-
Καλησπερα σε ολους.Ειχα στην κατοχη μου ενα 1600αρι βενζινοκινητο 4ετιας.Εκαιγε πολυ(11 λιτρα τα 100 χλμ),δε μπορουσα πλεον να το συντηρησω και το πουλησα με σκοπο να παρω ενα ντιζελ,οπου η καταναλωση ειναι περιπου στο μισο.Ξεκινωντας το ψαξιμο αρχισα να βλεπω οτι υπαρχει θεμα με την τρομπα πετρελαιου που αν την παθεις ειναι πανακριβη.Επισης τα μπεκ ψεκασμου το ιδιο.Και ενα φιλτρο dpf το οποιο εαν μπουκωσει εντελως εχεις παθει ζημια χοντρη.Ολα αυτα βρισκονται σε συναρτηση και με το οτι δεν κυκλοφορουν γενικα καλα πετρελαια στη χωρα.Oυτως ή αλλως και καινουριο να παιρνα θα αγχωνομουν,ποσω μαλλον μεταχειρισμενο!Εγω προσανατολιζομαι σε ενα γκραντε punto με γυρω στα 7-8000.Πως εγω θα ελεγξω σε τι κατασταση βρισκεται το αυτοκινητο απο αποψη τρομπας-φιλτρου-μπεκ?Κι αν το παρω και σκασει σε μενα καμια βλαβη χοντρη επειδη ο προηγουμενος το χε φερει στα ορια του?Μηπως ειναι λαχειο η αγορα αυτη?Ειμαι πολυ μπερδεμενος.Παρακαλω οποιος εχει καποιες γνωσεις να με διαφωτισει.Ευχαριστω εκ των προτερων.
-
Καλησπερα σε ολους.Ειχα στην κατοχη μου ενα 1600αρι βενζινοκινητο 4ετιας.Εκαιγε πολυ(11 λιτρα τα 100 χλμ),δε μπορουσα πλεον να το συντηρησω και το πουλησα με σκοπο να παρω ενα ντιζελ,οπου η καταναλωση ειναι περιπου στο μισο.Ξεκινωντας το ψαξιμο αρχισα να βλεπω οτι υπαρχει θεμα με την τρομπα πετρελαιου που αν την παθεις ειναι πανακριβη.Επισης τα μπεκ ψεκασμου το ιδιο.Και ενα φιλτρο dpf το οποιο εαν μπουκωσει εντελως εχεις παθει ζημια χοντρη.Ολα αυτα βρισκονται σε συναρτηση και με το οτι δεν κυκλοφορουν γενικα καλα πετρελαια στη χωρα.Oυτως ή αλλως και καινουριο να παιρνα θα αγχωνομουν,ποσω μαλλον μεταχειρισμενο!Εγω προσανατολιζομαι σε ενα γκραντε punto με γυρω στα 7-8000.Πως εγω θα ελεγξω σε τι κατασταση βρισκεται το αυτοκινητο απο αποψη τρομπας-φιλτρου-μπεκ?Κι αν το παρω και σκασει σε μενα καμια βλαβη χοντρη επειδη ο προηγουμενος το χε φερει στα ορια του?Μηπως ειναι λαχειο η αγορα αυτη?Ειμαι πολυ μπερδεμενος.Παρακαλω οποιος εχει καποιες γνωσεις να με διαφωτισει.Ευχαριστω εκ των προτερων.
-
Καλησπερα σε ολους.Ειχα στην κατοχη μου ενα 1600αρι βενζινοκινητο 4ετιας.Εκαιγε πολυ(11 λιτρα τα 100 χλμ),δε μπορουσα πλεον να το συντηρησω και το πουλησα με σκοπο να παρω ενα ντιζελ,οπου η καταναλωση ειναι περιπου στο μισο.Ξεκινωντας το ψαξιμο αρχισα να βλεπω οτι υπαρχει θεμα με την τρομπα πετρελαιου που αν την παθεις ειναι πανακριβη.Επισης τα μπεκ ψεκασμου το ιδιο.Και ενα φιλτρο dpf το οποιο εαν μπουκωσει εντελως εχεις παθει ζημια χοντρη.Ολα αυτα βρισκονται σε συναρτηση και με το οτι δεν κυκλοφορουν γενικα καλα πετρελαια στη χωρα.Oυτως ή αλλως και καινουριο να παιρνα θα αγχωνομουν,ποσω μαλλον μεταχειρισμενο!Εγω προσανατολιζομαι σε ενα γκραντε punto με γυρω στα 7-8000.Πως εγω θα ελεγξω σε τι κατασταση βρισκεται το αυτοκινητο απο αποψη τρομπας-φιλτρου-μπεκ?Κι αν το παρω και σκασει σε μενα καμια βλαβη χοντρη επειδη ο προηγουμενος το χε φερει στα ορια του?Μηπως ειναι λαχειο η αγορα αυτη?Ειμαι πολυ μπερδεμενος.Παρακαλω οποιος εχει καποιες γνωσεις να με διαφωτισει.Ευχαριστω εκ των προτερων.
-
Ο χρήστης spithass έγραψε:
.Ολα αυτα βρισκονται σε συναρτηση και με το οτι δεν κυκλοφορουν γενικα καλα πετρελαια στη χωρα.Κάθε φορά που το ακούω αυτό Από που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα;
Σχετικά με τα μπεκ αν σου χαλάσουν ναι είναι μεγάλο κόστος αντικατάστασης αλλά επισκευάζονται πολλές φορές.
Το φίλτρο μικροσωματιδίων επίσης είναι ακριβό και αν έχει το αυτοκίνητο που θα πάρεις (δεν έχουν όλα) έχει κάποιο εύρος διάρκειας ζωής, αλλά εξαρτάται και από τις συνήθειες οδήγησης σου και από το αν κάνεις τις αναγεννήσεις όταν χρειάζεται η το αμελείς. Το σημαντικότερο είναι ότι παίρνεις ένα μεταχειρισμένο πράγμα και δεν μπορείς να είσαι σίγουρος τι θα πάρεις.
-
Οι ταξιτζήδες κάνουν εκατομμύρια χιλιόμετρα και βάζουν συνήθως τα πιο φτηνά πετρέλαια.
Τα περισσότερα νομίζω και εγώ που ακούγονται είναι ράδιοαρβύλα. Σαφώς είναι πολύ ακριβό αν χαλάσει, αλλά ΔΕΝ χαλάνε.
Προχώρα! -
Τα περισσότερα ντιζελάκια που πουλιούνται είναι εισαγωγής. Ιδίως τα φθηνά, είναι πιθανό να έχουν κατεβασμένα χιλιόμετρα και γενικά να είναι μπουρδέλα (δεν μιλάω για τα μοτέρ τους, κανείς δεν είναι μέσα στη μηχανή για να σου πει τί και πως εκτός αν κάτι βγάζει μάτι).
-
Μεταχειρισμενο ντιζελ εισαγωγης ειναι λαθος κινηση, ναι. Ειδικα αυτα που βλεπεις στις μαντρες της Αθηνας τα εχουν φερει με το κιλο οσο πιο φθηνα γινεται -αρα μεγαλυτερη πιθανοτητα για γυρισμενα χλμ/ κακοσυντηρημενα αυτοκινητα- ωστε να βγαλουν απο οσους δε μπορουν να παρουν καινουριο...
Αλλα, στην επαρχια κυκλοφορουν πετρελαιοκινητα κανονικα και κατι μπορει να βρεις, ή και απο ιδιωτη εδω στην αττικη που το ειχε τολμησει πριν την απελευθερωση Αν ψαξεις καλα στις αγγελιες κατι μπορεις να πετυχεις.
-
Θα πάρεις ένα αυτοκίνητο με 80.000 χιλιόμετρα που στην πραγματικότητα θα έχει 250.000+ χιλιόμετρα. Στην ευρώπη, οι τιμές των καυσίμων βενζίνη-πετρέλαιο δεν έχουν τόσο μεγάλη διαφορά όπως εδώ. Πετρέλαιο παίρνουν εκεί μόνο όσοι θέλουν πραγματικά να κάνουν πολλά χιλιόμετρα, ώστε να κάνουν απόσβεση. Να υπολογίζεις το λιγότερο 30.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Αρα ένα αυτοκίνητο του 2008 θα έχει το λιγότερο 180.000 χιλιόμετρα.
-
Αν γνωρίζεις κάποιον που να ξέρει από εισαγωγές (γλώσσα/τελωνειακές διαδικασίες κλπ), να πάτε να το φέρετε μόνοι σας. Σταμπάρετε 5-6 συγκεκριμένα αυτοκίνητα σε μια συγκεκριμένη χώρα της Ευρώπης απ' το autoscout24.de (άσε το mobile.de, αυτό είναι κυρίως για Γερμανικά αμάξια) δείτε τα και όποιο σου κάνει το κλικ πάρ'το. Θα είσαι πιο σίγουρος για το προϊόν που αγοράζεις και θα σου έρθει και πιο φθηνά (1,5 με 2 χιλιάρικα-το κέρδος του Έλληνα μαντρά δηλαδή).
-
Νομίζω είναι λάθος να σαν ανησυχούν τα χιλιόμετρα, τουλάχιστον όσον αφορά τον κινητήρα. Στο εξωτερικό κάνουν την τυπική (δηλαδή σωστή) συντήρηση και οι κινητήρες δεν έχουν φθορές παρά τα χιλιόμετρά τους, ας είναι 300.000+.
Αυτό που ίσως να είναι ταλαιπωρημένο είναι το σύστημα μετάδοσης, όχι μόνο το κιβώτιο αλλά ημιαξόνια ρουλεμάν κλπ στοιχεία της ανάρτησης. Κάποιος έμπειρος όμως οπτικά και οδηγώντας το μπορεί να κρίνει νομίζω. -
προτιμησε καποιο αγορασμενο απο Ελλαδα για να εισαι λιγο πιο ησυχος
-
Προτιμησε καποιο απο την Γερμανια το οποιο ομως θα βρεις και θα φερεις ΕΣΥ!
Και εξηγω γιατι.- Εχω αλλαξει 4 αυτοκινητα diesel απο το 2001, ολα τα εφερα εγω, ολα πανω απο 100.000 χλμ, ολα τα εδωσα κοντα στις 200.000, κανενα απολυτως προβλημα σε κανενα. Αυτο ομως μπορει να θεωρηθει τυχαιο.
- Ερωτηση: Προτιμας αυτοκινητο που εχει διανησει 100.000 χλμ στους δρομους της Γερμανιας ή στους καροδρομους της Ελλάδας;
- Eρωτηση: προτιμας το service του αυτοκινητου να το εχει κανει ο μαστρο Μητσος της γειτονιας ή η επισιμη αντιπροσωπεια. Και εστω οτι και το ελληνικο εχει τα σερβις στην αντιπροσωπεια. Εχεις παει σε αντιπροσωπεια της Γερμανιας να δεις τί ειδους εργασιες γινονται στο τυποποιημενο σερβις. Θα παθεις πλακα και σιγουρα δεν περιλαμβανει μονο συμπληρωση υγρων υαλοκαθαριστηρων.
- Ερωτηση: Προτιμας τα 100.000 χλμ να τα εχει διανυσει με το πετρελαιο της Γερμανιας ή το Ελληνικο; Ξερω αυτοκινητα εδω στην επαρχια που δουλευουν αποκλειστικα με θερμανσης...
- Αλατια και βλακιες. Δεν παθαινει απολυτως τιποτα κανενα τμημα του αυτοκινητου.
Παρε Γερμανικο και θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο!
Αληθεια, υπαρχει καποιος που εχει εισαγει ΜΟΝΟΣ του αυτοκινητο απο Γερμανια και να του βγηκε σκαρτο;
Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 4
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Οι ταξιτζήδες κάνουν εκατομμύρια χιλιόμετρα και βάζουν συνήθως τα πιο φτηνά πετρέλαια.
Τα περισσότερα νομίζω και εγώ που ακούγονται είναι ράδιοαρβύλα. Σαφώς είναι πολύ ακριβό αν χαλάσει, αλλά ΔΕΝ χαλάνε.
Προχώρα!Ο ταξιτζης, την ωρα που ειναι επαγγελματιας θα βαλει ειτε απο γνωστο πετρελαιο, η αυτο που εχει τη καλυτερη σχεση αποδοσης-τιμης (με ποιο πετρελαιο εχει κανει τη καλυτερη καταναλωση και ηταν το ποιο φτηνο και του απεφερε λιγοτερες ζημιες).
-
Mad,δεν παίζει αυτό που λές πλέον.Ο λόγος είναι οτι ο χώρος έχει γεμίσει απο 'επαγγελματίες' που είδαν φώς και μπήκαν! Οι σωστοί επαγγελματίες δυστυχώς είναι πλέον πολύ λίγοι.Οι πρώτοι λοιπόν,βάζουν μόνο απο το φθηνότερο και μερικοί ψαγμένοι απο ακόμα φθηνότερο κοινώς,'τούφα το ντουμάνι'.
-
Ο χρήστης STROF έγραψε:
- Αλατια και βλακιες. Δεν παθαινει απολυτως τιποτα κανενα τμημα του αυτοκινητου.
Τα εκ Γερμανίας είναι χειρότερα από κάτω, από τα δικά μας.
-
Tα μετάχειρα πετρέλαια που κυκλοφορούν στην επαρχία, είναι συνήθως γιούρο4. Άρα κανονικά δεν κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσ/νίκη, και κατά κανόνα είναι και λίγο παλαιότερης τεχνολογίας. Είναι δε δυσεύρετα αφού αυτός που τα έχει αγοράσει τα έχει για συγκεκριμένο σκοπό και δεν τα δίνει εύκολα και σε πλείστες των περιπτώσεων είναι φορτωμένα με ένα σκασμό χλμ. σφού αυτός που τα πήρε τα πήρε γι αυτό το σκοπό.
Φυσικά μπορείς να γράψεις το νόμο εκεί που δεν πιάνει μελάνι και να κυκλοφορείς αβέρτα, αλλά αν σε πιάσουν τυχαία και το όργανο είναι σοβαρό και υπεύθυνο θα σου κόψει κλήση με επιπλέον διοικητικές ποινές και εσύ θα φωνάζεις επί ματαίω.
Από εκεί και πέρα η αγορά οιουδήποτε μετάχειρου είναι λαχείο, αλλά αυτός που το παίρνει δέχεται ευθύς εξαρχής αυτό το ρίσκο γιατί απλούστατα δεν μπορεί να πάρει καινούργιο. Αν μπορούσε δεν θα ρώταγε εδώ, πάμε παρακάτω
Η αγορά της Γερμανίας είναι η τεράστια, έχει ασσύληπτη ποικιλία μοντέλων, και τιμές για όλα τα βαλάντια. Ουσιαστικά είναι σχεδόν μονόδρομος για να βρεις ένα μοντέλο πετρελαίου αυτή τη στιγμή με τα δεδομένα που επικρατούν στην νέα για τα δικά μας μέτρα αγορά. -
Ο χρήστης STROF έγραψε:
Προτιμησε καποιο απο την Γερμανια το οποιο ομως θα βρεις και θα φερεις ΕΣΥ!
Και εξηγω γιατι.- Εχω αλλαξει 4 αυτοκινητα diesel απο το 2001, ολα τα εφερα εγω, ολα πανω απο 100.000 χλμ, ολα τα εδωσα κοντα στις 200.000, κανενα απολυτως προβλημα σε κανενα. Αυτο ομως μπορει να θεωρηθει τυχαιο.
- Ερωτηση: Προτιμας αυτοκινητο που εχει διανησει 100.000 χλμ στους δρομους της Γερμανιας ή στους καροδρομους της Ελλάδας;
- Eρωτηση: προτιμας το service του αυτοκινητου να το εχει κανει ο μαστρο Μητσος της γειτονιας ή η επισιμη αντιπροσωπεια. Και εστω οτι και το ελληνικο εχει τα σερβις στην αντιπροσωπεια. Εχεις παει σε αντιπροσωπεια της Γερμανιας να δεις τί ειδους εργασιες γινονται στο τυποποιημενο σερβις. Θα παθεις πλακα και σιγουρα δεν περιλαμβανει μονο συμπληρωση υγρων υαλοκαθαριστηρων.
- Ερωτηση: Προτιμας τα 100.000 χλμ να τα εχει διανυσει με το πετρελαιο της Γερμανιας ή το Ελληνικο; Ξερω αυτοκινητα εδω στην επαρχια που δουλευουν αποκλειστικα με θερμανσης...
- Αλατια και βλακιες. Δεν παθαινει απολυτως τιποτα κανενα τμημα του αυτοκινητου.
Παρε Γερμανικο και θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο!
Αληθεια, υπαρχει καποιος που εχει εισαγει ΜΟΝΟΣ του αυτοκινητο απο Γερμανια και να του βγηκε σκαρτο;
Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 4
Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.
Έχω φέρει κι εγω πολλά πράγματα από Γερμανία βασικά για τη δουλιά (κλούβες, φορτηγά, παπαγαλάκια, μηχανήματα έργων) αλλά και το grand cherokee που οδηγάει η κυρά από εκεί είναι.
Πρώτα πρώτα οι καιρικές συνθήκες και ειδικά το αλάτι επηρεάζουν πολύ περισσότερο το αυτοκίνητο απ'ότι νομίζεις.
Δεύτερον όπως ακριβώς και στην Ελλάδα υπάρχουνε μάντρες και μάντρες.
Υπάρχουν αξιόπιστες μάντρες συνήθως αντιπροσωπείες που έχουνε σαφώς πιο τσιμπημένες τιμές, υπάρχουνε και μαντράδες συνήθως έλληνες και τούρκοι που είναι κου κου ρου κου και σου πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες, γυρισμένα χιλιόμετρα κλπ.
Τρίτον οι γερμανοί πολύ πριν απο μας συντηρούσανε τα αυτοκίνητα τους στο μαστρο μήτσο ή μάλλον στο μαστρο φριτς. .
Anyway κάποτε άξιζε να φέρεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο απο τη Γερμανία γιατί πολύ απλά το αντίστοιχο στην Ελλάδα ήτανε πολύ πιο ακριβό. Πχ εμένα το GC μοντέλο 2006, το 2008 που το πήρα από αντιπροσωπεία της jeep στη Γερμανία μου κόστισε συνολικά 32.000 ενώ η εδώ αντιπροσωπεία για αντίστοιχα αυτοκίνητα ζήταγε 50.000+ .
Τώρα που τα μεταχειρισμένα τα στέλνουν από Ελλάδα στη Γερμανία για να πουληθούν δεν αξίζει. -
Να μην σου πω ότι πολλές εργασίες τις κάνουν μόνοι τους σε συνεργεία που μισθώνουν ανυψωτικά και εργαλεία
-
Ο χρήστης STROF έγραψε:
Προτιμησε καποιο απο την Γερμανια το οποιο ομως θα βρεις και θα φερεις ΕΣΥ!
Και εξηγω γιατι.- Εχω αλλαξει 4 αυτοκινητα diesel απο το 2001, ολα τα εφερα εγω, ολα πανω απο 100.000 χλμ, ολα τα εδωσα κοντα στις 200.000, κανενα απολυτως προβλημα σε κανενα. Αυτο ομως μπορει να θεωρηθει τυχαιο.
- Ερωτηση: Προτιμας αυτοκινητο που εχει διανησει 100.000 χλμ στους δρομους της Γερμανιας ή στους καροδρομους της Ελλάδας;
- Eρωτηση: προτιμας το service του αυτοκινητου να το εχει κανει ο μαστρο Μητσος της γειτονιας ή η επισιμη αντιπροσωπεια. Και εστω οτι και το ελληνικο εχει τα σερβις στην αντιπροσωπεια. Εχεις παει σε αντιπροσωπεια της Γερμανιας να δεις τί ειδους εργασιες γινονται στο τυποποιημενο σερβις. Θα παθεις πλακα και σιγουρα δεν περιλαμβανει μονο συμπληρωση υγρων υαλοκαθαριστηρων.
- Ερωτηση: Προτιμας τα 100.000 χλμ να τα εχει διανυσει με το πετρελαιο της Γερμανιας ή το Ελληνικο; Ξερω αυτοκινητα εδω στην επαρχια που δουλευουν αποκλειστικα με θερμανσης...
- Αλατια και βλακιες. Δεν παθαινει απολυτως τιποτα κανενα τμημα του αυτοκινητου.
Παρε Γερμανικο και θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο!
Αληθεια, υπαρχει καποιος που εχει εισαγει ΜΟΝΟΣ του αυτοκινητο απο Γερμανια και να του βγηκε σκαρτο;
Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 4
H αγορά μεταχειρισμένου είτε εντός ή εκτός Ελλάδος θέλει ψάξιμο,σχολαστικό.Και μια και λές για χλμ και σερβις γερμανικών μεταχειρισμένων,μόλις έδειξε τώρα στην DW ένα ρεπορτάζ, για το πως μπορείς να γυρίσεις μόνος σου τα χλμ και να φτιάξεις και το ανάλογο βιβλίο σέρβις .Το αυτοκίνητο ήταν ένα golf 6 2.0tdi και έχασε με την μία 100.000 χλμ Επίσης έδειξε και μια υπαίθρια αγορά με τίμιους γερμανούς να πουλούν τα αυτοκινητά τους. Αυτό για τα αλάτια πες το σε κανα μηχανικό, που παει να αλλάξει ενα π.χ. ρουλεμάν τροχού σε Ε36 ή Ε46,για να μην πω για ιαπωνικά γερμανίας,π.χ. honda,μέχρι και βίδες ψαλιδιών δεν λύνουν
-
παλικαρια ειμαι απο ιωνια θεσσαλονικης,μπορω να αγορασω αμαξι ντιζελ ευρο4?
Mεταχειρισμενο diesel ειναι λαθος κινηση?