Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai new ή Suzuki SX4 S-Cross (4x4)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai new ή Suzuki SX4 S-Cross (4x4)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 15
    • 16
    • 1 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    43
    311
    2123
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aris2000 last edited by

      Καλησπέρα.

      Είμαι ανάμεσα σε Nissan Qashqai Accenta Connect 1.6d 4WD και το Suzuki S-Cross GLX 4WD.
      Το πρώτο θα μου έρθει σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο το πρώτο 15νθήμερο του Μαρτίου και το δεύτερο είναι σχεδόν ετοιμοπαράδοτο. Επίσης το δεύτερο θα το πάρω 2300 ευρώ λιγότερα.

      Ποια θεωρείτε πιο καλή επιλογή; Προσωπικά γέρνω προς το Qashqai απλά με προβληματίζει ότι θα είναι new και φοβάμαι παιδικές ασθένειες κτλ. Κατά τα άλλα είναι πολύ πιο όμορφο από το Suzuki και με καλύτερο μοτέρ (κατά τη γνώμη μου).

      Σήμερα έκανα test drive το SX4 και μπορώ να πω ότι έμεινα αρκετά ικανοποιημένος. Η βλακεία είναι ότι δεν υπάρχει το Qashqai για test drive..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aris2000 last edited by

        Καλησπέρα.

        Είμαι ανάμεσα σε Nissan Qashqai Accenta Connect 1.6d 4WD και το Suzuki S-Cross GLX 4WD.
        Το πρώτο θα μου έρθει σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο το πρώτο 15νθήμερο του Μαρτίου και το δεύτερο είναι σχεδόν ετοιμοπαράδοτο. Επίσης το δεύτερο θα το πάρω 2300 ευρώ λιγότερα.

        Ποια θεωρείτε πιο καλή επιλογή; Προσωπικά γέρνω προς το Qashqai απλά με προβληματίζει ότι θα είναι new και φοβάμαι παιδικές ασθένειες κτλ. Κατά τα άλλα είναι πολύ πιο όμορφο από το Suzuki και με καλύτερο μοτέρ (κατά τη γνώμη μου).

        Σήμερα έκανα test drive το SX4 και μπορώ να πω ότι έμεινα αρκετά ικανοποιημένος. Η βλακεία είναι ότι δεν υπάρχει το Qashqai για test drive..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panosft last edited by

          Και το CRV είναι αξιόλογο.
          http://www.protothema.gr/car-and-speed/test/article/239349/dokimazoyme-to-neo-honda-cr-v/

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dolomites last edited by

            Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:

            Προσωπικά προτιμώ το suv style, ενώ θέλω και τη μεγαλύτερη απόσταση από τη έδαφος, ....

            Από εκεί και πέρα ομολογώ ότι έχοντας μηχανικό αυτοκινήτων αδερφό, ο οποίος με έχει προδιαθέσει αρνητικά απέναντι σε ορισμένες εταιρίες (π.χ. OPEL και ορισμένα ιταλικά αυτοκίνητα), ενώ και oi αρνητικές εμπειρίες πολλών γνωστών και συγγενών με κάποιες άλλες μάρκες (Ford, ορισμένα Citroen και Renault) με κάνουν να έχω μια προτίμηση προς τα ιαπωνικά αυτοκίνητα εκτός κι αν μιλάμε για τις μεγάλες γερμανικές εταιρίες...

            Στην κατηγορία κάτω από τα 2000cc για suv νομίζω ότι οι επιλογές είναι πάνω κάτω :
            .....
            Άλλωστε μιας το corolla μου κινείται με υγραέριο κι έχω μάθει να φουλάρω με 30-35 ευρώ (500km βγάζω με κάθε γέμισμα) θέλω να το σκεφτώ πολύ σοβαρά ποιο θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου...

            Δύσκολα σε βλέπω με την ''γλύκα'' του υγραερίου να χωνέψεις τις πραγματικές καταναλωσεις ενός SUV.
            Στη λίστα Yeti και Duster;

            Τώρα για γιαπωνέζο κλπ δεν ξερω. Νομίζω είναι μέχρι να σου κάτσει η στραβή.
            Και τα suzuki Fiat Κινητήρα έχουν (που το κατέχουν καλά το άθλημα οι Ιταλοί).
            Νομίζω όμως αν μετά από 10 χρονια βάλω διπλα-διπλα το s-cross και ενα Opel Mokka τουλάχιστον εσωτερικά
            πιστεύω το Mokka θα δείχνει σαν καινούργιο!
            Για βλάβες δεν γνωρίζω αλλά ....καλά είναι τα 5 χρόνια εγγύηση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the_emperor last edited by

              Ο χρήστης dolomites έγραψε:

              Δύσκολα σε βλέπω με την ''γλύκα'' του υγραερίου να χωνέψεις τις πραγματικές καταναλωσεις ενός SUV.
              Στη λίστα Yeti και Duster;

              Τώρα για γιαπωνέζο κλπ δεν ξερω. Νομίζω είναι μέχρι να σου κάτσει η στραβή.
              Και τα suzuki Fiat Κινητήρα έχουν (που το κατέχουν καλά το άθλημα οι Ιταλοί).
              Νομίζω όμως αν μετά από 10 χρονια βάλω διπλα-διπλα το s-cross και ενα Opel Mokka τουλάχιστον εσωτερικά
              πιστεύω το Mokka θα δείχνει σαν καινούργιο!
              Για βλάβες δεν γνωρίζω αλλά ....καλά είναι τα 5 χρόνια εγγύηση.

              Αναφορικά με τις καταναλώσεις το Corolla που έχω με υγραέριο φτάνει τα 8λτ/100χλμ και βάζω και λίγη βενζίνη.
              Οι καταναλώσεις του Qashqai dci σύμφωνα και με τους χρήστες που το έχουν κάνουν λόγο για περίπου 5λτ/100 χλμ
              Συνεπώς, το κόστος μετακίνησης θα έρθει περίπου στα ίδια λόγω της μικρότερης τιμής του υγραερίου.

              Σχετικά με τα μοντέλα και τις εταιρίες, πλέον όπως ακούω και από τους ειδικούς οι διαφορές είναι μικρές. Προφανώς προβλήματα έχουν εμφανιστεί σε κάθε εταιρία. Ακούμε να ανακαλούν μοντέλα τους ακόμη και οι παραδοσιακά αξιόπιστες μάρκες όπως η Toyota. Συνεπώς, το να σου κάτσει 'λαχείο' αυτοκίνητο με προβλήματα είναι μια πιθανότητα. Απλά, ελπίζεις ότι η αξιοπιστία ορισμένων εταιριών μειώνει κατά ένα ποσοστό τον κίνδυνο να 'τρέχεις και να μη φτάνεις'. Προσωπικά θα ένιωθα μεγαλύτερη ασφάλεια με ένα γιαπωνέζικο αυτοκίνητο που όμως έχει κατασκευαστεί στην Ιαπωνία και όχι αλλού. Βέβαια και το αμάξι που οδηγώ τώρα αν και toyota έχει κατασκευαστεί στην Αγγλία και ήδη έχω κοντά 150.000 χλμ χωρίς καν να 'βήξει'...
              Τα Yeti και Duster δε μου αρέσουν σα σουλούπι...Τετράγωνο το πρώτο και 'αλλόκοτο' το δεύτερο
              Από τα μοντέλα που έγραψα πιο ωραία κατά γνώμη μου είναι τα NISSAN QASHQAI, BMW X1, FORD KUGA κι ένα κλικ πιο κάτω τα MITSUBISHI ASX, HYUNDAI ix35 και HONDA CRV 1,6 i-DTEC (αν κι ο 'κώλος' του δε μπορώ να πω ότι είναι και ο πιο εύκολος να αρέσει...)
              Τέλος, εάν έβαζε νερό στο κρασί της η Toyota με το RAV4 και το έβγαζε κάτω από τα 2000cc και με επιδόσεις ανάλογες των 3 πρώτων που έγραψα τότε μάλλον θα έμπαινε στην μου πρώτη θέση...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                panosft last edited by

                Δε μπορώ να καταλάβω την εμμονή της toyota να μη βγάζει το rav με λιγότερα κυβικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  Ο χρήστης panosft έγραψε:
                  Δε μπορώ να καταλάβω την εμμονή της toyota να μη βγάζει το rav με λιγότερα κυβικά.

                  Γιατί η αγορά της Toyota δεν είναι η Ελλάδα...στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο, τα κυβικά δεν παίζουν ρόλο.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mad_max_geo last edited by

                    Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                    Δε μπορώ να καταλάβω την εμμονή της toyota να μη βγάζει το rav με λιγότερα κυβικά.

                    Γιατί η αγορά της Toyota δεν είναι η Ελλάδα...στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο, τα κυβικά δεν παίζουν ρόλο.

                    +1

                    Στάλθηκε από το LG-E975 μου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      northjohn last edited by

                      Να υποθέσω ότι για όλους τους υπόλοιπους (με τα λιγότερα κυβικά) η Ελλάδα είναι σημαντική αγορά;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        touring-the-m3-1-6 last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mad_max_geo last edited by

                          Ο χρήστης Northjohn έγραψε:
                          Να υποθέσω ότι για όλους τους υπόλοιπους (με τα λιγότερα κυβικά) η Ελλάδα είναι σημαντική αγορά;

                          Δε θα ελεγα αυτο, αλλα ο καθενας στοχευει σε δικα του μαρκετ. Επισης σκεψου και το αλλο. Οταν βγαζει μια εταιρια εναν κινητηρα τουρμπατο μικρο, τον φορανε 3-4 μοντελα της ιδια εταιριας με διαφορετικες εκδοσεις αλογως. Ισως τη toyota δε τη συμφαιρει να κανει κατι τετοιο, η μπορει να τους βγαινει πολυ ποιο φτηνα να κανουν tuning στους υπαρχον κινητηρες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            northjohn last edited by

                            Επομένως δεν φταίει το μέγεθος της Ελληνικής αγοράς. Πιστεύω πάντως ότι θα αναγκαστούν να ακολουθήσουν έστω και με καθυστέρηση τους υπόλοιπους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Όχι απαραίτητα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Ο χρήστης Northjohn έγραψε:
                                Επομένως δεν φταίει το μέγεθος της Ελληνικής αγοράς. Πιστεύω πάντως ότι θα αναγκαστούν να ακολουθήσουν έστω και με καθυστέρηση τους υπόλοιπους.

                                Δεν έχει σχέση η ελληνικη αγορά.Γενικά η Toyota δεν έχει ακολουθησει το downsizing με turbo.Τωρα βεβαια ετοιμάζει ηδη 2.0lt turbo για τη lexus.Οπότε σιγα σιγα μπορει να δούμε και μικρότερα σύνολα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  gakost last edited by

                                  Έτσι είναι έχει επενδύσει πάρα πολλά στην υβριδική τεχνολογία κάτι που οι άλλοι (εκτός από την Honda) τώρα προωθούν σαν τεχνολογία.

                                  Το μέγεθος την Ελληνικής αγοράς φταίει με την έννοια ότι δεν θα αλλάξει τα πλάνα της για 100 - 200 περισσότερες ταξινομήσεις σε ένα μοντέλο εφόσον έχει το ψωμοτύρι της - βλέπε yaris - auris

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Ο χρήστης Northjohn έγραψε:
                                    Να υποθέσω ότι για όλους τους υπόλοιπους (με τα λιγότερα κυβικά) η Ελλάδα είναι σημαντική αγορά;

                                    Αν και ειρωνικό το σχόλιο, ας απαντήσω:
                                    Φυσικά και όχι! Αλλά η toyota δεν έχει κινητήρα με λίγα κυβικά και τούρμπο, ώστε να κινεί αξιοπρεπώς το RAV και φυσικά δεν πρόκεται να φτιάξει τέτοιο μοτέρ για την Ελλάδα. Με τους υπάρχοντες κινητήρες, το RAV δεν θα κινείται αξιοπρεπώς με ένα 1.300cc ατμοσφαιρικό.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      the_emperor last edited by

                                      Δε νομίζω κανείς να χαλιόταν με έναν τούρμπο ντίζελ κινητήρα 1600 κυβικά να κινεί το RAV4. Νομίζω ότι εάν γινόταν κάτι τέτοιο θα πουλούσε πολύ περισσότερο.Βέβαια, το αμάξωμα είναι μεγαλύτερο από τα περισσότερα (εξαίρεση το Honda) και το βάρος σημαντικό και ίσως να ζοριζόταν περισσότερο από τα λίγο πιο 'μαζεμένα' suv της λίγο μικρότερης κατηγορίας. Κριτικές και βίντεο που κυκλοφορούν δείχνουν το CRV να υστερεί αρκετά σε επιδόσεις από άλλα suv. Μήπως θα γινόταν κάτι ανάλογο και με το RAV4 και θα σερνόταν με μικρότερο κινητήρα ; Από αυτά που διαβάζω και το υπάρχον RAV4 κάθε άλλο παρά εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του...ή κάνω λάθος ;
                                      Πάντως, το RAV4 και το CRV σε διαστάσεις πιστεύω ότι ανήκουν στη μεγαλύτερη κατηγορία και όχι στην ίδια με Qashqai, ASX και σία...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                                        Δε νομίζω κανείς να χαλιόταν με έναν τούρμπο ντίζελ κινητήρα 1600 κυβικά να κινεί το RAV4.

                                        Μια χαρά θα ήταν...αλλά εάν δεν κάνω λάθος (εάν κάνω διορθώστε με παρακαλώ!), η Toyota δέν έχει 1.6TD.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • N
                                          neithan22 last edited by

                                          Εχω την εντύπωση οτι θα βάλει τον 1,6d της BMW, αυτον που έβαλε και στο verso. Τουλάχιστον τέτοια φήμη υπάρχει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            northjohn last edited by

                                            Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                            Να υποθέσω ότι για όλους τους υπόλοιπους (με τα λιγότερα κυβικά) η Ελλάδα είναι σημαντική αγορά;

                                            Αν και ειρωνικό το σχόλιο, ας απαντήσω:
                                            Φυσικά και όχι! Αλλά η toyota δεν έχει κινητήρα με λίγα κυβικά και τούρμπο, ώστε να κινεί αξιοπρεπώς το RAV και φυσικά δεν πρόκεται να φτιάξει τέτοιο μοτέρ για την Ελλάδα. Με τους υπάρχοντες κινητήρες, το RAV δεν θα κινείται αξιοπρεπώς με ένα 1.300cc ατμοσφαιρικό.

                                            Επομένως καταλήγουμε στο ότι απλά η ΤΟΥΟΤΑ δεν έχει έτοιμη λύση – πρόβλημα της -και δεν είναι το πρόβλημα η αγορά της Ελλάδας για τα 100-200 αυτοκίνητα.
                                            Αυτό ήθελα να δείξω με το ερώτημα μου και όχι να ειρωνευτώ κάποιον.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 1 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr