-
Καλό θα ήταν να υπάρχει και ένα θεματάκι με τις καταναλώσεις των δικύκλων.
Ας ξεκινήσω, piaggio skipper 150 4t '02, 120χμ με ~5,7λτ ήτοι ~4,75λτ/100χμ. Τα 40χμ εκτός πόλης χαλαρά με
60-70 στο κοντέρ και απο τα υπόλοιπα 80 εντός, εκ των οποίων τα μισά με συνεπιβάτη 100κάτι κιλών. Το scooter
έχει 30.500χμ με μάλλον κακή συντήρηση αν κρίνω από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, αλλά και πάλι μου φαίνεται
τσιμπημένη η κατανάλωση, έχοντας ακούσει χαμηλότερες τιμές από πολύ βαρύτερα mega scooter 250 κυβικών,
βέβαια εκείνα είναι και ψεκαστά. -
Καλό θα ήταν να υπάρχει και ένα θεματάκι με τις καταναλώσεις των δικύκλων.
Ας ξεκινήσω, piaggio skipper 150 4t '02, 120χμ με ~5,7λτ ήτοι ~4,75λτ/100χμ. Τα 40χμ εκτός πόλης χαλαρά με
60-70 στο κοντέρ και απο τα υπόλοιπα 80 εντός, εκ των οποίων τα μισά με συνεπιβάτη 100κάτι κιλών. Το scooter
έχει 30.500χμ με μάλλον κακή συντήρηση αν κρίνω από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, αλλά και πάλι μου φαίνεται
τσιμπημένη η κατανάλωση, έχοντας ακούσει χαμηλότερες τιμές από πολύ βαρύτερα mega scooter 250 κυβικών,
βέβαια εκείνα είναι και ψεκαστά. -
Καλό θα ήταν να υπάρχει και ένα θεματάκι με τις καταναλώσεις των δικύκλων.
Ας ξεκινήσω, piaggio skipper 150 4t '02, 120χμ με ~5,7λτ ήτοι ~4,75λτ/100χμ. Τα 40χμ εκτός πόλης χαλαρά με
60-70 στο κοντέρ και απο τα υπόλοιπα 80 εντός, εκ των οποίων τα μισά με συνεπιβάτη 100κάτι κιλών. Το scooter
έχει 30.500χμ με μάλλον κακή συντήρηση αν κρίνω από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, αλλά και πάλι μου φαίνεται
τσιμπημένη η κατανάλωση, έχοντας ακούσει χαμηλότερες τιμές από πολύ βαρύτερα mega scooter 250 κυβικών,
βέβαια εκείνα είναι και ψεκαστά. -
τα ιταλικά χωρίς ιντζεξιον καίνε πολύ
το δικό μου κινέζικο παπί 125 καιει 3,2λτρ/100χλμ
κάνω μικρές διαδρομές σε μεταμόρφωση μαρούσι και γύρω περιοχές, -
Aprilia sportcity 250ie
Καταναλωση απο 3,6λιτ/100χλμ, εως 4λιτ/100χλμ, αναλογως της εποχης και του ποσο το σκιζω.
Συνηθως 3,8λιτ/100χλμ. -
CBF 250, 3.8 λίτρα με νορμάλ χρήση και κίνηση(χωρίς πολλή προσοχή στην οικονομία, σε λογικά πλαίσια), 4.3 στο σκίσιμο. Όχι και άσχημα...
-
Piaggio Yourban 300 3.5-3.8 ανάλογα το χερι. Πιο κοντά στο 3.5 συνήθως.
-
Fz6 s2, 5.5 εντος/εκτος κ επι τα αυτα.
-
SYM HD200i evo
~3.2 μεση μετρημενη στην αντλια εδω και χρονια
(36.000 χλμ και συνεχιζουμε..) -
Ηonda pantheon, 153 cc, 4T, ψεκαστό.
Kίνηση αποκλειστικά εντός πόλης.
Μέση κατανάλωση 3.3 λίτρα/100 χλμ. -
Ηonda PCX125, δικαβαλο πάντα (εκτός από όταν έρχεται και η γυναίκα μου μαζί, οπότε είναι 2.5κάβαλο ) 2.9l/100km με νορμάλ προς αργή οδήγηση αλλά για μικρές αποστάσεις και χωρίς το start/stop. Η χαμηλότερη που έχω δει είναι στα ±2.7 και η υψηλότερη 3.3...
-
Έκλεισε 10ετία η Libertάρα και πάει για 53.000 χλμ. ...
Μέση κατά spritmonitor έχω 4,37 λίτρα/100 χλμ., αν και όσο αυτό γερνάει κι εγώ παχαίνω, 'γράφει' 4,5άρες για πλάκα πλέον ... Άτιμα καρμπυρατέρια...
Αν και του 'χω τάξει να το κρατήσω μέχρι να γυρίσει το οδόμετρο σ' εξαψήφιο αριθμο ( ), θα γλυκοκοίταζα ένα από τα καινούρια 150άρια SH με τον idle-stop, αν δεν παρεμβαλλόταν ο Σαρακάκης . -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
..θα γλυκοκοίταζα ένα από τα καινούρια 150άρια SH με τον idle-stop,- 1
-
Scarabeo 200 dual map με 13.500 χλμ, κατανάλωση σταθερά στα 3.5-3.7, καθημερινές σύντομες διαδρομές, δεν έχω δει ουσιαστική διαφορά μεταξύ του eco και του sport (στην κατανάλωση, στην αίσθηση υπάρχει έστω και μικρή). Ελάχιστη 3.2 με πολύ ήρεμη οδήγηση και μέγιστη τα 4.3 δικάβαλος και οδήγηση όσο γίνεται πιο αντιοικονομική. Γενικά πολύ ευχαριστημένος τόσο από την κατανάλωση όσο και από το νεύρο του μοτέρ (για τον κυβισμό του).
-
Τι να πουμε και εμεις με τα **7-10 ** ανα 100 km !
-
http://scooternet.gr/συμ ... e-scooter/
Για ακομη λιγώτερη κατανάλωση.....
-
4,1 λιτρα στα 100χλμ εχω με το symphony μου μεσο ορο.Μπορειτε να δειτε στην υπογραφη μου ολες τις μετρησεις μεχρι τον Σεπτεμβρη του 12΄. Χωρις να το λυπαμαι παντα ετσι.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Τι να πουμε και εμεις με τα **7-10 ** ανα 100 km !+599
-
To συμπέρασμα πάντως ειναι οτι τα σκούτερ -για τα κυβικά τους πάντα- δεν ειναι και τόσο οικονομικά όσο πιστεύει ο κόσμος. Το ξέραμε μεν, καθώς και βαριά ειναι και απώλειες έχουν λόγω cvt, απλά επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά. Όταν ένα μοτοσυκλετάκι 250 κυβικών καίει κάτω από 4 στα 100, περιμένεις να δεις κάτι καλύτερο από 200άρι σκούτερ.
-
TDM 900 '06 με 85000 χλμ σε περιαστικές διαδρομές
- οικονομικά: 4 λτ / 100
- (πολύ) γρήγορα: 7 λτ / 100
Ο μέσος όρος είναι γύρω στο 4,5.
Για όσους θίγουν το θέμα, αν και δεν έχω, δε θα έπαιρνα σκούτερ για την κατανάλωση. Όταν το παπί έχει κάτω από 2 λτ / 100 χλμ δεν πας στο σκούτερ για οικονομία. Πας για την άνεση, χώρο για μπαγκάζια, φρένα και προφύλαξη από κρύο.
Έρευνα κατανάλωσης (2 wheel).