-
removed
-
removed
-
Γιατί να μην μπαίνει;
-
Γιατί δε βάζεις τούρμπο τότε;
-
Γιατι ντρεπεται
-
Ο χρήστης geo1230 έγραψε:
καλησπέρα! έχω την εξης απορία. έχουμε ενα nissan primera '05 1.6 κάπου στα 115hp. γίνεται να βάλουμε κομπρέσορα? έκανα μια μικρή αναζήτηση στο net και βρηκα καποια πραγματα αλλα επειδη τα sites δεν μου φανηκαν και πολυ αξιοπιστα θα προτιμουσα να ακουσω τη γνωμη σας. το βασικο ερωτημα λοιπον ειναι, γίνεται να βαλουμε κομπρεσορα? κι αν ναι, πόσο θα στοιχισει συνολικα (εργατικά & υλικα) και τι καταναλωση θα εχει μετά? γιατι ηδη είναι στο 8.1-8.4 L/100km. ευχαρσιτώ εκ των προτερων.Η δική μου άποψη είναι γιατί να φορτωθεί το αμαξάκι με κιάλλα κινούμενα μέρη είτε λέγονται turbo η kompressor και κινούμενα μέρη σημαίνει φθορά επισης και πρόσθετη συντήτηση άρα κόστος και να μην αντικατασταθούν υπάρχοντα κινούμενα και μή μέρη όπως είχε γίνει στην περίπτωση του αγαπημένου : http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1070
Το 1300ράκι είχε βγάλει απο 75 hp 95 hp, να μη βγάλει με κάτι αντίστοιχο το 1600? να μη βγάλει 140..? -
Για σωστή μετατροπή, εξάτμιση,χταπόδι,άγραφο εγκέφαλο,τουρμπινα,μπεκ,αντλία βενζινης,intercooler,καλωδιωσεις και αλλα ψιλολογια κοιτάς άνετα έξι εφτά χιλιαρικα.με αλλά λόγια ξεχνά το
Sent from my HTC One V
-
Εξαρτάται από τον τύπο του κομπρέσσορα αλλά δεν είναι θόρυβοι.
-
Για ξυραφιασμένη τουρμπίνα το έχεις ψάξει καθόλου;
-
Εξατμιση δε θα θες μετα; Προγραμμα; τον rotrex μου παντως αθορυβο δεν τον ελεγες..
Sent from my Galaxy S2
-
πολυ μου αρέσουν αυτά τα τόπικ...
-
Ο χρήστης geo1230 έγραψε:
Δεν ντρεπομαι να βαλω τουρμπο, απεναντιας το γουσταρω περισσοτερο. αλλα το αυτοκινητο δεν ειναι δικο μου. της μανας μου ειναι κι ετσι το παιρνω (αφου δεν εχω ακομη δικο μου) και δεν νομιζω να της αρεσει (βασικα ειμαι σιγουρος) να εχει το θορυβο του τουρμπο. ομως, σιγουρα θα της αρεσει η δυναμη του κομπρεσορα σε συνδυασμο με το χαμηλο θορυβο (αν δεν κανω λαθος ειναι σχεδον αθορυβοι). οσο για τα κινουμενα μερη υπάρχουν δύο τινά. είτε δεν γίνεται στ' αλήθεια είτε με δουλευει ο μηχανικος που το παμε. αλλα επειδη ασχολειται κυριως με βελτιωσεις το συνεργείο που το παμε το κοβω λιγο απιθανο το δευτερο. τον εχω ηδη ρωτησει τι μπορουμε να κανουμε στο αυτοκινητο και μου ειπε για αλλαγή κινητήρα και να βαλω 1.8 ή αλλαγή σασμάν (επειδή το μαμά έχει μεγάλες σχέσεις). αλλα δεν θελω τιποτα απο τα 2. ειδικα το πρωτο θα στοιχισει ο κουκος αηδονι, θα καιει τρελα (και καιει ηδη 8-8.5 λιτρα στα 100km) και αυξανονται ολα τα παγια εξοδα (τελη, ασφαλειες κτλ). οποτε ο κομπρεσορας φαινεται η μονη καλη, αποτελεσματική, ασφαλης (γιατι το να βελτιωσεις/αλλαξεις τα κινουμενα μερη κτλ προκαλουν βλαβες συνηθως απ' ότι λενε οι πιο πολλοι αν οχι ολοι) και οικονομικη. περιμενω λοιπον τη γνωμη σας πανω στο θεμα και απαντησεις στα ερωτηματα που εθεσα. αν υπαρχει καποιος παραγοντας που δεν εχω υποψην μου ευχαριστως να μου τον επισημανεται. ευχαριστώπόσο θες να καίει μετά το κομπρεσάρισμα και πόσα άτια θες να φτάσει ?
-
Ο χρήστης geo1230 έγραψε:
Δεν ντρεπομαι να βαλω τουρμπο, απεναντιας το γουσταρω περισσοτερο. αλλα το αυτοκινητο δεν ειναι δικο μου. της μανας μου ειναι κι ετσι το παιρνω (αφου δεν εχω ακομη δικο μου) και δεν νομιζω να της αρεσει (βασικα ειμαι σιγουρος) να εχει το θορυβο του τουρμπο. ομως, σιγουρα θα της αρεσει η δυναμη του κομπρεσορα σε συνδυασμο με το χαμηλο θορυβο (αν δεν κανω λαθος ειναι σχεδον αθορυβοι). οσο για τα κινουμενα μερη υπάρχουν δύο τινά. είτε δεν γίνεται στ' αλήθεια είτε με δουλευει ο μηχανικος που το παμε. αλλα επειδη ασχολειται κυριως με βελτιωσεις το συνεργείο που το παμε το κοβω λιγο απιθανο το δευτερο. τον εχω ηδη ρωτησει τι μπορουμε να κανουμε στο αυτοκινητο και μου ειπε για αλλαγή κινητήρα και να βαλω 1.8 ή αλλαγή σασμάν (επειδή το μαμά έχει μεγάλες σχέσεις). αλλα δεν θελω τιποτα απο τα 2. ειδικα το πρωτο θα στοιχισει ο κουκος αηδονι, θα καιει τρελα (και καιει ηδη 8-8.5 λιτρα στα 100km) και αυξανονται ολα τα παγια εξοδα (τελη, ασφαλειες κτλ). οποτε ο κομπρεσορας φαινεται η μονη καλη, αποτελεσματική, ασφαλης (γιατι το να βελτιωσεις/αλλαξεις τα κινουμενα μερη κτλ προκαλουν βλαβες συνηθως απ' ότι λενε οι πιο πολλοι αν οχι ολοι) και οικονομικη. περιμενω λοιπον τη γνωμη σας πανω στο θεμα και απαντησεις στα ερωτηματα που εθεσα. αν υπαρχει καποιος παραγοντας που δεν εχω υποψην μου ευχαριστως να μου τον επισημανεται. ευχαριστώΤην μητερα σου την ρωτησες αν θελει;
-
Τι θόρυβο (και πόσο παραπάνω) κάνει το τούρμπο σε σχέση με τον κομπρεσορά?
-
12.124 db
-
Eρωτηση κρισης
Γιατι να βαλεις τετοια κολπα σε ενα απλο και τιμιο ανθρωπομεταφορεα? Τη λυση να το πουλησεις και με τα λεφτα που πιασεις συν τα λεφτα αυτης της μετατροπης να αγορασεις ενα πιο γρηγορο απ το εργοστασιο αυτοκινητο την εχεις σκεφτει? -
Ο χρήστης geo1230 έγραψε:
@red_monster δεν ξερω κατα ποσο αυξανεται η καταναλωση και τα αλογα για να σου πω τι διαλεγω. γι' αυτο ρωτάω.@BILL33 αν δεν ξερω τι παιζει πως θα της πω επακριβως? εννοω οτι θα με ρωταει διαφορα και με το δικιο της αλλα αν δεν ξερω να της απαντησω τι να το κανω? της το ειπα σαν σκεπτικο και δεν μου φανηκε να την χαλαει αν βεβαια δεν στοιχισει ο κουκος αηδονι.
Χρειαζεται η μητερα σου παραπανω αλογα;
-
Φίλε Γκέο πόσο καλά έχεις εξηγησει στη μάνα σου τι ακριβώς θέλεις να κάνεις ?
Της εξήγησες ότι αυτό που θέλεις να κάνεις είναι μισή δουλειά και ότι για την ασφάλεια και των δυο σας θα πρέπει να γίνουν και άλλα πράγματα στο αυτοκίνητο ?
-
Το μίνιμουμ που μπορείς να υπολογίσεις είναι 3-3,5 χιλιαρικάκια. Είσαι όμως σίγουρος ότι τα φρένα και η ανάρτηση μπορούν να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες των 30+ παραπάνω ίππων?
Η γνώμη μου είναι, αν διαθέσεις αυτά τα χρήματα να μην κάνεις την μετατροπή...Να πάρεις ένα σαξόραλο απο χέρι (ίσως μείνουν και ρέστα) να κάνεις την τρέλα σου και να συνεχίσει να έχει η μητέρα αυτοκίνητο...
-
η λυση ειναι 2πλη αλλα μια. ΤΟΥΡΜΠΟΚΟΜΠΡΕΣΣΟΡΑΣ...θα εχεις ροπακλες και χαμηλα(τουρμπο) και ψηλα (κομπρεσορας) ενα ειδος μπαιτουρμπο δηλαδη. Στη μανα σου πες μονο οτι αλλαξες εξατμιση και κρυβε λογια...
primera και κομπρεσορας?