Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Ibiza 1,2 tsi 105 HP καταναλωση βενζινης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Seat Ibiza 1,2 tsi 105 HP καταναλωση βενζινης
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    35
    1122
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kryptoon last edited by

      Γεια σας παιδια, εχω ενα Ibiza 1,2 tsi 105 HP του 2011 και βλεπω οτι σαν να εχει ανεβει η καταναλωση της βενζινης. Απο ενα κυκλο εντος πολης στα 6,5-7,5λ/100km, πλεον κατω απο 8,5λ/100xlm δεν πεφτει. Ρωτησα και μου ειπαν οτι μπορει να φταει καποια αδυναμη βενζινη (πχ 93 οκτανια) και ετσι αλλαξα βενζιναδικο αλλα η διαφορα παραμενει. Για παραδειγμα, με ενα 20€ βενζινη, δηλ κοντα στα 12 λιτρα, βγαζω max 130χλμ ΜΟΝΟ στην πολη μεσα και κυριως σε ωρες χαμηλης αιχμης. Καμια προταση?
      Ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kryptoon last edited by

        Γεια σας παιδια, εχω ενα Ibiza 1,2 tsi 105 HP του 2011 και βλεπω οτι σαν να εχει ανεβει η καταναλωση της βενζινης. Απο ενα κυκλο εντος πολης στα 6,5-7,5λ/100km, πλεον κατω απο 8,5λ/100xlm δεν πεφτει. Ρωτησα και μου ειπαν οτι μπορει να φταει καποια αδυναμη βενζινη (πχ 93 οκτανια) και ετσι αλλαξα βενζιναδικο αλλα η διαφορα παραμενει. Για παραδειγμα, με ενα 20€ βενζινη, δηλ κοντα στα 12 λιτρα, βγαζω max 130χλμ ΜΟΝΟ στην πολη μεσα και κυριως σε ωρες χαμηλης αιχμης. Καμια προταση?
        Ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kryptoon last edited by

          Γεια σας παιδια, εχω ενα Ibiza 1,2 tsi 105 HP του 2011 και βλεπω οτι σαν να εχει ανεβει η καταναλωση της βενζινης. Απο ενα κυκλο εντος πολης στα 6,5-7,5λ/100km, πλεον κατω απο 8,5λ/100xlm δεν πεφτει. Ρωτησα και μου ειπαν οτι μπορει να φταει καποια αδυναμη βενζινη (πχ 93 οκτανια) και ετσι αλλαξα βενζιναδικο αλλα η διαφορα παραμενει. Για παραδειγμα, με ενα 20€ βενζινη, δηλ κοντα στα 12 λιτρα, βγαζω max 130χλμ ΜΟΝΟ στην πολη μεσα και κυριως σε ωρες χαμηλης αιχμης. Καμια προταση?
          Ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            ποσα χλμ εχει το αμαξι?
            σερβις ποτε εκανε τελευταια φορα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestis-d last edited by

              Ο χρήστης kryptoon έγραψε:
              Γεια σας παιδια, εχω ενα Ibiza 1,2 tsi 105 HP του 2011 και βλεπω οτι σαν να εχει ανεβει η καταναλωση της βενζινης. Απο ενα κυκλο εντος πολης στα 6,5-7,5λ/100km, πλεον κατω απο 8,5λ/100xlm δεν πεφτει. Ρωτησα και μου ειπαν οτι μπορει να φταει καποια αδυναμη βενζινη (πχ 93 οκτανια) και ετσι αλλαξα βενζιναδικο αλλα η διαφορα παραμενει. Για παραδειγμα, με ενα 20€ βενζινη, δηλ κοντα στα 12 λιτρα, βγαζω max 130χλμ ΜΟΝΟ στην πολη μεσα και κυριως σε ωρες χαμηλης αιχμης. Καμια προταση?
              Ευχαριστω

              Εχω ακριβως το ιδιο seat ibiza 1.2 tsi του 2011 και δεν εχω παρατηρησει καποια αλλαγη στην καταναλωση και ειμαι στα 35.000 χλμ. Μηπως να δοκιμασεις να βαλεις καμια 100αρα, και αν συνεχισει να το πας να στο κοιταξουν? Εγω του βαζω απο την πρωτη μερα μονο V-power.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cson last edited by

                Σου ειναι ευκολο να κανεις μια μετρηση με φουλαρισμα και μετα ξανα φουλαρισμα να δεις ακριβως τι καις? Το ενδεχομενο λαθος μετρησης ειναι μεγαλο αν υπολογιζεις με λαμπακι και 20 ευρω. Υπο την προυποθεση οτι το αμαξι εχει κανει τα σερβις του ετσι κανε την παραπανω μετρηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thednick last edited by

                  Πιθανές αιτίες:
                  1)Λάδια, στην αντιπροσωπεία/συνεργεία βάζουν συχνά διαφορετικά από αυτά που είχε όταν το παρέλαβες.
                  2)Ξεφούσκωτα λάστιχα - > έλεγξε την πίεση
                  3)Άλλαξες λάστιχα με κάποια με μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης.
                  4)Επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής. Είναι ένα από τα συμπτώματα, μακάρι να μην είναι αυτό. (Τρέμει στο ρελαντί? Κάνει τίποτα περίεργο όταν βαζείς μπροστά κρύο?)
                  5)Ελλιπής συντήρηση
                  6)Καιρός, όταν κάνει κρύο έχεις γενικά μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω της κρύας εκκίνησης (ειδικά σε μικρές διαδρομές).
                  7)Υποσυνείδητη αλλαγή στον τρόπο οδήγησης ή στις συνήθηκες των διαδρομών
                  8 ) Επιπλέον βάρος (κάνεις τις διαδρομές με παραπάνω άτομα μέσα?)

                  Είναι πολύ δύσκολο να μετρήσεις σωστά στατικά σημαντικές διαφορές στην κατανάλωση βενζίνης. Μόνο ίσως αν κάνεις μια πολύ συγκεκριμένη διαδρομή, αλλά και πάλι η κατανάλωση που θα μετράς κάθε μέρα θα έιναι διαφορετική.

                  Επίσης μην υποτιμάς τις διαδρομές. Αν άλλαξες τα συνηθισμένα δρομολόγια σου εξηγείται η μεταβολή. Υπάρχουν διαδρομές εντός πολης που δεν μπορώ να πέσω κάτω από 10l/100km. Υπάρχουν και διαδρομές που μπορώ να πάω με 7l/100km.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης kryptoon έγραψε:
                    Γεια σας παιδια, εχω ενα Ibiza 1,2 tsi 105 HP του 2011 και βλεπω οτι σαν να εχει ανεβει η καταναλωση της βενζινης. Απο ενα κυκλο εντος πολης στα 6,5-7,5λ/100km, πλεον κατω απο 8,5λ/100xlm δεν πεφτει. Ρωτησα και μου ειπαν οτι μπορει να φταει καποια αδυναμη βενζινη (πχ 93 οκτανια) και ετσι αλλαξα βενζιναδικο αλλα η διαφορα παραμενει. Για παραδειγμα, με ενα 20€ βενζινη, δηλ κοντα στα 12 λιτρα, βγαζω max 130χλμ ΜΟΝΟ στην πολη μεσα και κυριως σε ωρες χαμηλης αιχμης. Καμια προταση?
                    Ευχαριστω

                    Να μετρήσεις σωστά.Φουλάρισμα-χλμ-φουλάρισμα.Ετσι θα δεις τι καις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      x4r7s last edited by

                      Κι εγώ έχω το 1,2 tsi 105hp dsg του 2011 με 26000 χλμ και καίει σταθερά γύρω στα 7 σύμφωνα με το trip computer. Έχεις κάνει όλα τα σέρβις? Για τσέκαρε και την πίεση στα λάστιχα όπως είπαν και παραπάνω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tifo45 last edited by

                        Εγω με το λεον στα 1.2 και περιπου 45.000 χλμ πλεον εχω μειωσει στο ελαχιστο τη καταναλωση. Ο λογος ειναι φυσικα πως το αμαξι πλεον το χω συνηθισει, ξερω καθε του πλεονεκτημα και μεινεκτημα και με κυριλε οδηγηση χωρις ξεσπασματα η καταναλωση διατηρειται σε πολυ χαμηλα επιπεδα. Λιγο αν το πιεσω αυξανεται κατακορυφα. Μηπως εχει γινει πιο νευρικη η οδηγηση σου; Μαλλον κατι τετοιο πρεπει να φταιει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manolis67 last edited by

                          μηπως σε κλεβει το βενζιναδικο ??? βεβαια αυτό ΔΕΝ εχει γινει ακομα ποτέ στην ελλαδα ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dekouk last edited by

                            45000km dsg φλερταρω στα 8! Θεσσαλονίκη με καθημερινό κατέβασμα κέντρο. (Συγγρού) κ περιφερειακό.7αρι κ κάτω μόνο σε ταξείδι ή χρήση περιαστική -περιφερειακό

                            Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Πολυ δεν ειναι γενικα και το 7 για τοσο μικρο μοτερ;
                              Εγω ψηφιζω στο οτι δεν υπολογιζεις σωστα (απο φουλ σε φουλ).

                              Sent from my iPad using Tapatalk

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                αν οδηγάς επιθετικά/ατσούμπαλα? νοπ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tifo45 last edited by

                                  Ο χρήστης xenos έγραψε:
                                  Πολυ δεν ειναι γενικα και το 7 για τοσο μικρο μοτερ;
                                  Εγω ψηφιζω στο οτι δεν υπολογιζεις σωστα (απο φουλ σε φουλ).

                                  Sent from my iPad using Tapatalk

                                  Φίλε πίστεψε με θέλει πολυ σύνεση και υπομονη για να πετύχεις τέτοια νούμερα στη πολη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iroc last edited by

                                    συμφωνώ μετα παιδιά και εγω στο 122αρι για να πετύχω οικονομία παω με αυγο στο ποδι...βεβαία εχουν ελάχιστα μικρότερες απο τις δίκες μου καταναλώσεις...7,5-8 λτ/100 για διαδρομή 3,5 χλμ κρύο αστική και 6αρι εκτος...

                                    υ.γ αν θέλετε περισσότερη οικονομία να βλέπετε την στιγμιαία κατανάλωση..όταν ζορίζετε το αμάξι αυτή ανεβαίνει όποτε είναι καλύτερο να ρίχνετε μια σχέση η΄ να μειώνετε το πάτημα στο γκάζι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panosft last edited by

                                      Ο κατασκευαστής τι κατανάλωση δίνει για μέσα στην πόλη;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        pl1987 last edited by

                                        Καλησπέρα.

                                        Κάτοχος και εγώ του 1.2 TSI MY2011 με περίπου 49000km πλέον.

                                        Και εμένα η κατανάλωση είναι εκεί γύρω στο 7 και δεν έχει μεταβληθεί. Τσέκαρε τα παραπάνω που ανέφεραν τα παιδιά.

                                        Βέβαια να επιβεβαιώσω και εγώ ότι στο συγκεκριμένο μοτεράκι παίζει τεράστιο ρόλο ο τρόπος οδήγησης, αφού εγώ 'γράφω' από 5.5lt/100km (κατέβασμα Ε.Ο. Μεταμόρφωση-Αιγάλεω χωρίς κίνηση) έως και 9.5lt/100km (ίδια διαδρομή αλλά στις 8 το πρωί που γίνεται της κακομοίρας, ή κανά βράδυ με έρημους δρόμους για ξε...τ@υλωμα )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kryptoon last edited by

                                          Ο χρήστης thednick έγραψε:
                                          Πιθανές αιτίες:
                                          1)Λάδια, στην αντιπροσωπεία/συνεργεία βάζουν συχνά διαφορετικά από αυτά που είχε όταν το παρέλαβες.
                                          2)Ξεφούσκωτα λάστιχα - > έλεγξε την πίεση
                                          3)Άλλαξες λάστιχα με κάποια με μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης.
                                          4)Επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής. Είναι ένα από τα συμπτώματα, μακάρι να μην είναι αυτό. (Τρέμει στο ρελαντί? Κάνει τίποτα περίεργο όταν βαζείς μπροστά κρύο?)
                                          5)Ελλιπής συντήρηση
                                          6)Καιρός, όταν κάνει κρύο έχεις γενικά μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω της κρύας εκκίνησης (ειδικά σε μικρές διαδρομές).
                                          7)Υποσυνείδητη αλλαγή στον τρόπο οδήγησης ή στις συνήθηκες των διαδρομών
                                          8 ) Επιπλέον βάρος (κάνεις τις διαδρομές με παραπάνω άτομα μέσα?)

                                          Το μονο που σκεφτομαι ειναι οτι οταν το βαζω μπροστα κολλαει στις 1200 στροφες και κανει σαν να ζεσταινεται για 30 δευτερολεπτα περιπου. Δεν τρεμει στο ρελαντι αλλα με το που αναβει κανει ενα εντονο ηχο κ μετα ηρεμει κανονικα. Σερβις κανονικα στην αντιπροσωπεια, λαστιχα κομπλε κ μολις 25.000 χμλ. Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.
                                          Αν οντως ειναι Επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής, τοτε τι γινεται? Ποσο παει το μαλλι?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestis-d last edited by

                                            Ο χρήστης kryptoon έγραψε:

                                            Πιθανές αιτίες:
                                            1)Λάδια, στην αντιπροσωπεία/συνεργεία βάζουν συχνά διαφορετικά από αυτά που είχε όταν το παρέλαβες.
                                            2)Ξεφούσκωτα λάστιχα - > έλεγξε την πίεση
                                            3)Άλλαξες λάστιχα με κάποια με μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης.
                                            4)Επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής. Είναι ένα από τα συμπτώματα, μακάρι να μην είναι αυτό. (Τρέμει στο ρελαντί? Κάνει τίποτα περίεργο όταν βαζείς μπροστά κρύο?)
                                            5)Ελλιπής συντήρηση
                                            6)Καιρός, όταν κάνει κρύο έχεις γενικά μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω της κρύας εκκίνησης (ειδικά σε μικρές διαδρομές).
                                            7)Υποσυνείδητη αλλαγή στον τρόπο οδήγησης ή στις συνήθηκες των διαδρομών
                                            8 ) Επιπλέον βάρος (κάνεις τις διαδρομές με παραπάνω άτομα μέσα?)

                                            Το μονο που σκεφτομαι ειναι οτι οταν το βαζω μπροστα κολλαει στις 1200 στροφες και κανει σαν να ζεσταινεται για 30 δευτερολεπτα περιπου. Δεν τρεμει στο ρελαντι αλλα με το που αναβει κανει ενα εντονο ηχο κ μετα ηρεμει κανονικα. Σερβις κανονικα στην αντιπροσωπεια, λαστιχα κομπλε κ μολις 25.000 χμλ. Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.
                                            Αν οντως ειναι Επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής, τοτε τι γινεται? Ποσο παει το μαλλι?

                                            Τιποτα δεν ειναι ετσι κανει. Η καδενα ειναι. Αν κανει τον ηχο για παραπανω απο 1-2 δευτερολεπτα να το κοιταξεις ειναι καταγεγραμενο προβλημα.Αλλιως 1-2 δευτερολεπτα ειναι νορμαλ να το κανει μια στο τοσο οταν ξεκιναει.
                                            Οσο για τον ηχο που κανει στην αρχη για 30 δευτερολεπτα προφανως κι ειναι νορμαλ, το 'τσοκ' ειναι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr