Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελληνικοί μύθοι και τερατολογίες για τα αυτοκίνητα/ αυτοκίνη
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ελληνικοί μύθοι και τερατολογίες για τα αυτοκίνητα/ αυτοκίνη
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    30
    54
    451
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elvet
      elvet last edited by

      Δεν ξέρω εάν υπάρχει κάποιο παρόμοιο τοπικό, ας το διορθώσουν οι «μοντετάτορες»
      Οι Έλληνες για πολλούς λόγους (κοινωνικούς, πολιτικούς) δεν είχαν έχουν αυτοκινητιστική κουλτούρα και παιδεία. Η έλλειψη γνώσης, κρίσης, παιδείας και ενημέρωσης, συνετέλεσε και στην κυριαρχία πολλών μύθων, στερεοτύπων και αστήριχτων τερατολογιών ειδικά στην «πιάτσα» αλλά και εκτός αυτής.

      Προσωπικά από τη δεκαετία του 80 που άρχισα να αντιλαμβάνομαι τον κόσμο και να ενδιαφέρομαι για τα αυτοκίνητα, πάντα πρόσεχα τις συζητήσεις, πληροφορίες γι’ αυτά. Η δεκαετία του 80 υπό την επήρεια του σοσιαλισμού, η κατοχή «ΙΧ» όπως το λέγανε οι πολιτικάντηδες, ήταν σαφώς απαγορευμένη για το καλό του λαού. Έτσι η χωρητικότητα των κινητήρων αποτελούσε ταξικό κριτήριο και με ένα αυτοκίνητο 1,3λ, γινόσουν εχθρός των «μη προνομιούχων».
      Η αυτοκινητο-δαιμονοποίηση δημιούργησε και αναπαρήγαγε πολλούς μύθους στους στερημένους αυτοκινητιστικά έλληνες.
      Σκοπός, λοιπόν του τοπικού είναι να καταγραφούν απόψεις και θέσφατα που ακούγονται, κυκλοφορούν και αναπαράγονται, που ακούσαμε, μεγαλώσαμε με αυτά, κυρίως με χιουμοριστική διάθεση

      Αρχίζω με τη θεοποίηση των γερμανικών μεταχειρισμένων, τα οποία πλάσαραν οι μαντράδες της εποχής.
      Το όνειρο του κάθε οικογενειάρχη ήταν ένα audi 80 με τον 1,3.
      Κατά προτίμηση σε «ποντικί»
      Οι κυρίαρχες ατάκες
      -Όλα τα γερμανικά αυτοκίνητα της γερμανικής αγοράς είναι καλύτερων «προδιαγραφών» από αυτά που έρχονται στην Ελλάδα. Κανείς δεν ήξερε ποιές είναι αυτές οι προδιαγραφές, αλλά όλοι ήταν σίγουροι ότι τα της γερμανικής αγοράς ήταν ανώτερα, ενώ οι πιο διαβασμένοι, με το κατάλληλο κλείσιμο του ματιού, ανέλυαν ότι υπάρχουν 3 «προδιαγραφές». α, για εντός Γερμανίας β, για την Ευρώπη (γενικά) και γ) για την Ελλάδα και την Αφρική.

      • Οι μερσεντέ (για τις W123) είναι ειδικά σχεδιασμένες για να τρέχουν όσο τρέχουν χαμηλώνουν και κρατάν στο δρόμο. Ήταν οι ίδιοι που πίστευαν ότι τα W123 200D (ταξί) με τους 55 ίππους έπιαναν τουλάχιστον 200 χλμ/ώρα
        -Οι BMW 3 (E21) ειδικά οι «αλπίνες!» έχουν «σπαστά ηλεκτρικά και διαφορικό», ως εξήγηση προφανώς του κάμπερ των πίσω τροχών

      -Οι «ταχύτητες» πρέπει να αλλάζονται στις 3000 σ.α.λ. γιατί έτσι!, αλλιώς το αυτοκίνητο καταστρέφεται.

      -Όλα τα πολύστροφα αυτοκίνητα (γενικά τα ιταλικά και ειδικά τα alfa romeo) έχουν μηχανές που πέφτουν γρήγορα. Τώρα που πέφτουν και πόσο γρήγορα κανείς δεν ήξερε, αλλά προτιμούνταν τα αργόστροφα, για να ταιριάζουν με τον ιδιοκτήτη τους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • elvet
        elvet last edited by

        Δεν ξέρω εάν υπάρχει κάποιο παρόμοιο τοπικό, ας το διορθώσουν οι «μοντετάτορες»
        Οι Έλληνες για πολλούς λόγους (κοινωνικούς, πολιτικούς) δεν είχαν έχουν αυτοκινητιστική κουλτούρα και παιδεία. Η έλλειψη γνώσης, κρίσης, παιδείας και ενημέρωσης, συνετέλεσε και στην κυριαρχία πολλών μύθων, στερεοτύπων και αστήριχτων τερατολογιών ειδικά στην «πιάτσα» αλλά και εκτός αυτής.

        Προσωπικά από τη δεκαετία του 80 που άρχισα να αντιλαμβάνομαι τον κόσμο και να ενδιαφέρομαι για τα αυτοκίνητα, πάντα πρόσεχα τις συζητήσεις, πληροφορίες γι’ αυτά. Η δεκαετία του 80 υπό την επήρεια του σοσιαλισμού, η κατοχή «ΙΧ» όπως το λέγανε οι πολιτικάντηδες, ήταν σαφώς απαγορευμένη για το καλό του λαού. Έτσι η χωρητικότητα των κινητήρων αποτελούσε ταξικό κριτήριο και με ένα αυτοκίνητο 1,3λ, γινόσουν εχθρός των «μη προνομιούχων».
        Η αυτοκινητο-δαιμονοποίηση δημιούργησε και αναπαρήγαγε πολλούς μύθους στους στερημένους αυτοκινητιστικά έλληνες.
        Σκοπός, λοιπόν του τοπικού είναι να καταγραφούν απόψεις και θέσφατα που ακούγονται, κυκλοφορούν και αναπαράγονται, που ακούσαμε, μεγαλώσαμε με αυτά, κυρίως με χιουμοριστική διάθεση

        Αρχίζω με τη θεοποίηση των γερμανικών μεταχειρισμένων, τα οποία πλάσαραν οι μαντράδες της εποχής.
        Το όνειρο του κάθε οικογενειάρχη ήταν ένα audi 80 με τον 1,3.
        Κατά προτίμηση σε «ποντικί»
        Οι κυρίαρχες ατάκες
        -Όλα τα γερμανικά αυτοκίνητα της γερμανικής αγοράς είναι καλύτερων «προδιαγραφών» από αυτά που έρχονται στην Ελλάδα. Κανείς δεν ήξερε ποιές είναι αυτές οι προδιαγραφές, αλλά όλοι ήταν σίγουροι ότι τα της γερμανικής αγοράς ήταν ανώτερα, ενώ οι πιο διαβασμένοι, με το κατάλληλο κλείσιμο του ματιού, ανέλυαν ότι υπάρχουν 3 «προδιαγραφές». α, για εντός Γερμανίας β, για την Ευρώπη (γενικά) και γ) για την Ελλάδα και την Αφρική.

        • Οι μερσεντέ (για τις W123) είναι ειδικά σχεδιασμένες για να τρέχουν όσο τρέχουν χαμηλώνουν και κρατάν στο δρόμο. Ήταν οι ίδιοι που πίστευαν ότι τα W123 200D (ταξί) με τους 55 ίππους έπιαναν τουλάχιστον 200 χλμ/ώρα
          -Οι BMW 3 (E21) ειδικά οι «αλπίνες!» έχουν «σπαστά ηλεκτρικά και διαφορικό», ως εξήγηση προφανώς του κάμπερ των πίσω τροχών

        -Οι «ταχύτητες» πρέπει να αλλάζονται στις 3000 σ.α.λ. γιατί έτσι!, αλλιώς το αυτοκίνητο καταστρέφεται.

        -Όλα τα πολύστροφα αυτοκίνητα (γενικά τα ιταλικά και ειδικά τα alfa romeo) έχουν μηχανές που πέφτουν γρήγορα. Τώρα που πέφτουν και πόσο γρήγορα κανείς δεν ήξερε, αλλά προτιμούνταν τα αργόστροφα, για να ταιριάζουν με τον ιδιοκτήτη τους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elvet
          elvet last edited by

          Δεν ξέρω εάν υπάρχει κάποιο παρόμοιο τοπικό, ας το διορθώσουν οι «μοντετάτορες»
          Οι Έλληνες για πολλούς λόγους (κοινωνικούς, πολιτικούς) δεν είχαν έχουν αυτοκινητιστική κουλτούρα και παιδεία. Η έλλειψη γνώσης, κρίσης, παιδείας και ενημέρωσης, συνετέλεσε και στην κυριαρχία πολλών μύθων, στερεοτύπων και αστήριχτων τερατολογιών ειδικά στην «πιάτσα» αλλά και εκτός αυτής.

