Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 411
    • 412
    • 9 / 412
    Περί αυτοκίνησης
    140
    8235
    273231
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      1. Έλα ντε

      Κάτι άλλο. Το κόστος ενός δημόσιου σημείου πάρκινγκ με φορτοστί για ηλεκτρικά είναι διπλό.
      α. το κόστος του φορτιστή καθεαυτό, και
      β. το κρυφό κόστος που συνεπάγεται το γεγονός ότι αν δεσμεύσεις το σημείο αυτό για ηλεκτρικά, δεν πρέπει να πάει άλλος να σταθμεύσει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        infidel last edited by

        Απλά το ανέφερα για κάποιον που δεν το γνώριζε (όπως εγώ πριν κανα 3μηνο).

        Ο υπάλληλος παίζει και να μη είχε ξαναδεί ηλεκτρικό, τι να σου κάνει; Τώρα έμαθε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
          Ο υπάλληλος παίζει και να μη είχε ξαναδεί ηλεκτρικό, τι να σου κάνει; Τώρα έμαθε

          Μπορεί, απλά επειδή το διαφήμιζε πάρα πολύ περίμενα ότι θα ξέρουν πως λειτουργεί. Για όποιον δεν βαριέται, η ιστορία αναλυτικά:

          Έχω το i3 για 2 ημέρες ως αυτοκίνητο αντικατάστασης και την 1η ημέρα έχω επαγγελματικό ραντεβού στην πλατεία Ν. Σμύρνης. Ψάχνω και βλέπω ότι το Polis έχει σταθμό φόρτισης (δωρεάν έλεγε στο site του) και μάλιστα έγραφε ότι κάνει για BMW, Opel & Nissan. οπότε αποφασίζω να πάω εκεί να παρκάρω (από το να ψάχνω πάρκινγκ στη Ν. Σμύρνη) και να φορτίσω και το αυτοκίνητο.

          Φτάνω, παρκάρω στην ειδική θέση και αρχίζουν τα προβλήματα:

          1. Το καλώδιο της BMW ΔΕΝ κουμπώνει στον φορτιστή που έχει το Polis (άλλο βύσμα...τι πρόβλημα και αυτό κάθε εταιρεία να έχει δικό της τύπο βύσματος! ). Οι οδηγίες λένε ότι εάν δεν κάνει το καλώδιο του αυτοκινήτου να ζητήσω από την υποδοχή. Πάω στην ευγενέστατη υπάλληλο και ζητάω το καλώδιο. Αρχίζει να ψάχνει και μετά από 10' βρίσκει το κουτί του καλωδίου, το οποίο όμως είναι ΑΔΕΙΟ!! Οπότε αρχίζει να ψάχνει το καλώδιο. Μετά από άλλα 5' βρίσκει το καλώδιο.

          2. Μου λέει ότι θέλω και ειδική κάρτα για αν ενεργοποιήσω τον φορτιστή, αλλά ότι προς το παρόν είναι δωρεάν από τα Polis, οπότε μου δίνει την κάρτα του parking η οποία όμως για κάποιο λόγο αρνείται να δουλέψει. Τελικά μίλησε στο τηλέφωνο με κάποιον και μου έδωσε άλλη κάρτα (δωρεάν) στο όνομά μου την οποία όμως μετά έπρεπε να επιστρέψω.

          3. Πάμε να κουμπώσουμε το καλώδιο στον φορτιστή και στο αυτοκίνητο, ΟΛΑ καλά. Όμως, ο φορτιστής αρνείται να ξεκινήσει να φορτίζει το αυτοκίνητο. Βγάζουμε τα καλώδια, τα ξαναβάζουμε, πατάμε κουμπιά, reset κλπ. ΤΙΠΟΤΑ. Τελικά, δοκιμάζουμε άλλο φορτιστή σε άλλη θέση parking (μετέφερα το αυτοκίνητο) και δούλεψε!!

          Δεν ήταν τόσο η ταλαιπωρία, όσο ο χρόνος. Είχα ραντεβού στις 18:00 και ευτυχώς επειδή δεν είχε κίνηση έφτασα 17:40 το πάρκινγ και με όλη αυτή την ιστορία, τελικά κατάφερα να κλειδώσω στο αυτοκίνητο στις 18:10.

