Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    polo 1.2 '03 vs pundo 1.2 sporting '03
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. polo 1.2 '03 vs pundo 1.2 sporting '03
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    15
    172
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimi13r last edited by

      Το λοιπον, οπως βλεπεται ειμαι σε διλημμα. Δεν ξερω ποιο να επιλεξω, ποιο ειναι πιο αξιοπιστο αραγε; Μου αρεσει πολυ το polo με το μπεζ εσωτερικο, αλλα το punto εχει 6 ταχυτητες και δεν ξερω ποιο ειναι πιο στιβαρο, ποιο εχει καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια: φρενα, αναρτησεις, τιμονι. Οποτε ζητω γνωμες για ενα αυτοκινητο χαμηλου μπατζετ καθως οι καιροι ειναι δυσκολοι, αλλα δε θελω και να μετανιωσω αργοτερα για την επιλογη που εκανα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimi13r last edited by

        Το λοιπον, οπως βλεπεται ειμαι σε διλημμα. Δεν ξερω ποιο να επιλεξω, ποιο ειναι πιο αξιοπιστο αραγε; Μου αρεσει πολυ το polo με το μπεζ εσωτερικο, αλλα το punto εχει 6 ταχυτητες και δεν ξερω ποιο ειναι πιο στιβαρο, ποιο εχει καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια: φρενα, αναρτησεις, τιμονι. Οποτε ζητω γνωμες για ενα αυτοκινητο χαμηλου μπατζετ καθως οι καιροι ειναι δυσκολοι, αλλα δε θελω και να μετανιωσω αργοτερα για την επιλογη που εκανα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimi13r last edited by

          Το λοιπον, οπως βλεπεται ειμαι σε διλημμα. Δεν ξερω ποιο να επιλεξω, ποιο ειναι πιο αξιοπιστο αραγε; Μου αρεσει πολυ το polo με το μπεζ εσωτερικο, αλλα το punto εχει 6 ταχυτητες και δεν ξερω ποιο ειναι πιο στιβαρο, ποιο εχει καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια: φρενα, αναρτησεις, τιμονι. Οποτε ζητω γνωμες για ενα αυτοκινητο χαμηλου μπατζετ καθως οι καιροι ειναι δυσκολοι, αλλα δε θελω και να μετανιωσω αργοτερα για την επιλογη που εκανα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            μεταξύ των 2 πούντο , γενικά κλιό

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimi13r last edited by

              Ειναι πολο εναντιον πουντο και μιλαμε για ενα μπατζετ γυρω στα 3 χιλιαρικα το πολυ. Το κλιο που αναφερεις μου αρεσει μονο μετα το '06 οπου και διπλασιαζεται σχεδον το μπατζετ, το πιο φτηνο κανει 5 χιλιαρικα. Θα μου πεις τι ειναι 1-2 χιλιαρικα για ενα αυτοκινητο πιο νεο και καλο, αλλα αν ξεκινησουμε ετσι θα καταληξουμε να συζηταμε για την αγορα νεου αυτοκινητου. Εγω αυτη τη στιγμη βιαζομαι και θελω να παρω ενα φτηνο αυτοκινητο με 2.5-3 χιλιαρικα. Την επομενη διετια μπορει να παρω κατι καλυτερο, αλλα προς το παρον θα αρκεστω σε κατι πολυ φτηνο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kourtembeu last edited by

                Αν είναι μόνο μεταξύ των 2 punto

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kotetsi last edited by

                  Μεταξύ των δύο το Punto Sporting.
                  Πιο «ψυχωμένο», με 6 σχέσεις, μάλλον καλύτερες επιδόσεις, πιο «φρέσκο» σχήμα (για μένα τουλάχιστον), μάλλον καλύτερα εξοπλισμένο (λόγω έκδοσης), ένα σκαλί φθηνότερο στη συντήρηση.
                  Έχω την εντύπωση βέβαια ότι το 2003 έγινε facelift του Punto και εκτός από την αλλαγή σε φώτα και μάσκα μπήκε ο 1400άρης με τα 95 άλογα, ενώ πλέον θυμάμαι ότι είχε στάνταρντ και πλευρικούς αερόσακους. Εσύ κοιτάζεις αποκλειστικά για τον 1242 με τα 80;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chemic last edited by

                    μεταξύ των δυο πολο.
                    αφού δεν σου αρέσει το κλιο που σου προτείναν γιατί δεν κοιτάς κ το φορντ φιεστα? (για εμένα αυτό είναι το καλύτερο μικρό της εποχής με δεύτερο το κλιο)
                    αντί του πολο δες κ το fabia αλλά κ το ίμπιζα 2003

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tifo45 last edited by

                      Το μοτέρ το πολο ειναι το τρικυλινδρο με τα 64 άλογα. Το είχα στο ιμπιζα εκείνης της χρονιάς. Πραγματικά σέρνεται και το χειρότερο απ όλα είναι οτι καίει πολυ για αυτό που προσφέρει. Πρόσεχε πολυ την επιλογή σου. Γενικά είχε αποδειχθεί όμως πολυ αξιόπιστο χωρίς καθόλου κατανάλωση λαδιού μετά απο 120,000 χλμ που το πούλησα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimi13r last edited by

                        Ειχα μια υποψια οτι το πολο εχει 12 βαλβιδες, αλλα ελεγα μηπως... Ναι οντως θελω μονο 1.2 λογω νομοθεσιας και 16βαλβιδο λογω συγκεκριμενου εκνευριστικου ηχου στο 12βαλβιδο σουζουκι αλτο της μανας μου (το εχω σιχαθει). Αν πηγαινα σε περισσοτερα κυβικα θα προτιμουσα αλφα 147. Το πουντο σπορτινγκ φλ '04 δε βγαινει σε 1.2; Αν και με τα χρηματα που μπορω να διαθεσω η καλυτερη επιλογη ειναι το πουντο του '02.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mark last edited by

                          Μεταξύ των 2, Punto. Το facelift sporting έβγαινε μόνο 1.4. Αλλά κυκλοφορούσαν και 1.2 παράλληλα σε πιο απλές εκδόσεις. Νομίζω πως έβγαινε και άλλη μία που την έλεγε trofeo, που ήταν πανομοιότυπο εξωτερικά με το sporting(προφυλακτήρες, ζάντες κλπ) αλλά για κινητήρα είχε τον 1.2 με τα 60 άλογα. Ψιλοάθλιος συνδυασμός(60 άλογα και 15άρα ζάντα π.χ.) , αλλά δεν πιστεύω να πουληθήκανε και πολλά. Αν σ'αρέσει το συγκεκριμένο μοντέλο(γιατί αρκετούς τους χάλασε το facelift με τα μεγαλύτερα φανάρια) ίσως ένα 3θυρο 1.2 80 ίππων είναι μια χαρά. Το sporting (για facelift μιλάω που έχω εμπειρία) είχε και πολύ σκληρές αναρτήσεις, και ήταν ψιλοάσχημο στις ανωμαλίες που έχουν οι δρόμοι μας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimi13r last edited by

                            Η αληθεια ειναι οτι και εμενα με ξενισε. Μου αρεσει περισσοτερο το παλιο. Αλλα καλυτερα για μενα που το φλ ειναι ετσι γιατι κανει πιο ευκολη την επιλογη μου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giorgos-lancia last edited by

                              punto sporting φιλε!! 6αρι, 16v και 85ps...

                              το polo ειναι 3κυλονδρο, 12v με 65 αλογα και δεν ειναι και οτι καλυτερο σε επιδοσεις! το ιδιο μοτερ ειχα στο fabia... εχω να σου πω οτι εκαιγε πολυ για 1200 αυτοκινητο... ισως λογω μικρου μοτερ να ζοριζοταν και να εκαιγε παραπανω?
                              παντως δεν ειναι τιποτα ιδιαιτερο απο επιδοσεις! ειχε και καποια θεματακια απο ζημιες! αυτο που με φοβιζε ηταν η καδενα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Δεν υπαρχει καν διλλημα, πανευκολα το punto.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasilis1 last edited by

                                  Και εκεί κοντά στις 120.000 χλμ κάτι έβγαζαν στον μεσαίο κυλινδρο τα polo, της εποχής.και διάφορα αλλά φθηνά προβληματακια

                                  Sent from my iPad using Tapatalk HD

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • panos2171
                                    panos2171 last edited by

                                    Το punto MK2 f/l έβγαινε στα 1400 στην έκδιση sporting. Aλλά και το ΜΚ2 προ f/l είναι πολύ καλύτερη επιλογή του polo παντού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr