-
να πω και εγώ για καταναλώσεις εντός πόλης με μοτέρ 2.0 TDI, Seat Leon Fr.
Μεικτή, 6,5 λίτρα/100 χλμ.
Όμως, σε κίνηση σταμάτα ξεκίνα (πχ ξεκινάς, πας 2 παιδιά στο σχολείο, 3-4 φανάρια διαδρομή 5 χλμ) η κατανάλωση είναι κοντά στα 10. Σε Αττική οδό και Εθνική (με το πρωινό μποτιλιάρισμα) η κατανάλωση είναι γύρω στα 6. Στο ταξίδι με ταχύτητες 140-160 χαω, μέση κατανάλωση 6,5. -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Η τιμή που πήρες το a3 είναι η καλύτερη από όσους έχουν πάρει το αυτοκίνητο. Φίλος πήρε προσφορά πριν 2 μήνες για a3 sportback 1.6 tdi ambition σε απλό χρώμα και έβγαινε 25.500 τελική τιμή και μάλιστα χωρίς xenon,bluetooth ή άλλα extra. Το golf generation με 3 πόρτες παίζει στα 20.000. Με 23 βάζεις κάμποσα extra.
Τα 23500 για την alfa μου φαίνονται πάρα πολλά (παίζουν προσφορές και για τα f/l) και τα 26.000 για την merc μάλλον δεν παίζουν (μιλάς για αυτοκίνητα με ίδιο εξοπλισμό με το audi ambition).
Βρίσκεις άσο με xenon, πακέτο sport line και μερικά extra ακόμα σε απλό χρώμα και 4 πόρτες στα 23 χιλιάρικα. Το τρίπορτο είναι φθηνότερο κατά 800 ευρώ. Με 24.400 αγοράζεις τρίπορτο άσο με σαφώς περισσότερα extra από το a3, μάλλον δεν το έψαξες πολύ γιατί δεν σου άρεσε καθόλου εμφανισιακά.
Συμφωνώ για την ποιότητα κατασκευής του audi, είναι πράγματι εξαιρετική αλλά το μέσα πολύ λιτό. Τα νούμερα που βλέπεις είναι υπερβολικά για diesel της κατηγορίας. Δεν πρέπει να βλέπεις πάνω από 8 ακόμα και σε πυκνή κίνηση με στοιχειώδη προσοχή.
Κατά τα λοιπά το μοτέρ είναι ξεπερασμένο για τα δεδομένα της κατηγορίας και η οδική συμπεριφορά ασφαλής για τον μέσο οδηγό αλλά γλυκανάλατη, πολύ αποστειρωμένη για τα γούστα μου. Απαράδεκτος ο ημιάκαμπτος πίσω, τουλάχιστον ας τον βάζανε σε όλα τα a3 για να δικαιολογήσουν την διαφορά από το golf (πλην της έκτης στο κιβώτιο).
Καλορίζικο και καλά χιλιόμετραΈνας από τους κύριους λόγους που πήρα το αυτοκίνητο όταν ήμουν αναποφάσιστος και επειδή κανένα δε με ικανοποιούσε, αλλά είχα κουρατεί εντελώς, ήταν η μεγάλη πτώση της τιμής του τέλη Ιανουαρίου κατά 1.500 € και η άνοδος της τιμής της a-class (κατά 1300€) από τέλη Δεκεμβρίου του 2013, που ήταν το αυτοκίνητο που μου άρεσε εμφανησιακά, αλλά με ξενέρωνε ποιοτικά και κατασκευαστικά.
Όταν το πήρα, είχε προσφορά bluetooth+xenon 1000€ (από 1610€), αν και τελικά τα έβαλα κυρίως γιατί είχε ετοιμοπαράδοτο έτσι και ευτυχώς το έκανα. Το πακέτο αλουμινίου στο εξωτερικό είχε 230€, το μεταλλικό χρώμα κανά 800€. Επίσης το 3θυρο που πήρα εγώ, έκανε 1000€ πιο λίγο από το 5θυρο. Αισθητήρες παρκαρίσματος και συναγερμός κάνουν 1000€, αλλά μου τους βάλανε δώρο, αλλά μη εργοστασιακούς, για τα οποία αρχικά θέλανε 450€. Το ΓΕΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΡΕΝΤΑ-ΜΑΝΔΥΛΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΜΑΙ) ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΙΝΕ (χωρίς Αισθητήρες παρκαρίσματος και συναγερμό) 1300€ από ΚΑΡΕΝΤΑ ΑΘΗΝΑ (Πήρα προσφορές από όλες τις AUDI όταν είχα σχεδόν καταλήξει).
Για το Golf που αναφέρεις μιλάω για τη highline και μάλιστα με άλλες ζάντες γιατι τις highline δε βλεπόντουσαν.
Τον άσσο, όντως τον παράτησα λόγω εμφάνισης από Οκτώμβρη
Τη juillietta μιλάω για την MY2014
Την a-class για την urban (χωρίς xenon, ασιθητήρες και εργοστασιακό συναγερμό, αλλά με κάμερα οπισθοπορείας)
Επειδή 1,5 χρόνο ταλαιπωρήθηκα μέχρι αηδίας για την αγορά αυτοκινήτου. Επειδή δεν υπήρχε η ομορφιά της a-class, η συναρμογή και ποιότητα του Α3, η οδηγική συμπεριφορά και ο κινητήρας του άσσου, η φινέτσα της juillieta και η πρακτικότητα του Golf σε ένα αμάξι, πήρα το μονόφθαλμο A3.
To θέμα είναι ότι θυσίασα τον 1.4 tsi για τον TDI, απλά και μόνο για το κλίμα της εποχής και τη μεταπωλητική αξία (καθώς δεν κάνω πάνω από 13.000-15000 Km/έτος και είμαι καλά την εποχή αυτή) και μόνο οικονομία δεν κάνει....ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ....
-
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ότι η ΚΑΡΕΝΤΑ-ΜΑΝΔΥΛΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ήταν (χωρίς Αισθητήρες παρκαρίσματος και συναγερμό) 1300€ ακριβότερος από ΚΑΡΕΝΤΑ ΑΘΗΝΑ την ίδια εβδομάδα λήψης προσφοράς....τραγικό!
-
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Κοίτα το Start Stop, αν το μελετήσεις, σε βάθος χρόνου εξοικονομεί χρήμα. Αρκεί να σκεφτείς ότι η κατανάλωση σε νεκρή είναι περίπου 1,5λτ/ώρα. Αν είσαι σε πόλη με πυκνή κίνηση, μπορεί να μένεις συνολικά στάσιμος μέχρι και 10' την μέρα (σε φανάρια, κίνηση, διασταυρώσεις κλπ). Οπότε ανά 6 μέρες έχεις 1.5 λίτρο. Άρα πες περίπου 7 λίτρα τον μήνα. Τον χρόνο λοιπόν γύρω στα 80 λίτρα. Χονδρικά γύρω στα 1200χλμ τον χρόνο. Επομένως δεν είναι καθόλου αμελήτεες τιμές. Και τα μισά να είναι, δεν είναι αμελητέα. Ολα αυτά βέβαια, εφόσον κινείσαι κυρίως σε πόλη. Αλλά να φανταστείς ακόμη κι εγώ που κινούμαι κυρίως εκτός πόλης (κάνω γύρω στα 150χλμ την μέρα, τα περισσότερα εκτός) μένω σβηστός γύρω στα 3 λεπτά.Απλά όσον αφορά την λειτουργία του start stop, λέω πως δεν μου άρεσε στο Audi, γιατί πρώτον έσβηνε τον κινητήρα μόνο όταν σταματούσες εντελώς, ενώ αργούσε να τον εκκινήσει, βγάζοντας παράλληλα αρκετό θόρυβο. Απλά πλέον υπάρχουν πιο εξελιγμένα συστήματα start-stop, που απενεργοποιούν τον κινητήρα πριν σβήσει το αμάξι (πχ βάζοντας νεκρή κάτω από 25χλμ), ενώ παράλληλα εννοείται έχεις φρένα τιμόνι κλπ. Οπότε γενικά η VAG είναι λίγο πίσω σε αυτό, αλλά σίγουρα δεν θα μείνει εκεί.
ΥΓ: Μίλησα για το υλικά της επάνω επιφάνειας του ταμπλώ. Δεν μου άρεσε που δεν ήταν κάτι παραπάνω. Από την άλλη, η ποιότητα των υλικών είναι νομίζω από τις κορυφαίες ( υπέροχα όμορφα και φινιρισμένα με brushed alum ακόμη και τα χειριστήρια του κλιματισμού). Και γενικά είναι παντού προσεγμένο. Άλλωστε γι αυτό τα σκας και είναι επιλογή του καθενός που το αγοράζει.
Ποιο πολύ θα συμφωνήσω με τον φίλο πιο πάνω που αναφέρει το πρόβλημα με τη μίζα κτλ που ενδεχομένως θα έχει μετά... Για την μπαταρία δε νομιζω να είναι έτσι όμως, καθώς θεωρητικά έχω αγοράσει ένα αυτοκίνητο που κατά την πέδηση κάνει ανάκτηση ενέργειας και φορτίζει την μπαταρία, αλλά όταν είναι να αλλάξω μπαταρία, θα δούμε τι αλήθεια λέει αυτό!
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
να πω και εγώ για καταναλώσεις εντός πόλης με μοτέρ 2.0 TDI, Seat Leon Fr.
Μεικτή, 6,5 λίτρα/100 χλμ.
Όμως, σε κίνηση σταμάτα ξεκίνα (πχ ξεκινάς, πας 2 παιδιά στο σχολείο, 3-4 φανάρια διαδρομή 5 χλμ) η κατανάλωση είναι κοντά στα 10. Σε Αττική οδό και Εθνική (με το πρωινό μποτιλιάρισμα) η κατανάλωση είναι γύρω στα 6. Στο ταξίδι με ταχύτητες 140-160 χαω, μέση κατανάλωση 6,5.Εθνική με μέση 150 αν την έχω ποιάσει, δε βλέπω και εγώ πάνω από 6.5....Εκεί είναι οικονομικό (σχετικά)...Μέσα στη Θεσσαλονίκη πάντως δεν έχω δει καν κάτω από 7, ακόμα και με χαλαρή κίνηση (απογεύματα με κλειστά μαγαζιά)...Άν δείξει 6.9 έχω κάνει τάμα να πάω στην Τήνο....
-
Πάντως φίλε κάποιες τιμες που βαζεις απο Audi ειναι αλλου! Χρωμα 800! Συναγερμός και αισθήτηρες 1000! Μιλάμε στην Audi θα πρεπει να μισούν όποιον ψωνίζει το αμάξι αδειο!
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Πάντως φίλε κάποιες τιμες που βαζεις απο Audi ειναι αλλου! Χρωμα 800! Συναγερμός και αισθήτηρες 1000! Μιλάμε στην Audi θα πρεπει να μισούν όποιον ψωνίζει το αμάξι αδειο!Από 500 ευρώ για την ακρίβεια. Απλά για να σε κουφάνω είναι μόνο αισθητήρες πίσω, καθώς και για μπροστά ήθελες κάτι ακόμα σε 300ευρώ...δε θυμάμαι και βαριέμαι να μπω στο configurator...
ΕΠΙΣΗΣ, αν και καπνίζω σαν φούστης μανιακώς και αν και είχα δει ότι βράδυ χαμηλά κάτω στο ταμπλό δεν είχε καθόλου φως (δε φαίνεται ούτε ίχνος από το γυαλιστερά νικελομένο ασημένιο τασάκι και οι στάχτες πάνε όπου ναναι), πρέπει να δεις πόσο έκανε ο και καλά κρυφός φωτισμός, που το έκανε να φωτίζει εκεί...Θεωρώ ότι δεν έδωσα φράγκο στα χαζά της AUDI και αν και είχα άχτι μικρός να πάρω A3, τώρα το έκανα από έλλειψη ανταγωνισμού στα προσωπικά μου κριτήρια σε σχέση με τα άλλα. Ελπίζω να κρατήσει τη μεταπωλητική αξία του προηγούμενου για παν ενδεχόμενο.
-
Ο χρήστης pavkotsidis έγραψε:
Ένας από τους κύριους λόγους που πήρα το αυτοκίνητο όταν ήμουν αναποφάσιστος και επειδή κανένα δε με ικανοποιούσε, αλλά είχα κουρατεί εντελώς, ήταν η μεγάλη πτώση της τιμής του τέλη Ιανουαρίου κατά 1.500 € και η άνοδος της τιμής της a-class (κατά 1300€) από τέλη Δεκεμβρίου του 2013, που ήταν το αυτοκίνητο που μου άρεσε εμφανησιακά, αλλά με ξενέρωνε ποιοτικά και κατασκευαστικά.Όταν το πήρα, είχε προσφορά bluetooth+xenon 1000€ (από 1610€), αν και τελικά τα έβαλα κυρίως γιατί είχε ετοιμοπαράδοτο έτσι και ευτυχώς το έκανα. Το πακέτο αλουμινίου στο εξωτερικό είχε 230€, το μεταλλικό χρώμα κανά 800€. Επίσης το 3θυρο που πήρα εγώ, έκανε 1000€ πιο λίγο από το 5θυρο. Αισθητήρες παρκαρίσματος και συναγερμός κάνουν 1000€, αλλά μου τους βάλανε δώρο, αλλά μη εργοστασιακούς, για τα οποία αρχικά θέλανε 450€. Το ΓΕΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΡΕΝΤΑ-ΜΑΝΔΥΛΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΜΑΙ) ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΙΝΕ (χωρίς Αισθητήρες παρκαρίσματος και συναγερμό) 1300€ από ΚΑΡΕΝΤΑ ΑΘΗΝΑ (Πήρα προσφορές από όλες τις AUDI όταν είχα σχεδόν καταλήξει).
Για το Golf που αναφέρεις μιλάω για τη highline και μάλιστα με άλλες ζάντες γιατι τις highline δε βλεπόντουσαν.
Τον άσσο, όντως τον παράτησα λόγω εμφάνισης από Οκτώμβρη
Τη juillietta μιλάω για την MY2014
Την a-class για την urban (χωρίς xenon, ασιθητήρες και εργοστασιακό συναγερμό, αλλά με κάμερα οπισθοπορείας)
Επειδή 1,5 χρόνο ταλαιπωρήθηκα μέχρι αηδίας για την αγορά αυτοκινήτου. Επειδή δεν υπήρχε η ομορφιά της a-class, η συναρμογή και ποιότητα του Α3, η οδηγική συμπεριφορά και ο κινητήρας του άσσου, η φινέτσα της juillieta και η πρακτικότητα του Golf σε ένα αμάξι, πήρα το μονόφθαλμο A3.
To θέμα είναι ότι θυσίασα τον 1.4 tsi για τον TDI, απλά και μόνο για το κλίμα της εποχής και τη μεταπωλητική αξία (καθώς δεν κάνω πάνω από 13.000-15000 Km/έτος και είμαι καλά την εποχή αυτή) και μόνο οικονομία δεν κάνει....ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ....
Δεν υπάρχει golf tdi highline και η alfa MY2014 με τις προσφορές που τρέχουν βγαίνει γύρω στα 21 χιλιάρικα (distinctive).
Ο συναγερμός και οι parking sensors που βάζουν όλες οι αντιπροσωπείες δεν κοστίζουν πάνω από 150 ευρώ. Είναι τουλάχιστον γελοίο να ζητάνε 450. Για την διαφορά της τιμής μην σου φαίνεται περίεργο. Στην bmw και άλλες εταιρείες παίζουν πολύ μεγάλες διαφορές από dealer σε dealer.
Από αυτά που γράφεις προφανώς ο 1.4 tsi ταίριαζε περισσότερο στο προφίλ και τις ανάγκες σου. Ο tdi στην έχει σπάσει βασικά λόγω κατανάλωσης στην πόλη? Είναι λογικό σε μικρές διαδρομές που ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί να έχεις τσιμπημένη κατανάλωση, αλλά και πάλι με στρωτή οδήγηση έπρεπε να καίει λιγότερο. Αν εξακολουθεί να καίει τόσο και μετά το στρώσιμο να πας μια βόλτα στην αντιπροσωπεία να ρίξουν μια ματιά. Θεωρώ δεδομένο ότι οδηγάς το diesel όπως πρέπει. -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Ένας από τους κύριους λόγους που πήρα το αυτοκίνητο όταν ήμουν αναποφάσιστος και επειδή κανένα δε με ικανοποιούσε, αλλά είχα κουρατεί εντελώς, ήταν η μεγάλη πτώση της τιμής του τέλη Ιανουαρίου κατά 1.500 € και η άνοδος της τιμής της a-class (κατά 1300€) από τέλη Δεκεμβρίου του 2013, που ήταν το αυτοκίνητο που μου άρεσε εμφανησιακά, αλλά με ξενέρωνε ποιοτικά και κατασκευαστικά.
Όταν το πήρα, είχε προσφορά bluetooth+xenon 1000€ (από 1610€), αν και τελικά τα έβαλα κυρίως γιατί είχε ετοιμοπαράδοτο έτσι και ευτυχώς το έκανα. Το πακέτο αλουμινίου στο εξωτερικό είχε 230€, το μεταλλικό χρώμα κανά 800€. Επίσης το 3θυρο που πήρα εγώ, έκανε 1000€ πιο λίγο από το 5θυρο. Αισθητήρες παρκαρίσματος και συναγερμός κάνουν 1000€, αλλά μου τους βάλανε δώρο, αλλά μη εργοστασιακούς, για τα οποία αρχικά θέλανε 450€. Το ΓΕΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΡΕΝΤΑ-ΜΑΝΔΥΛΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΜΑΙ) ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΙΝΕ (χωρίς Αισθητήρες παρκαρίσματος και συναγερμό) 1300€ από ΚΑΡΕΝΤΑ ΑΘΗΝΑ (Πήρα προσφορές από όλες τις AUDI όταν είχα σχεδόν καταλήξει).
Για το Golf που αναφέρεις μιλάω για τη highline και μάλιστα με άλλες ζάντες γιατι τις highline δε βλεπόντουσαν.
Τον άσσο, όντως τον παράτησα λόγω εμφάνισης από Οκτώμβρη
Τη juillietta μιλάω για την MY2014
Την a-class για την urban (χωρίς xenon, ασιθητήρες και εργοστασιακό συναγερμό, αλλά με κάμερα οπισθοπορείας)
Επειδή 1,5 χρόνο ταλαιπωρήθηκα μέχρι αηδίας για την αγορά αυτοκινήτου. Επειδή δεν υπήρχε η ομορφιά της a-class, η συναρμογή και ποιότητα του Α3, η οδηγική συμπεριφορά και ο κινητήρας του άσσου, η φινέτσα της juillieta και η πρακτικότητα του Golf σε ένα αμάξι, πήρα το μονόφθαλμο A3.
To θέμα είναι ότι θυσίασα τον 1.4 tsi για τον TDI, απλά και μόνο για το κλίμα της εποχής και τη μεταπωλητική αξία (καθώς δεν κάνω πάνω από 13.000-15000 Km/έτος και είμαι καλά την εποχή αυτή) και μόνο οικονομία δεν κάνει....ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ....
Δεν υπάρχει golf tdi highline και η alfa MY2014 με τις προσφορές που τρέχουν βγαίνει γύρω στα 21 χιλιάρικα (distinctive).
Ο συναγερμός και οι parking sensors που βάζουν όλες οι αντιπροσωπείες δεν κοστίζουν πάνω από 150 ευρώ. Είναι τουλάχιστον γελοίο να ζητάνε 450. Για την διαφορά της τιμής μην σου φαίνεται περίεργο. Στην bmw και άλλες εταιρείες παίζουν πολύ μεγάλες διαφορές από dealer σε dealer.
Από αυτά που γράφεις προφανώς ο 1.4 tsi ταίριαζε περισσότερο στο προφίλ και τις ανάγκες σου. Ο tdi στην έχει σπάσει βασικά λόγω κατανάλωσης στην πόλη? Είναι λογικό σε μικρές διαδρομές που ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί να έχεις τσιμπημένη κατανάλωση, αλλά και πάλι με στρωτή οδήγηση έπρεπε να καίει λιγότερο. Αν εξακολουθεί να καίει τόσο και μετά το στρώσιμο να πας μια βόλτα στην αντιπροσωπεία να ρίξουν μια ματιά. Θεωρώ δεδομένο ότι οδηγάς το diesel όπως πρέπει.Δικό μου γρήγορο λάθος, αλλά πρέπει να γράφω σελίδες και δεν το έκανα αλλά επειδή είσαι ενημερωμένος και το χεις... μέχρι τελευταία στιγμή κοιτούσα Turbo και βενζίνη και όντως το Golf ήταν hihline 122 όχι tdi και η διαφορά τιμής όμως αντίστοιχη από τα 800€ λιγότερα που έκανε ο Tfsi στο Α3. Λόγω μη ύπαρξης Higline σε tdi, είχε απορριφθεί και για αυτό σε περίπτωση diesel.
Επίσης τέλη Δεκεμβρίου μεταβλήθηκαν οι τιμές στους τιμοκαταλόγους και υπήρξαν μεταβολές.
Ότι αυτοκίνητο είδα θα το έπερνα μαύρο μεταλλικό, εκτός από τη juilietta που τη ζήτησα ασπρο με γυαλινη οροφή και μου βγήκε τάξη μεγέθους όσο σου έγραψα..Δε το θεωρώ extra γιατί είναι εμφανησιακό και μόνο έστι μου άρεσε πολύ ως juillieta.
Ο TSI ταίριαζε πολύ παραπάνω στο προφίλ μου, μου άρεσε ήδη ο κινητήρας στο Tiguan του πατέρα μου και είναι σχετικά οικονομικός. Το έχω μετανιώσει πολύ που δεν το έχω επιλέξει και ναι μου την έχει σπάσει γιατί νιώθω ότι με κοροιδεύουν. Γεύομαι τα αρνητικά των diesel (ραφηνίρισμα, ήχος, 0-100 λιγότερο, μικρός εύρος λειτουργίας max ροπής το οποίο είναι και 2,5 φορές μικρότερο του TSI) μόνο και μόνο για την οικονομία που προκύπτει από τη διαφοράς της τιμής/λίτρο βενζίνης-diesel και τη μειωμένη κατανάλωση όταν πάω πάνω από 140-150. Κάνω κάθε πρωί προσπάθεια και προσέχω την αλλαγή σχέσης για να δω στην ίδια διαδρομή ότι και με το tiguan σχεδόν, όταν το έπερνα. Το κακό είναι ότι όταν το λέω στους φίλους μου, δε με πιστεύουν ή μου λένε ότι δεν το οδηγώ καλά...
ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ ΓΙΑ AUDI, ΕΠΕΙΔΗ ΖΗΤΗΣΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ 4, ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ CENT:
- KARENTA ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ (ΜΕ ΜΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ-ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ)
- ΕΤΕΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 800€ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟΣ ΚΑΙ ΔΩΡΟ ΜΟΝΟ ΜΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΙΣΩ (ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ ΜΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΔΕ ΜΟΥ ΒΑΖΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΛΩ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥς ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΚΑΤΣΑ)
- ΚΑΡΕΝΤΑ-ΜΑΝΔΥΛΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 1300€ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ (ΧΩΡΙΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ)
- AUDI ΚΟΖΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ 1300€ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ (ΧΩΡΙΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ)
Τέλος, να αναφέρω ότι έκανα και επέκταση εγγύησης για ένα χρόνο ακόμα με 107€ (δηλαδή 3 χρόνια σύνολο)
-
Ο χρήστης pavkotsidis έγραψε:
Άν δείξει 6.9 έχω κάνει τάμα** να πάω στην Τήνο**....Αν θέλεις να το φέρεις πάντως μπας και κάνει η Παναγία το θαύμα της, να ξέρεις πως έχουμε 2 εταιρικά πρατήρια Shell και δεν θα ανησυχείς για πετρέλαιο εκεί...
-
Απορία ... αυτά που γράφετε για πιθανό πρόβλημα στη μίζα μετά από κάποιο καιρό ... τι ακριβώς εννοείτε ?
-
Πάντως απο το 2007 μέχρι σημερα σε δυο αυτοκίνητα μου δεν αντιμετωπισα κανένα πρόβλημα με start stop . Το δεύτερο μου αμάξι χρησιμοποιεί ενα απίστευτο συστημα που δεν χρησιμοποιει μίζα για την έναρξη αλλά μια μέθοδο που λέγεται e booster. Αξίζει τον κόπο να δείτε πως δουλεύει και να μπείτε και μέσα σε κάποιο PSA Group αμάξι για να δείτε τους ανυπαρκτους κραδασμούς και θόρυβο που κανει. Η μπαταρία είναι ακριβή , δηλαδή κανει σημερα περιπου 200 ευρώ αλλά πέφτουν ταχύτατα οι τιμες . συνήθως στο ρελαντί η κατανάλωση είναι ζεστό 3 λίτρα την ωρα. Εμένα μένει κλειστό κάθε μέρα στα φανάρια 20 λεπτα περιπου 20 με 25 φορες κατα συνέπεια με βαση αυτή την λογική γλυτωνω 1 λίτρο την ημερα που πιστεύω οτι είναι και ρεαλιστικό
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
Χμ.... 3 λίτρα την ώρα στο συγκεκριμένο αμάξι; Θυμάμαι παλιότερα ένα golf που είχα και όταν σταματούσε που γύριζε την ένδειξη της μέσης κατανάλωσης σε λίτρα ανά ώρα έγραφε 0.8. Ζεστό χωρίς a/c. Στο Clio μου με obd adapter τρέχοντας το torque, στο ρελαντί μου δείχνει επίσης 0.8 lt/hr.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
3 λτ στο ρελαντι το θεωρω λιγο τραγικο για σύγχρονο αμαξι να εχει. Με τετοια καταναλωση εντος πολης ολα τα αμαξια θα επρεπε να ηταν πανω απο 7-8 , βλεποντας τις στιγμαιες καταναλωσεις στην 1η-2η που ακομα και στα πιο οικονομικα φτανει 18-20 λτ. Νομιζω εκει στο 1 το πολυ 1,3 λτ ειναι στο ρελαντι.
-
Ο χρήστης pavkotsidis έγραψε:
να πω και εγώ για καταναλώσεις εντός πόλης με μοτέρ 2.0 TDI, Seat Leon Fr.
Μεικτή, 6,5 λίτρα/100 χλμ.
Όμως, σε κίνηση σταμάτα ξεκίνα (πχ ξεκινάς, πας 2 παιδιά στο σχολείο, 3-4 φανάρια διαδρομή 5 χλμ) η κατανάλωση είναι κοντά στα 10. Σε Αττική οδό και Εθνική (με το πρωινό μποτιλιάρισμα) η κατανάλωση είναι γύρω στα 6. Στο ταξίδι με ταχύτητες 140-160 χαω, μέση κατανάλωση 6,5.Εθνική με μέση 150 αν την έχω ποιάσει, δε βλέπω και εγώ πάνω από 6.5....Εκεί είναι οικονομικό (σχετικά)...Μέσα στη Θεσσαλονίκη πάντως δεν έχω δει καν κάτω από 7, ακόμα και με χαλαρή κίνηση (απογεύματα με κλειστά μαγαζιά)...Άν δείξει 6.9 έχω κάνει τάμα να πάω στην Τήνο....
Δε νομίζω πάντως να έχει κάποιο πρόβλημα το αμάξι. Θελω να πω οτι δε μπορεί στην εθνική να έχει λογικότατες καταναλώσεις και στη πόλη να καίει παραπάνω. Ή θα έχει πρόβλημα και θα είναι παντού υψηλή η κατανάλωση ή όχι. Λογικά στη πόλη οδηγείς πολυ νευρικά σε δρόμους που δε πρέπει, απότομες επιταχύνσεις και καπάκια φρένα.
-
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
να πω και εγώ για καταναλώσεις εντός πόλης με μοτέρ 2.0 TDI, Seat Leon Fr.
Μεικτή, 6,5 λίτρα/100 χλμ.
Όμως, σε κίνηση σταμάτα ξεκίνα (πχ ξεκινάς, πας 2 παιδιά στο σχολείο, 3-4 φανάρια διαδρομή 5 χλμ) η κατανάλωση είναι κοντά στα 10. Σε Αττική οδό και Εθνική (με το πρωινό μποτιλιάρισμα) η κατανάλωση είναι γύρω στα 6. Στο ταξίδι με ταχύτητες 140-160 χαω, μέση κατανάλωση 6,5.Εθνική με μέση 150 αν την έχω ποιάσει, δε βλέπω και εγώ πάνω από 6.5....Εκεί είναι οικονομικό (σχετικά)...Μέσα στη Θεσσαλονίκη πάντως δεν έχω δει καν κάτω από 7, ακόμα και με χαλαρή κίνηση (απογεύματα με κλειστά μαγαζιά)...Άν δείξει 6.9 έχω κάνει τάμα να πάω στην Τήνο....
Δε νομίζω πάντως να έχει κάποιο πρόβλημα το αμάξι. Θελω να πω οτι δε μπορεί στην εθνική να έχει λογικότατες καταναλώσεις και στη πόλη να καίει παραπάνω. Ή θα έχει πρόβλημα και θα είναι παντού υψηλή η κατανάλωση ή όχι. Λογικά στη πόλη οδηγείς πολυ νευρικά σε δρόμους που δε πρέπει, απότομες επιταχύνσεις και καπάκια φρένα.
Kαι παλι ομως 10 λτ σε 1.6 ντιζελ μου ακουγεται εξωφρενικό! Άλλος φιλος κάτοχος του συγκεκριμενου αμαξιου δεν υπαρχει να μας πει τι εχει αυτός?
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Πάντως απο το 2007 μέχρι σημερα σε δυο αυτοκίνητα μου δεν αντιμετωπισα κανένα πρόβλημα με start stop . Το δεύτερο μου αμάξι χρησιμοποιεί ενα απίστευτο συστημα που δεν χρησιμοποιει μίζα για την έναρξη αλλά μια μέθοδο που λέγεται e booster. Αξίζει τον κόπο να δείτε πως δουλεύει και να μπείτε και μέσα σε κάποιο PSA Group αμάξι για να δείτε τους ανυπαρκτους κραδασμούς και θόρυβο που κανει. Η μπαταρία είναι ακριβή , δηλαδή κανει σημερα περιπου 200 ευρώ αλλά πέφτουν ταχύτατα οι τιμες . συνήθως στο ρελαντί η κατανάλωση είναι ζεστό 3 λίτρα την ωρα. Εμένα μένει κλειστό κάθε μέρα στα φανάρια 20 λεπτα περιπου 20 με 25 φορες κατα συνέπεια με βαση αυτή την λογική γλυτωνω 1 λίτρο την ημερα που πιστεύω οτι είναι και ρεαλιστικόSent from my Nexus 7 using Tapatalk
Εγώ θα έλεγα πως τα σωστά start-stop μάλλον καλό κάνουν στην μπαταρία, παρά κακό. Η BMW μου, έχει 94Κ χλμ, είναι μοντέλο του 2007 και η μπαταρία είναι η μαμά και παίρνει με την μία πάντα, ενώ και το start-stop δουλεύει. Εντάξει, σιγά σιγά ετοιμάζομαι να με αφήσει, αλλά κοντεύω να κλείσω 6 χρόνια χωρίς πρόβλημα. Οπότε, δεν ισχύει μάλλον αυτό που γράφτηκε πιο πριν για μπαταρία κάθε 2-3 χρόνια...
Επίσης, καλά κάνω εγώ και δεν ασχολούμαι με την κατανάλωση, αφού τον... ήπιαμε με το 2λιτρο και το 1000άρικο ετησίως τέλη, τουλάχιστον ας το... απολαύσουμε!
(Το trip γράφει 13.4, είμαι λίγο ορεξάτος τελευταία... ) -
Για την μίζα επίσης δεν παίζει εύκολα πρόβλημα. Οι προδιαγραφές των συστημάτων start-stop είναι συνήθως από 500.000 κύκλους (start stop) και πάνω.. Τώρα βέβαια, αν παρέλθει η εγγύηση, άντε να μετράς κύκλους και να αποδείξεις (ειδικά στο Ελλάντα) ότι δεν είσαι ελεφαντας...
Για την μπαταρία βέβαια έχω ακούσει όχι 200Ε που λέει ο Dasimo, αλλά 250+. Βέβαια με δεδομένη την χρήση του start stop, τα γλιτώνεις από τα καύσιμα, όπως είπαμε παραπάνω.
-
Η δικιά μου εμπειρία από ένα αυτοκίνητο με παρόμοιο κινητήρα (Golf 1.6 TDI Bluemotion) είναι ότι η μεγάλη κατανάλωση στην πόλη (μικρές αποστάσεις) οφείλεται στον κρύο κινητήρα. Σε αυτή την περίπτωση βλέπω και εγώ καταναλώσεις μέχρι 10 lt/100 km. Συνολικά η κατανάλωση μέσα στην πόλη είναι πολύ χαμηλότερη, κατά μέσο όρο 6-6.5 lt/100 km (μένω στη Θεσσαλονίκη). Επίσης, για τα πρώτα 1500 km που έκανα, η μέση κατανάλωση που μου δίνει ο υπολογιστής του αυτοκινήτου είναι 4.7 lt/100 km (αντιστοιχεί περίπου στη δική μου 'μέση' κατανάλωση).
-
Γενικα κατεβασε κανα προγραμματακι για κινητο που κρατα στοιχεια της αντλιας ή ενα κλασικο excelακι αν σε ενδιαφερουν οι πραγματικές καταναλώσεις, τα trip αναλογα με το κατασκευαστη κλέβουν λιγο ή περισσοτερο.
AUDI 2014 A3 1.6 TDI_ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