          ΥΓ: Ίσως πλέον να έχουν μάθει ή να έχουν οργανωθεί καλύτερα!

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aikibill last edited by

            Να πω την αλήθεια και εμένα μου φαίνεται λιγο προβληματική η επικράτηση των ηλεκτρικών αυτοκινητων, τουλαχιςτον στο κοντινό μέλλον, αλλα η επικράτηση των υβριδικών μου φαίνεται αναπόφευκτη.
            Αρκούν λίγα χρόνια ακόμη προς την ίδια νομοθετική κατεύθυνση και τα diesel θα ειναι αδύνατον η ασυμφορο να πιάσουν τα ζητούμενα όρια ΝΟχ και τα βενζινοκίνητα θα πρεπει να πιάσουν τοςο χαμηλά όρια co2 που μονο εάν ειναι υβριδικά θα μπορουν. Κατα την γνώμη αρκεί ενα νεύμα απο την γερμανική και γαλλική αυτοκινητο βιομηχανία προς την ΕΕ και δεν πρόκειται να πωλείται καινουργιο μη υβριδικό αυτοκινητο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • nickthetrib
              nickthetrib last edited by

              Στο τελευταίο έχεις απόλυτο δίκιο. Απλά ακόμα δεν το έχουν κάνει γιατί δεν έχουν το ποσοστό κέρδους που θέλουν.

              Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk

              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Και ούτε πρόκειται να το αποκτήσουν ποτέ, όσο η τεχνολογία για τα κρίσιμα συστατικά των ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων είναι εισαγόμενη από ανταγωνιστικές προς αυτούς βιομηχανίες. Η Ευρώπη είναι πίσω στους συσσωρευτές, οι εταιρείες που έχουν τη σχετική τεχνολογία και τις τεράστιες δυνατότητες παραγωγής τους εδρεύουν σε Αμερική, Ιαπωνία, Κορέα και ...Κίνα. Η τελευταία έχει και τα σημαντικότερα κοιτάσματα σπανίων γαιών, στρατηγικής σημασίας μετάλλων που απαιτούνται για την κατασκευή συσσωρευτών και τμημάτων ηλεκτροκινητήρων .
                Δεν είναι τυχαίο ότι οι μπαταρίες πίσω από τα λίγα ευρωπαικά ηλεκτρικά είναι συνήθως S-B , δηλαδή Samsung-Bosch.
                Είναι ο βασικός λόγος, πέρα του τετριμμένου (πετρέλαιο), που τα ηλεκτρικά και υβριδικά είναι πίσω στην Ευρώπη, κάποιες δε από τις απόπειρες που έχουν γίνει έχουν υλοποιηθεί με έξωθεν τεχνική και υλική υποστήριξη.
                Για να αποκτηθεί δε αυτή η τεχνογνωσία και να πραγματοποιηθούν οι μονάδες παραγωγής, πρέπει το χέρι να μπει ΠΟΛΥ βαθιά στην τσέπη, έστω και με καθυστέρηση.
                Τα δε φις και βολτάζ φόρτισης που είναι διαφορετικά σε κάθε τύπο αυτοκινήτου αντανακλούν δύο πράγματα. Αφενός τη διαφορετική περίοδο που αναπτύχθηκε η κάθε διάταξη, και εξόχως, τον εμπορικό πόλεμο που μαίνεται πίσω από αυτό, όπου ο καθένας προωθεί τους δικούς του. Και για να έχει εμπορικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων, π.χ. περίπτωση Τέζλα, και να προωθήσει τους δικούς του υποκατασκευαστές, ή και τον ίδιο στην τεράστια πίτα των φορτιστών.
                Είναι τυχαίο ότι κάποιοι Γερμανοί κατασκευαστές που έχουν από πίσω τους την Μπος, συμφώνησαν σε δικό τους φις και σύστημα, ενώ υπήρχαν ήδη έτοιμα συστήματα στην αγορά με τα οποία μπορούσαν να γίνουν συμβατοί? Ή μήπως ότι η Τέζλα αμέσως μετά την αναγγελία των γερμανών ξεκλείδωσε το σοφτγουέρ των δικών της φορτιστών που μέχρι τότε κρατούσε επτασφράγιστο μυστικό?
                Γενικά, όπως και σε τόσες άλλες περιπτώσεις, αυτό που φαίνεται είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Τι ζόρι τραβάνε αυτοί με το diesel;
                  http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 1.asp?a=10

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    infidel last edited by

                    Γιατί, αυτό;

                    Τίτλος:Ακριβότερη η χρήση των diesel αυτοκινήτων...

                    Δεν σχολιάζω για την δημοσιογραφική έρευνα, πιο γενικόλογος πεθαίνεις.

                    Με μέση τιμή βενζίνης 1.537 και πετρελαίου 1,275 (τιμές Αττικής)
                    http://www.fuelprices.gr/price_stats_ng.view?prodclass=4&nofdays=7&order_by=9

                    Και τυχαία κατανάλωση 6λτ για το diesel και 8 λτ για το βενζίνης έχεις διαφορά ~4,6 ευρώ ανά 100km, θες 50.000km
                    για διαφορά 2.300 ευρώ όσο είναι η μέση διαφορά τιμής των 2 εκδόσεων. Δεν βάζω πιθανό κέρδος από τέλη. Το άρθρο μιλάει για τουλάχιστον 25.000χλμ το χρόνο για να αξίζει. Δλδ πρέπει σώνει και καλά να κάνεις απόσβεση σε 2 χρόνια;
                    Αν κάνεις στα 4 πειράζει; Εκτός αν αλλάζεις αμάξια κάθε 4 χρόνια, αλλά στην Ελλάδα της κρίσης δεν νομίζω ότι το κάνουν πολλοί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      astronautis last edited by

                      Με τα μικρομεσαία υβριδικά λες bye bye στο χώρο αποσκευών. Εκτός και αν καταφέρουν να τα κάνουν όλα τόσο κομπακτ που να υπάρχει και χώρος για καμιά βαλίτσα.

                      Στο 70% των Ευρωπαίων αυτό δεν είναι κατ ανάγκη πολύ σοβαρό πρόβλημα γιατί το μικρομεσαίο συνήθως κουβαλάει ελάχιστα πράγματα στην καθημερινή μετακίνηση και υπάρχει το μεγάλο για κανένα οικογενειακό ταξίδι (που ούτως ή άλλως δεν είναι πολλά). Στην Ελλάδα όμως θα πρέπει να μετακινήσουμε και την οικογένεια με το ίδιο μικρό σκαρί, οποτε βλέπω τη μπαγκαζιέρα και τα τρέιλερ να γίνονται φετιχ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Επίσης προχειρογραμμένα άρθρα. Αναρωτιέμαι και για κάτι άλλο, μήπως όλα αυτά είναι υποβολιμαία και καθόλου τυχαία?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aikibill last edited by

                          Ο χρήστης astronautis έγραψε:
                          Με τα μικρομεσαία υβριδικά λες bye bye στο χώρο αποσκευών. Εκτός και αν καταφέρουν να τα κάνουν όλα τόσο κομπακτ που να υπάρχει και χώρος για καμιά βαλίτσα..

                          απο οσο ξερω στα υβριδικά η μπαταρια τοποθετείτε κατω απο τα πισω καθίσματα και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον χώρο αποσκευών.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            astronautis last edited by

                            Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

                            Με τα μικρομεσαία υβριδικά λες bye bye στο χώρο αποσκευών. Εκτός και αν καταφέρουν να τα κάνουν όλα τόσο κομπακτ που να υπάρχει και χώρος για καμιά βαλίτσα..

                            απο οσο ξερω στα υβριδικά η μπαταρια τοποθετείτε κατω απο τα πισω καθίσματα και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον χώρο αποσκευών.

                            Σε Auris και Prius που έχει τύχει να δω είχαν απελπιστικά ρηχό χώρο αποκευών - ειδικά το Auris.

