Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A4 2000, ενα κάρο λεφτά..
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Audi A4 2000, ενα κάρο λεφτά..
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    34
    1155
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apegnosmenos last edited by

      Πρωτη φορά γραφω παιδια στο φορουμ μηως βρεθει καποιος εμπειροτερος να βοηθησει.
      Συνοπτικά και για να μην κουράζω..Εχω ενα Α4 του 2000 αγορασμένο απο Βέλγιο, αριστη κατασταση και με 150,000 χλμ.Το πηρα απτον φαδερ γιατι λεφτα για νεο αμαξι δεν επαιζαν παλιοτερα, ουτε και τωρα.

      Σε εναν δωρεαν ελεγχο στην αντιπροσωπεια λοιπον μου έβγαλαν τα εξης προβληματα και τιμοκταλογο:

      -ρουλεμαν τροχου Ε.Α. 60 ευρω
      -ψαλιδια πανω (4)
      ψαλιδια κατω στραβα
      ψαλιδια κατω ισια (συνεμπλοκ)---ολα τα ψαλιδια 1400 ευρω
      -βασεις κινητηρα 250 ευρω
      -αντλια νερου 200
      -φλαντζα βαλβιδων μεταβλητου 200
      -κρεμαργιερα (διαρροη) 1200
      -σετ αμπραγιαζ 500

      Το αμαξι χρειζεται επισης λαστιχα 250 ευρω και ο ελεγχος εγινε επειδη εκανα επισκεψη για αλλαγη ιμαντα χρονισμου που θα κοστιζε 370. Εχουμε ενα συνολακι λοιπον..3680 χωρις τα λαστιχα και το αμπραγιαζ που δεν βλεπω να θελει αλλαγη, κοντα** 4000** με τα λαστιχα. Αμορτισερ δεν εχω αλλαξει νομιζω εδω και μια επταετια αλλα ας το αφησω εκτος αυτο.

      Το αυτοκινητο εχει βγει απολυτα αξιοπιστο μεχρι σημερα, πολλα χλμ δεν εχει αλλα εχει μια καταναλωση γυρω στο 9-10 εντος πολης plus τα τελη κυκλοφοριας του. Μεταπωλητικη αξια πανω απο 3, 4 δεν παιζει να εχει. Η αντιπροσωπεια το επαιρνε για 1500,χαχα! Προφανως και ειναι ψειρες εκει

      Ερωτηση λοιπον..Το κραταω η όχι και γιατι?

      Αν ναι, ξερετε που μπορω να βρω ενα οικονομικοτερο σερβις στα βορεια προαστεια?
      πχ 370 για εναν ιμαντα?αποτι κοιταω γυρω στα 200 εχουνε τα σετ στο ιντερνετ.Να του ριξουνε μια ματια μπας και μου πουλανε φιδια στην αντιπροσωπεια, να δω κατα ποσο ισχυουν οι ζημιες η οχι.

      Καθε απαντηση καλοδεχουμενη, δωστε τα φωτα σας!
      Σας ευχαριστω!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        apegnosmenos last edited by

        Πρωτη φορά γραφω παιδια στο φορουμ μηως βρεθει καποιος εμπειροτερος να βοηθησει.
        Συνοπτικά και για να μην κουράζω..Εχω ενα Α4 του 2000 αγορασμένο απο Βέλγιο, αριστη κατασταση και με 150,000 χλμ.Το πηρα απτον φαδερ γιατι λεφτα για νεο αμαξι δεν επαιζαν παλιοτερα, ουτε και τωρα.

        Σε εναν δωρεαν ελεγχο στην αντιπροσωπεια λοιπον μου έβγαλαν τα εξης προβληματα και τιμοκταλογο:

        -ρουλεμαν τροχου Ε.Α. 60 ευρω
        -ψαλιδια πανω (4)
        ψαλιδια κατω στραβα
        ψαλιδια κατω ισια (συνεμπλοκ)---ολα τα ψαλιδια 1400 ευρω
        -βασεις κινητηρα 250 ευρω
        -αντλια νερου 200
        -φλαντζα βαλβιδων μεταβλητου 200
        -κρεμαργιερα (διαρροη) 1200
        -σετ αμπραγιαζ 500

        Το αμαξι χρειζεται επισης λαστιχα 250 ευρω και ο ελεγχος εγινε επειδη εκανα επισκεψη για αλλαγη ιμαντα χρονισμου που θα κοστιζε 370. Εχουμε ενα συνολακι λοιπον..3680 χωρις τα λαστιχα και το αμπραγιαζ που δεν βλεπω να θελει αλλαγη, κοντα** 4000** με τα λαστιχα. Αμορτισερ δεν εχω αλλαξει νομιζω εδω και μια επταετια αλλα ας το αφησω εκτος αυτο.

        Το αυτοκινητο εχει βγει απολυτα αξιοπιστο μεχρι σημερα, πολλα χλμ δεν εχει αλλα εχει μια καταναλωση γυρω στο 9-10 εντος πολης plus τα τελη κυκλοφοριας του. Μεταπωλητικη αξια πανω απο 3, 4 δεν παιζει να εχει. Η αντιπροσωπεια το επαιρνε για 1500,χαχα! Προφανως και ειναι ψειρες εκει

        Ερωτηση λοιπον..Το κραταω η όχι και γιατι?

        Αν ναι, ξερετε που μπορω να βρω ενα οικονομικοτερο σερβις στα βορεια προαστεια?
        πχ 370 για εναν ιμαντα?αποτι κοιταω γυρω στα 200 εχουνε τα σετ στο ιντερνετ.Να του ριξουνε μια ματια μπας και μου πουλανε φιδια στην αντιπροσωπεια, να δω κατα ποσο ισχυουν οι ζημιες η οχι.

        Καθε απαντηση καλοδεχουμενη, δωστε τα φωτα σας!
        Σας ευχαριστω!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          apegnosmenos last edited by

          Πρωτη φορά γραφω παιδια στο φορουμ μηως βρεθει καποιος εμπειροτερος να βοηθησει.
          Συνοπτικά και για να μην κουράζω..Εχω ενα Α4 του 2000 αγορασμένο απο Βέλγιο, αριστη κατασταση και με 150,000 χλμ.Το πηρα απτον φαδερ γιατι λεφτα για νεο αμαξι δεν επαιζαν παλιοτερα, ουτε και τωρα.

          Σε εναν δωρεαν ελεγχο στην αντιπροσωπεια λοιπον μου έβγαλαν τα εξης προβληματα και τιμοκταλογο:

          -ρουλεμαν τροχου Ε.Α. 60 ευρω
          -ψαλιδια πανω (4)
          ψαλιδια κατω στραβα
          ψαλιδια κατω ισια (συνεμπλοκ)---ολα τα ψαλιδια 1400 ευρω
          -βασεις κινητηρα 250 ευρω
          -αντλια νερου 200
          -φλαντζα βαλβιδων μεταβλητου 200
          -κρεμαργιερα (διαρροη) 1200
          -σετ αμπραγιαζ 500

          Το αμαξι χρειζεται επισης λαστιχα 250 ευρω και ο ελεγχος εγινε επειδη εκανα επισκεψη για αλλαγη ιμαντα χρονισμου που θα κοστιζε 370. Εχουμε ενα συνολακι λοιπον..3680 χωρις τα λαστιχα και το αμπραγιαζ που δεν βλεπω να θελει αλλαγη, κοντα** 4000** με τα λαστιχα. Αμορτισερ δεν εχω αλλαξει νομιζω εδω και μια επταετια αλλα ας το αφησω εκτος αυτο.

          Το αυτοκινητο εχει βγει απολυτα αξιοπιστο μεχρι σημερα, πολλα χλμ δεν εχει αλλα εχει μια καταναλωση γυρω στο 9-10 εντος πολης plus τα τελη κυκλοφοριας του. Μεταπωλητικη αξια πανω απο 3, 4 δεν παιζει να εχει. Η αντιπροσωπεια το επαιρνε για 1500,χαχα! Προφανως και ειναι ψειρες εκει

          Ερωτηση λοιπον..Το κραταω η όχι και γιατι?

          Αν ναι, ξερετε που μπορω να βρω ενα οικονομικοτερο σερβις στα βορεια προαστεια?
          πχ 370 για εναν ιμαντα?αποτι κοιταω γυρω στα 200 εχουνε τα σετ στο ιντερνετ.Να του ριξουνε μια ματια μπας και μου πουλανε φιδια στην αντιπροσωπεια, να δω κατα ποσο ισχυουν οι ζημιες η οχι.

          Καθε απαντηση καλοδεχουμενη, δωστε τα φωτα σας!
          Σας ευχαριστω!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kpsig moderator last edited by

            To αμάξι είναι πολύ απλό και υπάρχει τεράστια εμπειρία στην αγορά.
            Πήγαινε σε ένα καλό συνεργείο και άσε την αντιπροσωπεία.
            Και μη διστάσεις να βάλεις μεταχειρισμένα ανταλλακτικά.
            Επίσης να αλλάξεις μόνο ότι έχει σοβαρό πρόβλημα και το αντιλαμβάνεσαι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              apegnosmenos last edited by

              Αυτο που με ανησυχησε ηταν οτι μονο για τον ιμαντα που ρωτησα σε αλλη γνωστη αλυσιδα σερβις μου ειπανε 400 ευρω, δηλαδη ιδια τιμη με την αντιπροσωπεια..Παιζει καμιa λιστα-link με συνεργεια audi φιλε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trident1971 last edited by

                Ρωτα σε διαφορετικα συνεργεια, δες και τιμες ανταλλακτικων απο ιντερνετ πχ http://www.mister-auto.gr/el/ για να εχεις μια αποψη για τιμες των ανταλλακτικων στο περιπου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tribal81 last edited by

                  Απο αυτά που γράφεις φαίνεται οτι το είχες παραμελημένο αρκετά. Εν πάση περιπτώσει υπολόγισε περίπου τις μισές τιμές σε όσα σου είπανε εάν προμηθευτείς original vag ανταλλακτικά απο Γερμανία και τα περάσεις σε κάποιον καλό και φθηνό μάστορα που μπορείς να εμπιστευτείς. Ακόμα φθηνότερα εαν πας σε after market parts ισάξιας ποιότητας (εχω αρκετα site να σου προτείνω) αλλά και μεταχειρισμένα εννοείται. πχ ψαλίδια κ.α. δεν υπάρχει λόγος να πάρεις καινουργια αρκεί να γίνει σωστός έλεγχος.
                  Το βασικό για εμένα ειναι να βρεις ενα καλό συνεργείο που θα σου πει ακριβώς τι και τι χρειάζεται άμεση αλλαγή κι απο εκεί και πέρα πράττεις αναλόγως. Αυτά απο εμένα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Y
                    yamaha13 last edited by

                    Βασικα αυτοι οι ελεγχοι των αντιπροσωπειων ειναι τελειως γελοιοι και εξηγω....Φιλος πηγαινε στους δωρεαν ελεγχους της Opel και καθε φορα του βγαζαν οτι ηθελε αλλαγη το μισο αμαξι. Χαρακτηριστικα καθε χρονο του βγαζαν οτι θελει τακακια και οταν τα αλλαζε ηταν πανω απο την μεση η παστα τους.

                    Για μενα μην ξαναπατησεις στην αντιπροσωπεια. Πηγαινε σε ενα ανεξαρτητο συνεργειο με ενα καλο μαστορα, να δειτε τι χρειαζεται και τι μπορεις να φτιαξεις. Με επωνυμα ανταλλακτικα θα γλιτωσεις αρκετα λεφτα και δεν θα εχεις κανενα προβλημα. Επισης τα 470€ ειναι παρα πολλα χωρις αλλαγη αντλιας που για να την αλλαξεις πρεπει να πληρωσεις παλι τα λεφτα της εργασιας!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      ιμαντας και αντλια σε 150αρι 1.8 στο mister auto, ~190€
                      δεν ξερω αν ειναι ο ιδιο μοντελο, αλλα αξιζει να δει τι γινεται

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        apegnosmenos last edited by

                        Ευχαριστω για τις απαντησεις σας!
                        Ηξερα οτι βαρανε στις αντιπροσωπειες, αλλα οχι και ετσι ομως. Απτην αλλη, αν αγορασω δικα μου ανταλλακτικα και τα παω σε μαστορα θα δεχτει να τα βαλει?Προφανως κατι παραπανω χρεωνει και αυτος για την προμηθεια τους, εκτος απτην εργασια του.

                        Το βασικοτερο λοιπον, εχετε κανενα συνεργειο εμπιστο που δε θα μου παει ο κουκος αηδονι?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          το 1.8Τ ειναι?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            1800 turbo

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              morx last edited by

                              Turbo quattro ?

                              Εαν ναι, δωσε σημασια σε βασεις κινητηρα, ψαλιδια εμπρος (οπου σε παιρνει, απλα αγορασε τα σινεμπλοκ και βρες συνεργειο να τα περασει -πρεσσαριστα-) καθως και ρουλεμαν τροχου.

                              Ακομα και χωρις πολλα χιλιομετρα, οι βασεις των ψαλιδιων και της αντιστρεπτικης θελουν αλλαγμα... σε μια 10ετια αρχιζουν και 'ξεραινονται' με αποτελεσμα πολυ γρηγορη φθορα! Ειδικα αν κυκλοφορεις σε δρομους με μπολικο νερο/χιονι/αλατι.

                              Σχετικα με το mister auto, να το προτιμησεις, σε συνδυασμο με αξιοπιστο συνεργειο που θα τοποθετησει τα ανταλλακτικα!
                              Το οφελος σε σχεση με την αντιπροσωπεια, για τετοιο αμαξι επειδη ειμαι σε παρομοια θεση... ειναι πολυ μεγαλο!!
                              Δεν αξιζει να τους τα δωσεις απο τη στιγμη που σου κοστολογουν την ιδια την κρεμαγιερα σχεδον οσο το αυτοκινητο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iroc last edited by

                                λοιπον...μην ακους οτι σου λεει η αντιπροσοπεια. πηγενε προτα εκτος και ελεωξε αν οντος αυτα που σου λενε θελουν αλαγμα....1)τα ψαλιδια αν εχουν τζογο μπορεις να αλλαξεις μονο τα λαστιχακια..εξω σε εξουσιοδοτιμενο η καθε πλευρα εχει 250-300ευρω καινουργια oem δεν νομιζω ομως οτι θελουν αλλαγμα,γιατι και στο δικο μου το ιδιο πορισμα ειχαν βγαλει στην αντιπροσοπεια για ενα ψαλιδι το οποιο το κοιταξα εκτος και ηταν κομπλε.
                                2)το λιγο υγρο που χανουν απ το δοχειο υδραυλικου τιμονιου ειναι στανταρ σε ολα τα αμαξια του γκρουπ που ειχαν υδραυλικο/ και το δικο μου χανει λιγο..κλαιν μαιν συμπλhρωνεις καθε 2 χρονια 7 ευρω το μισο κιλο εχει.
                                3)φλαντζα μεταβλιτου 200!?.....δεν νομιζω... ολες οι φλαντζες(ψευτοκαπακο-καδενας-κλπ) που καλο ειναι να τις αλλαξεις με την αλλαγη ιμαντα δεν κανουν πανω απο 60ευρω.
                                4)αμπραγιας πανω απο 400ε σου πιανουν τον κολο και ενοειτε βαζεις μονο sachs η' luk
                                5)αλαγη ιμαντων ειναι κοστοβορα καθος κατεβαινει ολη η μασκα μπροστα-προφυλακτιρας+τραβερσα με ψυγεια.
                                αν μιλαμε για το 1,8τ
                                οταν αλλαξεις ιμαντες θα αλλαξεις ολους τους ιμαντες (εκεντροφορου και poly-v)με contitec η' skf (160e-200)+τεντοτηρα ιμαντα (70ε)+τρομπα νερου αλλα οχι την πλαστικη (δλδ την μεταλικη)120ε μαξ +θερμοστατη (10ε) +υγρα g12plus (40e)
                                6)ρουλεμαν τροχου και ακτ επεκταση φουσκες ιμιαξονιου κυκλωφορουν βελτιωμενες στην αγορα με ιδια τιμη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  iroc last edited by

                                  λοιπον...μην ακους οτι σου λεει η αντιπροσοπεια. πηγενε προτα εκτος και ελεωξε αν οντος αυτα που σου λενε θελουν αλαγμα....1)τα ψαλιδια αν εχουν τζογο μπορεις να αλλαξεις μονο τα λαστιχακια..εξω σε εξουσιοδοτιμενο η καθε πλευρα εχει 250-300ευρω καινουργια oem δεν νομιζω ομως οτι θελουν αλλαγμα,γιατι και στο δικο μου το ιδιο πορισμα ειχαν βγαλει στην αντιπροσοπεια για ενα ψαλιδι το οποιο το κοιταξα εκτος και ηταν κομπλε.
                                  2)το λιγο υγρο που χανουν απ το δοχειο υδραυλικου τιμονιου ειναι στανταρ σε ολα τα αμαξια του γκρουπ που ειχαν υδραυλικο/ και το δικο μου χανει λιγο..κλαιν μαιν συμπλhρωνεις καθε 2 χρονια 7 ευρω το μισο κιλο εχει.
                                  3)φλαντζα μεταβλιτου 200!?.....δεν νομιζω... ολες οι φλαντζες(ψευτοκαπακο-καδενας-κλπ) που καλο ειναι να τις αλλαξεις με την αλλαγη ιμαντα δεν κανουν πανω απο 60ευρω.(ο μηχανικος μου ειδα οτι μου ειχε χρεωσει την φλαντζα μεταβλητου 11 ευρω-vw passat 1,8t εχω ειναι ακριβος το ιδιο μηχανικα με το αντιστιχο α4)
                                  4)αμπραγιας πανω απο 400ε σου πιανουν τον κολο και ενοειτε βαζεις μονο sachs η' luk
                                  5)αλαγη ιμαντων ειναι κοστοβορα καθος κατεβαινει ολη η μασκα μπροστα-προφυλακτιρας+τραβερσα με ψυγεια.
                                  αν μιλαμε για το 1,8τ
                                  οταν αλλαξεις ιμαντες θα αλλαξεις ολους τους ιμαντες (εκεντροφορου και poly-v)με contitec η' skf (160e-200)+τεντοτηρα ιμαντα (70ε)+τρομπα νερου αλλα οχι την πλαστικη (δλδ την μεταλικη)120ε μαξ +θερμοστατη (10ε) +υγρα g12plus (40e)
                                  6)ρουλεμαν τροχου και ακτ επεκταση φουσκες ιμιαξονιου κυκλωφορουν βελτιωμενες στην αγορα με ιδια τιμη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    swift-b-p-m last edited by

                                    Απεγνωσμενε μου, φανταζομαι, το 'σε αριστη κατασταση' παει για την υπερστιβαρη λαμαρινα των εξωτερικων επιφανειων του αυτοκινητου αυτου, γιατι με τοσα λιγα χιλιομετρα, τοσα πολλα τερτιπια, κατι δεν παει καλα. Ειναι και διλιτρο... Πολλα πλεονεκτηματα! Τεφαρικι πραμα δηλαδη. Ακομα να το φτιαξεις;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                                      Απεγνωσμενε μου, φανταζομαι, το 'σε αριστη κατασταση' παει για την υπερστιβαρη λαμαρινα των εξωτερικων επιφανειων του αυτοκινητου αυτου, γιατι με τοσα λιγα χιλιομετρα, τοσα πολλα τερτιπια, κατι δεν παει καλα. Ειναι και διλιτρο... Πολλα πλεονεκτηματα! Τεφαρικι πραμα δηλαδη. Ακομα να το φτιαξεις;

                                      Τιποτα δεν εχει το αμαξι απ' οτι περιγραφει.
                                      Απλα για καποια απλα φυσιολογικα μαζεματα παει η αντιπροσωπεια να βγαλει το τζιρο του ετους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        morx last edited by

                                        Για 150000 χλμ αρκετα απο αυτα που εγραψε στη λιστα, οπως ψαλιδια, βασεις ψαλιδιων, βασεις κινητηρα .... εαν δεν αλλαχτηκαν ποτε, λογικο ειναι να ηρθε η ωρα τους!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iroc last edited by

                                          Ο χρήστης Morx έγραψε:
                                          Για 150000 χλμ αρκετα απο αυτα που εγραψε στη λιστα, οπως ψαλιδια, βασεις ψαλιδιων, βασεις κινητηρα .... εαν δεν αλλαχτηκαν ποτε, λογικο ειναι να ηρθε η ωρα τους!

                                          ψαλιδια λιγο δυσκολο το βλεπω.οι μαστορες βαριουντε +οτι δεν τους συμφερει να βαλουν νεα συνεμπλοκ..για ολα τα αλλα λογικο ειναι αλλα και παλι εξαρτατε απ την χρηση...πχ δισκο πλατο 150000ειναι νωρις αν μιλαμε για το 20βτ..

                                          δεν το λεω για εσενα...
                                          απορω μερικους γιατι δεν τους μαζεψε η δασκαλα τους να πιουνε το γαλατακι τους εδω μεσα..
                                          ο φιλος αν δεν εχει τπτ να πει περι μαζεματος του συγγεκριμενου αυτοκινητου καλα θα κανει να ασχοληθει με τον κουβα του.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            morx last edited by

                                            iRoc ναι δισκοπλατω, μπορεις να τον φτασεις και 200.000χλμ (στα τοσα αλλαχτηκε σε 1.8 20V).
                                            Ψαλιδια, μονο αν ειναι στραβωμενα αλλιως οπως ειπες!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr