Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    kryptoon

    @kryptoon

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kryptoon Unfollow Follow

    Latest posts made by kryptoon

    • RE: Seat Ibiza 1,2 tsi 105 HP καταναλωση βενζινης

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      Βεβαίως είναι φυσιολογικό, γιατί μόλις είχες μηδενίσει την μέση κατανάλωση.

      Αν είχες αφήσει την μέση κατανάλωση για 1000 χλμ θα έβλεπες ότι δεν επηρεάζεται καθόλου από μερικά λεπτά λειτουργίας στο ρελαντί.

      δεν μπορεις να καταλαβεις. Ο δεικτης μεσης καταναλωσης εχει 2 timers. Εγω εχοντας τον ενα να μετραει απο την στιγμη που βαζω βενζινη και τον αλλο καθε φορα που βαζω μπροστα. Μου φαινεται περιεργο ο μετρητης που αρχιζει να μετραει καθε φορα που βαζεις μπροστα να αρχιζει και να αυξανεται στο ρελαντι απο την στιγμη που στο ρελαντι η στιγμιαια ειναι καρφωμενη στα 0,6lt/h !!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kryptoon
    • RE: Seat Ibiza 1,2 tsi 105 HP καταναλωση βενζινης

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Το κανει καθε φορα που βαζω μπροστα κ το αυτοκινητο ειναι κρυο. Ειναι οντως 1-2 δευτερολεπτα κ μετα κανει αυτο που περιεγραψα οπου για 30δευτερολεπτα ειναι στις 1200στροφες με 2,8lt/h. Δεν ξερω ρε παιδια, τι να κανω? Αν υο παω για ελεγχο εκτος εγγυησης στην αντιπροσωπεια θα χρεωθω?

      Αυτα τα 2 ειπαμε ειναι λογικα. Το κανουν ολα. Μην ανησυχεις.

      Το αλλο επισης που μου κανει ειναι οτι ο υπολογιστης μεσης καταναλωσης οταν ειμαι σταματημενος αρχιζει κ προσθετει 0,1lt ανα 10 δευτερολεπτα. Οποτε αν σταματησω σε κοκκινο για 1 λεπτο κ ειχα μεση καταναλωση 7lt/100, μετα απο ενα λεπτο ειμαι στα 8lt/100.

      Οταν εισαι σταματημενος ο υπολογιστης σου δε γυρναει απο τα lt/100km στα lt/h ?
      Οι λογικες ενδειξεις σταματημενος ειναι 0,6 με 0,7 lt/h. Αν εχεις airco on παει στο 0,9 με 1,0 lt/h. Επισης μετα τους 33 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια παει στο 0,8 lt/h.
      Επισης τι ρελαντι εχεις σταματημενος? Ειναι καπου στις 650-700? Ειναι απολυτα σταθερο?

      Κανονικα γυρναει η στιγμιαια καταναλωση αλλα η μεση καταναλωση αρχιζει κ δινει αυξηση.

      Φυσικό δεν είναι;

      Φυσικο σου φαινεται στο ρελαντι να ανεβαζει μονο του τον μεσο ορο καταναλωσης κατα 1lt ανα λεπτο? Αν ξερει απλα καποιος ας μου πει αν γινεται να ελεγχει για μηχανικο προβλημα κ καιει καπως την βενζινη κ ποσο κοστιζει. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ολους σας πολυ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kryptoon
    • RE: Seat Ibiza 1,2 tsi 105 HP καταναλωση βενζινης

      Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

      Το κανει καθε φορα που βαζω μπροστα κ το αυτοκινητο ειναι κρυο. Ειναι οντως 1-2 δευτερολεπτα κ μετα κανει αυτο που περιεγραψα οπου για 30δευτερολεπτα ειναι στις 1200στροφες με 2,8lt/h. Δεν ξερω ρε παιδια, τι να κανω? Αν υο παω για ελεγχο εκτος εγγυησης στην αντιπροσωπεια θα χρεωθω?

      Αυτα τα 2 ειπαμε ειναι λογικα. Το κανουν ολα. Μην ανησυχεις.

      Το αλλο επισης που μου κανει ειναι οτι ο υπολογιστης μεσης καταναλωσης οταν ειμαι σταματημενος αρχιζει κ προσθετει 0,1lt ανα 10 δευτερολεπτα. Οποτε αν σταματησω σε κοκκινο για 1 λεπτο κ ειχα μεση καταναλωση 7lt/100, μετα απο ενα λεπτο ειμαι στα 8lt/100.

      Οταν εισαι σταματημενος ο υπολογιστης σου δε γυρναει απο τα lt/100km στα lt/h ?
      Οι λογικες ενδειξεις σταματημενος ειναι 0,6 με 0,7 lt/h. Αν εχεις airco on παει στο 0,9 με 1,0 lt/h. Επισης μετα τους 33 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια παει στο 0,8 lt/h.
      Επισης τι ρελαντι εχεις σταματημενος? Ειναι καπου στις 650-700? Ειναι απολυτα σταθερο?

      Κανονικα γυρναει η στιγμιαια καταναλωση αλλα η μεση καταναλωση αρχιζει κ δινει αυξηση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kryptoon
    • RE: Seat Ibiza 1,2 tsi 105 HP καταναλωση βενζινης

      Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

      Πιθανές αιτίες:
      1)Λάδια, στην αντιπροσωπεία/συνεργεία βάζουν συχνά διαφορετικά από αυτά που είχε όταν το παρέλαβες.
      2)Ξεφούσκωτα λάστιχα - > έλεγξε την πίεση
      3)Άλλαξες λάστιχα με κάποια με μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης.
      4)Επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής. Είναι ένα από τα συμπτώματα, μακάρι να μην είναι αυτό. (Τρέμει στο ρελαντί? Κάνει τίποτα περίεργο όταν βαζείς μπροστά κρύο?)
      5)Ελλιπής συντήρηση
      6)Καιρός, όταν κάνει κρύο έχεις γενικά μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω της κρύας εκκίνησης (ειδικά σε μικρές διαδρομές).
      7)Υποσυνείδητη αλλαγή στον τρόπο οδήγησης ή στις συνήθηκες των διαδρομών
      8 ) Επιπλέον βάρος (κάνεις τις διαδρομές με παραπάνω άτομα μέσα?)

      Το μονο που σκεφτομαι ειναι οτι οταν το βαζω μπροστα κολλαει στις 1200 στροφες και κανει σαν να ζεσταινεται για 30 δευτερολεπτα περιπου. Δεν τρεμει στο ρελαντι αλλα με το που αναβει κανει ενα εντονο ηχο κ μετα ηρεμει κανονικα. Σερβις κανονικα στην αντιπροσωπεια, λαστιχα κομπλε κ μολις 25.000 χμλ. Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.
      Αν οντως ειναι Επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής, τοτε τι γινεται? Ποσο παει το μαλλι?

      Τιποτα δεν ειναι ετσι κανει. Η καδενα ειναι. Αν κανει τον ηχο για παραπανω απο 1-2 δευτερολεπτα να το κοιταξεις ειναι καταγεγραμενο προβλημα.Αλλιως 1-2 δευτερολεπτα ειναι νορμαλ να το κανει μια στο τοσο οταν ξεκιναει.
      Οσο για τον ηχο που κανει στην αρχη για 30 δευτερολεπτα προφανως κι ειναι νορμαλ, το 'τσοκ' ειναι.

      Το κανει καθε φορα που βαζω μπροστα κ το αυτοκινητο ειναι κρυο. Ειναι οντως 1-2 δευτερολεπτα κ μετα κανει αυτο που περιεγραψα οπου για 30δευτερολεπτα ειναι στις 1200στροφες με 2,8lt/h. Δεν ξερω ρε παιδια, τι να κανω? Αν υο παω για ελεγχο εκτος εγγυησης στην αντιπροσωπεια θα χρεωθω?
      Το αλλο επισης που μου κανει ειναι οτι ο υπολογιστης μεσης καταναλωσης οταν ειμαι σταματημενος αρχιζει κ προσθετει 0,1lt ανα 10 δευτερολεπτα. Οποτε αν σταματησω σε κοκκινο για 1 λεπτο κ ειχα μεση καταναλωση 7lt/100, μετα απο ενα λεπτο ειμαι στα 8lt/100.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kryptoon
    • RE: Seat Ibiza 1,2 tsi 105 HP καταναλωση βενζινης

      Ο χρήστης thednick έγραψε:
      Πιθανές αιτίες:
      1)Λάδια, στην αντιπροσωπεία/συνεργεία βάζουν συχνά διαφορετικά από αυτά που είχε όταν το παρέλαβες.
      2)Ξεφούσκωτα λάστιχα - > έλεγξε την πίεση
      3)Άλλαξες λάστιχα με κάποια με μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης.
      4)Επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής. Είναι ένα από τα συμπτώματα, μακάρι να μην είναι αυτό. (Τρέμει στο ρελαντί? Κάνει τίποτα περίεργο όταν βαζείς μπροστά κρύο?)
      5)Ελλιπής συντήρηση
      6)Καιρός, όταν κάνει κρύο έχεις γενικά μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω της κρύας εκκίνησης (ειδικά σε μικρές διαδρομές).
      7)Υποσυνείδητη αλλαγή στον τρόπο οδήγησης ή στις συνήθηκες των διαδρομών
      8 ) Επιπλέον βάρος (κάνεις τις διαδρομές με παραπάνω άτομα μέσα?)

      Το μονο που σκεφτομαι ειναι οτι οταν το βαζω μπροστα κολλαει στις 1200 στροφες και κανει σαν να ζεσταινεται για 30 δευτερολεπτα περιπου. Δεν τρεμει στο ρελαντι αλλα με το που αναβει κανει ενα εντονο ηχο κ μετα ηρεμει κανονικα. Σερβις κανονικα στην αντιπροσωπεια, λαστιχα κομπλε κ μολις 25.000 χμλ. Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.
      Αν οντως ειναι Επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής, τοτε τι γινεται? Ποσο παει το μαλλι?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kryptoon
    • Seat Ibiza 1,2 tsi 105 HP καταναλωση βενζινης

      Γεια σας παιδια, εχω ενα Ibiza 1,2 tsi 105 HP του 2011 και βλεπω οτι σαν να εχει ανεβει η καταναλωση της βενζινης. Απο ενα κυκλο εντος πολης στα 6,5-7,5λ/100km, πλεον κατω απο 8,5λ/100xlm δεν πεφτει. Ρωτησα και μου ειπαν οτι μπορει να φταει καποια αδυναμη βενζινη (πχ 93 οκτανια) και ετσι αλλαξα βενζιναδικο αλλα η διαφορα παραμενει. Για παραδειγμα, με ενα 20€ βενζινη, δηλ κοντα στα 12 λιτρα, βγαζω max 130χλμ ΜΟΝΟ στην πολη μεσα και κυριως σε ωρες χαμηλης αιχμης. Καμια προταση?
      Ευχαριστω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kryptoon
    • Seat Ibiza 1,2 tsi 105 HP καταναλωση βενζινης

      Γεια σας παιδια, εχω ενα Ibiza 1,2 tsi 105 HP του 2011 και βλεπω οτι σαν να εχει ανεβει η καταναλωση της βενζινης. Απο ενα κυκλο εντος πολης στα 6,5-7,5λ/100km, πλεον κατω απο 8,5λ/100xlm δεν πεφτει. Ρωτησα και μου ειπαν οτι μπορει να φταει καποια αδυναμη βενζινη (πχ 93 οκτανια) και ετσι αλλαξα βενζιναδικο αλλα η διαφορα παραμενει. Για παραδειγμα, με ενα 20€ βενζινη, δηλ κοντα στα 12 λιτρα, βγαζω max 130χλμ ΜΟΝΟ στην πολη μεσα και κυριως σε ωρες χαμηλης αιχμης. Καμια προταση?
      Ευχαριστω

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kryptoon
    • RE: Seat Ibiza 1,2 tsi 105 HP καταναλωση βενζινης

      Γεια σας παιδια, εχω ενα Ibiza 1,2 tsi 105 HP του 2011 και βλεπω οτι σαν να εχει ανεβει η καταναλωση της βενζινης. Απο ενα κυκλο εντος πολης στα 6,5-7,5λ/100km, πλεον κατω απο 8,5λ/100xlm δεν πεφτει. Ρωτησα και μου ειπαν οτι μπορει να φταει καποια αδυναμη βενζινη (πχ 93 οκτανια) και ετσι αλλαξα βενζιναδικο αλλα η διαφορα παραμενει. Για παραδειγμα, με ενα 20€ βενζινη, δηλ κοντα στα 12 λιτρα, βγαζω max 130χλμ ΜΟΝΟ στην πολη μεσα και κυριως σε ωρες χαμηλης αιχμης. Καμια προταση?
      Ευχαριστω

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kryptoon
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr