-
Δηλαδή τα 43Κ πόσα γίνονται 30;
Σου κόβουν 13Κ αν πας από κει;Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καπως ετσι.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Καπως ετσι.Wantone συγνώμη, έχω όλη την καλή διάθεση να σε πιστέψω, αλλά δεν μπορώ....
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και στο Nissan δε σου κόβουν; Ή επειδή είναι best seller σου λέει τόσο κάνει κι αν σ' αρέσει;
-
Γενικά όταν κοίταγα για να αγοράσω, οι περισσότεροι δεν έκοβαν. Εν τέλει από κει που το πήρα μου έκοψαν.
Γενικά όμως δεν νομίζω καμιά αντιπροσωπία να σου κόβει 13Κ.....Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης plutare έγραψε:
Καπως ετσι.
Wantone συγνώμη, έχω όλη την καλή διάθεση να σε πιστέψω, αλλά δεν μπορώ....
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
To θεμα είναι να αισθάνεσαι εσυ καλα και ικανοποιημένος με την αγορα σου. Το ποσο αγοραζουν αλλοι τα αυτοκίνητα τους δεν θα επρεπε να ενδιαφερει κανεναν εκτος από αυτους που θελουν να εχουν μια ιδεα ποσο πουλουντε τα αυτοκίνητα...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Καπως ετσι.
Wantone συγνώμη, έχω όλη την καλή διάθεση να σε πιστέψω, αλλά δεν μπορώ....
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
To θεμα είναι να αισθάνεσαι εσυ καλα και ικανοποιημένος με την αγορα σου. Το ποσο αγοραζουν αλλοι τα αυτοκίνητα τους δεν θα επρεπε να ενδιαφερει κανεναν εκτος από αυτους που θελουν να εχουν μια ιδεα ποσο πουλουντε τα αυτοκίνητα...
Το αν είμαι ευχάριστημένος με την αγορά μου το ξέρω πολύ καλά και το έχω γράψει πολλές φορές.
Αυτό που λέγαμε όμως δεν έχει να κάνει με το πως νιώθω έχω αλλά με μια σύγκριση στην τιμή πώλησης δύο αυτοκινήτων.
Και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να είναι μυστικό πόσο πωλούνται τα αυτοκίνητα. ..
Αυτό έλειπε.
Τι δηλαδή και καλά πας στη Mercedes λες το μυστικό κωδικό, καταλαβαινουν ότι ανήκεις στο μυστικό club και αμέσως σου χαρίζουν σχεδόν το αμαξι;
Και σε βάζουν και υπογράφεις και όρκο σιωπης;;;;
Χαχαχα χαχαχα ρε παιδιά πραγματικά τι άλλο θα ακούσουμε. ....
ΕλεοςΣτάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Αλλη η τιμη του configurator και αλλο αυτο που πληρωνεις.Τι εννοεις;;;
-
Παιδιά αν και είμαστε κάπως off topic νομίζω ότι κάπου το χάνουμε . Δεν είναι τόσο κοντά οι τιμές των premium οχημάτων ειδικά αν μιλάμε για αντίστοιχες εκδόσεις .
Και καμιά εταιρεία δεν κάνει τεράστιες εκπτώσεις .
Μια καλή έκπτωση είναι γύρω στα 1000 άντε να φτάσει 2000 ευρώ κάτω από την τιμή που σου δίνει αρχικά ο πωλητής που θα έχει βέβαια και προωθητικές ενέργειες όπως ήταν και το bonus Και το όφελος απόσυρσης .Τώρα αν γίνει έκπτωση πάνω από 2000 ευρώ μιλάμε για την εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επηδει επεκταθηκε το θεμα το κλεινω εδώ περα με ένα γενικο σχολιο.
Νομιζω το αντιστοιχο του QQ 1.5 cdi είναι τα GLA180 CDI, X1 1.5 diesel τα οποια ανηκουν στην premium κατηγορια. Αρα σε κάθε περιπτωση με αντιστοιχο εξοπλισμο θα είναι ακριβοτερα από το Νισσαν. Γενικα το κοστος κατασκευης τους στο εργοστασιο δεν είναι πολύ μεγαλυτερο από του Νισσαν, ισως 1-2 χιλιαρικα παραπανω. Αρα τα πριμιουμ εχουν μεγαλύτερα περιθωρια κερδους. Αν κοιτάξεις τις τιμες καταλογου οι διαφορες είναι μεγαλες αλλα γινονται εκπτωσεις αναλογα με τον χρονο, το μοντελλο σε πια φαση του κυκλου του ειναι, αν το αμαξι είναι στοκ η παραγγελια κλπ Κανενας δεν αγοραζει (από ότι ξερω) τα ποιο πανω πριμιουμ στην τιμη καταλογου, αρα η διαφορα είναι μικροτερη...τωρα ποσο μικροτερη είναι αυτό είναι αναλογα των παραπανω παραμέτρων που ανεφερα.
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Παιδιά αν και είμαστε κάπως off topic νομίζω ότι κάπου το χάνουμε . Δεν είναι τόσο κοντά οι τιμές των premium οχημάτων ειδικά αν μιλάμε για αντίστοιχες εκδόσεις .Και καμιά εταιρεία δεν κάνει τεράστιες εκπτώσεις .
Μια καλή έκπτωση είναι γύρω στα 1000 άντε να φτάσει 2000 ευρώ κάτω από την τιμή που σου δίνει αρχικά ο πωλητής που θα έχει βέβαια και προωθητικές ενέργειες όπως ήταν και το bonus Και το όφελος απόσυρσης .Τώρα αν γίνει έκπτωση πάνω από 2000 ευρώ μιλάμε για την εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στα λόγια μου έρχεσαι
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ναι σόρρυ αλλά δεν γίνεται αυτό . Πχ έδωσα αρκετά χρήματα για να πάρω το renegade . Παραπάνω από όσα αρχικά υπολόγιζα . Αλλά το πήρα σε πολύ καλή έκδοση και με κάποια έξτρα συν μια μεγάλη επιπλέον έκπτωση . Δεν γίνεται να ακούω ότι η gla είναι τόσο κοντά στην τιμή από την στιγμή που όταν πήγα να ρωτήσω υπήρχε διαφορά πάνω από 10 χιλιάδες ευρώ . Και όχι οι premium μάρκες δεν κάνουν μεγαλύτερες εκπτώσεις . Έχω αγοράσει παλιότερα και ξέρω.
Αν υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα αυτοκίνητα και τα δίνουν με καλή έως πολύ καλή έκπτωση το κάνουν γιατί έχουν στοκ και πρέπει να φύγει αλλά σίγουρα δεν είναι αυτοκίνητο που το παραγγέλνεις έτσι όπως εσύ το θες .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
@iceman7
Έχεις κάποια δημοσίευση που κάνεις μια περίληψη του γιατί δεν είσαι ευχαριστημένος με το Qashqai;
Οι δικές μου εντυπώσεις από το test drive με το αυτοκίνητο ήταν άριστες.
Απλά έχοντας ήδη την X1, δε θέλησα να δώσω 7 χιλιάδες παραπάνω για τα ίδια επίπεδα εξοπλισμού σε σχέση με το S-Cross που τελικά αγόρασα.
Δεν έχει τύχει όμως να διαβάσω ιδιαίτερα αρνητικές κριτικές για το Qashqai -
To QQ 1.5 dCi Accenta Con κόστισε συνολικά 23.000 παρά κάτι ψιλά και αν επιλέξεις τη GLA με τον ίδιο κινητήρα ξεκινά από τα 31.500. Το GPS απαιτεί Command των 4.000, ο διζωνικός άλλα 800 και αφού επιλέξεις ότι άλλο έχει το QQ σου έρχεται και η έξτρα επιβάρυνση από το φόρο πολυτελείας. Μετά θα σου κόψει 1-1,5 χιλιάρικο η Mercedes και θα έχεις συνολικό κόστος κοντά στα 38.000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο που δεν είναι ανώτερο από το QQ. Για εμένα, 15.000 στα 23 χιλ είναι σχεδόν διπλή τιμή.
Προσωπικά, με βάση την εικόνα, την ποιότητα και το πόσο καλά με κάνουν να νιώθω τα υλικά της καμπίνας, έχοντας στην κατοχή μου και τα δύο αυτοκίνητα, μπορώ να πω ότι δεν αξίζει 5.000 παραπάνω η Mercedes, πόσο μάλλον 15.000 που είναι και η πραγματική διαφορά. Και το λέω αυτό, βλέποντας τα υλικά και τον εξοπλισμό της GLA AMG, που σίγουρα έχει κάτι παραπάνω σε σχέση με την απλή GLA και ίσως να έχει και κάτι καλύτερο ποιοτικά σε σχέση με τη βασική έκδοση.
Όσο για τα τριξίματα που κάποιος ρώτησε, είναι σύνηθες φαινόμενο απ΄ ότι διαβάζω στις Mercedes που βασίζονται στην Α. Τουλάχιστον αυτό γράφουν οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων στα διάφορα forum που διαβάζω. Οπότε δεν είμαι εγώ τρελός που τα ακούω. -
Ο χρήστης gipaetos έγραψε:
@iceman7
Έχεις κάποια δημοσίευση που κάνεις μια περίληψη του γιατί δεν είσαι ευχαριστημένος με το Qashqai;
Οι δικές μου εντυπώσεις από το test drive με το αυτοκίνητο ήταν άριστες.
Απλά έχοντας ήδη την X1, δε θέλησα να δώσω 7 χιλιάδες παραπάνω για τα ίδια επίπεδα εξοπλισμού σε σχέση με το S-Cross που τελικά αγόρασα.
Δεν έχει τύχει όμως να διαβάσω ιδιαίτερα αρνητικές κριτικές για το QashqaiΟλα μαζί συγκεντρωμένα μάλλον όχι, δεν υπάρχουν.
Η κριτική μου συμπυκνώνεται κυρίως στην συνολική αίσθηση του οχήματος ποιοτικά και κατασκευαστικά, που (μου) αφήνει μια αίσθηση φτήνιας και 'παραλίγο', συγκρινόμενο ιδίως με το προηγούμενο μου Toyota RAV4. Γενικά μετά από 18 χρόνια Toyota, τα NISSAN (αυτοκίνητα, δίκτυο, after sales, universe) μου δείχνουν κάπως ¨λιγότερα'.
Επιμέρους τριγμοί, χαζοπροβλήματα, ανακλήσεις κλπ αντιμετωπίστηκαν (με χάσιμου χρόνου πάντοτε) είτε από το εξουσιοδοτημένο μου είτε από το βγάλσιμο του αυτοκινήτου στον ήλιο, είτε απλά επειδή έπαψα να δίνω σημασία, μιας και δεν σου κρύβω ότι για το QQ έχω περάσει περισσότερο χρόνο πληκτρολογώντας για αυτό, παρά οδηγώντας το.Γενικά, πέραν ακραίων περιπτώσεων (με κάτι αυτόματα σαζμάν, εκνευριστικά τριξίματα, απώλεια λαδιού στους κινητήρες βενζίνης κλπ) που θα δεις σε ξένα και ελληνικά εξειδικευμένα φόρα για QQ και αντίστοιχα θα διαβάσεις ίσως για κάθε αμάξι, υπάρχει σίγουρα μια γκρίνια για την ποιότητα συναρμογής και ποιοτικού ελέγχου, αλλά μέχρι εκεί, αρκεί να είσαι συνειδητοποιημένος τι αγόρασες.
Εγώ να πω την αλήθεια περίμενα περισσότερα για τα λεφτά που έδωσα (€27.000 με διάφορα extra) εξ ου και το πιο κριτικό πνεύμα μου! -
Ο χρήστης trader έγραψε:
To QQ 1.5 dCi Accenta Con κόστισε συνολικά 23.000 παρά κάτι ψιλά και αν επιλέξεις τη GLA με τον ίδιο κινητήρα ξεκινά από τα 31.500. Το GPS απαιτεί Command των 4.000, ο διζωνικός άλλα 800 και αφού επιλέξεις ότι άλλο έχει το QQ σου έρχεται και η έξτρα επιβάρυνση από το φόρο πολυτελείας. Μετά θα σου κόψει 1-1,5 χιλιάρικο η Mercedes και θα έχεις συνολικό κόστος κοντά στα 38.000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο που δεν είναι ανώτερο από το QQ. Για εμένα, 15.000 στα 23 χιλ είναι σχεδόν διπλή τιμή.
Προσωπικά, με βάση την εικόνα, την ποιότητα και το πόσο καλά με κάνουν να νιώθω τα υλικά της καμπίνας, έχοντας στην κατοχή μου και τα δύο αυτοκίνητα, μπορώ να πω ότι δεν αξίζει 5.000 παραπάνω η Mercedes, πόσο μάλλον 15.000 που είναι και η πραγματική διαφορά. Και το λέω αυτό, βλέποντας τα υλικά και τον εξοπλισμό της GLA AMG, που σίγουρα έχει κάτι παραπάνω σε σχέση με την απλή GLA και ίσως να έχει και κάτι καλύτερο ποιοτικά σε σχέση με τη βασική έκδοση.
Όσο για τα τριξίματα που κάποιος ρώτησε, είναι σύνηθες φαινόμενο απ΄ ότι διαβάζω στις Mercedes που βασίζονται στην Α. Τουλάχιστον αυτό γράφουν οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων στα διάφορα forum που διαβάζω. Οπότε δεν είμαι εγώ τρελός που τα ακούω.ok ....για να ξέρουμε τι εστί σημερινή γερμανική ποιότητα!απαράδεκτο για merc και με τόσα χρήματα.....
-
Ο χρήστης gipaetos έγραψε:
@iceman7
Έχεις κάποια δημοσίευση που κάνεις μια περίληψη του γιατί δεν είσαι ευχαριστημένος με το Qashqai;Δεν έχει αυτό το σηματάκι
-
Ρε axel αν είχε βγάλει τέτοιο αμάξι η τογιοτα θα είχαν κάνει οι μισοί χαρακιρι[emoji38]
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ρε axel αν είχε βγάλει τέτοιο αμάξι η τογιοτα θα είχαν κάνει οι μισοί χαρακιρι[emoji38]αυτά παθαίνει όποιος μπλέκει με τους Γάλλους!!!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ρε axel αν είχε βγάλει τέτοιο αμάξι η τογιοτα θα είχαν κάνει οι μισοί χαρακιρι[emoji38]Μάλλον αυτό φοβούνται και δεν έχουν βγάλει τίποτα τόσο καιρό σε αυτή την κατηγορία
Νissan Qashqai J11 [2014-__]