                            Για να είμαι ειλικρινής δεν κοίταξα τι έχει από κάτω, το απέδωσα στην ύπαρξη του συσσωρευτή. Μηπως εκτείνεται από τα πίσω καθίσματα και προς τα πίσω?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aikibill last edited by

                              Απο οσο ξερω yaris,auris,chr εχουν τον ίδιο χώρο αποσκευών σε υβριδικη και μη υβριδικη έκδοση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                Δεν ισχύει σε όλα τα υβρίδια αυτό, παρά μόνο σε όσα έχουν μικρές μπαταρίες. Σε αρκετές περιπτώσεις το πορτ μπαγκάζ μειώνεται, το αυτό και στα ηλεκτρικά.

                                Π.χ. Ραβ, 330ε, Μίνι Κάντρυμαν, Ε-Γκολφ, Παναμέρα, Καγιέν κ.α.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aikibill last edited by

                                  Παει χαντακώθηκε η panamera και η cayenne

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Σκέψου όμως να τόλμαγαν να βάλουν ακόμη μεγαλύτερη μπαταρία.Όλοι τους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adensa last edited by

                                      Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                      Επίσης προχειρογραμμένα άρθρα. Αναρωτιέμαι και για κάτι άλλο, μήπως όλα αυτά είναι υποβολιμαία και καθόλου τυχαία?

                                      και έλεγα ότι μόνο εγώ έβλεπα μια εργολαβία απαξίωσης και δαιμονοποίησης του ντίζελ απο μερικά έντυπα και μη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Ο χρήστης adensa έγραψε:

                                        Επίσης προχειρογραμμένα άρθρα. Αναρωτιέμαι και για κάτι άλλο, μήπως όλα αυτά είναι υποβολιμαία και καθόλου τυχαία?

                                        και έλεγα ότι μόνο εγώ έβλεπα μια εργολαβία απαξίωσης και δαιμονοποίησης του ντίζελ απο μερικά έντυπα και μη.

                                        +1

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iceman7 last edited by

                                          Προφανώς κάτι οργανωμένο υπάρχει αλλά τι θέλουν να εξυπηρετήσουν;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Tην θεσμοθέτηση ενός νέου κύκλου δοκιμών και ορίων ρύπων ίσως, καθώς και το σερβίρισμα στο πόπολο της ιδέας ότι πρέπει να πάμε άρον άρον στα ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβρίδια, άρα ΠΛΕΡΩΣΤΕ. Την επιβάρυνση των καυσίμων με νέες ποσοστώσεις φόρων, με πιθανή την ανατροπή των υφιστάμενων συσχετισμών? Δηλαδή θα σου πεί αύριο: το πετρέλαιο ρυπαίνει ρε ζώα, θα βάλετε υγραέριο από εδώ και πέρα μέχρι να δούμε τι θα κάνουμε. Και στο ενδιάμεσο ανεβάζουμε το φόρο και στα δύο, δηλαδή win-win κατάσταση.
                                            Να σημειώσω και κάτι άλλο. Τα στάνταρντς εκπομπών που ίσχυαν τα προηγούμενα χρόνια, euro 1 - euro 6 , αλλά και άλλα αντίστοιχα που ίσχυαν πιο πριν, εγκρίνονταν χροοοοόνια πριν εφαρμοστούν και ήταν γνωστά στο κοινό.
                                            Αυτή τη στιγμή έχουμε το EURO6 από το 2014, το ο οποίο αποδείχθηκε τρύπιο με τις μεδοθεύσεις της VW, αλλά και άλλων, και δεν υπάρχει τίποτα νεώτερο στον ορίζοντα για το που θα πάμε τα επόμενα χρόνια.
                                            Τυχαίο? Δε νομίζω. Είναι προφανές για μένα ότι τα εργοστάσια 'έχουν πιαστεί με τα παντελόνια κατεβασμένα', και η ΕΕ τους κάνει πλάτες παίζοντας καθυστερήσεις μέχρι να δει που και πως θα πάει το πράμα, κλασικό σύμπτωμα μεταβατικής περιόδου.
                                            Και είναι και το άλλο που έχω ξαναπεί, η τεχνολογική και παραγωγική υστέρηση των κλασσικών αυτοκινητοβιομηχανιών της ΕΕ (κυρίως) που έχουν μείνει πίσω στην κούρσα για τις νέες τεχνολογίες και πρέπει να μαρσάρουν γερά αν θέλουν να παίξουν με αξιώσεις στο μέλλον.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 9 / 412
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr