Δέχομαι και φθηνοτερες προτάσεις για το επομενο σερβις!
Latest posts made by apegnosmenos
-
RE: Audi A4 2000, ενα κάρο λεφτά..
-
RE: Audi A4 2000, ενα κάρο λεφτά..
Το αμαξι τελικα το πηγα σε ενα συνεργειο στον Γερακα και αλλαξαμε τα εξης: μπαταρια, σετ ιμαντα και τεντοτηρες, τρομπα νερου, το αμορτισερ του καπο, πλαστικο διχτυ, ψαλιδια εμπρος κατω και καναμε και ευθυγραμμιση. Μου ειπε να αλλαξω και σετ αμπραγιαζ, αλλα θα περιμενω και αλλο με το παρον. Κοστος 1180 ευρω, ενω μου εφτιαξε και τον γρυλο στο παραθυρο του οδηγου δωρεαν(κανονικα ειναι ενα κατοσταρικο αυτο). Ειχε τοσο καλη διαθεση που μου το εδωσε πλυμμενο μεσα εξω και καθαρισμενη την μηχανη σαν καινουρια. Κατα δηλωση του το αυτοκινητο ειναι σε εξαιρετικη κατασταση και καθολου ταλαιπωρημενο, καμια σχεση δηλαδη με την προηγουμενη διαγνωση οπου το αμαξι ηταν για αποσυρση στην καλυτερη.
Προσωπικα δεν θα ξαναπατησω στην αντιπροσωπεια και θα παροτρυνω οποιον βρω να κανει ακριβως το ιδιο, καθως τα 5, 6 χιλιαρικα που ζηταγανε ηταν αρπαχτη, για να μην πω τιποτα πιο χοντρο. Ειναι και χαζοι στην τελικη, γιατι αν απευθυνεσαι σε ασχετο και φουσκωσεις τοσο πολυ πια το λογαριασμο για να φτιαξει ο αλλος το αμαξι του, δεν υπαρχει περιπτωση να κανει ο αλλος το παραμικρο. Αν δεν ηταν τοσο υπερβολικοι στις υποτιθεμενες ζημιες ισως και να ειχα πεσει στην παγιδα φτιαξω καποια πραγματα εκει.
Εν τελει, το αυτοκινητο εχει τουλαχιστον 5 χρονακια ακομα ζωης και ολα καλα!
Ευχαριστω οσους απαντησαν στον μιτο καθως και τον φιλο yamaha13 που μου υπεδειξε το συνεργειο! -
RE: Audi A4 2000, ενα κάρο λεφτά..
Φίλε swift b.p.m., ΑΝ ισχύουν όσα μου είπαν και αντέγραψα στην αρχική μου ανάρτηση και αν συνυπολογίσεις την κατανάλωση του αμαξιού εντός πόλης-γύρω στα 9/10 λίτρα καταλαβαινεις γιατι μπορει να νιωθω ¨απογνωση'. Το αμάξι δεν είναι δίλιτρο by the way, είναι 1.8 125 hp και όχι turbo (μειονεκτημα?), καθότι ουτε ο πατέρας μου οταν το ειχε αγοράσει είχε καμια καβλα για επιθετικη οδηγηση και γκάζια, ουτε εγω επισης. Παρολαυτα τραβαει μια χαρα και για το βαρος του και για τα χρόνια του. Οποτε δεν είμαι απο αυτους που τα ¨σκίζουν¨ η τα κακομεταχειρίζονται για ποζεριές.
Το αυτοκίνητο μπορει να μην έχει χλμ, αλλα αποσα λιγα ξερω για αυτοκινητα (δεν ειμαι ειδημων, γιαυτο ζητησα και συμβουλες εδω μεσα) οι αλλαγές σε πολλά εξαρτήματα επέρχονται και με τον χρόνο, και μιας και πιάνουμε φέτος την δεκαπενταετία, μάλλον δεν βλέπω και τόσο παράλογα 'τερτίπια' ΑΝ ξαναλέω ισχύουν τα λεγομενα της αντιπροσωπειας.
Τέλος, δεν μπαινω σε διαδικασια συγκρισης, αλλα τα ποιοτικα πλεονεκτήματα αν οδηγείς suzuki η audi μάλλον τα λένε οι τιμές σε αντιστοιχα μοντελα των 2 εταιρειών.. Οποτε δεν την πολυκαταλαβαινω την ειρωνία σου.υγ. Για να δω τι είναι τεφαρίκι έπρεπε να γκουγκλαρω, καθοτι δεν ομιλω την τουρκκη.
Anyway, αύριο το παω σε εναν μαστορα που μου υπεδειξε ενας ευγενικος φίλος παραπανω και θα δουμε τι τελικα ισχυει. Θα σας γραψω νεοτερα, να έχει οποιος ενδιαφερεται μια εικονα ποσο απεχουν τα οσα λενε οι αντιπροσωπειες με την πραγματικοτητα. Ευχαριστω και πάλι όλους για τις απαντησεις σας! -
RE: Audi A4 2000, ενα κάρο λεφτά..
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας!
Ηξερα οτι βαρανε στις αντιπροσωπειες, αλλα οχι και ετσι ομως. Απτην αλλη, αν αγορασω δικα μου ανταλλακτικα και τα παω σε μαστορα θα δεχτει να τα βαλει?Προφανως κατι παραπανω χρεωνει και αυτος για την προμηθεια τους, εκτος απτην εργασια του.Το βασικοτερο λοιπον, εχετε κανενα συνεργειο εμπιστο που δε θα μου παει ο κουκος αηδονι?
-
RE: Audi A4 2000, ενα κάρο λεφτά..
Αυτο που με ανησυχησε ηταν οτι μονο για τον ιμαντα που ρωτησα σε αλλη γνωστη αλυσιδα σερβις μου ειπανε 400 ευρω, δηλαδη ιδια τιμη με την αντιπροσωπεια..Παιζει καμιa λιστα-link με συνεργεια audi φιλε?
-
Audi A4 2000, ενα κάρο λεφτά..
Πρωτη φορά γραφω παιδια στο φορουμ μηως βρεθει καποιος εμπειροτερος να βοηθησει.
Συνοπτικά και για να μην κουράζω..Εχω ενα Α4 του 2000 αγορασμένο απο Βέλγιο, αριστη κατασταση και με 150,000 χλμ.Το πηρα απτον φαδερ γιατι λεφτα για νεο αμαξι δεν επαιζαν παλιοτερα, ουτε και τωρα.Σε εναν δωρεαν ελεγχο στην αντιπροσωπεια λοιπον μου έβγαλαν τα εξης προβληματα και τιμοκταλογο:
-ρουλεμαν τροχου Ε.Α. 60 ευρω
-ψαλιδια πανω (4)
ψαλιδια κατω στραβα
ψαλιδια κατω ισια (συνεμπλοκ)---ολα τα ψαλιδια 1400 ευρω
-βασεις κινητηρα 250 ευρω
-αντλια νερου 200
-φλαντζα βαλβιδων μεταβλητου 200
-κρεμαργιερα (διαρροη) 1200
-σετ αμπραγιαζ 500Το αμαξι χρειζεται επισης λαστιχα 250 ευρω και ο ελεγχος εγινε επειδη εκανα επισκεψη για αλλαγη ιμαντα χρονισμου που θα κοστιζε 370. Εχουμε ενα συνολακι λοιπον..3680 χωρις τα λαστιχα και το αμπραγιαζ που δεν βλεπω να θελει αλλαγη, κοντα** 4000** με τα λαστιχα. Αμορτισερ δεν εχω αλλαξει νομιζω εδω και μια επταετια αλλα ας το αφησω εκτος αυτο.
Το αυτοκινητο εχει βγει απολυτα αξιοπιστο μεχρι σημερα, πολλα χλμ δεν εχει αλλα εχει μια καταναλωση γυρω στο 9-10 εντος πολης plus τα τελη κυκλοφοριας του. Μεταπωλητικη αξια πανω απο 3, 4 δεν παιζει να εχει. Η αντιπροσωπεια το επαιρνε για 1500,χαχα! Προφανως και ειναι ψειρες εκει
Ερωτηση λοιπον..Το κραταω η όχι και γιατι?
Αν ναι, ξερετε που μπορω να βρω ενα οικονομικοτερο σερβις στα βορεια προαστεια?
πχ 370 για εναν ιμαντα?αποτι κοιταω γυρω στα 200 εχουνε τα σετ στο ιντερνετ.Να του ριξουνε μια ματια μπας και μου πουλανε φιδια στην αντιπροσωπεια, να δω κατα ποσο ισχυουν οι ζημιες η οχι.Καθε απαντηση καλοδεχουμενη, δωστε τα φωτα σας!
Σας ευχαριστω! -
RE: Audi A4 2000, ενα κάρο λεφτά..
Πρωτη φορά γραφω παιδια στο φορουμ μηως βρεθει καποιος εμπειροτερος να βοηθησει.
Συνοπτικά και για να μην κουράζω..Εχω ενα Α4 του 2000 αγορασμένο απο Βέλγιο, αριστη κατασταση και με 150,000 χλμ.Το πηρα απτον φαδερ γιατι λεφτα για νεο αμαξι δεν επαιζαν παλιοτερα, ουτε και τωρα.Σε εναν δωρεαν ελεγχο στην αντιπροσωπεια λοιπον μου έβγαλαν τα εξης προβληματα και τιμοκταλογο:
-ρουλεμαν τροχου Ε.Α. 60 ευρω
-ψαλιδια πανω (4)
ψαλιδια κατω στραβα
ψαλιδια κατω ισια (συνεμπλοκ)---ολα τα ψαλιδια 1400 ευρω
-βασεις κινητηρα 250 ευρω
-αντλια νερου 200
-φλαντζα βαλβιδων μεταβλητου 200
-κρεμαργιερα (διαρροη) 1200
-σετ αμπραγιαζ 500Το αμαξι χρειζεται επισης λαστιχα 250 ευρω και ο ελεγχος εγινε επειδη εκανα επισκεψη για αλλαγη ιμαντα χρονισμου που θα κοστιζε 370. Εχουμε ενα συνολακι λοιπον..3680 χωρις τα λαστιχα και το αμπραγιαζ που δεν βλεπω να θελει αλλαγη, κοντα** 4000** με τα λαστιχα. Αμορτισερ δεν εχω αλλαξει νομιζω εδω και μια επταετια αλλα ας το αφησω εκτος αυτο.
Το αυτοκινητο εχει βγει απολυτα αξιοπιστο μεχρι σημερα, πολλα χλμ δεν εχει αλλα εχει μια καταναλωση γυρω στο 9-10 εντος πολης plus τα τελη κυκλοφοριας του. Μεταπωλητικη αξια πανω απο 3, 4 δεν παιζει να εχει. Η αντιπροσωπεια το επαιρνε για 1500,χαχα! Προφανως και ειναι ψειρες εκει
Ερωτηση λοιπον..Το κραταω η όχι και γιατι?
Αν ναι, ξερετε που μπορω να βρω ενα οικονομικοτερο σερβις στα βορεια προαστεια?
πχ 370 για εναν ιμαντα?αποτι κοιταω γυρω στα 200 εχουνε τα σετ στο ιντερνετ.Να του ριξουνε μια ματια μπας και μου πουλανε φιδια στην αντιπροσωπεια, να δω κατα ποσο ισχυουν οι ζημιες η οχι.Καθε απαντηση καλοδεχουμενη, δωστε τα φωτα σας!
Σας ευχαριστω!