Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 43
    • Best 1
    • Groups 0

    gipaetos

    @gipaetos

    Please enter occupation - Please enter your interests

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    43
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gipaetos Unfollow Follow

    Best posts made by gipaetos

    • RE: Dacia Duster

      Όταν διαβάζω πράγματα που σχετίζονται με αντικοινωνικές συμπεριφορές μου σηκώνεται η τρίχα.
      Άλλος λέει στην ευθεία στη Θήβα πας άνετα με 160 km, άλλος πως με super mini με 150km είσαι απόλυτα ασφαλής και το γράφει με κεφαλαία κι όλας θεωρώντας πως έχει γράψει το απόφθεγμα αιώνα, κι άλλος πως στην Ιταλία δε σέβονται το όρια ταχύτητας δεν είναι αληθές) άρα οκ.
      Όλα τα παραπάνω συνιστούν αντικοινωνικές και εγκληματικές συμπεριφορές και τίποτα άλλο. Γιατί κοινωνικότητα δεν είναι να χεις 10 φίλους να πίνεις καφέ αλλά κάτι τελείως διαφορετικό.

      Στην Ελλάδα θα μπορούσε να γίνε κουβέντα για όριο 150 μόνο σε αυτοκινητόδρομους με 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση, μόνο τα ΣΚ που δεν κυκλοφορούν μεγάλα οχήματα και μόνο όταν δεν βρέχει. Διαφορετικά τα 130 είναι απόλυτα λογικά.
      Κάθε άλλη συζήτηση για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα είναι αστεία και επικίνδυνη.

      Το ότι οι εταιρείες αυτοκινήτων παράγουν αυτοκίνητα που μπορούν να κινηθούν με υψηλές ταχύτητες αποκλειστικά και μόνο για λόγους μάρκετινγκ ώστε να τσιμπάμε εμείς ως πελάτες, να πούμε ουάου και να τα αγοράσουμε δε σημαίνει πως θα πρέπει κι όλας να κινούνται στον πραγματικό κόσμο με τέτοιες ταχύτητες.

      Με 150+ κανένα αυτοκίνητο δεν είναι ασφαλές. Το παραμικρό να συμβεί θα πάρεις στο λαιμό σου τον εαυτό σου και άλλους που δε φταίνε. Όποιος πιστεύει πως σε μεγάλες ταχύτητες είναι ασφαλής επειδή δεν οδηγεί suzuki swift αλλά porsche macan είναι ανόητος.
      Επίσης, σκέφτεται κανείς από σας που γράφετε πόσο βαρετή και για γριές είναι η οδήγηση με 130, πόσο αυξάνεται το ρίσκο ατυχήματος σε τρίτους με την ταχύτητά σας;
      Όταν πάτε (όπως αναφέρθηκε) με 160 ή έστω 150 σε δρόμο 2 λωρίδων όπως η ευθεία της Θήβας, που είναι γεμάτη φορτηγα, τι πίεση δημιουργείτε σε όσους κινούνται εντός ορίων και προσπαθούν να προσπεράσουν αργότερα/βαρύτερα οχήματα; Αναγκάζονται άρον άρον και υπό πίεση να χωθούν δεξιά ανάμεσα στα αργά οχήματα, κατεβάζοντας ταχύτητα, με αυξημένο ρίσκο επειδή ΄κάποιοι έρχονται με μεγάλες ταχύτητες και πάνε και κολλάνε από πίσω.
      Έχετε επίσης αναρωτηθεί για τις περιβαλλοντικές συνέπειες του να οδηγείς με 150+; Κατανάλωση, ρύποι, ελαστικά, ηχορύπανση, κτλπ. Φυσικά και όχι. Σημασία έχει να κάνει βζουννν το αυτοκίνητο...

      Και δε σας ενδιαφέρουν τα παραπάνω γιατί στις πλατιές και πλειοψηφικές, μικρές και μεσαίες κοινωνικά μάζες στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες της περιοχής το αυτοκίνητο και η ταχύτητα δεν είναι απλά εργαλείο και ευχαρίστηση. Αλλά ιδεολόγημα που έρχεται να καλύψει άλλα κενά. Και κανείς δεν ενδιαφέρεται για τις κοινωνικές προεκτάσεις του.
      Ας κοιτάξουμε λοιπόν λίγο τους εαυτούς μας στον καθρέπτη προτού γράψουμε ανοησίες για οδικές συμπεριφορές που αν η τροχαία ήταν της προκοπής θα οδηγούσαν σε αυτόφωρο όπως ορίζει η νομοθεσία.

      Αυτά από μένα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gipaetos

    Latest posts made by gipaetos

    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Οι αυτοκινητόδρομοι στην κεντρική Ευρώπη είναι γενικά εξαιρετικής ποιότητας.
      Αλλά αυτό που ευχαριστιέμαι είναι τους περιφερειακούς δρόμους. Όμορφα τοπία χωρίς να αγχώνεσαι πως θα πέσεις σε λακκούβα ή θα αναπηδά το αμάξι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gipaetos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      1.5 μήνας και 3000 χιλιόμετρα.
      1500 αυτοκινητόδρομο, 200-300 και τα υπόλοιπα 1200-1300 περιφερειακούς/επαρχιακούς δρόμους εκ των οποίων τα μισά στις Άλπεις.

      Pros
      Βασικά είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος οπότε δυσκολεύομαι να πω τούτο ή το άλλο ξεχωρίζουν.
      Αν κάτι μου κάνει εντύπωση είναι η κατανάλωση που παραμένει στο 5.8. Ακριβώς ό,τι γράφει ο κατασκευαστής για τον βενζινοκινητήρα της έκδοσης. Μου κάνει μάλιστα τόση εντύπωση που κατά τη διάρκεια του στρωσίματος έχει αυτήν την κατανάλωση που μεταξύ αστείου και σοβαρού έλεγα στη γυναίκα μου πως κάτι 'βρωμάει'
      Μου αρέσει επίσης η ποιότητα κύλισης και η αίσθηση του ελαφριού τιμονιού (τώρα που το συνήθισα).
      Η τετρακίνηση πάρα πολύ καλή. Ίσως το πλέον δυνατό σημείο. Όλες οι ρυθμίσεις που δίνουν ροπή στους πίσω τροχούς εξαιρετικές. Ακόμη και το απλό sport mode δίνει άλλη αίσθηση και όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο του επιτρέπει να κινηθεί άνετα.
      Δεν έχω κανένα τρίξιμο ή ιδιαίτερο θόρυβο στο αυτοκίνητο. Ούτε στην πόρτα όπως άλλοι φίλοι εδώ. Μέτρησα τα db στην καμπίνα σε αυτοκινητόδρομο με 120km/h. 71db+. Όχι κάτι τραγικό αλλά φυσικά όχι και χαμηλό. Δεν είναι ενοχλητικό.

      Cons
      Αρνητικά τώρα.
      Παρ' όλο που το έχω συνηθίσει με ενοχλεί η τεράστια απόκλιση στο καντράν. Δε μπορεί να δείχνει 108 και να πηγαίνω με 100. 8% απόκλιση στα 100 χιλιόμετρα είναι μεγάλη. Ναι, τα λάστιχα που φοράει από τη μάνα του είναι στο κάτω όριο διαστάσεων αλλά και πάλι η απόκλιση είναι τεράστια.
      Τα σκληρά αμορτισέρ θυσιάζουν την άνεση όπως είναι φυσικό. Όχι για τους μπροστά. Για τους πίσω. Δεν είναι τραγικό για μένα που οδηγώ σε ελβετικούς δρόμους, αλλά σίγουρα στην Ελλάδα θα ναι πρόβλημα.
      Τέλος, για μένα δεν είναι σοβαρό ζήτημα αλλά για αρκετούς φίλους εδώ θα είναι. Όταν το αυτοκίνητο έχει 4 άτομα ο βενζινοκινητήρας ζορίζεται στην επιτάχυνση καθώς η ροπή του δεν είναι υψηλή. Για να το αντιμετωπίσεις αυτό πρέπει να γυρίσεις σε sport mode για να χεις ροπή στους πίσω τροχούς και να επιταχύνει πιο άνετα το αμάξι. Εγώ δεν το θεωρώ ιδιαίτερο πρόβλημα και το γνώριζα εκ των προτέρων αλλά στην Ελλάδα αυτό σημαίνει κόστος σημαντικό για το μέσο άνθρωπο μιας και η κατανάλωση στο σπορτ είναι σαφώς αυξημένη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gipaetos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @luckies

      Νομίζω πως απλά υπερβάλλεις.
      Το δεξί ηχείο δεν έχει κανένα θέμα. Μπορεί να μην είναι όμορφος ο τρόπος που το κουμπώνει η Suzuki αλλά δεν υπάρχει θέμα ελαττώματος για το οποίο πρέπει να κάνεις κάτι.
      Παρομοίως για το ταμπλό. Δε μπορώ να δω κάποιο πρόβλημα. Πόσο μάλλον το να πιστεύεις πως είναι η πρώτη φάση του σκασίματος που είχε ο προηγούμενος φίλος.
      Για το παράθυρο δε γνωρίζω καθώς δεν έχω κάποιο ζήτημα όμως είναι το μόνο ζήτημα που νομίζω θα πρεπε να κοιτάξεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gipaetos
    • RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]

      @iceman7
      Έχεις κάποια δημοσίευση που κάνεις μια περίληψη του γιατί δεν είσαι ευχαριστημένος με το Qashqai;
      Οι δικές μου εντυπώσεις από το test drive με το αυτοκίνητο ήταν άριστες.
      Απλά έχοντας ήδη την X1, δε θέλησα να δώσω 7 χιλιάδες παραπάνω για τα ίδια επίπεδα εξοπλισμού σε σχέση με το S-Cross που τελικά αγόρασα.
      Δεν έχει τύχει όμως να διαβάσω ιδιαίτερα αρνητικές κριτικές για το Qashqai

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gipaetos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @robotech_

      Πλήρωσες για το πλαστικό ή το περιλαμβάνει η εγγύηση;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gipaetos
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Έχετε τρίξιμο στο παράθυρο, πότε;
      Σε υψηλές ταχύτητες;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gipaetos
    • RE: SUZUKI FORUM

      Στην 4Χ4 έκδοση δε θα το λεγα αδιάφορο το αυτοκίνητο. Και τεχνολογικά ήταν άρτιο.
      Όταν όμως θεωρείς τη βασική αγορά του μοντέλου την αμερικανική και η Suzuki αποχωρεί συνολικά από αυτήν, τότε λογικό να εξαφανιστεί το μοντέλο κι από την Ευρώπη. Μόνο στον Πακιστάν εξακολουθεί και παράγεται σε νέες εκδόσεις από ό,τι είδα στο διαδίκτυο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gipaetos
    • RE: SUZUKI FORUM

      έφτω πάνω σε αυτή την προσφορά.

      http://www.autoscout24.ch/fr/d/suzuki-k ... 10%26r%3d5

      Πραγματικά με τρώει το χέρι μου. Είμαι κομπλέ από αυτοκίνητα αλλά μου ρχεται να το αγοράσω και να το στείλω Ελλάδα.
      Στο τσακ είμαι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gipaetos
    • RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]

      Το Nissan Qashqai είναι αυτό που στο strategic management ονομάζουμε value innovation.
      Με το μοντέλο αυτό η Nissan άλλαξε τα δεδομένα. Δεν προσπάθησε να ανταγωνιστεί τις υπόλοιπες εταιρείες αλλά δημιούργησε κάτι καινούριο που ήταν αυτό που δημιούργησε μια ολόκληρη καταναλωτική κατηγορία αναδιαμορφώνοντας το είδος αυτοκινήτου που ο υποψήφιος αγοραστής πιστεύει ότι θέλει. Αν μπορούσα να σας δείξω το value curve θα ήταν ξεκάθαρο αυτό. Γι αυτό και έχει κυριαρχήσει στην αγορά.
      Κι ενώ πουλάει τρελά και δημιουργεί και δεύτερη γραμμή παραγωγής στην Ευρώπη, στην πραγματικότητα πλησιάζει στα όριά του το μοντέλο. Λόγω των μεγάλων περιθωρίων κέρδους όλοι στρέφονται στα suv και πείθουν τους πελάτες πως τέτοιου είδους αυτοκίνητο χρειάζονται. Κάπου εδώ το value innovation ξεφτίζει. Η Nissan αναγκάζεται να ανταγωνίζεται πλέον στις λεπτομέρειες για το μοίρασμα της πίτας και όχι να δημιουργεί σχεδόν από το μηδέν μια ολόκληρη κατηγορία πίτας.
      Μέχρι τη στιγμή που η φούσκα των suv θα σκάσει/κουράσει και κάποια άλλη εταιρεία θα καταφέρει να δημιουργήσει μια άλλη κατηγορία προϊόντος που το marketing θα το πλασάρει ως σύγχρονη ανάγκη/style κτλπ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gipaetos
    • RE: Dacia Duster

      Ταχύτητα 149 σημαίνει πρόστιμο.
      Ταχύτητα 150 σημαίνει 350 ευρώ, 2 μήνες αφαίρεση άδειας και αυτόφωρο εφόσον η τροχαία θέλει να πάει με το γράμμα του νόμου.
      Άλλα όταν για σένα η ουσία είναι το πρόστιμο τότε όπως λένε και στις ΗΠΑ σε σχέση με το τι έγραψα προηγουμένως: Ι rest my caσe

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gipaetos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr