-
Καλημέρα στην πιο όμορφη αυτοκινητιστική παρέα του διαδικτύου.Επειδή σύντομα θα χρειαστει να αγοράσω νέο αυτοκινητο ,έχω καταλήξει μεταξυ των δύο προαναφερομένων.Θα ήθελα απο τα πιο έμπειρα μέλη του forum, να με συμβουλεύσουν ,ποιά απο τις δύο επιλογές είναι η καλύτερη???Μίλαμε για τις μεσαιες εκδόσεις εξοπλισμού....
Κάθε σχόλιο/πρόταση ευπρόσδεκτα.
Ευχαριστώ!!!! -
Καλημέρα στην πιο όμορφη αυτοκινητιστική παρέα του διαδικτύου.Επειδή σύντομα θα χρειαστει να αγοράσω νέο αυτοκινητο ,έχω καταλήξει μεταξυ των δύο προαναφερομένων.Θα ήθελα απο τα πιο έμπειρα μέλη του forum, να με συμβουλεύσουν ,ποιά απο τις δύο επιλογές είναι η καλύτερη???Μίλαμε για τις μεσαιες εκδόσεις εξοπλισμού....
Κάθε σχόλιο/πρόταση ευπρόσδεκτα.
Ευχαριστώ!!!! -
Καλημέρα στην πιο όμορφη αυτοκινητιστική παρέα του διαδικτύου.Επειδή σύντομα θα χρειαστει να αγοράσω νέο αυτοκινητο ,έχω καταλήξει μεταξυ των δύο προαναφερομένων.Θα ήθελα απο τα πιο έμπειρα μέλη του forum, να με συμβουλεύσουν ,ποιά απο τις δύο επιλογές είναι η καλύτερη???Μίλαμε για τις μεσαιες εκδόσεις εξοπλισμού....
Κάθε σχόλιο/πρόταση ευπρόσδεκτα.
Ευχαριστώ!!!! -
Η κλασική απορία στα μικρομεσαία (μαζί και με το focus από το 2000 και μετά). Από μένα, που είμαι κάτοχος Opel Astra της προηγούμενης γενιάς, να πάρεις αυτό που σου αρέσει πιο πολύ και σε φτιάχνει η εμφάνισή του (υποκειμενικό στοιχείο η τελευταία). Χονδρικά, η τελευταία γενιά του Astra είναι πιο επιβλητική από το Golf (στο Golf VII έχει αμβλυνθεί αυτό κάπως) και σαφώς μεγαλύτερη σε διαστάσεις (περί τα 18 εκ. χωρίς αυτό να αντανακλά εν γένει σε μεγαλύτερους χώρους).
Από κινητήρες γενικά η VW έχει ένα μικρό προβάδισμα δεδομένου ότι ήταν η πρώτη που έκανε το downsizing με μικρούς turbo στην κατηγορία. Η Opel ακολούθησε με τον 1.4t σε 120 και 140 ίππους. Νομίζω ότι αναμένεται αυτή την άνοιξη και μια νέα βελτιωμένη έκδοση με τον 1.4t ή τον 1.6t (δε θυμάμαι ποιον ακριβώς). Στους κινητήρες diesel η Opel είναι αρκετά δυνατή και έχει έναν αρκετά αξιόλογο 1.7td ο οποίος επίσης αν θυμάμαι καλά αυτό τον καιρό αναβαθμίζεται σε ακόμα καλύτερο.
Από αξιοπιστία γενικά δεν αναμένονται να υπάρχουν σημαντικές διαφορές στα δύο μοντέλα. Χονδρικά η VW στα Golf V & VI είχε κάπως περισσότερα θεματάκια, κυρίως με τα παλιότερα μοτέρ FSi και τα πρώτα διπλοτούρμπινα ΤSi και τα πρώτα κιβώτια DSG, τα οποία λογικά πλέον θα πρέπει να έχουν εξαλειφθεί. Αντίστοιχα σε μικρότερο γενικά βαθμό χαζοθεματάκια είχαν και τα παλιότερα (H) Astra. Nα ξέρεις πάντως ότι εκεί που σίγουρα η VW δαγκώνει είναι στις τιμές των ανταλλακτικών και στις τιμές εργασιών service σε εξουσιοδοτημένα, χωρίς ωστόσο και η Οpel να συγκαταλέγεται στο πιο φθηνό κομμάτι της πιάτσας.
Από θέμα οδικής συμπεριφοράς επίσης δεν αναμένονται σοβαρές διαφορές στις τελευταίες γενιές των μοντέλων αυτών. Ενδεικτικό είναι ότι στο Golf VII οι μικρές από πλευράς κινητήρων εκδόσεις του πλέον εφοδιάζονται με ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση, του οποίου την απολύτως καλύτερη εκδοχή έχει υιοθετήσει η Opel στο Astra J. Οπότε όπου διαβάσεις ή ακούσεις για σοβαρές διαφορές στο στήσιμο των απλών εκδόσεων των μοντέλων κράτα μικρό καλάθι από μένα. Και τα 2 εμφανίζονται να είναι παραπάνω από αξιοπρεπή στο δρόμο, ασφαλέστατα και με πολύ καλό πάτημα.
Τελικά νομίζω πως η επιλογή ανάμεσα στα 2 είναι κυρίως θέμα αισθητικής και οικονομικών. Το Golf γενικά δεν έχει ιδιαίτερες προωθητικές ενέργειες από την αντιπροσωπεία εν αντιθέσει με τους dealers της GM όπου κατά καιρούς παίζουν καλές εκπτώσεις-δώρα.
Α, και κάτι άλλο που προσωπικά δε μου αρέσει στο νέο Astra...Από τις μικρές εκδόσεις του το εξοπλίζουν με υπερβολικά μεγάλου μεγέθους ζααντολάστιχα τα οποία προφανώς πονάνε στην τσέπη (και στην άνεση της μέσης στην Ελλάδα..) ειδικά εφόσον σκοπεύεις να γράφεις αρκετά χιλιόμετρα στο δρόμο. Θεωρώ εντελώς υπερβολή τις διαστάσεις άνω των 17 ιντσών για μικρομεσαίο αυτού του τύπου.. -
Από αυτά τα 2 εγώ θα σου πρότεινα το GOLF.. Γενικά όμως Renault Megane... To astra είναι υπερβολικά βαρύ σε σχεση με τον ανταγωνισμό γεγονός που δεν ευνοεί καθόλου τις επιδόσεις και την κατανάλωση.. Επίσης έχει και πολύ μεγάλο μήκος, χωρίς λόγο, αφού δεν έχει καλούς χώρους σε σχέση (αναλογικά) με τις διαστάσεις του... Κoίτα και το megane 1.2 tce 115ps θα σου βγει πολύ πιο φθηνό από τα άλλα δύο... Ακόμα έχει και πολύ καλό εξοπλισμό από την βασική έκδοση και 5 χρόνια εγγύηση ενώ το golf έχει μόνο 2 χρόνια
-
tsi απο εμένα για αρκετά χρόνια ακόμα θα μοιράζει μήτρες στα χέρια των άλλων κατόχων. Δες ένα συγκριτικό(άδικο test συγκρίνοντας τα 122 του vw με τα 140 του astra). Κάνε ένα test drive και τα δυο αλλά στου ίδιους ίππους αν και η νεα γενιά golf είναι πανέμορφη
-
αφου ο ανθρωπος λεει ...η γκολφ η αστρα....μεταξυ των 2 αν εχετε γνωμες πειτε....κι εγω εχω το αβεο diesel να του πω να παρει αυτο??δεν κολλαει νομιζω να αναφερουμε ο καθενας το καθε ασχετο αυτοκινητο ...
-
golf.
το οπελ καιει κ αρκετά πιο πολύ -
στο θεμα σου παντως εγω θα αγοραζα αστρα επειδη το ειχα δει κι αυτο οταν εψαχνα επειδη το θεωρω πολυ πιο value for money σε σχεση με το γκολφ αλλα οχι οτι το λες κ φτηνο....σχεδιαστηκα ειναι ομορφα κ τα δυο αλλα στους κινητηρες φοβαμαι το γκολφ κ το σερβις επειδη δουλευει φιλη μου στη vw ξερω οτι παιρνουν κεφαλια....
-
Ο χρήστης kokonekos έγραψε:
στο θεμα σου παντως εγω θα αγοραζα αστρα επειδη το ειχα δει κι αυτο οταν εψαχνα επειδη το θεωρω πολυ πιο value for money σε σχεση με το γκολφ αλλα οχι οτι το λες κ φτηνο....σχεδιαστηκα ειναι ομορφα κ τα δυο αλλα στους κινητηρες φοβαμαι το γκολφ κ το σερβις επειδη δουλευει φιλη μου στη vw ξερω οτι παιρνουν κεφαλια....Ποι συνεργείο ενω είσαι μέσα στην εγγύηση δεν σφάζει? Όλα σφάζουν γιατί τους φοβάσαι τους tsi? Δεν ακούστηκε κάτι για τα νεα μοντέλα. Μην ξεχνας οτι ο tsi φοριεται πριν το 2009
-
Golf να παρεις, διότι πέρα από το γεγονός ότι είναι 2-3 κλάσεις ανώτερο, η άλλη επιλογή είναι opel.
ΥΓ. Μην ζητήσετε να δικαιολογήσω, το θέμα είναι στα όρια του τρολ, οπότε και που απάντησα πολύ είναι.
-
Ευχαριστώ πολύ παιδια για το ενδιαφέρον.Η αλήθεια είναι οτι στην αντιπροσωπεια της ΟΠΕΛ δεν έτυχα της αντιμετώπισης που θα ήθελα.Εκτός του οτι ο υπάλληλος προσπαθούσε απεγνωσμένα να μου πασάρει ΑΣΤΡΑ προσφοράς,στο τελος απεδείχθει οτι μιλούσε και για ΑΣΤΡΑ προ facelift.Όταν του είπα λ.χ οτι θέλω δερμάτινα καθίσματα ,επειδη το εν λόγω ΑΣΤΡΑ προσφοράς μάλλον δεν διέθετε,μου απάντησε ''Τι τα θες τα δερμάτινα....το καλοκαιρι θα καιγεσαι,δεν θα μπορεις να καθίσεις''
Ακόμα προσπαθουσε να με πεισει οτι τα φώτα ομιχλης δεν χρειάζονται........ -
Γκολφ για εμενα χωρις ερωτηση
-
Ο χρήστης TASOS23 έγραψε:
''Τι τα θες τα δερμάτινα....το καλοκαιρι θα καιγεσαι,δεν θα μπορεις να καθίσεις''
Ακόμα προσπαθουσε να με πεισει οτι τα φώτα ομιχλης δεν χρειάζονται........Θα συμφωνήσω με τον πωλητή, ιδιαίτερα στο 1ο. Τα ομίχλης παίζει και να μη χρειαστούν ποτέ, αν κινείσαι στην Αθήνα, αλλά για λόγους ασφαλείας κακό δεν είναι να υπάρχουν (δεν ήξερα ότι εξακολουθούν να είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό).
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης TASOS23 έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ παιδια για το ενδιαφέρον.Η αλήθεια είναι οτι στην αντιπροσωπεια της ΟΠΕΛ δεν έτυχα της αντιμετώπισης που θα ήθελα.Εκτός του οτι ο υπάλληλος προσπαθούσε απεγνωσμένα να μου πασάρει ΑΣΤΡΑ προσφοράς,στο τελος απεδείχθει οτι μιλούσε και για ΑΣΤΡΑ προ facelift.Όταν του είπα λ.χ οτι θέλω δερμάτινα καθίσματα ,επειδη το εν λόγω ΑΣΤΡΑ προσφοράς μάλλον δεν διέθετε,μου απάντησε ''Τι τα θες τα δερμάτινα....το καλοκαιρι θα καιγεσαι,δεν θα μπορεις να καθίσεις''
Ακόμα προσπαθουσε να με πεισει οτι τα φώτα ομιχλης δεν χρειάζονται........Επρεπε να τον ρωτήσεις αν βγαίνει και χωρίς τιμόνι και χωρις ρόδες. Δεν ξέρω τι σερβις έχουν τα opel. Εγώ μπορώ να σου πω οτι είναι ακριβό το vw group και ως προς την συντήρηση αλλά έχεις την αξιοπιστία και την εγγυηση και δεν θα σε κοροιδεύουν . Από εκει και πέρα τα 5 χρόνια που έχουν αξιοπιστία στα μηχανικά μέρη άλλα αμάξια τα θεωρώ κοροιδία. Διότι και εγώ με μια επέκταση της εγγυησης από τα 2 χρόνια που είμαι πάω στα 4.
Μην περιμένεις να διαβάσεις από εμάς τους ''αντικειμενικούς'' την αλήθεια. Δοκίμασε στο google συγκριτικά test και εκεί θα φανεί η αλήθεια και κοίταξε και τις ρεπρίζ αυτό θα σου φανεί χρήσιμο και στις προσπερασεις -
Ο χρήστης vastil έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ παιδια για το ενδιαφέρον.Η αλήθεια είναι οτι στην αντιπροσωπεια της ΟΠΕΛ δεν έτυχα της αντιμετώπισης που θα ήθελα.Εκτός του οτι ο υπάλληλος προσπαθούσε απεγνωσμένα να μου πασάρει ΑΣΤΡΑ προσφοράς,στο τελος απεδείχθει οτι μιλούσε και για ΑΣΤΡΑ προ facelift.Όταν του είπα λ.χ οτι θέλω δερμάτινα καθίσματα ,επειδη το εν λόγω ΑΣΤΡΑ προσφοράς μάλλον δεν διέθετε,μου απάντησε ''Τι τα θες τα δερμάτινα....το καλοκαιρι θα καιγεσαι,δεν θα μπορεις να καθίσεις''
Ακόμα προσπαθουσε να με πεισει οτι τα φώτα ομιχλης δεν χρειάζονται........Επρεπε να τον ρωτήσεις αν βγαίνει και χωρίς τιμόνι και χωρις ρόδες. Δεν ξέρω τι σερβις έχουν τα opel. Εγώ μπορώ να σου πω οτι είναι ακριβό το vw group και ως προς την συντήρηση αλλά έχεις την αξιοπιστία και την εγγυηση και δεν θα σε κοροιδεύουν . Από εκει και πέρα τα 5 χρόνια που έχουν αξιοπιστία στα μηχανικά μέρη άλλα αμάξια τα θεωρώ κοροιδία. Διότι και εγώ με μια επέκταση της εγγυησης από τα 2 χρόνια που είμαι πάω στα 4.
Μην περιμένεις να διαβάσεις από εμάς τους ''αντικειμενικούς'' την αλήθεια. Δοκίμασε στο google συγκριτικά test και εκεί θα φανεί η αλήθεια και κοίταξε και τις ρεπρίζ αυτό θα σου φανεί χρήσιμο και στις προσπερασειςΜε όλο το σεβασμό φίλε μου, μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Από που αντλείς την αίσθηση ότι ειδικά στη VW δεν κοροιδεύουν επειδή είναι ακριβοί; (που γενικά και στις άλλες αντιπροσωπείες είναι). Θα είχε βέβαια ενδιαφέρον να αποφανθούν φίλοι που είχαν ή έχουν VW έχοντας περάσει κι από άλλες φίρμες.
-
Αν ψαξεις αντιπροσωπεια απο αντιπροσωπεια vw θα δεις διαφορες.
Πχ στα σερβις ή σε μεμονωμενη εργασια, η δελτα καρ στην πατρα και ο κουτουμανος καλαματα, εχουν πιο λογικες τιμες, σχεδον τιμες μη εξουσιοδοτημενου αναλογα βεβαια τι θα φτιαξεις.
Παζαροπουλος, κοσμοκαρ κλπ, στην αθηνα ηταν ακριβοι οταν ειχε τυχει να ρωτησω. -
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ παιδια για το ενδιαφέρον.Η αλήθεια είναι οτι στην αντιπροσωπεια της ΟΠΕΛ δεν έτυχα της αντιμετώπισης που θα ήθελα.Εκτός του οτι ο υπάλληλος προσπαθούσε απεγνωσμένα να μου πασάρει ΑΣΤΡΑ προσφοράς,στο τελος απεδείχθει οτι μιλούσε και για ΑΣΤΡΑ προ facelift.Όταν του είπα λ.χ οτι θέλω δερμάτινα καθίσματα ,επειδη το εν λόγω ΑΣΤΡΑ προσφοράς μάλλον δεν διέθετε,μου απάντησε ''Τι τα θες τα δερμάτινα....το καλοκαιρι θα καιγεσαι,δεν θα μπορεις να καθίσεις''
Ακόμα προσπαθουσε να με πεισει οτι τα φώτα ομιχλης δεν χρειάζονται........Επρεπε να τον ρωτήσεις αν βγαίνει και χωρίς τιμόνι και χωρις ρόδες. Δεν ξέρω τι σερβις έχουν τα opel. Εγώ μπορώ να σου πω οτι είναι ακριβό το vw group και ως προς την συντήρηση αλλά έχεις την αξιοπιστία και την εγγυηση και δεν θα σε κοροιδεύουν . Από εκει και πέρα τα 5 χρόνια που έχουν αξιοπιστία στα μηχανικά μέρη άλλα αμάξια τα θεωρώ κοροιδία. Διότι και εγώ με μια επέκταση της εγγυησης από τα 2 χρόνια που είμαι πάω στα 4.
Μην περιμένεις να διαβάσεις από εμάς τους ''αντικειμενικούς'' την αλήθεια. Δοκίμασε στο google συγκριτικά test και εκεί θα φανεί η αλήθεια και κοίταξε και τις ρεπρίζ αυτό θα σου φανεί χρήσιμο και στις προσπερασειςΜε όλο το σεβασμό φίλε μου, μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Από που αντλείς την αίσθηση ότι ειδικά στη VW δεν κοροιδεύουν επειδή είναι ακριβοί; (που γενικά και στις άλλες αντιπροσωπείες είναι). Θα είχε βέβαια ενδιαφέρον να αποφανθούν φίλοι που είχαν ή έχουν VW έχοντας περάσει κι από άλλες φίρμες.
Φυσικά! Πρωην κάτοχος peugeot 207 και νυν κάτοχος up ! Συγκρίνοντας την Lion στη Θεσσαλονικη και Vw στον Μανδυλα η διαφορά είναι χαοτική. Στο peugeot μου αλλαξα 2,3 φορές αισθητήρα L στο depollution system faulty και πληρωνα να μου σβήνουν καθε φορα το λαμπακι αντι να καθαρισουν μια και καλή την πεταλούδα. Πήγαιναν με το σύστημα πρέπει να είναι χαλασμένο το τάδε. Απο εκεί και περα έχω τα αποκόμματα των αποδείξεων 90 ευρώ λαδια έναντι 120 vw που για τα μάτια του κόσμου μ το πατανε και ένα πλυσιμο.
-
Από τα γραφόμενά σου καταλαβαίνω ότι αναφέρεσαι σε κάποιο συγκεκριμένο συνεργείο Peugeot έναντι ενός άλλου συγκεκριμένου VW όπου στο μεν πρώτο αν και κάπως φτηνότεροι, ουσιαστικά σε κορόιδευαν με πασαλείμματα, ενώ στο δεύετερο αν και ακριβότεροι σου δίναν λύσεις. καμία αντίρρηση, αλλά θεωρείς ότι γενικότερα, σε πανελλήνια κλίμακα είναι χαρακτηριστικό των εξουσιοδοτημένων της VW έναντι των υπολοίπων να λειτουργούν έτσι; Δεν έχω κάτι με τη φίρμα και το δίκτυό της, απλά νομίζω ότι γενικεύεις και βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να έχεις επαρκή δείγματα από το συγκεκριμένο δίκτυο.
Για να μη γίνομαι απλά κακός, η δική μου αίσθηση είναι ότι πολλές φίρμες, ειδικά οι λεγόμενες premioum στην Ελλάδα, είχαν (και κάποιες έχουν ακόμα) τη νοοτροπία να πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες στο after sales, βασιζόμενες απλά στο premioum αρχικό προιόν. Δυστυχώς πολλοί εξ ημών τσιμπάγαμε και ο χωρός καλά κρατούσε. Τώρα που σφίξανε οι κώλοι κάπου έχει αρχίσει να διαχωρίζει η ήρα απ το στάρι αλλά και πάλι υπάρχουν αρκετές στρεβλώσεις. Για παράδειγμα, σε δική μου πρόσφατη μίνι έρευνα αγοράς για αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού στο 7,5 ετων Opel μου, ο ένας εξουσιοδοτημένος μου ζήταγε 90 ευρώ γιατί και καλά μαζί με τα λάδια θα έκανε και γενικό έλεγχο του αυτοκινήτου (που δεν του το ζήταγα, το αμάξι είχε κάνει μεγάλο service 6 μήνες-9000 χλμ πριν, παρόλα αυτά αν πήγαινα εκεί το αμάξι έπρεπε να πληρώσω 90άρα) ενώ άλλος μου κοστολογούσε την αλλαγή στα 58 ευρώ και μου άλλαξε και τις λάμπες μέσα σε αυτή την τιμή. Βγάλε άκρη. Όπου βρουν αδερφέ. -
Θα προτιμούσα το opel. Για τα Golf πολλά διαβάζω και ακούω και αν αντιπαραθέσεις και τα χρήματα που δίνεις για να το αγοράσεις μάλλον πρέπει να το σκεφθείς δύο φορές.
OPEL ASTRA 1.4 TURBO Ή VW GOLF 1.4 TSI??