-
Πρωτη φορά γραφω παιδια στο φορουμ μηως βρεθει καποιος εμπειροτερος να βοηθησει.
Συνοπτικά και για να μην κουράζω..Εχω ενα Α4 του 2000 αγορασμένο απο Βέλγιο, αριστη κατασταση και με 150,000 χλμ.Το πηρα απτον φαδερ γιατι λεφτα για νεο αμαξι δεν επαιζαν παλιοτερα, ουτε και τωρα.Σε εναν δωρεαν ελεγχο στην αντιπροσωπεια λοιπον μου έβγαλαν τα εξης προβληματα και τιμοκταλογο:
-ρουλεμαν τροχου Ε.Α. 60 ευρω
-ψαλιδια πανω (4)
ψαλιδια κατω στραβα
ψαλιδια κατω ισια (συνεμπλοκ)---ολα τα ψαλιδια 1400 ευρω
-βασεις κινητηρα 250 ευρω
-αντλια νερου 200
-φλαντζα βαλβιδων μεταβλητου 200
-κρεμαργιερα (διαρροη) 1200
-σετ αμπραγιαζ 500Το αμαξι χρειζεται επισης λαστιχα 250 ευρω και ο ελεγχος εγινε επειδη εκανα επισκεψη για αλλαγη ιμαντα χρονισμου που θα κοστιζε 370. Εχουμε ενα συνολακι λοιπον..3680 χωρις τα λαστιχα και το αμπραγιαζ που δεν βλεπω να θελει αλλαγη, κοντα** 4000** με τα λαστιχα. Αμορτισερ δεν εχω αλλαξει νομιζω εδω και μια επταετια αλλα ας το αφησω εκτος αυτο.
Το αυτοκινητο εχει βγει απολυτα αξιοπιστο μεχρι σημερα, πολλα χλμ δεν εχει αλλα εχει μια καταναλωση γυρω στο 9-10 εντος πολης plus τα τελη κυκλοφοριας του. Μεταπωλητικη αξια πανω απο 3, 4 δεν παιζει να εχει. Η αντιπροσωπεια το επαιρνε για 1500,χαχα! Προφανως και ειναι ψειρες εκει
Ερωτηση λοιπον..Το κραταω η όχι και γιατι?
Αν ναι, ξερετε που μπορω να βρω ενα οικονομικοτερο σερβις στα βορεια προαστεια?
πχ 370 για εναν ιμαντα?αποτι κοιταω γυρω στα 200 εχουνε τα σετ στο ιντερνετ.Να του ριξουνε μια ματια μπας και μου πουλανε φιδια στην αντιπροσωπεια, να δω κατα ποσο ισχυουν οι ζημιες η οχι.Καθε απαντηση καλοδεχουμενη, δωστε τα φωτα σας!
Σας ευχαριστω! -
Πρωτη φορά γραφω παιδια στο φορουμ μηως βρεθει καποιος εμπειροτερος να βοηθησει.
Συνοπτικά και για να μην κουράζω..Εχω ενα Α4 του 2000 αγορασμένο απο Βέλγιο, αριστη κατασταση και με 150,000 χλμ.Το πηρα απτον φαδερ γιατι λεφτα για νεο αμαξι δεν επαιζαν παλιοτερα, ουτε και τωρα.Σε εναν δωρεαν ελεγχο στην αντιπροσωπεια λοιπον μου έβγαλαν τα εξης προβληματα και τιμοκταλογο:
-ρουλεμαν τροχου Ε.Α. 60 ευρω
-ψαλιδια πανω (4)
ψαλιδια κατω στραβα
ψαλιδια κατω ισια (συνεμπλοκ)---ολα τα ψαλιδια 1400 ευρω
-βασεις κινητηρα 250 ευρω
-αντλια νερου 200
-φλαντζα βαλβιδων μεταβλητου 200
-κρεμαργιερα (διαρροη) 1200
-σετ αμπραγιαζ 500Το αμαξι χρειζεται επισης λαστιχα 250 ευρω και ο ελεγχος εγινε επειδη εκανα επισκεψη για αλλαγη ιμαντα χρονισμου που θα κοστιζε 370. Εχουμε ενα συνολακι λοιπον..3680 χωρις τα λαστιχα και το αμπραγιαζ που δεν βλεπω να θελει αλλαγη, κοντα** 4000** με τα λαστιχα. Αμορτισερ δεν εχω αλλαξει νομιζω εδω και μια επταετια αλλα ας το αφησω εκτος αυτο.
Το αυτοκινητο εχει βγει απολυτα αξιοπιστο μεχρι σημερα, πολλα χλμ δεν εχει αλλα εχει μια καταναλωση γυρω στο 9-10 εντος πολης plus τα τελη κυκλοφοριας του. Μεταπωλητικη αξια πανω απο 3, 4 δεν παιζει να εχει. Η αντιπροσωπεια το επαιρνε για 1500,χαχα! Προφανως και ειναι ψειρες εκει
Ερωτηση λοιπον..Το κραταω η όχι και γιατι?
Αν ναι, ξερετε που μπορω να βρω ενα οικονομικοτερο σερβις στα βορεια προαστεια?
πχ 370 για εναν ιμαντα?αποτι κοιταω γυρω στα 200 εχουνε τα σετ στο ιντερνετ.Να του ριξουνε μια ματια μπας και μου πουλανε φιδια στην αντιπροσωπεια, να δω κατα ποσο ισχυουν οι ζημιες η οχι.Καθε απαντηση καλοδεχουμενη, δωστε τα φωτα σας!
Σας ευχαριστω! -
Πρωτη φορά γραφω παιδια στο φορουμ μηως βρεθει καποιος εμπειροτερος να βοηθησει.
Συνοπτικά και για να μην κουράζω..Εχω ενα Α4 του 2000 αγορασμένο απο Βέλγιο, αριστη κατασταση και με 150,000 χλμ.Το πηρα απτον φαδερ γιατι λεφτα για νεο αμαξι δεν επαιζαν παλιοτερα, ουτε και τωρα.Σε εναν δωρεαν ελεγχο στην αντιπροσωπεια λοιπον μου έβγαλαν τα εξης προβληματα και τιμοκταλογο:
-ρουλεμαν τροχου Ε.Α. 60 ευρω
-ψαλιδια πανω (4)
ψαλιδια κατω στραβα
ψαλιδια κατω ισια (συνεμπλοκ)---ολα τα ψαλιδια 1400 ευρω
-βασεις κινητηρα 250 ευρω
-αντλια νερου 200
-φλαντζα βαλβιδων μεταβλητου 200
-κρεμαργιερα (διαρροη) 1200
-σετ αμπραγιαζ 500Το αμαξι χρειζεται επισης λαστιχα 250 ευρω και ο ελεγχος εγινε επειδη εκανα επισκεψη για αλλαγη ιμαντα χρονισμου που θα κοστιζε 370. Εχουμε ενα συνολακι λοιπον..3680 χωρις τα λαστιχα και το αμπραγιαζ που δεν βλεπω να θελει αλλαγη, κοντα** 4000** με τα λαστιχα. Αμορτισερ δεν εχω αλλαξει νομιζω εδω και μια επταετια αλλα ας το αφησω εκτος αυτο.
Το αυτοκινητο εχει βγει απολυτα αξιοπιστο μεχρι σημερα, πολλα χλμ δεν εχει αλλα εχει μια καταναλωση γυρω στο 9-10 εντος πολης plus τα τελη κυκλοφοριας του. Μεταπωλητικη αξια πανω απο 3, 4 δεν παιζει να εχει. Η αντιπροσωπεια το επαιρνε για 1500,χαχα! Προφανως και ειναι ψειρες εκει
Ερωτηση λοιπον..Το κραταω η όχι και γιατι?
Αν ναι, ξερετε που μπορω να βρω ενα οικονομικοτερο σερβις στα βορεια προαστεια?
πχ 370 για εναν ιμαντα?αποτι κοιταω γυρω στα 200 εχουνε τα σετ στο ιντερνετ.Να του ριξουνε μια ματια μπας και μου πουλανε φιδια στην αντιπροσωπεια, να δω κατα ποσο ισχυουν οι ζημιες η οχι.Καθε απαντηση καλοδεχουμενη, δωστε τα φωτα σας!
Σας ευχαριστω! -
To αμάξι είναι πολύ απλό και υπάρχει τεράστια εμπειρία στην αγορά.
Πήγαινε σε ένα καλό συνεργείο και άσε την αντιπροσωπεία.
Και μη διστάσεις να βάλεις μεταχειρισμένα ανταλλακτικά.
Επίσης να αλλάξεις μόνο ότι έχει σοβαρό πρόβλημα και το αντιλαμβάνεσαι. -
Αυτο που με ανησυχησε ηταν οτι μονο για τον ιμαντα που ρωτησα σε αλλη γνωστη αλυσιδα σερβις μου ειπανε 400 ευρω, δηλαδη ιδια τιμη με την αντιπροσωπεια..Παιζει καμιa λιστα-link με συνεργεια audi φιλε?
-
Ρωτα σε διαφορετικα συνεργεια, δες και τιμες ανταλλακτικων απο ιντερνετ πχ http://www.mister-auto.gr/el/ για να εχεις μια αποψη για τιμες των ανταλλακτικων στο περιπου.
-
Απο αυτά που γράφεις φαίνεται οτι το είχες παραμελημένο αρκετά. Εν πάση περιπτώσει υπολόγισε περίπου τις μισές τιμές σε όσα σου είπανε εάν προμηθευτείς original vag ανταλλακτικά απο Γερμανία και τα περάσεις σε κάποιον καλό και φθηνό μάστορα που μπορείς να εμπιστευτείς. Ακόμα φθηνότερα εαν πας σε after market parts ισάξιας ποιότητας (εχω αρκετα site να σου προτείνω) αλλά και μεταχειρισμένα εννοείται. πχ ψαλίδια κ.α. δεν υπάρχει λόγος να πάρεις καινουργια αρκεί να γίνει σωστός έλεγχος.
Το βασικό για εμένα ειναι να βρεις ενα καλό συνεργείο που θα σου πει ακριβώς τι και τι χρειάζεται άμεση αλλαγή κι απο εκεί και πέρα πράττεις αναλόγως. Αυτά απο εμένα. -
Βασικα αυτοι οι ελεγχοι των αντιπροσωπειων ειναι τελειως γελοιοι και εξηγω....Φιλος πηγαινε στους δωρεαν ελεγχους της Opel και καθε φορα του βγαζαν οτι ηθελε αλλαγη το μισο αμαξι. Χαρακτηριστικα καθε χρονο του βγαζαν οτι θελει τακακια και οταν τα αλλαζε ηταν πανω απο την μεση η παστα τους.
Για μενα μην ξαναπατησεις στην αντιπροσωπεια. Πηγαινε σε ενα ανεξαρτητο συνεργειο με ενα καλο μαστορα, να δειτε τι χρειαζεται και τι μπορεις να φτιαξεις. Με επωνυμα ανταλλακτικα θα γλιτωσεις αρκετα λεφτα και δεν θα εχεις κανενα προβλημα. Επισης τα 470€ ειναι παρα πολλα χωρις αλλαγη αντλιας που για να την αλλαξεις πρεπει να πληρωσεις παλι τα λεφτα της εργασιας!
-
ιμαντας και αντλια σε 150αρι 1.8 στο mister auto, ~190€
δεν ξερω αν ειναι ο ιδιο μοντελο, αλλα αξιζει να δει τι γινεται -
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας!
Ηξερα οτι βαρανε στις αντιπροσωπειες, αλλα οχι και ετσι ομως. Απτην αλλη, αν αγορασω δικα μου ανταλλακτικα και τα παω σε μαστορα θα δεχτει να τα βαλει?Προφανως κατι παραπανω χρεωνει και αυτος για την προμηθεια τους, εκτος απτην εργασια του.Το βασικοτερο λοιπον, εχετε κανενα συνεργειο εμπιστο που δε θα μου παει ο κουκος αηδονι?
-
το 1.8Τ ειναι?
-
1800 turbo
-
Turbo quattro ?
Εαν ναι, δωσε σημασια σε βασεις κινητηρα, ψαλιδια εμπρος (οπου σε παιρνει, απλα αγορασε τα σινεμπλοκ και βρες συνεργειο να τα περασει -πρεσσαριστα-) καθως και ρουλεμαν τροχου.
Ακομα και χωρις πολλα χιλιομετρα, οι βασεις των ψαλιδιων και της αντιστρεπτικης θελουν αλλαγμα... σε μια 10ετια αρχιζουν και 'ξεραινονται' με αποτελεσμα πολυ γρηγορη φθορα! Ειδικα αν κυκλοφορεις σε δρομους με μπολικο νερο/χιονι/αλατι.
Σχετικα με το mister auto, να το προτιμησεις, σε συνδυασμο με αξιοπιστο συνεργειο που θα τοποθετησει τα ανταλλακτικα!
Το οφελος σε σχεση με την αντιπροσωπεια, για τετοιο αμαξι επειδη ειμαι σε παρομοια θεση... ειναι πολυ μεγαλο!!
Δεν αξιζει να τους τα δωσεις απο τη στιγμη που σου κοστολογουν την ιδια την κρεμαγιερα σχεδον οσο το αυτοκινητο! -
λοιπον...μην ακους οτι σου λεει η αντιπροσοπεια. πηγενε προτα εκτος και ελεωξε αν οντος αυτα που σου λενε θελουν αλαγμα....1)τα ψαλιδια αν εχουν τζογο μπορεις να αλλαξεις μονο τα λαστιχακια..εξω σε εξουσιοδοτιμενο η καθε πλευρα εχει 250-300ευρω καινουργια oem δεν νομιζω ομως οτι θελουν αλλαγμα,γιατι και στο δικο μου το ιδιο πορισμα ειχαν βγαλει στην αντιπροσοπεια για ενα ψαλιδι το οποιο το κοιταξα εκτος και ηταν κομπλε.
2)το λιγο υγρο που χανουν απ το δοχειο υδραυλικου τιμονιου ειναι στανταρ σε ολα τα αμαξια του γκρουπ που ειχαν υδραυλικο/ και το δικο μου χανει λιγο..κλαιν μαιν συμπλhρωνεις καθε 2 χρονια 7 ευρω το μισο κιλο εχει.
3)φλαντζα μεταβλιτου 200!?.....δεν νομιζω... ολες οι φλαντζες(ψευτοκαπακο-καδενας-κλπ) που καλο ειναι να τις αλλαξεις με την αλλαγη ιμαντα δεν κανουν πανω απο 60ευρω.
4)αμπραγιας πανω απο 400ε σου πιανουν τον κολο και ενοειτε βαζεις μονο sachs η' luk
5)αλαγη ιμαντων ειναι κοστοβορα καθος κατεβαινει ολη η μασκα μπροστα-προφυλακτιρας+τραβερσα με ψυγεια.
αν μιλαμε για το 1,8τ
οταν αλλαξεις ιμαντες θα αλλαξεις ολους τους ιμαντες (εκεντροφορου και poly-v)με contitec η' skf (160e-200)+τεντοτηρα ιμαντα (70ε)+τρομπα νερου αλλα οχι την πλαστικη (δλδ την μεταλικη)120ε μαξ +θερμοστατη (10ε) +υγρα g12plus (40e)
6)ρουλεμαν τροχου και ακτ επεκταση φουσκες ιμιαξονιου κυκλωφορουν βελτιωμενες στην αγορα με ιδια τιμη. -
λοιπον...μην ακους οτι σου λεει η αντιπροσοπεια. πηγενε προτα εκτος και ελεωξε αν οντος αυτα που σου λενε θελουν αλαγμα....1)τα ψαλιδια αν εχουν τζογο μπορεις να αλλαξεις μονο τα λαστιχακια..εξω σε εξουσιοδοτιμενο η καθε πλευρα εχει 250-300ευρω καινουργια oem δεν νομιζω ομως οτι θελουν αλλαγμα,γιατι και στο δικο μου το ιδιο πορισμα ειχαν βγαλει στην αντιπροσοπεια για ενα ψαλιδι το οποιο το κοιταξα εκτος και ηταν κομπλε.
2)το λιγο υγρο που χανουν απ το δοχειο υδραυλικου τιμονιου ειναι στανταρ σε ολα τα αμαξια του γκρουπ που ειχαν υδραυλικο/ και το δικο μου χανει λιγο..κλαιν μαιν συμπλhρωνεις καθε 2 χρονια 7 ευρω το μισο κιλο εχει.
3)φλαντζα μεταβλιτου 200!?.....δεν νομιζω... ολες οι φλαντζες(ψευτοκαπακο-καδενας-κλπ) που καλο ειναι να τις αλλαξεις με την αλλαγη ιμαντα δεν κανουν πανω απο 60ευρω.(ο μηχανικος μου ειδα οτι μου ειχε χρεωσει την φλαντζα μεταβλητου 11 ευρω-vw passat 1,8t εχω ειναι ακριβος το ιδιο μηχανικα με το αντιστιχο α4)
4)αμπραγιας πανω απο 400ε σου πιανουν τον κολο και ενοειτε βαζεις μονο sachs η' luk
5)αλαγη ιμαντων ειναι κοστοβορα καθος κατεβαινει ολη η μασκα μπροστα-προφυλακτιρας+τραβερσα με ψυγεια.
αν μιλαμε για το 1,8τ
οταν αλλαξεις ιμαντες θα αλλαξεις ολους τους ιμαντες (εκεντροφορου και poly-v)με contitec η' skf (160e-200)+τεντοτηρα ιμαντα (70ε)+τρομπα νερου αλλα οχι την πλαστικη (δλδ την μεταλικη)120ε μαξ +θερμοστατη (10ε) +υγρα g12plus (40e)
6)ρουλεμαν τροχου και ακτ επεκταση φουσκες ιμιαξονιου κυκλωφορουν βελτιωμενες στην αγορα με ιδια τιμη. -
Απεγνωσμενε μου, φανταζομαι, το 'σε αριστη κατασταση' παει για την υπερστιβαρη λαμαρινα των εξωτερικων επιφανειων του αυτοκινητου αυτου, γιατι με τοσα λιγα χιλιομετρα, τοσα πολλα τερτιπια, κατι δεν παει καλα. Ειναι και διλιτρο... Πολλα πλεονεκτηματα! Τεφαρικι πραμα δηλαδη. Ακομα να το φτιαξεις;
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Απεγνωσμενε μου, φανταζομαι, το 'σε αριστη κατασταση' παει για την υπερστιβαρη λαμαρινα των εξωτερικων επιφανειων του αυτοκινητου αυτου, γιατι με τοσα λιγα χιλιομετρα, τοσα πολλα τερτιπια, κατι δεν παει καλα. Ειναι και διλιτρο... Πολλα πλεονεκτηματα! Τεφαρικι πραμα δηλαδη. Ακομα να το φτιαξεις;Τιποτα δεν εχει το αμαξι απ' οτι περιγραφει.
Απλα για καποια απλα φυσιολογικα μαζεματα παει η αντιπροσωπεια να βγαλει το τζιρο του ετους. -
Για 150000 χλμ αρκετα απο αυτα που εγραψε στη λιστα, οπως ψαλιδια, βασεις ψαλιδιων, βασεις κινητηρα .... εαν δεν αλλαχτηκαν ποτε, λογικο ειναι να ηρθε η ωρα τους!
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Για 150000 χλμ αρκετα απο αυτα που εγραψε στη λιστα, οπως ψαλιδια, βασεις ψαλιδιων, βασεις κινητηρα .... εαν δεν αλλαχτηκαν ποτε, λογικο ειναι να ηρθε η ωρα τους!ψαλιδια λιγο δυσκολο το βλεπω.οι μαστορες βαριουντε +οτι δεν τους συμφερει να βαλουν νεα συνεμπλοκ..για ολα τα αλλα λογικο ειναι αλλα και παλι εξαρτατε απ την χρηση...πχ δισκο πλατο 150000ειναι νωρις αν μιλαμε για το 20βτ..
δεν το λεω για εσενα...
απορω μερικους γιατι δεν τους μαζεψε η δασκαλα τους να πιουνε το γαλατακι τους εδω μεσα..
ο φιλος αν δεν εχει τπτ να πει περι μαζεματος του συγγεκριμενου αυτοκινητου καλα θα κανει να ασχοληθει με τον κουβα του. -
iRoc ναι δισκοπλατω, μπορεις να τον φτασεις και 200.000χλμ (στα τοσα αλλαχτηκε σε 1.8 20V).
Ψαλιδια, μονο αν ειναι στραβωμενα αλλιως οπως ειπες!
Audi A4 2000, ενα κάρο λεφτά..