-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αρα οντως ειναι ενα απλο συστημα μεταβολης της υποβοηθησης.
Και κάτι αντίστοιχο έχει και η Ε85, παρόλο που δε βλέπω να το διαφημίζει.
Το έχω σε αυτοκίνητο του 1993 αυτό το σύστημα...
Έλα ντε.
Τώρα που το σκέφτομαι, το είχε και το Honda Accord LXi ( ) από Αμερική που είχαμε, του '89.
Και είχε χαλάσει σε κάποια φάση το κοντέρ, νόμιζε ότι είναι ακίνητο και το τιμόνι ήταν υπερβολικά ελαφρύ συνέχεια (έως επικίνδυνα σε αυτοκινητόδρομο).
-
Μιας και έχω ακριβώς το ίδιο δίλημμα θα ζητήσω μια γνώμη και εδώ.
Περιγραφή χρήσης: Σε νορμάλ συνθήκες, 2-3 χλμ τη μέρα max εντός πόλης, δηλαδή μικρή χρήση. Καλοκαίρι περισσότερο, λόγω εξορμήσεων τα διήμερα. Γενικά, όμως μικρή χρήση, κυρίως εντός πόλης και όχι μεγάλες αποστάσεις.
Έχουμε και λέμε λοιπόν, με βάση τις προσφορές που έχω (είμαι από επαρχία).
Από τη μία, BMW 116D Sportline 1600cc 118hp, καινούριο, 23.500 [usb, αισθητήρες παρκαρίσματος, φώτα xenon]
Από την άλλη, Audi A3 Sportback 1200cc 105hp turbo, αντιπροσωπείας (8/2013, 1000χλμ), ουσιαστικά καινούριο, ίδιος εξοπλισμός, χωρίς τα xenon, 18.500.
Νομίζω ότι πιο value επιλογή ψυχρά, είναι η προσφορά που έχω από Audi, εν προκειμένω, αλλά ρωτάω γενικότερα.
-
A3 1.2 ._
-
Aμαρτία απ το θεό ειναι να παρεις 1200 Α3...
-
Bασικά για τέτοια χρήση, ακόμα μεγαλύτερη αμαρτία είναι να πάρεις πετρέλαιο.
-
Τοτε αμαρτία είναι να πάρεις ένα απ τα δύο...
-
Στο δίλημμα σου, εγώ θα έπαιρνα τον Άσσο. Ένα σημείο που το BMW χάνει ελαφρώς είναι οι χώροι για τους πίσω, χωρίς να είναι κάτι τρομερό. Αν μπορείς να διαθέσεις τα παραπάνω χρήματα, επέλεξε το.
Μεγάλο + η αξιοπιστία ενός diesel κινητήρα και η αίσθηση που δίνει -αν και diesel- σε σχέση με το σχετικά αδιάφορο οδηγικά Audi.ΥΓ. Ψάξε και για προσφορά 116i. Αφού κάνεις λίγα χλμ, δεν σου είναι απαραίτητο το πετρέλαιο.
-
Για τα χιλιόμετρα που κάνεις μάλλον δεν έχει νόημα να πας σε diesel οπότε και η απόσβεση θα αργήσει πολύ να γίνει. Βέβαια η τιμή του άσου με sportline και xenon είναι πάρα πολύ καλή. Επίσης το ένα είναι μεταχειρισμένο (πιθανότατα test drive) και το άλλο καινούριο οπότε η σύγκριση είναι άνιση. Με καθαρά οικονομοτεχνικά κριτήρια το συγκεκριμένο audi έχει πολύ καλό value for money και σου μένουν στην τσέπη 5.000, ποσό διόλου ευκαταφρόνητο. Στην θέση σου -και αν τελικά αποκλείσεις το diesel- θα έψαχνα και για μεταχειρισμένο άσο βενζίνη (ή και καινούριο) με το απίστευτο αυτόματο 8αρι, αρκετά καλές επιδόσεις και τηρουμένων των αναλογιών οικονομία. Μην πάρεις diesel επειδή είναι μόδα, δες τις πραγματικές σου ανάγκες. Προσωπικά βρήκα την υγειά μου με το diesel αλλά διανύω τουλάχιστον 25.000 χλμ κατ' έτος...
-
Aπ'οτι βλέπω στο car έχει πολλές 116i σε πάρα πολυ καλές τιμές, ελαφρώς μεταχειρισμένες..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3992353/ 116i Αυτόματο με το 8άρι της ZF...
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/4081682/ 116d δίπορτη..
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Όπως τα κατάλαβα και διορθώστε με αν κάνω λάθος τα πράματα έχουν ως εξής:
- Κανονικό: υποβοήθηση ανάλογα με στροφές κινητήρα
- servotronic: υποβοήθηση αντιστρόφως ανάλογη της ταχύτητας (το city των φιατοειδών δείτε το σαν φθηνό υποκατάστατο)
1.Νομιζω οτι τα βασικα μοντελα εχουν σταθερη υποβοηθηση ανξαρτητως ταχυτητας ή στροφων κινητηρα.
2.Σωστο.Το εχουν παρα πολλα μοντελα.Οι premium γερμανικες το χρεωνουν.Είστε σίγουροι ότι τα ηλεκτρομηχανικά δεν έχουν standard υποβοήθηση (αντιστρόφως) ανάλογη της ταχύτητας? Όσα σύγχρονα ηλεκτρομηχανικά έχω οδηγήσει μου έχουν δώσει αυτή την αίσθηση. Το τιμόνι είναι πολύ μαλακό στους επιτόπιους ελιγμούς και σφίγγει όσο αυξάνει η ταχύτητα. Μου φαίνεται περίεργο να μην είναι αυτό standard εξοπλισμός.
Επίσης έχω την εντύπωση οτι ακόμη και στα τελευταία υδραυλικά που είχαν κυκλοφορήσει μειωνόταν η υποβοήθηση όσο αύξανες ταχύτητα.
-
Την αυτόματη δαγκωτό. Με λίγα παζάρια παίζει να την πάρεις κάτω από 19.000 ευρώπουλα. Για την χρήση που περιγράφεις νομίζω ότι είναι η χρυσή τομή μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας. Bonus το καλύτερο -ίσως- αυτόματο της αγοράς.
-
σε σχέση με το σχετικά αδιάφορο οδηγικά Audi.
ΥΓ. Ψάξε και για προσφορά 116i. Αφού κάνεις λίγα χλμ, δεν σου είναι απαραίτητο το πετρέλαιο.[/quote]
ΑΝ οδηγήσεις το νέο Α3 θα δεις ότι μόνο αδιάφορο δεν είναι....Καμιά σχέση με τον προκάτοχό του...Ειδικά τιμόνι και αίσθηση overall...
-
Το Α3- χωρίς βέβαια να το έχω οδηγήσει- το θεωρώ απάτη με τον 1.6 tdi και 1.2 tsi. Πολλά λεφτά για να πάρεις στο τέλος-τέλος ένα αμάξι με ημιάκαμπτο! Αν τα 23500€ σου φαίνονται πολλά (είναι 5000€ παραπάνω πολύ μεγάλη διαφορά) και τελικά αποφασίσεις βενζίνη (κακώς κατ'εμέ ακόμα και αν κάνεις λίγα χλμ.) πάρε το καινούριο leon με 15000€ νομίζω, πιο πλούσιο εξοπλισμό και με dsg...το ίδιο με το Audi είναι απλά με λίγο χειρότερα πλαστικά πρόβλημα που το προσπερνάς με τον καλύτερο εξοπλισμό που θα πάρεις με το leon. Άσε που όταν πηγαίνεις για service θα χαίρεσαι διπλά για την επιλογή σου.
-
Ο χρήστης fatal έγραψε:
Aμαρτία απ το θεό ειναι να παρεις 1200 Α3...Δεν ακούγεται καλά για Audi που μας έχει συνηθίσει από 1600 και πάνω. Προσωπικά θα επέλεγα την 116D λόγω μοτέρ, εμφάνισης και ποιότητας κατασκευής (για εμένα είναι ένα κλικ πάνω από το Audi).
-
Ειδικα ποιότητα εσωτερικού το νέο Α3 είναι ΑΛΛΟΥ σε σχέση με την bmw (βασικά από όλα )
AUDI A3 (2013) Ή BMW 116D (2013)