. Τρίζει μια χαρά (το 5θυρο) όπως και το Φιέστα (λιγότερο). Έχει όμως καλύτερη ηχομόνωση.
Τώρα για τα φρένα... Καμία διαφορά σε αυτή την κατηγορία, εκτός αν σε ενοχλεί η εμφάνιση των ταμπούρων. -
Τι κολλημενα μυαλα εχουν στη Ford;;;;
Εν ετη 2015,αυτοκινητο 100hp......με ταμπουρα!!!!
Το 125αρι εχει δισκους απο την βασικη εκδοση τουλαχιστον;;; -
Δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα τα ταμπούρα πίσω, αν και σαφώς είναι τσιπιά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα τα ταμπούρα πίσω, αν και σαφώς είναι τσιπιά.πάνε μέχρι την Αγ.Θεοδώρα και μετά πες μου αν δημιουργούν ή οχι.......
-
Έχω βάλει μερικά Ford με πίσω ταμπούρα σε πίστα (το χειρότερο δυνατό σενάριο) και ποτέ δεν είχαν πρόβλημα υπερθέρμανσης ή πτώσης απόδοσης τα φρένα. Επαναλαμβάνω, κανένα πρόβλημα στην απόδοση. Απλά τσιγκουνιά χωρίς λόγο.
-
Έχει δίκιο ο Δίας. Περισσότερο ψυχολογικό-αισθητικό είναι το θέμα. Στην κατηγορία αυτή κάποιες εταιρείες επιμένουν σε ταμπούρα καθαρά για κοστολογικούς λόγους.
Polo 1.2 tsi vs fiesta 1.0 100 ps