-
Καθε μερα ανθρωποι δαγκωνουν σκυλους....
Hot dog ....helooooo
-
Κρατείστε και μια πισινή σε όλα αυτά που διαβάζετε για τα πιθανολογούμενα όρια του Euro 7. Μπορεί όντως να είναι εξαιρετικά αυστηρά, αλλά μπορεί και όχι. Πιστεύω ότι θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τις επιθυμίες και τις δυνατότητες των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών, οι οποίες συνιστούν ένα πανίσχυρο λόμπυ εντός της ΕΕ.
Επίσης συνυπολογίστε ότι είδηση είναι αν τα όρια είναι εξαιρετικά αυστηρά (δηλαδή καταδικαστικά για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης), ενώ ΔΕΝ είναι είδηση αν τα όρια βαίνουν προς μια σταδιακή αυστηροποίηση, αντίστοιχη με τη μετάβαση από Euro 5 σε Euro 6. Οπότε πιθανώς τα ΜΜΕ κάνουν όλη τη φασαρία, γιατί ως γνωστόν είδηση δεν είναι να δαγκώσει σκύλος άνθρωπο, αλλά άνθρωπος σκύλο...
Σωστά τα λες, αλλά έχω ξαναγράψει πως 'φοβάμαι' το εξής:
οι αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως δεν πουλάνε αυτοκίνητα μόνο για αναπληρώνεται ο στόλος οχημάτων που φτάνουν στο τέλος της ζωής τους, αλλά έχουν στήσει ένα μηχανισμό μάρκετινγκ βάση του 'πιο δυνατό-πιό γρήγορο-πιο πολυτελές-ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ' (αυτό το τελευταίο είναι πολύ βασικό), ώστε στις Δυτικές τουλάχιστον χώρες ο αριθμός πωλήσεων να αυξάνει κάθε χρόνο... αυτό το μοντέλο φαίνεται να πιάνει ταβάνι και εφόσον πλέον περιορίζονται κι άλλο οι εκπομπές, δεν μπορεί πλέον να συντηρηθεί, ήρθε και η κρίση του Κορωνοϊού, διαφαίνεται ακόμη μια μεγαλύτερη παγκόσμια οικονομική κρίση που είχε αρχίσει και πριν την πανδημία. Νομίζω πως οι βιομηχανίες ΔΕΝ θα 'πολεμήσουν' αυτό που συμβαίνει για οικολογικούς λόγους, αλλά θα προσπαθήσουν να το εκμεταλλευτούν για να ανακατέψουν ξανά την τράπουλα, εφευρίσκοντας τρόπους για πλήρη αντικατάσταση ολόκληρου του στόλου οχημάτων παγκοσμίως... οπότε στο Euro 7 παίζεται αν θα συμβεί αυτό το 2025 ή το 2030. Νομίζω πως αν τους βγαίνει η αναλογία κόστους κατασκευής/κερδών, ίσως είναι οι ίδιες βιομηχανίες που θα προσπαθήσουν να επισπεύσουν τις εξελίξεις αντί να τις καθυστερήσουν.
-
Κι αλλη φωτια σε αυτοκίνητο με μετατροπη υγραέριο, στην Κρήτη αυτη τη φορα.
Δυστυχώς το φαινόμενο είναι αρκετα ανησυχητικό και θελει προσοχή. Είπαμε ναι στην οικονομία, οχι ομως και να κινδυνεύουμε!
-
Το πιο ανησυχητικό φαινόμενο είναι που ο καθένας βγάζει τα δικά του πορίσματα με εντελώς αυθαίρετο τρόπο.
Πού είδες ότι το συγκεκριμένο είναι υγραέριο;
Εγώ λέω ότι ήταν μετατροπή σε υδρογόνο, επειδή έτσι μου αρέσει. Έλα, για ψηφίστε, ο επόμενος.
-
Σύμφωνα με το άρθρο της cretapost υγραέριο είναι
Από εκεί και πέρα αυτό δε σημαίνει ότι η μετατροπή στο υγραέριο ευθύνεται για το ότι πήρε φωτιά..
-
Δυστυχώς το φαινόμενο είναι αρκετα ανησυχητικό και θελει προσοχή. Είπαμε ναι στην οικονομία, οχι ομως και να κινδυνεύουμε!
Το κάνουμε να φαίνεται λες και κάθε μέρα καίγεται ένα αμάξι που χρησιμοποιεί υγραέριο.
-
Εγώ δεν έβγαλα τέτοιο συμπέρασμα, ούτε αρμόδιος είμαι να βγάλω κανένα πόρισμα.
Απλώς σκέφτομαι ότι στην περιοχή μου κάηκαν πέρυσι 3 αυτοκίνητα, που έτυχε να έχουν και τα 3 υγραέριο. Αυτό εμένα κάτι μου λέει. Κάποιοι είναι λιγότερο καχύποπτοι, σεβαστό.
-
Εγώ δεν έβγαλα τέτοιο συμπέρασμα, ούτε αρμόδιος είμαι να βγάλω κανένα πόρισμα.
Απλώς σκέφτομαι ότι στην περιοχή μου κάηκαν πέρυσι 3 αυτοκίνητα, που έτυχε να έχουν και τα 3 υγραέριο. Αυτό εμένα κάτι μου λέει. Κάποιοι είναι λιγότερο καχύποπτοι, σεβαστό.
Χωρίς παρεξήγηση. Αλλά τα 3 με υγραέριο που λες κάνανε τα απαιτούμενα σέρβις?
-
Δυστυχώς το πιο πιθανό σενάριο ειναι να μην εχουν κανει service στο υγραέριο ολοι αυτοί . Αυτη ειναι η μεγαλη αληθεια, ειδικα στην Ελλαδα της κρίσης!
-
Είχαμε στη δουλειά 3 Φίατ Πάντα πετρέλαιο. Έληξε το λήζινγκ, και ένας ακατανόμαστος χαρτογιακάς του λογιστηρίου, επειδή βρήκε λίγο φθηνότερα κάτι Πάντα με τον δικύλινδρο βενζίνης, τα έκλεισε προς αντικατάσταση των παλιών. Αποτέλεσμα, εκεί που το παλιό έκαιγε σκάρτα 5 λίτρα/100 χλμ., στις ίδιες ακριβώς διαδρομές από τους ίδιους οδηγούς το βενζινοκίνητο θέλει 6,5λ/100 χλμ. ήτοι +30% στην ποσότητα καυσίμου και άλλο ένα 25% στο κόστος του λίτρου! Και μιλάμε για αμάξια που το καθένα κάνει 50.000 χλμ. το χρόνο.
Ευελπιστώ να την ακούσει ντόλμπυ σαρράουντ από το αφεντικό, ρε φίλε σε βάλανε εκεί να κάνεις έλεγχο κόστους και αγορών, είναι δυνατόν να κάνεις τέτοιες επιλογές?
-
Χα χα dstou δωσ του να σου κάνει και το φορολογικα
-
Είχαμε στη δουλειά 3 Φίατ Πάντα πετρέλαιο. Έληξε το λήζινγκ, και ένας ακατανόμαστος χαρτογιακάς του λογιστηρίου, επειδή βρήκε λίγο φθηνότερα κάτι Πάντα με τον δικύλινδρο βενζίνης, τα έκλεισε προς αντικατάσταση των παλιών. Αποτέλεσμα, εκεί που το παλιό έκαιγε σκάρτα 5 λίτρα/100 χλμ., στις ίδιες ακριβώς διαδρομές από τους ίδιους οδηγούς το βενζινοκίνητο θέλει 6,5λ/100 χλμ. ήτοι +30% στην ποσότητα καυσίμου και άλλο ένα 25% στο κόστος του λίτρου! Και μιλάμε για αμάξια που το καθένα κάνει 50.000 χλμ. το χρόνο.
Ευελπιστώ να την ακούσει ντόλμπυ σαρράουντ από το αφεντικό, ρε φίλε σε βάλανε εκεί να κάνεις έλεγχο κόστους και αγορών, είναι δυνατόν να κάνεις τέτοιες επιλογές?
Θα είναι οικολόγος!
-
Αλλη μια 'ταφόπλακα' στα θερμικά.
https://www.drive.gr/blog/alexis-galanopoylos/wltp-obfcm-kai-rip-stin-odigiki-haraΞέρουν πόσο καίμε (και άρα πόσο CO2 εκπέμπουμε) και θα πληρώνουμε με βάση αυτό και όχι τι λέει ο κατασκευαστής!
-
Φάνη βγάζει ότι το link δε βρέθηκε..
-
Φάνη βγάζει ότι το link δε βρέθηκε..
Το έφτιαξα....συγνώμη για το λάθος!
-
Mastoras78 wrote:
Φάνη βγάζει ότι το link δε βρέθηκε..
Το έφτιαξα....συγνώμη για το λάθος!
δεν μπορώ να το δω. τι λέει;
-
-
δεν μπορώ να το δω. τι λέει;
Θα το βάλω εδώ:
Όσοι παρακολουθούν τα δρώμενα στο χώρο του αυτοκινήτου σίγουρα γνωρίζουν πλέον κάποια πράγματα για το WLTP. Αλλά για την περίπτωση που αυτές είναι οι πρώτες λέξεις που διαβάζετε σχετικά με αυτοκίνητα εδώ και τουλάχιστον 2-3 χρόνια, να πω ότι πρόκειται για το νέο τρόπο καταγραφής της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Με βάση τη μέτρηση WLTP υπολογίζονται πλέον τα τέλη κυκλοφορίας για τα καινούργια αυτοκίνητα.
Ήρθε να αντικαταστήσει τον απερχόμενο κύκλο μετρήσεων NEDC, που δεν ήταν καθόλου ρεαλιστικός. Έδινε νούμερα πολύ χαμηλότερα από τα πραγματικά, οπότε οδηγούσε σε λάθος συμπεράσματα. Οποιαδήποτε πρόβλεψη για τη συνολική επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους είναι λάθος, όταν τα νούμερα που μπαίνουν στην εξίσωση απέχουν πολύ από την πραγματικότητα.
Ας υποθέσουμε, για παράδειγμα, ότι στην πραγματικότητα κάθε αυτοκίνητο εκπέμπει 5 g CO2/km παραπάνω από όσα γράφει η έγκριση τύπου του –αν και στην πράξη η διαφορά επί NEDC ήταν μεγαλύτερη. Τότε, τα 15 εκατ. καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν μόνο στην Ευρώπη το 2019, με 12.000 km/έτος, εκλύουν ετησίως 900.000 τόνους CO2 παραπάνω από το θεωρητικά υπολογισμένο νούμερο. Πάμε ξανά: 900 χιλιάδες. Τόνους, όχι γραμμάρια. Και όχι συνολικά, αλλά 900 χιλιάδες «παραπάνω». Είναι απλώς ένα συντηρητικό σφάλμα.
Τώρα όμως, όπως είπαμε, ήρθε το WLTP και αυτό το σφάλμα μειώθηκε, οπότε όλα καλά. Ή μήπως όχι; Γιατί και πάλι, ποιος ξέρει πόση βενζίνη καίει στα αλήθεια ο καθένας μας; Το αυτοκίνητό μου μπορεί πράγματι να είναι ικανό να κάψει 5,7 lt/100 km και να βγάλει 130 g/km, όπως λέει ο κατασκευαστής. Αλλά τι γίνεται αν εγώ πηγαίνω παντού με τέρμα το γκάζι;
Αυτό δεν αφορά μόνο ένα μικρό ποσοστό βενζινοαίματων οδηγών, αλλά πολύ κόσμο. Εκτός αν εσείς την τελευταία φορά που ταξιδέψατε σε ελληνικό αυτοκινητόδρομο δεν είδατε κανέναν να περνάει τα 130 km/h. Ή αν δεν έχετε βρεθεί στις χωρίς όριο Autobahn της Γερμανίας, όπου ακόμα και τα βαν πάνε με 200. Αφορά επίσης όσους αγοράζουν μοντέλα PHEV αλλά βαριούνται να τα φορτίσουν, οπότε τελικά καταναλώνουν καύσιμο με τουλάχιστον τριπλάσιο ρυθμό από τα 1,5-2,0 lt/100 km που ανακοινώνουν περήφανα οι κατασκευαστές τους. Ε, λοιπόν, πλέον υπάρχει λύση και για αυτό το πρόβλημα.
Το νέο αρκτικόλεξο που μπήκε στη ζωή μας, με πολύ πιο σιωπηλό τρόπο από το WLTP, είναι το OBFCM: On-Board Fuel Consumption Meter. Μια συσκευή καταγραφής της πραγματικής κατανάλωσης του αυτοκινήτου, η οποία εφοδιάζει υποχρεωτικά κάθε μοντέλο που πωλείται στην Ε.Ε. από την 1η Ιανουαρίου 2021. Και ο κατασκευαστής είναι υποχρεωμένος να αντλεί τα στοιχεία του καθενός μας, απομακρυσμένα ή στα service, και να τα στέλνει στις αρμόδιες αρχές.
Για μια 5ετία αυτό θα γίνεται δοκιμαστικά, για να σιγουρευτούμε ότι το σύστημα δουλεύει. Και στη συνέχεια, «θα μπορούμε να συζητήσουμε για την επιβολή επιπλέον φόρων στους μη οικονομικούς οδηγούς», όπως διαβάζω στο obfcm.eu. Μάλιστα. Άρα, ας προετοιμαστούμε για ένα ακόμη αρκτικόλεξο που θα μας απασχολήσει σίγουρα τότε: Το R.I.P., για την οδηγική χαρά μας.
By Drive.gr
-
Καταλαβα, ολοι κατω απο το οριο ταχυτητας.
-Περαστε
-Οχι μετα απο εσας
-Μα επιμενω αγαπητε μου
-Και εγω καλε μου συμπολίτη
-Να εγω θα κατσω εδω στην τερμα δεξια λωριδα με 50 χλμ/ωρα
-Εγω φίλτατε πηγαινω με 40χλμ/ωρα.
-
Να μάθετε να σνομπάρετε τα Leaf που ταξιδεύουν με 90 χαω...
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά