-
Καλησπερα συνφορουμιτες,
Θα ηθελα την αποψη σας για τα 2 αυτα αυτοκινητα καθως και ποιο θα επιλεγατε και γιατι..
Τα στοιχεια που πρεπει να αναφερω ειναι οτι η διαφορα στην τιμη τους ειναι περι τα 1300 ευρω, απο μια μινι ερευνα που εχω κανει.. Ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις σας!! -
Καλησπερα συνφορουμιτες,
Θα ηθελα την αποψη σας για τα 2 αυτα αυτοκινητα καθως και ποιο θα επιλεγατε και γιατι..
Τα στοιχεια που πρεπει να αναφερω ειναι οτι η διαφορα στην τιμη τους ειναι περι τα 1300 ευρω, απο μια μινι ερευνα που εχω κανει.. Ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις σας!! -
Καλησπερα συνφορουμιτες,
Θα ηθελα την αποψη σας για τα 2 αυτα αυτοκινητα καθως και ποιο θα επιλεγατε και γιατι..
Τα στοιχεια που πρεπει να αναφερω ειναι οτι η διαφορα στην τιμη τους ειναι περι τα 1300 ευρω, απο μια μινι ερευνα που εχω κανει.. Ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις σας!! -
kia
7 χρονια εγγυηση..
δεν εχει τελη(δε ξερω τι ισχυει για το πολο)
(γνωμη μου) το θεωρω πιο αξιοπιστο απο το vw..
βεβαια το κακο ειναι οτι το kia υστερει λιγο σε μεταπωλητικη αξια..
παντως και με τα 2 αν εισαι λιγο 'ανησυχος' οδηγος δε θα βαζεις και φωτια στην ασφαλτο..
και τελος,μη τα σκασεις στους γερμανους..(πλακιτσα) -
Το kia φυσικά, υπερέχει σε όλα...
-
Αφού εστιάζεις στο οικονομικό, τo KIΛ. Χαμηλότερη τιμή αγοράς, πιο οικονομικά σέρβις, επταετής εγγύηση.
-
Με οικονομικά κριτήρια το Kia φαίνεται καλύτερη επιλογή.
Όμως τηρώντας την παράδοση του forum, θα πρότεινα οποιοδήποτε άλλο που να φοράει τον 1,3 multijet της Fiat, δηλαδή το Punto, Corsa, Aveo. Δεν ξέρω τιμές και προσφορές, αλλά με δεδομένη τη βαρύτητα του κινητήρα στη επιλογή που τέθηκε, ο εν λόγω είναι σαφώς ο καλύτερος κινητήρας της αγοράς. Τα τρικύλινδρα (VW-Kia) είναι λίγο οριακά για τα αμαξώματά τους, και ενώ σε ιδανικές συνθήκες (τυποποιημένες μετρήσεις) έχουν πολύ χαμηλή κατανάλωση στην πραγματική χρήση καίνε περισσότερο και αποδίδουν λιγότερο από πληρέστερους κινητήρες όπως ο 1,3 της FIAT. -
Ο χρήστης loubas έγραψε:
Το kia φυσικά, υπερέχει σε όλα...Βρε που φθάσαμε εδώ μέσα.
Αν αντί του VW ήταν κανένα Ford ή κανένα Ιταλικό τότε το ΚΙΑ θα ήταν μάπα εντελώς...
-
Για 1300€? Το polo φυσικά.
Μετά από 8 χρόνια θα έχεις ακόμα αυτοκίνητο ενώ το ΚΙΑ θα είναι πλέον κουδουνίστρα και θα έχει πέσει κατακόρυφα η ποιότητα κύλισης του. Αν τώρα τα 1300€ σου φαίνονται πολλά και τα service φθηνότερα πάρε το Rio. -
Polo...Τα 1300 ευρώ διαφορά δεν είναι τυχαία. Aπ'όσα έχω διαβάσει, κορυφαίος κινητήρας, έχει μηδενικά τέλη, κορυφαία ποιότητα και σίγουρα υπερτερεί σε όλους τους σημαντικούς τομείς. Τώρα δεν ξέρω αν υπερέχει σε πάγια έξοδα, όπως τα σερβις, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Aπ'όσα έχω διαβάσει,** κορυφαίος κινητήρας**Αυτό πάλι που το διάβασες?
-
Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
Aπ'όσα έχω διαβάσει,** κορυφαίος κινητήρας**
Αυτό πάλι που το διάβασες?
Σχεδόν παντού. Τα παράπονα στους δημοσιογράφους.
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Aπ'όσα έχω διαβάσει,** κορυφαίος κινητήρας**
Αυτό πάλι που το διάβασες?
Σχεδόν παντού. Τα παράπονα στους δημοσιογράφους.
Μάλλον μπερδεύεσαι με τον 1.2 TSi! Εδώ μιλάμε για τον τραγικό ντίζελ 1.2 TDi που το βρίζει όλος ο κόσμος και ο ντουνιάς!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Aπ'όσα έχω διαβάσει,** κορυφαίος κινητήρας**
Αυτό πάλι που το διάβασες?
Σχεδόν παντού. Τα παράπονα στους δημοσιογράφους.
Μάλλον μπερδεύεσαι με τον 1.2 TSi! Εδώ μιλάμε για τον τραγικό ντίζελ 1.2 TDi που το βρίζει όλος ο κόσμος και ο ντουνιάς!
Γιατί τον βρίζει??
-
Ψόφιος, θορυβώδης και απολίτιστος. Πρόσφατα το Corsa κέρδισε σε συγκριτικό έναντι του Polo για πρώτη φορά στη ζωή του επειδή το μεν Opel είχε το διαμαντάκι της Fiat κάτω από το καπό ενώ το VW τον Tdi! Δεν θυμάμαι ποτέ βενζινοκίνητο Corsa να κέρδισε βενζινοκίνητο Polo (μιλάμε για την τελευταία γενιά τους και δεν μιλάμε για κανένα Corsa PC Nurburgring Edition), αλλά στα πετρέλαια το VW χαντακώθηκε λόγω του τρικύλινδρου ντιζελοτάφου.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ψόφιος, θορυβώδης και απολίτιστος. Πρόσφατα το Corsa κέρδισε σε συγκριτικό έναντι του Polo για πρώτη φορά στη ζωή του επειδή το μεν Opel είχε το διαμαντάκι της Fiat κάτω από το καπό ενώ το VW τον Tdi!Α! Τα ξέρω αυτά και ξέρω και για το πρέσσινγκ από Corsa. Αλλά δεν το έβαλε στις επιλογές το Corsa o άνθρωπος. Το Polo έβαλε. Τώρα αν στις προτεραιότητες του είναι και οι επιδόσεις, ΟΚ πάω πάσο. Το θόρυβο τον συνηθίζεις. Επιμένω μεταξύ (μαλα)ΚΙΑ και VW να προτείνω το VW.
-
ποσο βγαινει το ριο, γυρω στα 12-13?? Παρε το C3 στα 11 κι εισαι μια χαρα
-
Eπειδή δοκίμασα τον 1.2tdi, επιβεβαιώνω πως είναι τραγικός σε θόρυβο και κραδασμούς. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι συνηθίζεται. Υπομένεται ίσως είναι η κατάλληλη λέξη, και μάλλον αν είναι ανάγκη κάποιος να πάρει κάτι όσο πιο οικονομικό γίνεται(Fabia). Δε θα έδινα παραπάνω λεφτά για να πάρω VW με αυτό το μοτέρ. Βέβαια από ότι βλέπω και το KIA είναι 3κύλινδρο, και δεν ξέρω πως είναι γιατί δεν έχω προσωπική εμπειρία. Τώρα για το πως θα είναι σε 8 χρόνια που διάβασα να λέει κάποιος φίλος πριν,δεν ξέρω. Πάντως το Golf που είχα, και ήταν φτιαγμένο στη γερμανία(και υποθέτω πιο προσεγμένο), είχε αρκετούς τριγμούς από καινούριο στην κονσόλα. Και μάλιστα εκεί που πάρκαρε και πέρναγε τον περισσότερο καιρό του, δεν το έβλεπε ποτέ ο ήλιος για να πεις ότι μπορεί να οφείλεται σε κάτι τέτοιο.
-
μεγαλο μενος εναντιον του polo βλεπω.. ΕΓω απ'οτι εχω διαβασει για το 1,2 tdi bluemotion βεβαια οχι το απλο (αν και σε τεχνικα χαρακτηριστικα ειναι ιδια (1,2 και 75 ιππους) με μονη διαφορα το start - stop) εχει αποσπασει εξαιρετικες κριτικες.. και σε συζητηση σε φορουμ που εχω διαβασει απο αλλους που το εχουν παρει λενε τα καλυτερα..
Επισης δεν εθεσα θεμα τιμης. Ηταν απλως μια προσθετη πληροφορια για να κρινω αν αξιζει τον κοπο..
@Giorgos20: μηδενικα τελη και τα 2
@loubas: αν δεις τα τεχνικα χαρακτηριστικα των δυο εκδοσεων θα δεις οτι το πολο εχει κατι παραπανω ( τεμπελη, οθονη πολλαπλων ενδειξεων, cruise control, φωτα ημερας, και απο την αλλη το Ριο εχει 6 αεροσακους (αντι 4), usb, start stop (αν το λες +)
@REALZEUS: για τα πετρελαια της VW δε νομιζω να υπαρχει παραπονο γενικα, καθως οπως βλεπουμε στους δρομους το 85% των ταξι ειναι Skoda (δηλαδη κινητηρας VW), στοιχειο ιδιαιτερα σημαντικο για να κρινεις εναν πετρελαιοκινητηρα. Απο την αλλη το Κια δεν εχει δειξει δειγματα γραφης για τα πετρελαια του.. Ναι +φωνω οτι τα βενζινοκινητα και ειδικα αυτα μετα το '08 εχουν βγει αστερια, αλλα τα πετρελαια;
@efthymis: δεν εμπιστευομαι Citroen και γενικα γαλλικα αυτοκινητα.. Απο αυτα που ακουω γυρω μου και απο γνωμες ανθρωπων που ξερουν..
το θεμα ειναι εμπιστευεσαι την Κια με τα 7 χρονια εγγυηση και χωρις προυπηρεσια στους πετρελαιοκινητηρες ή προτιμας τη δοκιμασμενη (γενικα και στην Ευρωπη) λυση του Πολο η οποια σου δινει και ασυγκριτη μεταπωλητικη αξια;
-
Έχεις κάνει κανένα test drive? Για το ΚΙΑ καταλαβαίνω ότι τώρα το φέρανε και χλωμό να έχουν και td, αλλά στα μικρά του VAG με τον 1.2tdi λογικά θα έχουν όλοι. Επίσης, τι ανάγκες έχεις από το αυτοκίνητο; Θα κάνεις ταξίδια με φορτίο; Υπάρχει άλλο πιο μεγάλο και θα είναι το 2ο π.χ.;
Kia Rio Diesel 1.1 Instyle ή VW Polo 1.2 TDI Comfortline