Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    METATΡΟΠΗ ΑΠΟ 1.4 ΣΕ 1.8
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. METATΡΟΠΗ ΑΠΟ 1.4 ΣΕ 1.8
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    29
    68
    1148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dj-mitsos last edited by

      Παιδια καλησπερα και παλι.

      Επιτελους μετα το καλοκαιρι (αν ολα πανε καλα πρωτα ο θεος) θα μπορεσω να μετατρεψω το μικρο μου σαραβαλο vw golf 4 1.4 2002 75hp σε αμαξι της προκοπης βαζοντας το 1.8αρι μοτερ απο gti. ξερω οτι ειναι ακομα νωρις να μιλαμε για αυτο αλλα επειδη εχω αρχισει της εργασιες αναζητησης ανταλακτικων και κοστους θελω λιγο και τα δικα σας φωτα.

      1.Τι μοτερ προτινετε? : 1.8 Audi S3? 1.8 VW gti? ή 1.8 seaτ leon? επισεις ψαχτηκα για μοτερ νεας γεννιας tsi αλλα περαν το οτι ειναι ακριβα πρεπει να αλλαξω και τις βασεις του αυτοκινητου δε με συμφαιρει και πολυ. απο εσας θελω να μου πειτε αν με συμφαιρει και κανα μοτερ μετεπειτα γεννιας απο το 2002 που ειναι συμβατο με το τορεινο μου αμαξωμα π.χ.2004

      1. Κοστος περιφαιριακων και συνολικο κοστος: Καποια απο αυτα που θα χρειαστει να αναξουμε περαν του μοτερ θελω να ειναι ολοκαινουργια και γνησια vw για παραδειγμα σασμαν, και συστημα εξατμισης (μαζι με καταλητη) για να μην σας πω και τιποτε αλλο. Με ολα αυτα που σας ειπα + οτι αλλο χρειαστει ποσο λετε να παει το μαλλι?
        Υπολογισα περιπου 4.500 ολα μαζι με τα εργατικα εσεις τι λετε?

      Σημειωνω οτι δε σκοπευω να παρω το αμαξι ετοιμο σε μεταχειρησμενο και δε με νοιαζει να εχει την τρελη ιπποδυναμη 160 με 180 αλογα ειναι ικανοποιητικη αναβαθμιση για μενα. Επισης δε τιθεται θεμα για την καταναλωση ουτε για τα τελοι αλλα τιθεται θεμα για το κοστος συντηρησης

      Ευχαριστω πολυ περιμενω τις γνωμες σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dj-mitsos last edited by

        Παιδια καλησπερα και παλι.

        Επιτελους μετα το καλοκαιρι (αν ολα πανε καλα πρωτα ο θεος) θα μπορεσω να μετατρεψω το μικρο μου σαραβαλο vw golf 4 1.4 2002 75hp σε αμαξι της προκοπης βαζοντας το 1.8αρι μοτερ απο gti. ξερω οτι ειναι ακομα νωρις να μιλαμε για αυτο αλλα επειδη εχω αρχισει της εργασιες αναζητησης ανταλακτικων και κοστους θελω λιγο και τα δικα σας φωτα.

        1.Τι μοτερ προτινετε? : 1.8 Audi S3? 1.8 VW gti? ή 1.8 seaτ leon? επισεις ψαχτηκα για μοτερ νεας γεννιας tsi αλλα περαν το οτι ειναι ακριβα πρεπει να αλλαξω και τις βασεις του αυτοκινητου δε με συμφαιρει και πολυ. απο εσας θελω να μου πειτε αν με συμφαιρει και κανα μοτερ μετεπειτα γεννιας απο το 2002 που ειναι συμβατο με το τορεινο μου αμαξωμα π.χ.2004

        1. Κοστος περιφαιριακων και συνολικο κοστος: Καποια απο αυτα που θα χρειαστει να αναξουμε περαν του μοτερ θελω να ειναι ολοκαινουργια και γνησια vw για παραδειγμα σασμαν, και συστημα εξατμισης (μαζι με καταλητη) για να μην σας πω και τιποτε αλλο. Με ολα αυτα που σας ειπα + οτι αλλο χρειαστει ποσο λετε να παει το μαλλι?
          Υπολογισα περιπου 4.500 ολα μαζι με τα εργατικα εσεις τι λετε?

        Σημειωνω οτι δε σκοπευω να παρω το αμαξι ετοιμο σε μεταχειρησμενο και δε με νοιαζει να εχει την τρελη ιπποδυναμη 160 με 180 αλογα ειναι ικανοποιητικη αναβαθμιση για μενα. Επισης δε τιθεται θεμα για την καταναλωση ουτε για τα τελοι αλλα τιθεται θεμα για το κοστος συντηρησης

        Ευχαριστω πολυ περιμενω τις γνωμες σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dj-mitsos last edited by

          Παιδια καλησπερα και παλι.

          Επιτελους μετα το καλοκαιρι (αν ολα πανε καλα πρωτα ο θεος) θα μπορεσω να μετατρεψω το μικρο μου σαραβαλο vw golf 4 1.4 2002 75hp σε αμαξι της προκοπης βαζοντας το 1.8αρι μοτερ απο gti. ξερω οτι ειναι ακομα νωρις να μιλαμε για αυτο αλλα επειδη εχω αρχισει της εργασιες αναζητησης ανταλακτικων και κοστους θελω λιγο και τα δικα σας φωτα.

          1.Τι μοτερ προτινετε? : 1.8 Audi S3? 1.8 VW gti? ή 1.8 seaτ leon? επισεις ψαχτηκα για μοτερ νεας γεννιας tsi αλλα περαν το οτι ειναι ακριβα πρεπει να αλλαξω και τις βασεις του αυτοκινητου δε με συμφαιρει και πολυ. απο εσας θελω να μου πειτε αν με συμφαιρει και κανα μοτερ μετεπειτα γεννιας απο το 2002 που ειναι συμβατο με το τορεινο μου αμαξωμα π.χ.2004

          1. Κοστος περιφαιριακων και συνολικο κοστος: Καποια απο αυτα που θα χρειαστει να αναξουμε περαν του μοτερ θελω να ειναι ολοκαινουργια και γνησια vw για παραδειγμα σασμαν, και συστημα εξατμισης (μαζι με καταλητη) για να μην σας πω και τιποτε αλλο. Με ολα αυτα που σας ειπα + οτι αλλο χρειαστει ποσο λετε να παει το μαλλι?
            Υπολογισα περιπου 4.500 ολα μαζι με τα εργατικα εσεις τι λετε?

          Σημειωνω οτι δε σκοπευω να παρω το αμαξι ετοιμο σε μεταχειρησμενο και δε με νοιαζει να εχει την τρελη ιπποδυναμη 160 με 180 αλογα ειναι ικανοποιητικη αναβαθμιση για μενα. Επισης δε τιθεται θεμα για την καταναλωση ουτε για τα τελοι αλλα τιθεται θεμα για το κοστος συντηρησης

          Ευχαριστω πολυ περιμενω τις γνωμες σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trident1971 last edited by

            Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
            Παιδια καλησπερα και παλι.

            Επιτελους μετα το καλοκαιρι (αν ολα πανε καλα πρωτα ο θεος) θα μπορεσω να μετατρεψω το μικρο μου σαραβαλο vw golf 4 1.4 2002 75hp σε αμαξι της προκοπης βαζοντας το 1.8αρι μοτερ απο gti. ξερω οτι ειναι ακομα νωρις να μιλαμε για αυτο αλλα επειδη εχω αρχισει της εργασιες αναζητησης ανταλακτικων και κοστους θελω λιγο και τα δικα σας φωτα.

            1.Τι μοτερ προτινετε? : 1.8 Audi S3? 1.8 VW gti? ή 1.8 seaτ leon? επισεις ψαχτηκα για μοτερ νεας γεννιας tsi αλλα περαν το οτι ειναι ακριβα πρεπει να αλλαξω και τις βασεις του αυτοκινητου δε με συμφαιρει και πολυ. απο εσας θελω να μου πειτε αν με συμφαιρει και κανα μοτερ μετεπειτα γεννιας απο το 2002 που ειναι συμβατο με το τορεινο μου αμαξωμα π.χ.2004

            1. Κοστος περιφαιριακων και συνολικο κοστος: Καποια απο αυτα που θα χρειαστει να αναξουμε περαν του μοτερ θελω να ειναι ολοκαινουργια και γνησια vw για παραδειγμα σασμαν, και συστημα εξατμισης (μαζι με καταλητη) για να μην σας πω και τιποτε αλλο. Με ολα αυτα που σας ειπα + οτι αλλο χρειαστει ποσο λετε να παει το μαλλι?
              Υπολογισα περιπου 4.500 ολα μαζι με τα εργατικα εσεις τι λετε?

            Σημειωνω οτι δε σκοπευω να παρω το αμαξι ετοιμο σε μεταχειρησμενο και δε με νοιαζει να εχει την τρελη ιπποδυναμη 160 με 180 αλογα ειναι ικανοποιητικη αναβαθμιση για μενα. Επισης δε τιθεται θεμα για την καταναλωση ουτε για τα τελοι αλλα τιθεται θεμα για το κοστος συντηρησης

            Ευχαριστω πολυ περιμενω τις γνωμες σας.

            Ρε συ Μητσο,
            με 4.500 και οσο πουλησεις το υπαρχον αυτοκινητο, δεν παιρνεις κατι της προκοπης? Γιατι να μπλεκεις με μετατροπες που δεν ξερεις αν γινονται, ποσο κανουν κλπ? Θελεις ολοκαινουρια σαζμαν και καταλυτες και εξατμιση για 'νεο' μοτερ (ο θεος να το κανει νεο, 8-10 ετων και μαλιστα τουρμπισμενο). Μια και αναφερεις το κοστος συντηρησης, το 'νεο' μοτερ τι θα βγαλει?

            Φιλος πηρε Οκταβια5 1.8 με ελαχιστα χλμ, καπου 9.000€. Υποθετω οτι με τα νουμερα που αναφερεις μπορεις να παρεις κατι αντιστοιχο, μακραν καλυτερο απο τα 75 αλογα που εχεις τωρα.

            Δες εδω ολα τα Οκταβια απο 4 μεχρι 6.000€ ...86 αυτοκινητα, καποιο θα σου κανει, να μη παμε και στα Λεον και στα Γκολφ, αλλα 1000 θα βρεθουν

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dj-mitsos last edited by

              Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

              Ρε συ Μητσο,
              με 4.500 και οσο πουλησεις το υπαρχον αυτοκινητο, δεν παιρνεις κατι της προκοπης? Γιατι να μπλεκεις με μετατροπες που δεν ξερεις αν γινονται, ποσο κανουν κλπ? Θελεις ολοκαινουρια σαζμαν και καταλυτες και εξατμιση για 'νεο' μοτερ (ο θεος να το κανει νεο, 8-10 ετων και μαλιστα τουρμπισμενο). Μια και αναφερεις το κοστος συντηρησης, το 'νεο' μοτερ τι θα βγαλει?

              Φιλος πηρε Οκταβια5 1.8 με ελαχιστα χλμ, καπου 9.000€. Υποθετω οτι με τα νουμερα που αναφερεις μπορεις να παρεις κατι αντιστοιχο, μακραν καλυτερο απο τα 75 αλογα που εχεις τωρα.

              Δες εδω ολα τα Οκταβια απο 4 μεχρι 6.000€ ...86 αυτοκινητα, καποιο θα σου κανει, να μη παμε και στα Λεον και στα Γκολφ, αλλα 1000 θα βρεθουν

              το οκταβια δε μ'αρεσει σαν αυτοκινητο πολυ οικογενειακο για τα δικα μου γουστα, για την ακριβεια ψανχω κατι σπορ σε στυλ vw. Το δικο μου αμαξι αυτη τι στιγμη εχει αξια πωλησης 2000-2500. Πες βαζω 4000 εγω, ουσιαστικα περνω ενα ετοιμο μεταχειρισμενο golf 1.8 εποχης παλι τα ιδια λεφτα βγαινουν με το να το φτιαξω το δικο μου (καθως τα gti εχουν περιπου 6000-7000), με τη διαφορα ομως οτι σασμαν και καποια ακομα ανταλακτικα θα ειναι ολοκαινουργια (και ειδικα το σασμαν που η vw δε φημηζεται για αυτα).
              Ο νεος καταλυτης και το σασμαν θα ειναι τα original ανταλακτικα του αυτοκινητου (οχι αναβαθμιστηκα) οσο για το μοτερ δε προκειτε να το παρω γουρουνι στο σακι εχω συνενοηθει με μηχανικο οτι θα το παρουμε ανοιχτο με σκοπο να δουμε εσωτερικα σε τι κατασταση ειναι και εν αναγκη να αλαξουμε φλατζα κεφαλης. (για το που θα βρεθει μοτερ εχουμε ακρες απλα παιζουμε στις τιμες)

              Σκοπευω να κανω σωστες δουλειες καθως εχω σκοπο να κρατησω το αμαξι τουλαχιστον μια 10ετια

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                popol-ros last edited by

                dj mitsoula μεταξυ μας : θες να μπλεξεις. σε τρωει ο κωλος σου.

                μην κατσεις να ρωτησεις : και τι θες να πεις με αυτο; και τι εννοεις και κουραφεξαλα.

                βαλε το μυαλο σου να δουλεψει και πραξε αναλογα.

                καλη επιτυχια σε οτι και να αποφασισεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gakost last edited by

                  Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:

                  Σκοπευω να κανω σωστες δουλειες καθως εχω σκοπο να κρατησω το αμαξι τουλαχιστον μια 10ετια

                  1. Πόσο σίγουρος είσαι ότι θα σε βγάλει ακόμη 10 χρόνια ιδίως αν το καταπονείς με τις αυξημένες ροπές και ιπποδυνάμεις;
                  2. Αν βρεθεί ένας καλός άνθρωπος και σε τρακάρει η ασφάλεια θα σου δώσει τα 2000 που λες ότι αξίζει το αυτοκίνητο και έξω από εδώ. Να μην σου πω ότι θα μπλέξεις αν δεν έχεις δηλώσει την μετατροπή (που δεν συμφέρει να την δηλώσεις με τα κωλοτεκμήρια και τέλη).
                  3. Αν δεν ρίξεις και λεφτά για άλλα πράγματα όπως αναρτήσεις και φρένα θα έχεις κάνει μισή δουλειά σε σχέση με ένα εργοστασιακό.
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the-ace last edited by

                    Ο χρήστης gakost έγραψε:
                    3) Αν δεν ρίξεις και λεφτά για άλλα πράγματα όπως αναρτήσεις και φρένα θα έχεις κάνει μισή δουλειά σε σχέση με ένα εργοστασιακό.

                    Super σημαντικό. Η μετατροπή ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να σου κοστίσει όσο έχεις υπολογίσει, μόνο φρένα και αναρτήσεις να σκεφτείς (ακόμα και τα απλά μαμά του 1.8 ) πας αμέσως αμέσως +800-1000 ευρώπουλα. Και σε καμία των περιπτώσεων δεν έχεις ένα 'κανονικό' 1800, από όποια πλευρά και αν το δεις...

                    Αυτή τη στιγμή -ακόμα- είναι πολύ πιο οικονομικό να δώσεις 4,5,6 χιλιάρικα και να κάνεις ανταλλαγή το δικό σου με ένα 1.8 (που πολλοί θα δεχτούν με χαρά να την κάνουν), και θα αποκτήσεις πολύ πιο σωστό αυτοκίνητο από το να κάνεις τροπέτο....

                    Από την άλλη αν μου πεις ότι βρήκες τρακαρισμένο τροπέτο 1.8Τ και θα κάνεις μετάγγιση...τότε αυτό αλλάζει...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dj-mitsos last edited by

                      Ο χρήστης gakost έγραψε:

                      Σκοπευω να κανω σωστες δουλειες καθως εχω σκοπο να κρατησω το αμαξι τουλαχιστον μια 10ετια

                      1. Πόσο σίγουρος είσαι ότι θα σε βγάλει ακόμη 10 χρόνια ιδίως αν το καταπονείς με τις αυξημένες ροπές και ιπποδυνάμεις;
                      2. Αν βρεθεί ένας καλός άνθρωπος και σε τρακάρει η ασφάλεια θα σου δώσει τα 2000 που λες ότι αξίζει το αυτοκίνητο και έξω από εδώ. Να μην σου πω ότι θα μπλέξεις αν δεν έχεις δηλώσει την μετατροπή (που δεν συμφέρει να την δηλώσεις με τα κωλοτεκμήρια και τέλη).
                      3. Αν δεν ρίξεις και λεφτά για άλλα πράγματα όπως αναρτήσεις και φρένα θα έχεις κάνει μισή δουλειά σε σχέση με ένα εργοστασιακό.
                      1. γιαυτο θα φροντισουμε να το παρουμε στην καλυτερη δυνατον κατασταση (και ενταξει μη φανταστεις οτι τον θελω για τρελο λυοσιμο απλα να εχω μια πιο νορμαλ οδηγηση για τα ταξιδια και οχι να καταπονειτε το 1.4αρι μου μετα τα 120χλμ.)
                      2. Η μετατροπη θα δηλωθει κανονικοτατα. οσο για το τρακαρισμα αυτο υσχιει σε καθε αμαξι ασ μην βαζουμε τετοιες σκεψεις στο μυαλο μας
                      3. Αναρτησεις και φρενα εχουν αλαχτει ειδη. οι αναρτησεις ειναι ΚW ιμησκληρες και τα φρενα ειναι απο S3 turbo ενω η διαταξη των ελαστικων ειναι αρκετα φαρδυα απο τη μανα του 205/55/16 απο θεμα στησιματος ειναι αρκετα γερο (γιαυτο και δε παει μια στο δρομο)

                      Απο την αλλη σκευτομαι αν συμφαιρει περισσοτερο να κανω αναβαθμιση στον υπαρχον κινητηρα με σφυριλατα, εγκεφαλους κ.α. αλλα κατι τετοια τα φοβαμαι χειροτερα απο θεμα συντηρησης και μακροζοιας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:

                        Ρε συ Μητσο,
                        με 4.500 και οσο πουλησεις το υπαρχον αυτοκινητο, δεν παιρνεις κατι της προκοπης? Γιατι να μπλεκεις με μετατροπες που δεν ξερεις αν γινονται, ποσο κανουν κλπ? Θελεις ολοκαινουρια σαζμαν και καταλυτες και εξατμιση για 'νεο' μοτερ (ο θεος να το κανει νεο, 8-10 ετων και μαλιστα τουρμπισμενο). Μια και αναφερεις το κοστος συντηρησης, το 'νεο' μοτερ τι θα βγαλει?

                        Φιλος πηρε Οκταβια5 1.8 με ελαχιστα χλμ, καπου 9.000€. Υποθετω οτι με τα νουμερα που αναφερεις μπορεις να παρεις κατι αντιστοιχο, μακραν καλυτερο απο τα 75 αλογα που εχεις τωρα.

                        Δες εδω ολα τα Οκταβια απο 4 μεχρι 6.000€ ...86 αυτοκινητα, καποιο θα σου κανει, να μη παμε και στα Λεον και στα Γκολφ, αλλα 1000 θα βρεθουν

                        το οκταβια δε μ'αρεσει σαν αυτοκινητο πολυ οικογενειακο για τα δικα μου γουστα, για την ακριβεια ψανχω κατι σπορ σε στυλ vw. Το δικο μου αμαξι αυτη τι στιγμη εχει αξια πωλησης 2000-2500. Πες βαζω 4000 εγω, ουσιαστικα περνω ενα ετοιμο μεταχειρισμενο golf 1.8 εποχης παλι τα ιδια λεφτα βγαινουν με το να το φτιαξω το δικο μου (καθως τα gti εχουν περιπου 6000-7000), με τη διαφορα ομως οτι σασμαν και καποια ακομα ανταλακτικα θα ειναι ολοκαινουργια (και ειδικα το σασμαν που η vw δε φημηζεται για αυτα).
                        Ο νεος καταλυτης και το σασμαν θα ειναι τα original ανταλακτικα του αυτοκινητου (οχι αναβαθμιστηκα) οσο για το μοτερ δε προκειτε να το παρω γουρουνι στο σακι εχω συνενοηθει με μηχανικο οτι θα το παρουμε ανοιχτο με σκοπο να δουμε εσωτερικα σε τι κατασταση ειναι και εν αναγκη να αλαξουμε φλατζα κεφαλης. (για το που θα βρεθει μοτερ εχουμε ακρες απλα παιζουμε στις τιμες)

                        Σκοπευω να κανω σωστες δουλειες καθως εχω σκοπο να κρατησω το αμαξι τουλαχιστον μια 10ετια

                        Μη στεκεσαι στο Οκταβια, το ανεφερα ως παραδειγμα. Δες Γκολφ, δες Λεον, η οτι αλλο σου αρεσει, αλλα το ορθον θα ηταν να παρεις ετοιμο αυτοκινητο, και ο εμπιστος μηχανικος να το δει πριν το παρεις, για να το χαρεις ή να σου πει οτι με 1.000€ θα αλλαξουμε αυτο και αυτο που ειναι περιεργα και θα βαλουμε καινουρια. Αυτο που περιγραφεις ειναι σαν το γνωστο τραγουδι 'ραβε, ξηλωνε, δουλεια να μη σου λειπει'.

                        Οπως ειπε και ο Gakost απο πανω, αναρτησεις και φρενα ειναι ενα σοβαροτατο θεμα, ασε που τα Gti της εποχης μπορει να εχουν και αλλες ενισχυσεις αλλου που δεν ειναι τοσο προφανεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dj-mitsos last edited by

                          Ο χρήστης The Ace έγραψε:

                          3) Αν δεν ρίξεις και λεφτά για άλλα πράγματα όπως αναρτήσεις και φρένα θα έχεις κάνει μισή δουλειά σε σχέση με ένα εργοστασιακό.

                          Super σημαντικό. Η μετατροπή ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να σου κοστίσει όσο έχεις υπολογίσει, μόνο φρένα και αναρτήσεις να σκεφτείς (ακόμα και τα απλά μαμά του 1.8 ) πας αμέσως αμέσως +800-1000 ευρώπουλα. Και σε καμία των περιπτώσεων δεν έχεις ένα 'κανονικό' 1800, από όποια πλευρά και αν το δεις...

                          Αυτή τη στιγμή -ακόμα- είναι πολύ πιο οικονομικό να δώσεις 4,5,6 χιλιάρικα και να κάνεις ανταλλαγή το δικό σου με ένα 1.8 (που πολλοί θα δεχτούν με χαρά να την κάνουν), και θα αποκτήσεις πολύ πιο σωστό αυτοκίνητο από το να κάνεις τροπέτο....

                          Από την άλλη αν μου πεις ότι βρήκες τρακαρισμένο τροπέτο 1.8Τ και θα κάνεις μετάγγιση...τότε αυτό αλλάζει...

                          φρενα και αναρτησεις ειναι ειδη αλλαγμενα οι αναρτησεις ειναι ΚW ημισκληρες και τα φρενα ειναι απο s3 turbo με αλλα λογια το αμαξι εχει υπερβολικο στησιμο για το μοτερ που κουβαλαει και με 120 να μπεις σε στροφη δε καταλαβαινει. οσο για το μοτερ εχουμε ακρες στις τιμες κολλαμε. Δε θελω μεταχειρισμενο για το λογο οτι με αυτα τα λεφτα που θα βαλω θα παρω ορισμενα ανταλακτικα ολοκαινουργια ενω αν το παρω ετοιμο το αμαξι ολα πανω του θα εινα μεταχειρισμενα. και εκτος των αλλων προτειμω την κατασταση του δικου μου οχηματος. εσωτερικα και εξωτερικα 4 χρονια το εχω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tzavaras-dimitris last edited by

                            Ας πουμε, οτι βρηκες τροπετο. Κομπλε, και αψογο. Ποσο???
                            Για σασμαν καινουργιο, το ξεχνας. Ανακατασκευη θα ειναι, και απλησιαστο σε τιμη.
                            Κοστος, εργατικων μετατροπης?
                            Προταση μου, δωσε το 1400, και βρες original 1800, η παρεμφερες, που θα σε ικανοπ..
                            Το ετησιο κοστος χρησης, το σκεφτηκες?
                            Η εποχες για μετατροπες, περασανε φιλε μου..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              touring-the-m3-1-6 last edited by

                              Αυτό ξαναπέστο...!!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                postruck last edited by

                                Ο χρήστης Τζαβαρας Δημητρης έγραψε:
                                Ας πουμε, οτι βρηκες τροπετο. Κομπλε, και αψογο. Ποσο???
                                Για σασμαν καινουργιο, το ξεχνας. Ανακατασκευη θα ειναι, και απλησιαστο σε τιμη.
                                Κοστος, εργατικων μετατροπης?
                                Προταση μου, δωσε το 1400, και βρες original 1800, η παρεμφερες, που θα σε ικανοπ..
                                Το ετησιο κοστος χρησης, το σκεφτηκες?
                                Η εποχες για μετατροπες, περασανε φιλε μου..

                                +1000,σε οτι λέει ο φίλος Και στο λεω και εγω, ο οποίος έχω ασχοληθεί με τα πάντα απο vw golf mk iii -mkiv σε βενζίνα,τετρακύλινδρα-εξακύλινδρα και diesel,ακόμα και τετρακίνητα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3515445/

                                  nuff said δυστυχώς

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                                    dj mitsoula μεταξυ μας : θες να μπλεξεις. σε τρωει ο κωλος σου.

                                    μην κατσεις να ρωτησεις : και τι θες να πεις με αυτο; και τι εννοεις και κουραφεξαλα.

                                    βαλε το μυαλο σου να δουλεψει και πραξε αναλογα.

                                    καλη επιτυχια σε οτι και να αποφασισεις.

                                    ++++++++++

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lemon3 last edited by

                                      Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:

                                      οι αναρτησεις ειναι ΚW ιμησκληρες

                                      Λογάδι;;;

                                      Πάντως πέρα απο την πλάκα, δεν νομίζω να παίρνει έγκριση η μετατροπή στο ΚΤΕΟ (+20% ιπποδύναμη από την αρχική max νομίζω). Και άκρη να βρείς, ποιός μηχανολόγος θα βάλει το κεφάλι του στον τορβά να υπογράψει για να πάει ο κάθε dj mitsos να κάνει κοντρίτσες στο δημόσιο δρόμο;

                                      Οπότε αδήλωτο; Αν ναι, να παρακαλάς να σε κλείσει μέσα η τροχαία αν δει τα νούμερα του μοτέρ πριν γίνει καμμιά στραβή. Γιατι σε περίπτωση ατυχήματος με υπαιτιότητα απλά τον ήπιες

                                      Φιλικά πάντα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        miltos10 last edited by

                                        φιλε αμα θελεισ αλογα πρεπει να για εμενα να τα παρεισ ετοιμα μν κανεισ μετατροπεσ και σκορπασ χρημα αδικα...παρτο ετοιμο γιανα κοιμασε και μετα δυο ματια κλειστα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Γιατι δε το πουλας να παρεις ενα καλοσυντηρημενο εργοστασιακο IV gti..? Πιο φτηνα (το πολυ πολυ στα ιδια) θα σου ρθει και θα εχει βγει και απο το εργοστασιο ετσι. Και τον χρονο που θα διεθετες απλα θα τον διαθεσεις να δεις αρκετα αμαξια ,να ελεγχθουν και να καταληξεις σε ενα καλο. Και ουτε τρεξιματα για τ ανταλλακτικα που να ειναι καλη κατασταση, το +κοστος απο το υπολογισμενο που βγαινει σε μια μετατροπη και τα οποια θεματα παντα προκυπτουν μετα..

                                          Ο πατερας μου ειχε κανει 2 μετατροπες σε 2 διαφορετικα μοντελα.. Αν την τραβαει ο οργανισμος σου την ολη διαδικασια καλως.. Ειναι τρυπακι και σε τραβαει..ειναι μια διαδικασια που αν εχεις αποδεχτει τα αρκετα αρνητικα της εχει ενδιαφερων αλλα πιστευω οτι ειναι καταλοιπο μιας αλλης εποχης-της εποχης των πατεραδων μας που το αμαξι το κραταγες μεχρι να λιωσει και το τροπετο εισαγωγης ηταν πολυ διαδεδομενο.. Σκεψου καλα τι ξεκινας και θελει και πολυ προσωπικο χρονο ,υπομονη και μαστορα εμπιστοσυνης οσο διαδεδομενη μετατροπη και ειναι. Αν παντως το κανεις το βημα η καλυτερη λυση ειναι τροπετο ή ολοκληρο τρακαρισμενο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • bassstarlet
                                            bassstarlet last edited by

                                            Αν εξαιρέσουμε τον παράγοντα κόστος (δεν υπολογίζει το χρήμα προκειμένου να κάνει το κέφι του) ο σημαντικότερος επόμενος, είναι, αν θα δουλεύει το αυτοκίνητο απροβλημάτιστα.
                                            Αν βρει μηχανικό που έχει ξανακάνει τέτοια μεταμόσχευση, και του εγγυάται για την καλή λειτουργία, ας το προχωρήσει.

                                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr