To 3. Ta exeis odogisei?
Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
To 3. Ta exeis odogisei?
Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Επρεπε να τον ρωτησεις εαν εχει να παει με γυναικα πολυ καιρο...
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
Με τα χιλιομετρα που κανεις και εκει που τα κανεις,δεν ειναι συμφερουσα η αγορα ενος diesel.Υπαρχουν ομως αντιπροσωπειες,π.χ.Citroen,που η διαφορα τιμης βενζινοκινητου-πετρελαιοκινητου ειναι τοσο μικρη που ισως θα πρεπει να το τσεκαρεις.Μη ξεχνας ακομα οτι τα diesel λογω των λιγοτερων ρυπων εχουν μειομενα εως μηδενικα τελη κυκλοφοριας.
Μα για τα χιλιόμετρα που κάνει και εκεί που τα κάνει ειδικά το diesel είναι μονόδρομος...μην το σκέφτεσαι καν...
οταν θα πηγαινεις βενζιναδικο μια φορα το μηνα και αν, να δεις τι καλα προσαρμοζεις το στυλ οδηγησης σου..
Θα συ συνιστουσα να οδηγησεις ενα πετρελαιο με ροπη πανω ςπο τριαντα κιλα πριν αποφασισεις
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Παρε οτι θελεις......σε πετρελαιο , εω το C4 2 μηνες σχεδον 5 χιλιαδες χιλιομετρα ........απλα απιστευο ...οικονοια καθε μερα και κατ επιλογη ρεπριζ απο GTi τι αλλο θελεις, α και μην ξεχασω συντομα η καταναλωση μου αποκλειστικα μεσα στην πολη θα ειναι στα 6 λιτρα και τα τελη μου ΜΗΔΕΝ , ευχαριστω πολυ γεια σας!Υ.Γ. Ερχομαι απο BMW του 2008 .....η ποιοτητα της citroen στον δρομο ειναι απο αλλο πλανητη .
Νομιζω οτι και ο ανταγωνισμος ειναι σε παρομοιο εππεδο......απλως παρε πετρελαιο , μετα παρε οτι θελεις και γουσταρεις απο μαρκα.
Εννοείται να πάρεις πετρέλαιο μην το σκέφτεσαι καν για βενζίνη..
Εγώ δεν θα σου προτείνω πιο να πάρεις, απλά θα σου πώ να πάρεις εκείνο που θα ανυπομονείς κάθε φορά να το οδηγήσεις..που θα το βλέπεις και θα λες 'πω τι αμάξι έχω ο π...ς'
Γιατί ποιό ήταν καλύτερο sedan εκείνη την εποχή? Μόνο το carina και το xedos μπορώ να θυμηθώ..
Από όσο θυμάμαι οι διαφορές είναι ότι το GSi είχε συναγερμό με αισθητήρες χώρου και φωτάκι στη κολώνα του τιμονιού για το κλειδί, ενώ το SLi δεν τα είχε αυτά και είχε προστατευτικές μπάρες στις πόρτες.
Εγώ είχα το SLi αλλά μάλλον είμουν από τους τυχερούς αφού δεν μου έβγαλε προβλήματα, κάνοντας πάντα τα service του στην ώρα τους. Το αμάξι είχε αρκετά μειονεκτήματα αλλά και πλεονεκτήματα με μεγαλύτερο τις επιδόσεις του που ακόμα και σήμερα βάζει κάτω τα περισσότερα 1.4 και 1.6 ατμόσφαιρες (είχα το 1.4 με τα 103 άλογα). Για την εποχή του δε, ήταν πολύ μπροστά..
χμμμ μάλλον τσιμπημένη η κατανάλωσή του C3...εγώ με giulietta 1.6 diesel σε αυτούς τους ρυθμούς καίω γύρω στα 5...και έχω 1300 κιλά...
όταν ανοίξει το μοτέρ θα δείς τιμές πολύ πιο κάτω..
Ένα ζώο ποδηλάτης σήμερα το πρωί (κατα τις 9 και) στην νησίδα ανάμεσα στα ρεύματα (ανάμεσα στα προστατευτικά κεκλιδώματα μαζί με το ποδήλατο) στον περιφεριακό Θεσσαλονίκης ήθελε να περάσει απέναντι...Συνάδελφος που πέρασε μετά από μισή ώρα τον είδε ακόμα εκεί....
Ότι να ναι πλέον στους δρόμους...χμμ λες να είναι ακόμα εκεί; για να δω http://155.207.18.200/video-monitor/motion.html
Το kia φυσικά, υπερέχει σε όλα...