Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    primera και κομπρεσορας?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. primera και κομπρεσορας?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    31
    239
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geo1230 last edited by

      removed

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        geo1230 last edited by

        removed

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          infinity last edited by

          Γιατί να μην μπαίνει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • I
            infinity last edited by

            Γιατί δε βάζεις τούρμπο τότε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ?
              A Former User last edited by

              Γιατι ντρεπεται

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                akis_drive last edited by

                Ο χρήστης geo1230 έγραψε:
                καλησπέρα! έχω την εξης απορία. έχουμε ενα nissan primera '05 1.6 κάπου στα 115hp. γίνεται να βάλουμε κομπρέσορα? έκανα μια μικρή αναζήτηση στο net και βρηκα καποια πραγματα αλλα επειδη τα sites δεν μου φανηκαν και πολυ αξιοπιστα θα προτιμουσα να ακουσω τη γνωμη σας. το βασικο ερωτημα λοιπον ειναι, γίνεται να βαλουμε κομπρεσορα? κι αν ναι, πόσο θα στοιχισει συνολικα (εργατικά & υλικα) και τι καταναλωση θα εχει μετά? γιατι ηδη είναι στο 8.1-8.4 L/100km. ευχαρσιτώ εκ των προτερων.

                Η δική μου άποψη είναι γιατί να φορτωθεί το αμαξάκι με κιάλλα κινούμενα μέρη είτε λέγονται turbo η kompressor και κινούμενα μέρη σημαίνει φθορά επισης και πρόσθετη συντήτηση άρα κόστος και να μην αντικατασταθούν υπάρχοντα κινούμενα και μή μέρη όπως είχε γίνει στην περίπτωση του αγαπημένου : http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1070
                Το 1300ράκι είχε βγάλει απο 75 hp 95 hp, να μη βγάλει με κάτι αντίστοιχο το 1600? να μη βγάλει 140..?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cyberguy last edited by

                  Για σωστή μετατροπή, εξάτμιση,χταπόδι,άγραφο εγκέφαλο,τουρμπινα,μπεκ,αντλία βενζινης,intercooler,καλωδιωσεις και αλλα ψιλολογια κοιτάς άνετα έξι εφτά χιλιαρικα.με αλλά λόγια ξεχνά το

                  Sent from my HTC One V

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    drdino last edited by

                    Εξαρτάται από τον τύπο του κομπρέσσορα αλλά δεν είναι θόρυβοι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      infinity last edited by

                      Για ξυραφιασμένη τουρμπίνα το έχεις ψάξει καθόλου;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        geo-f1 last edited by

                        Εξατμιση δε θα θες μετα; Προγραμμα; τον rotrex μου παντως αθορυβο δεν τον ελεγες..

                        Sent from my Galaxy S2

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          πολυ μου αρέσουν αυτά τα τόπικ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Ο χρήστης geo1230 έγραψε:
                            Δεν ντρεπομαι να βαλω τουρμπο, απεναντιας το γουσταρω περισσοτερο. αλλα το αυτοκινητο δεν ειναι δικο μου. της μανας μου ειναι κι ετσι το παιρνω (αφου δεν εχω ακομη δικο μου) και δεν νομιζω να της αρεσει (βασικα ειμαι σιγουρος) να εχει το θορυβο του τουρμπο. ομως, σιγουρα θα της αρεσει η δυναμη του κομπρεσορα σε συνδυασμο με το χαμηλο θορυβο (αν δεν κανω λαθος ειναι σχεδον αθορυβοι). οσο για τα κινουμενα μερη υπάρχουν δύο τινά. είτε δεν γίνεται στ' αλήθεια είτε με δουλευει ο μηχανικος που το παμε. αλλα επειδη ασχολειται κυριως με βελτιωσεις το συνεργείο που το παμε το κοβω λιγο απιθανο το δευτερο. τον εχω ηδη ρωτησει τι μπορουμε να κανουμε στο αυτοκινητο και μου ειπε για αλλαγή κινητήρα και να βαλω 1.8 ή αλλαγή σασμάν (επειδή το μαμά έχει μεγάλες σχέσεις). αλλα δεν θελω τιποτα απο τα 2. ειδικα το πρωτο θα στοιχισει ο κουκος αηδονι, θα καιει τρελα (και καιει ηδη 8-8.5 λιτρα στα 100km) και αυξανονται ολα τα παγια εξοδα (τελη, ασφαλειες κτλ). οποτε ο κομπρεσορας φαινεται η μονη καλη, αποτελεσματική, ασφαλης (γιατι το να βελτιωσεις/αλλαξεις τα κινουμενα μερη κτλ προκαλουν βλαβες συνηθως απ' ότι λενε οι πιο πολλοι αν οχι ολοι) και οικονομικη. περιμενω λοιπον τη γνωμη σας πανω στο θεμα και απαντησεις στα ερωτηματα που εθεσα. αν υπαρχει καποιος παραγοντας που δεν εχω υποψην μου ευχαριστως να μου τον επισημανεται. ευχαριστώ

                            πόσο θες να καίει μετά το κομπρεσάρισμα και πόσα άτια θες να φτάσει ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης geo1230 έγραψε:
                              Δεν ντρεπομαι να βαλω τουρμπο, απεναντιας το γουσταρω περισσοτερο. αλλα το αυτοκινητο δεν ειναι δικο μου. της μανας μου ειναι κι ετσι το παιρνω (αφου δεν εχω ακομη δικο μου) και δεν νομιζω να της αρεσει (βασικα ειμαι σιγουρος) να εχει το θορυβο του τουρμπο. ομως, σιγουρα θα της αρεσει η δυναμη του κομπρεσορα σε συνδυασμο με το χαμηλο θορυβο (αν δεν κανω λαθος ειναι σχεδον αθορυβοι). οσο για τα κινουμενα μερη υπάρχουν δύο τινά. είτε δεν γίνεται στ' αλήθεια είτε με δουλευει ο μηχανικος που το παμε. αλλα επειδη ασχολειται κυριως με βελτιωσεις το συνεργείο που το παμε το κοβω λιγο απιθανο το δευτερο. τον εχω ηδη ρωτησει τι μπορουμε να κανουμε στο αυτοκινητο και μου ειπε για αλλαγή κινητήρα και να βαλω 1.8 ή αλλαγή σασμάν (επειδή το μαμά έχει μεγάλες σχέσεις). αλλα δεν θελω τιποτα απο τα 2. ειδικα το πρωτο θα στοιχισει ο κουκος αηδονι, θα καιει τρελα (και καιει ηδη 8-8.5 λιτρα στα 100km) και αυξανονται ολα τα παγια εξοδα (τελη, ασφαλειες κτλ). οποτε ο κομπρεσορας φαινεται η μονη καλη, αποτελεσματική, ασφαλης (γιατι το να βελτιωσεις/αλλαξεις τα κινουμενα μερη κτλ προκαλουν βλαβες συνηθως απ' ότι λενε οι πιο πολλοι αν οχι ολοι) και οικονομικη. περιμενω λοιπον τη γνωμη σας πανω στο θεμα και απαντησεις στα ερωτηματα που εθεσα. αν υπαρχει καποιος παραγοντας που δεν εχω υποψην μου ευχαριστως να μου τον επισημανεται. ευχαριστώ

                              Την μητερα σου την ρωτησες αν θελει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thednick last edited by

                                Τι θόρυβο (και πόσο παραπάνω) κάνει το τούρμπο σε σχέση με τον κομπρεσορά?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • J
                                  jtblaster last edited by

                                  12.124 db

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • H
                                    heras last edited by

                                    Eρωτηση κρισης
                                    Γιατι να βαλεις τετοια κολπα σε ενα απλο και τιμιο ανθρωπομεταφορεα? Τη λυση να το πουλησεις και με τα λεφτα που πιασεις συν τα λεφτα αυτης της μετατροπης να αγορασεις ενα πιο γρηγορο απ το εργοστασιο αυτοκινητο την εχεις σκεφτει?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης geo1230 έγραψε:
                                      @red_monster δεν ξερω κατα ποσο αυξανεται η καταναλωση και τα αλογα για να σου πω τι διαλεγω. γι' αυτο ρωτάω.

                                      @BILL33 αν δεν ξερω τι παιζει πως θα της πω επακριβως? εννοω οτι θα με ρωταει διαφορα και με το δικιο της αλλα αν δεν ξερω να της απαντησω τι να το κανω? της το ειπα σαν σκεπτικο και δεν μου φανηκε να την χαλαει αν βεβαια δεν στοιχισει ο κουκος αηδονι.

                                      Χρειαζεται η μητερα σου παραπανω αλογα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jtblaster last edited by

                                        Φίλε Γκέο πόσο καλά έχεις εξηγησει στη μάνα σου τι ακριβώς θέλεις να κάνεις ?

                                        Της εξήγησες ότι αυτό που θέλεις να κάνεις είναι μισή δουλειά και ότι για την ασφάλεια και των δυο σας θα πρέπει να γίνουν και άλλα πράγματα στο αυτοκίνητο ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsargy last edited by

                                          Το μίνιμουμ που μπορείς να υπολογίσεις είναι 3-3,5 χιλιαρικάκια. Είσαι όμως σίγουρος ότι τα φρένα και η ανάρτηση μπορούν να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες των 30+ παραπάνω ίππων?

                                          Η γνώμη μου είναι, αν διαθέσεις αυτά τα χρήματα να μην κάνεις την μετατροπή...Να πάρεις ένα σαξόραλο απο χέρι (ίσως μείνουν και ρέστα) να κάνεις την τρέλα σου και να συνεχίσει να έχει η μητέρα αυτοκίνητο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eltassos last edited by

                                            η λυση ειναι 2πλη αλλα μια. ΤΟΥΡΜΠΟΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑΣ...θα εχεις ροπακλες και χαμηλα(τουρμπο) και ψηλα (κομπρεσορας) ενα ειδος μπαιτουρμπο δηλαδη. Στη μανα σου πες μονο οτι αλλαξες εξατμιση και κρυβε λογια...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr