Λοιπον, εχουμε και λεμε: ναι 1ον μετα απο ερευνα αγορας τουλαχιστον 6 μηνων και πολλες ωρες αναζητησης και συγκρισεων στο ιντερνετ ξατεληξα στο polo.
2ον: τελικη επιλογη αρχικα και μαλιστα μεχρι μια εβδομαδα πριν ηταν το Ριο. Μαλιστα, δεν ειχα τσεκαρει καν το πολο θεωρωντας το εξ'ορισμου πανακριβο μεχρι που ειδα μια προσφορα που παιζει και το εψαξα λιγο.
3ον: παρολα αυτα ημουν εξαρχης δυσπιστος για το πολο και να αφησω την αρχικη επιλογη μου, αν και το αντιθετο αφυγκραζομουν απο τον κυκλο μου (και ειδικα απο συγγενη που εχει συνεργειο 30 χρονια τωρα), ενω εχοντας δει απο κοντα το Ριο την 1η φορα δε με ενθουσιασε η ποιοτητα κατασκευης του instyle..
4ον: μετα απο επισκεψεις και στα δυο αυτοκινητα ξανα τις τελευταιες 3 μερες και τη διαφορα στην τελικη τιμη να ειναι στα 1300 ευρω πειστικα οτι ειναι καλυτερη επιλογη το γερμανικο λογω ποιοτητα κατασκευης, μεταπωλητικης αξιας και πιο δοκιμασμενης εταιριας στο πετρελαιο σε σχεση με την Κια.
@mark: οι τελικες τιμες με το κλειδι στο χερι ειναι Ριο: 13200 με αποσυρση χωρις να παιρνει με τπτ καποια προσφορα απο τους αντιπροσωπους (πηγα σε 2) και το Πολο 14500 με την αποσυρση να δινεται απο εκεινους και μια επιπλεον προσφορα που υπαρχει μεχρι την Παρασκευη. Οποτε αν εχεις και δικη σου αποσυρση μπορει να πετυχεις και ακομα καλυτερη τιμη. Μεταξυ των δυο καλυτερο εξοπλισμο (φανερα) το Πολο. Το Γιαρις ειναι σε αυτη την τιμη χωρις μεταλλικο χρωμα ομως (και προσωπικα το λευκο Γιαρις δε με ενθυσιαζει και πολυ) , οποτε αν βαλεις και 440 ακομα για χρωμα παει στα 960 ευρω επιπλεον.
@fiestaros: δεν το ειχα υποψη μου αυτο που λες για το Φιεστα. Πως βγαινει σε τοσο χαμηλη τιμη και μαλιστα 1,6 και χωρις τελη; ειχα την εντυπωση πως ηταν ψιλα η τιμη του. Στο σαιτ με αποσυρση βγαινει στα 16500! Για βοηθησε με λιγο σε παρακαλω Υ.Γ. μεταξυ μας δεν εχει και συντηρητικη σχεδιαση το πολο μην τρελαθουμε! στα πρωτα 2-3 πιο ομορφα της κατηγοριας ειναι μαζι με Ριο - Φιεστα!
Υ.Γ. Δεν σας κρυβω πως με την τιμη που υπαρχει τωρα θα επαιρνα το Κορσα ασυζητητή αν δεν υπηρχαν 2 πολυ σημαντικοι κατ'εμε παραγοντες : μου αρεσει μονο το 3θυρο (που εχει μια δυσκολια παραπανω στη μεταπωληση) και οτι του χρονου αλλαζει μοντελο, κατι που θα κανει το τωρινο να μοντελο να φαινεται παλιο (αφου κυκλοφορει απο το 2006 ) με οτι μπορει και αυτο να επηρεασει τη μεταπωλητικη του αξια παλι. Τα ιδια πανω κατω ισχυουν και για το Πουντο, αν και μεταξυ μας οταν πας σε αυτα τα λεφτα δεν θα προτιμουσες το Πουντο απο το Κορσα πχ ή καποιο αλλο περισσοτερο αξιοπιστο.
Για τα γαλλικα εχω απαντησει παραπανω.