          Προσωπικά από τη δεκαετία του 80 που άρχισα να αντιλαμβάνομαι τον κόσμο και να ενδιαφέρομαι για τα αυτοκίνητα, πάντα πρόσεχα τις συζητήσεις, πληροφορίες γι’ αυτά. Η δεκαετία του 80 υπό την επήρεια του σοσιαλισμού, η κατοχή «ΙΧ» όπως το λέγανε οι πολιτικάντηδες, ήταν σαφώς απαγορευμένη για το καλό του λαού. Έτσι η χωρητικότητα των κινητήρων αποτελούσε ταξικό κριτήριο και με ένα αυτοκίνητο 1,3λ, γινόσουν εχθρός των «μη προνομιούχων».
          Η αυτοκινητο-δαιμονοποίηση δημιούργησε και αναπαρήγαγε πολλούς μύθους στους στερημένους αυτοκινητιστικά έλληνες.
          Σκοπός, λοιπόν του τοπικού είναι να καταγραφούν απόψεις και θέσφατα που ακούγονται, κυκλοφορούν και αναπαράγονται, που ακούσαμε, μεγαλώσαμε με αυτά, κυρίως με χιουμοριστική διάθεση

          Αρχίζω με τη θεοποίηση των γερμανικών μεταχειρισμένων, τα οποία πλάσαραν οι μαντράδες της εποχής.
          Το όνειρο του κάθε οικογενειάρχη ήταν ένα audi 80 με τον 1,3.
          Κατά προτίμηση σε «ποντικί»
          Οι κυρίαρχες ατάκες
          -Όλα τα γερμανικά αυτοκίνητα της γερμανικής αγοράς είναι καλύτερων «προδιαγραφών» από αυτά που έρχονται στην Ελλάδα. Κανείς δεν ήξερε ποιές είναι αυτές οι προδιαγραφές, αλλά όλοι ήταν σίγουροι ότι τα της γερμανικής αγοράς ήταν ανώτερα, ενώ οι πιο διαβασμένοι, με το κατάλληλο κλείσιμο του ματιού, ανέλυαν ότι υπάρχουν 3 «προδιαγραφές». α, για εντός Γερμανίας β, για την Ευρώπη (γενικά) και γ) για την Ελλάδα και την Αφρική.

          • Οι μερσεντέ (για τις W123) είναι ειδικά σχεδιασμένες για να τρέχουν όσο τρέχουν χαμηλώνουν και κρατάν στο δρόμο. Ήταν οι ίδιοι που πίστευαν ότι τα W123 200D (ταξί) με τους 55 ίππους έπιαναν τουλάχιστον 200 χλμ/ώρα
            -Οι BMW 3 (E21) ειδικά οι «αλπίνες!» έχουν «σπαστά ηλεκτρικά και διαφορικό», ως εξήγηση προφανώς του κάμπερ των πίσω τροχών

          -Οι «ταχύτητες» πρέπει να αλλάζονται στις 3000 σ.α.λ. γιατί έτσι!, αλλιώς το αυτοκίνητο καταστρέφεται.

          -Όλα τα πολύστροφα αυτοκίνητα (γενικά τα ιταλικά και ειδικά τα alfa romeo) έχουν μηχανές που πέφτουν γρήγορα. Τώρα που πέφτουν και πόσο γρήγορα κανείς δεν ήξερε, αλλά προτιμούνταν τα αργόστροφα, για να ταιριάζουν με τον ιδιοκτήτη τους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            funkyreverend last edited by

            • Για τα πάντα μπορεί να φταίει η βενζίνη.
            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • H
              heras last edited by

              • To βαρυ αυτοκινητο κραταει καλυτερα
              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • realzeus
                realzeus last edited by

                • Τα γερμανικά είναι τα πιο γερά. Ειδικά τα Μερσεντέ δε χαλνάνε ποτές!
                • Τα ιταλικά είναι γλήγορα αλλά σαπίζουν το ίδιο γλήγορα!
                • Τα γαλλικά είναι πιο συχνά στο συνεργείο παρά στο δρόμο!
                • Τα ιαπωνικά είναι σκοτώστρες!
                • Τα κορεάτικα δεν είναι καν αυτοκίνητα!
                • 'Τι να το κάνω το σβέλτο και στριφτερό; Δεν είμαι ραλλιτζής!'
                • Ώρέ πως κάνει το Μπουίκ... σκίζει χασέ!
                • 'Αμερικάνικη λαμαρίνα! Σαν τανκ είναι! Και να τρακάρεις δε παθαίνεις γρατζουνιά!'

                Κι άλλα τέτοια χαρωπά!

                ΥΓ: Ωραίο θέμα Μανώλη!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Υπαρχει παλιο θεμα.Γραψτε μεχρι να το διαβασω και μετα ,μαλλον,θα ενωθουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    heras last edited by

                    • Τι να τα κανω τα αλογα, αγωνες θα κανω?

                    Αυτα που εχω γραψει αποτελουν πεποιθησεις μεγαλων σε ηλικια συγγενων μου που τις θυμαμαι απο πιτσιρικας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                      Υπαρχει παλιο θεμα.Γραψτε μεχρι να το διαβασω και μετα ,μαλλον,θα ενωθουν.

                      Το θεμα ειναι το viewtopic.php?f=5&t=4205 .Εχει ξεφυγει τοσο ομως που καλυτερα να μεινει στην ληθη.Συνεχιζουμε εδω .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nonos last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                        • Τα ιαπωνικά είναι σκοτώστρες!
                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          sv2 last edited by

                          Θυμάται κανείς που ήταν συνήθεια να χτυπούν με το πόδι τους τροχούς για να δουν αν το όχημα είνα καλό ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            sinanai last edited by

                            Ακόμα το κάνουν...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • K
                              kacey last edited by

                              Ο χρήστης heras έγραψε:

                              • To βαρυ αυτοκινητο κραταει καλυτερα

                              Αυτη τη μλκια τη λενε ακομα οι δικοι μου...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • panos2171
                                panos2171 last edited by

                                Αν δεν είναι Alfa Romeo δεν καίει λάδια...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • J
                                  jacob last edited by

                                  Το οτι το βαρύ αυτοκίνητο 'κρατάει' καλύτερα είναι πολύ διαδεδομένο.

                                  Τις προάλλες περιμένοντας να τελειώσει το σέρβις έκοβα βόλτες στην έκθεση αυτοκινήτων και κλότσησα ελαφρά τους τροχούς με το πόδι. Όχι για να δω αν είναι καλό, αλλά επειδή για ένα περίεργο λόγο σου έρχεται αυτόματα αυτή η κίνηση όταν κοιτάς τους τροχούς...

                                  Πάντως, δεν έχουμε μόνο οι Έλληνες μύθους για την αυτοκίνηση. Θυμάμαι πριν χρόνια σε σκανδιναβική χώρα στο περιθώριο 'επαγγελματικής' συνάντησης ένας Σουηδός, παρουσία Ελλήνων, σε συζήτηση υμνούσε τα Βόλβο, ενώ παράλληλα καταφέρονταν με προκλητικές φράσεις ενάντια των γαλλικών και ιταλικών αυτοκινήτων, αναπαράγοντας γνωστά στερεότυπα. Μάλλον ακόμη και σήμερα θα πρέπει να αισθάνεται ευγνωμοσύνη που μερικοί πιο ψύχραιμοι έλληνες συγκράτησαν κάποιους άλλους να του σπάσουν τα μούτρα.

                                  Jacob

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • O
                                    octavia699 last edited by

                                    Τα ιταλικά είναι τα πιο γρήγορα. Τα ιαπωνικά τα πιο αξιόπιστα. Τα γερμανικά τα καλύτερα. Τα αμερικάνικα τεράστια και όλα τα υπόλοιπα για τα σκουπίδια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • M
                                      markvag last edited by

                                      Τα γερμανικά δεν χαλάνε! Παντού υπάρχει ένας μύθος...

                                      Έχω διασταυρώσει ότι ισχύει σε UK, Ισραήλ και Ιταλία, εκτός από την Ελλάδα... Για άλλες χώρες αναμείνατε...

                                      Το Aygo είναι πιο 'καλό' (σημ.του μεταφραστή: πιο αξιόπιστο, μιας και ένα αυτοκίνητο είναι καλό μόνο αν δεν χαλάει! ) από τα 107 / C1 γιατί είναι γιαπωνέζικο και τα άλλα γαλλικά... Ως απόδειξη το ότι έχει (ή είχε) λίγο πιο ακριβή τιμή αγοράς ('αν ήταν το ίδιο, γιατί να το πουλάνε πιο ακριβά;;;' , συνοδευόμενο από σηκωμένο το ένα φρύδι ως ένδειξη σοφίας)...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • T
                                        taurus last edited by

                                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                        Υπαρχει παλιο θεμα.Γραψτε μεχρι να το διαβασω και μετα ,μαλλον,θα ενωθουν.

                                        Το θεμα ειναι το viewtopic.php?f=5&t=4205 .Εχει ξεφυγει τοσο ομως που καλυτερα να μεινει στην ληθη.Συνεχιζουμε εδω .

                                        Eπικές εποχές με gavriil.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • G
                                          giorgos-lancia last edited by

                                          οι ελληνες ειχαμε παντα αποψη σε ολα... ακομα και στην κριτικη των αυτοκινητων, χωρις οι ιδιοι να καταφερουμε ποτε να φτιαξουμε αυτοκινητο...

                                          πολλα απο αυτα που αναφερατε τα ακουω απο ανθρωπους μεγαλυτερης ηλικιας ακομα!! και αν πας να τους πεις κατι αντιθετο απο αυτο που λενε, ειναι τοσο ισχυρογνωμονες που παλι το ιδιο θα συνεχισουν να λενε σε καθε προταση τους!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dim8 last edited by

                                            γιατι διαβαζεις τους 4τροχους? Αυτοκινητο θα αγορασεις?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr