-
Γεια σας παιδια, εχω ενα Ibiza 1,2 tsi 105 HP του 2011 και βλεπω οτι σαν να εχει ανεβει η καταναλωση της βενζινης. Απο ενα κυκλο εντος πολης στα 6,5-7,5λ/100km, πλεον κατω απο 8,5λ/100xlm δεν πεφτει. Ρωτησα και μου ειπαν οτι μπορει να φταει καποια αδυναμη βενζινη (πχ 93 οκτανια) και ετσι αλλαξα βενζιναδικο αλλα η διαφορα παραμενει. Για παραδειγμα, με ενα 20€ βενζινη, δηλ κοντα στα 12 λιτρα, βγαζω max 130χλμ ΜΟΝΟ στην πολη μεσα και κυριως σε ωρες χαμηλης αιχμης. Καμια προταση?
Ευχαριστω -
Γεια σας παιδια, εχω ενα Ibiza 1,2 tsi 105 HP του 2011 και βλεπω οτι σαν να εχει ανεβει η καταναλωση της βενζινης. Απο ενα κυκλο εντος πολης στα 6,5-7,5λ/100km, πλεον κατω απο 8,5λ/100xlm δεν πεφτει. Ρωτησα και μου ειπαν οτι μπορει να φταει καποια αδυναμη βενζινη (πχ 93 οκτανια) και ετσι αλλαξα βενζιναδικο αλλα η διαφορα παραμενει. Για παραδειγμα, με ενα 20€ βενζινη, δηλ κοντα στα 12 λιτρα, βγαζω max 130χλμ ΜΟΝΟ στην πολη μεσα και κυριως σε ωρες χαμηλης αιχμης. Καμια προταση?
Ευχαριστω -
Γεια σας παιδια, εχω ενα Ibiza 1,2 tsi 105 HP του 2011 και βλεπω οτι σαν να εχει ανεβει η καταναλωση της βενζινης. Απο ενα κυκλο εντος πολης στα 6,5-7,5λ/100km, πλεον κατω απο 8,5λ/100xlm δεν πεφτει. Ρωτησα και μου ειπαν οτι μπορει να φταει καποια αδυναμη βενζινη (πχ 93 οκτανια) και ετσι αλλαξα βενζιναδικο αλλα η διαφορα παραμενει. Για παραδειγμα, με ενα 20€ βενζινη, δηλ κοντα στα 12 λιτρα, βγαζω max 130χλμ ΜΟΝΟ στην πολη μεσα και κυριως σε ωρες χαμηλης αιχμης. Καμια προταση?
Ευχαριστω -
ποσα χλμ εχει το αμαξι?
σερβις ποτε εκανε τελευταια φορα? -
Ο χρήστης kryptoon έγραψε:
Γεια σας παιδια, εχω ενα Ibiza 1,2 tsi 105 HP του 2011 και βλεπω οτι σαν να εχει ανεβει η καταναλωση της βενζινης. Απο ενα κυκλο εντος πολης στα 6,5-7,5λ/100km, πλεον κατω απο 8,5λ/100xlm δεν πεφτει. Ρωτησα και μου ειπαν οτι μπορει να φταει καποια αδυναμη βενζινη (πχ 93 οκτανια) και ετσι αλλαξα βενζιναδικο αλλα η διαφορα παραμενει. Για παραδειγμα, με ενα 20€ βενζινη, δηλ κοντα στα 12 λιτρα, βγαζω max 130χλμ ΜΟΝΟ στην πολη μεσα και κυριως σε ωρες χαμηλης αιχμης. Καμια προταση?
ΕυχαριστωΕχω ακριβως το ιδιο seat ibiza 1.2 tsi του 2011 και δεν εχω παρατηρησει καποια αλλαγη στην καταναλωση και ειμαι στα 35.000 χλμ. Μηπως να δοκιμασεις να βαλεις καμια 100αρα, και αν συνεχισει να το πας να στο κοιταξουν? Εγω του βαζω απο την πρωτη μερα μονο V-power.
-
Σου ειναι ευκολο να κανεις μια μετρηση με φουλαρισμα και μετα ξανα φουλαρισμα να δεις ακριβως τι καις? Το ενδεχομενο λαθος μετρησης ειναι μεγαλο αν υπολογιζεις με λαμπακι και 20 ευρω. Υπο την προυποθεση οτι το αμαξι εχει κανει τα σερβις του ετσι κανε την παραπανω μετρηση.
-
Πιθανές αιτίες:
1)Λάδια, στην αντιπροσωπεία/συνεργεία βάζουν συχνά διαφορετικά από αυτά που είχε όταν το παρέλαβες.
2)Ξεφούσκωτα λάστιχα - > έλεγξε την πίεση
3)Άλλαξες λάστιχα με κάποια με μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης.
4)Επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής. Είναι ένα από τα συμπτώματα, μακάρι να μην είναι αυτό. (Τρέμει στο ρελαντί? Κάνει τίποτα περίεργο όταν βαζείς μπροστά κρύο?)
5)Ελλιπής συντήρηση
6)Καιρός, όταν κάνει κρύο έχεις γενικά μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω της κρύας εκκίνησης (ειδικά σε μικρές διαδρομές).
7)Υποσυνείδητη αλλαγή στον τρόπο οδήγησης ή στις συνήθηκες των διαδρομών
8 ) Επιπλέον βάρος (κάνεις τις διαδρομές με παραπάνω άτομα μέσα?)Είναι πολύ δύσκολο να μετρήσεις σωστά στατικά σημαντικές διαφορές στην κατανάλωση βενζίνης. Μόνο ίσως αν κάνεις μια πολύ συγκεκριμένη διαδρομή, αλλά και πάλι η κατανάλωση που θα μετράς κάθε μέρα θα έιναι διαφορετική.
Επίσης μην υποτιμάς τις διαδρομές. Αν άλλαξες τα συνηθισμένα δρομολόγια σου εξηγείται η μεταβολή. Υπάρχουν διαδρομές εντός πολης που δεν μπορώ να πέσω κάτω από 10l/100km. Υπάρχουν και διαδρομές που μπορώ να πάω με 7l/100km.
-
Ο χρήστης kryptoon έγραψε:
Γεια σας παιδια, εχω ενα Ibiza 1,2 tsi 105 HP του 2011 και βλεπω οτι σαν να εχει ανεβει η καταναλωση της βενζινης. Απο ενα κυκλο εντος πολης στα 6,5-7,5λ/100km, πλεον κατω απο 8,5λ/100xlm δεν πεφτει. Ρωτησα και μου ειπαν οτι μπορει να φταει καποια αδυναμη βενζινη (πχ 93 οκτανια) και ετσι αλλαξα βενζιναδικο αλλα η διαφορα παραμενει. Για παραδειγμα, με ενα 20€ βενζινη, δηλ κοντα στα 12 λιτρα, βγαζω max 130χλμ ΜΟΝΟ στην πολη μεσα και κυριως σε ωρες χαμηλης αιχμης. Καμια προταση?
ΕυχαριστωΝα μετρήσεις σωστά.Φουλάρισμα-χλμ-φουλάρισμα.Ετσι θα δεις τι καις.
-
Κι εγώ έχω το 1,2 tsi 105hp dsg του 2011 με 26000 χλμ και καίει σταθερά γύρω στα 7 σύμφωνα με το trip computer. Έχεις κάνει όλα τα σέρβις? Για τσέκαρε και την πίεση στα λάστιχα όπως είπαν και παραπάνω...
-
Εγω με το λεον στα 1.2 και περιπου 45.000 χλμ πλεον εχω μειωσει στο ελαχιστο τη καταναλωση. Ο λογος ειναι φυσικα πως το αμαξι πλεον το χω συνηθισει, ξερω καθε του πλεονεκτημα και μεινεκτημα και με κυριλε οδηγηση χωρις ξεσπασματα η καταναλωση διατηρειται σε πολυ χαμηλα επιπεδα. Λιγο αν το πιεσω αυξανεται κατακορυφα. Μηπως εχει γινει πιο νευρικη η οδηγηση σου; Μαλλον κατι τετοιο πρεπει να φταιει.
-
μηπως σε κλεβει το βενζιναδικο ??? βεβαια αυτό ΔΕΝ εχει γινει ακομα ποτέ στην ελλαδα ....
-
45000km dsg φλερταρω στα 8! Θεσσαλονίκη με καθημερινό κατέβασμα κέντρο. (Συγγρού) κ περιφερειακό.7αρι κ κάτω μόνο σε ταξείδι ή χρήση περιαστική -περιφερειακό
Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πολυ δεν ειναι γενικα και το 7 για τοσο μικρο μοτερ;
Εγω ψηφιζω στο οτι δεν υπολογιζεις σωστα (απο φουλ σε φουλ).Sent from my iPad using Tapatalk
-
αν οδηγάς επιθετικά/ατσούμπαλα? νοπ
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Πολυ δεν ειναι γενικα και το 7 για τοσο μικρο μοτερ;
Εγω ψηφιζω στο οτι δεν υπολογιζεις σωστα (απο φουλ σε φουλ).Sent from my iPad using Tapatalk
Φίλε πίστεψε με θέλει πολυ σύνεση και υπομονη για να πετύχεις τέτοια νούμερα στη πολη.
-
συμφωνώ μετα παιδιά και εγω στο 122αρι για να πετύχω οικονομία παω με αυγο στο ποδι...βεβαία εχουν ελάχιστα μικρότερες απο τις δίκες μου καταναλώσεις...7,5-8 λτ/100 για διαδρομή 3,5 χλμ κρύο αστική και 6αρι εκτος...
υ.γ αν θέλετε περισσότερη οικονομία να βλέπετε την στιγμιαία κατανάλωση..όταν ζορίζετε το αμάξι αυτή ανεβαίνει όποτε είναι καλύτερο να ρίχνετε μια σχέση η΄ να μειώνετε το πάτημα στο γκάζι...
-
Ο κατασκευαστής τι κατανάλωση δίνει για μέσα στην πόλη;
-
Καλησπέρα.
Κάτοχος και εγώ του 1.2 TSI MY2011 με περίπου 49000km πλέον.
Και εμένα η κατανάλωση είναι εκεί γύρω στο 7 και δεν έχει μεταβληθεί. Τσέκαρε τα παραπάνω που ανέφεραν τα παιδιά.
Βέβαια να επιβεβαιώσω και εγώ ότι στο συγκεκριμένο μοτεράκι παίζει τεράστιο ρόλο ο τρόπος οδήγησης, αφού εγώ 'γράφω' από 5.5lt/100km (κατέβασμα Ε.Ο. Μεταμόρφωση-Αιγάλεω χωρίς κίνηση) έως και 9.5lt/100km (ίδια διαδρομή αλλά στις 8 το πρωί που γίνεται της κακομοίρας, ή κανά βράδυ με έρημους δρόμους για ξε...τ@υλωμα )
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Πιθανές αιτίες:
1)Λάδια, στην αντιπροσωπεία/συνεργεία βάζουν συχνά διαφορετικά από αυτά που είχε όταν το παρέλαβες.
2)Ξεφούσκωτα λάστιχα - > έλεγξε την πίεση
3)Άλλαξες λάστιχα με κάποια με μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης.
4)Επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής. Είναι ένα από τα συμπτώματα, μακάρι να μην είναι αυτό. (Τρέμει στο ρελαντί? Κάνει τίποτα περίεργο όταν βαζείς μπροστά κρύο?)
5)Ελλιπής συντήρηση
6)Καιρός, όταν κάνει κρύο έχεις γενικά μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω της κρύας εκκίνησης (ειδικά σε μικρές διαδρομές).
7)Υποσυνείδητη αλλαγή στον τρόπο οδήγησης ή στις συνήθηκες των διαδρομών
8 ) Επιπλέον βάρος (κάνεις τις διαδρομές με παραπάνω άτομα μέσα?)Το μονο που σκεφτομαι ειναι οτι οταν το βαζω μπροστα κολλαει στις 1200 στροφες και κανει σαν να ζεσταινεται για 30 δευτερολεπτα περιπου. Δεν τρεμει στο ρελαντι αλλα με το που αναβει κανει ενα εντονο ηχο κ μετα ηρεμει κανονικα. Σερβις κανονικα στην αντιπροσωπεια, λαστιχα κομπλε κ μολις 25.000 χμλ. Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.
Αν οντως ειναι Επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής, τοτε τι γινεται? Ποσο παει το μαλλι? -
Ο χρήστης kryptoon έγραψε:
Πιθανές αιτίες:
1)Λάδια, στην αντιπροσωπεία/συνεργεία βάζουν συχνά διαφορετικά από αυτά που είχε όταν το παρέλαβες.
2)Ξεφούσκωτα λάστιχα - > έλεγξε την πίεση
3)Άλλαξες λάστιχα με κάποια με μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης.
4)Επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής. Είναι ένα από τα συμπτώματα, μακάρι να μην είναι αυτό. (Τρέμει στο ρελαντί? Κάνει τίποτα περίεργο όταν βαζείς μπροστά κρύο?)
5)Ελλιπής συντήρηση
6)Καιρός, όταν κάνει κρύο έχεις γενικά μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω της κρύας εκκίνησης (ειδικά σε μικρές διαδρομές).
7)Υποσυνείδητη αλλαγή στον τρόπο οδήγησης ή στις συνήθηκες των διαδρομών
8 ) Επιπλέον βάρος (κάνεις τις διαδρομές με παραπάνω άτομα μέσα?)Το μονο που σκεφτομαι ειναι οτι οταν το βαζω μπροστα κολλαει στις 1200 στροφες και κανει σαν να ζεσταινεται για 30 δευτερολεπτα περιπου. Δεν τρεμει στο ρελαντι αλλα με το που αναβει κανει ενα εντονο ηχο κ μετα ηρεμει κανονικα. Σερβις κανονικα στην αντιπροσωπεια, λαστιχα κομπλε κ μολις 25.000 χμλ. Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.
Αν οντως ειναι Επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής, τοτε τι γινεται? Ποσο παει το μαλλι?Τιποτα δεν ειναι ετσι κανει. Η καδενα ειναι. Αν κανει τον ηχο για παραπανω απο 1-2 δευτερολεπτα να το κοιταξεις ειναι καταγεγραμενο προβλημα.Αλλιως 1-2 δευτερολεπτα ειναι νορμαλ να το κανει μια στο τοσο οταν ξεκιναει.
Οσο για τον ηχο που κανει στην αρχη για 30 δευτερολεπτα προφανως κι ειναι νορμαλ, το 'τσοκ' ειναι.
Seat Ibiza 1,2 tsi 105 HP καταναλωση βενζινης