-
Ο χρήστης Christian27 έγραψε:
@mark: Οποτε αν εχεις και δικη σου αποσυρση μπορει να πετυχεις και ακομα καλυτερη τιμη. Μεταξυ των δυο καλυτερο εξοπλισμο (φανερα) το Πολο. Το Γιαρις ειναι σε αυτη την τιμη χωρις μεταλλικο χρωμα ομως (και προσωπικα το λευκο Γιαρις δε με ενθυσιαζει και πολυ) , οποτε αν βαλεις και 440 ακομα για χρωμα παει στα 960 ευρω επιπλεον.
Αν εννοείς 2η απόσυρση, δε νομίζω να γίνεται(να πάρεις όφελος δηλαδή που σου δίνουν αυτοί λόγω κάποιου αποσυρόμενου που έχουν + επιπλέον από ένα δικό σου). Το φανερά καλύτερο εξοπλισμό που τον είδες; Σου έκανα μια λίστα με τι παραπάνω έχει το Yaris. Με 15.000(ή 15440 με μεταλλικό). Για το χρώμα πάω πάσο καθώς είναι υποκειμενικό. Είχα δει παλιότερα κάπου εδώ μέσα που είχε γράψει κάποιος πως είναι χάλια σε λευκό και θυμίζει ηλεκτρική συσκευή. Και για να είμαι ειλικρινής, το είχα χρησιμοποιήσει κι εγώ σαν επιχείρημα όταν προσπαθούσαμε να αποφασίσουμε τι αμάξι θα πάρουμε όταν μου έλεγε ο πατέρας μου να δούμε και το Yaris, ίσως σε λευκό. Αλλά τελικά όταν πήγα για test drive το είχε σε ασπράκι, έπαθα πλάκα. Το χρώμα του πάει απίστευτα. Το πήραμε σε αυτό, και από ότι μου είπαν πουλάνε πάρα πολλά λευκά. Αλλά είπαμε, γούστα είναι αυτά. Κάτι που είναι πανέμορφο για κάποιον, μπορεί έναν άλλον να τον αηδιάζει, χωρίς να μπορούμε να πούμε ότι έχει άδικο κανείς από τους 2....
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
@ nonosΤο Σιτροέν λόγω τιμής αξίζει, κατα τ' άλλα ίδιος επιτάφιος είναι με τα προαναφερθέντα. Ούτε υπερτερεί σημαντικά σε κάποιο τομέα από τα υπόλοιπα.
Επιλογή μου θα ήταν το Corsa*, με τους 95 ίππους. Πιο πολιτισμένη λειτουργία, πιο γρήγορο, επίσης μηδενικά τέλη. Μέχρι πρόσφατα ήταν και σε καλή τιμή, τώρα δε ξέρω αν παίζει κάποια προσφορά. 'Η εναλλακτικά grande punto είτε με 85 είτε με 95 (για το 95άρι δε ξέρω αν βγαίνει ακόμα). Δεύτερη επιλογή το yaris, αλλά μάλλον ξεφεύγεις σε τιμή. Όλα αυτά τα προτείνω με την προυπόθεση ότι θα ανέβεις 1500ε τουλάχιστον πάνω απ την τιμή του Rio, που για μένα το αξίζει και με το παραπάνω.
*@amazing, όχι κόκκινο, δε θες να δεις κορσα κόκκινο 4ετίας, αν δε το προσέχεις και το παρκάρεις συχνά στον ήλιο, ξεθωριάζει εντελώς στην 4ετία. Έχω παραδείγματα από τον φιλικό κύκλο σε κόκκινα corsaκια
Αν επιμένεις για τα δύο του θέματος, τότε για 1300 ευρώ προσωπικά θα πήγαινα στο πόλο. Αλλά είναι όντως τάφος
εκτός από επιτάφιος το σιτροεν είναι και κουδουνίστρα... είναι που είναι η ηχομονωση του ΓΤΠ έχει και τον ντίζελ να τα κάνει ακόμα χειρότερα
-
Ο χρήστης Christian27 έγραψε:
@fiestaros: μου εβαλες φωτιες με αυτο που μου ειπες!!
το τσεκαρα το econetic και εντυπωσιαστηκα! λιγο το τεκμηριο του 1,6 παιζει να με ζορισει (ξερεις ποσο ειναι;) αλλα θα το κοιταξουμε.. Πραγματικα τρελη προσφορα. τη Δευτερα εχω φυγει σε αντιπροσωπεια να ρωτησω περαιτερω. Εχεις ιδεα αν ειναι ετοιμοπαραδοτο;;@wannabe: η προσφορα αφορα νομιζω μονο το πετρελαιο και ειναι 960 η αποσυρση (νομιζω την κανουν και δωρο) + επιπλεον εκπτωση 770 ευρω και ισχυει μεχρι την Παρασκευη.
Το fiesta 1.6 tdci econetic έχει 14093 ως 3-θυρο και 14485€ σαν 5-θυρο(μετά την έκπτωση 1989€ και άλλα 1100€ περίπου από απόσυρση).Είναι πολύ ολοκληρωμένο σαν πακέτο καθώς συνδυάζει καλές επιδόσεις και πολύ χαμηλή κατανάλωση + 0 τέλη,ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά,ποιοτητα κατασκευής και καλό εξοπλισμό(π.χ bluetooth,voice control).Το τεκμήριο είναι ένα θεματάκι,δεν ξέρω πόσο είναι και αν το καλύπτεις,ψάξτο το λίγο.Eτοιμοπαράδοτα λογικά θα έχει.Αν είσαι οκ νομίζω πας καρφί για αυτό.Το polo σαν πετρέλαιο για μένα αξίζει μόνο ως 1.6 tdi bluemotion(χωρίς τέλη επίσης),αλλά νομίζω πάει κοντά στα 17000€ ,πολύ πιο ακριβό από το αντίστοιχο econetic.
-
η αληθεια ειναι πως κλεινω για το Φιεστα τελικα.. Εριξα μια ματια και στο Πολο το 1,6. Με το κλειδι στο χερι βγαινει στα 1000 ευρω παραπανω. τι λες;
-
1,6 με 95ίππους και 5ταχυτο δεν είναι και οτι καλύτερο.
επιπλέον έχει σιδερένιες ζάντες σε αυτή την έκδοση, ήμαρτον.
Corsa και C3 κυριαρχούν σε πωλήσεις στη συγκεκριμένη κατηγορία δικαίως νομίζω. -
Ο χρήστης Christian27 έγραψε:
η αληθεια ειναι πως κλεινω για το Φιεστα τελικα.. Εριξα μια ματια και στο Πολο το 1,6. Με το κλειδι στο χερι βγαινει στα 1000 ευρω παραπανω. τι λες;vw polo 1.6 tdi 90ps bluemotion comfortline 5d 16853
ford fiesta 1.6 tdci 95ps econetic 5d 14485
Οι τιμές είναι χωρίς χρώμα και έκδοση πινακίδων-προετοιμασία-μεταφορά και χωρίς ίσως κάποιας επιπρόσθετης προσφοράς από κάποιον τοπικό αντιπρόσωπο.Η διαφορά μεταξύ τους είναι 2400€ σχεδόν για αντίστοιχες εξοπλιστικά εκδόσεις,όχι 1000€.Αν καλύπτεσαι σαν τεκμήριο,πάς για fiesta απλά πράγματα.Το 5άρι δεν είναι πρόβλημα μιας και 95 άλογα,21 κιλά ροπή σε ένα ελαφρύ αμάξωμα 1100 κιλά είναι μια χαρά.Καμία σχέση με το 3-κύλινρο 75άρι με τη μικρότερη ροπή τόσο σαν απόδοση όσο και σε θόρυβο-κραδασμούς. -
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
vw polo 1.6 tdi 90ps bluemotion comfortline 5d 16853
ford fiesta 1.6 tdci 95ps econetic 5d 14485
Οι τιμές είναι χωρίς χρώμα και έκδοση πινακίδων-προετοιμασία-μεταφορά και χωρίς ίσως κάποιας επιπρόσθετης προσφοράς από κάποιον τοπικό αντιπρόσωπο.Η διαφορά μεταξύ τους είναι 2400€ σχεδόν για αντίστοιχες εξοπλιστικά εκδόσεις,όχι 1000€.Αν καλύπτεσαι σαν τεκμήριο,πάς για fiesta απλά πράγματα.Το 5άρι δεν είναι πρόβλημα μιας και 95 άλογα,21 κιλά ροπή σε ένα ελαφρύ αμάξωμα 1100 κιλά είναι μια χαρά.Καμία σχέση με το 3-κύλινρο 75άρι με τη μικρότερη ροπή τόσο σαν απόδοση όσο και σε θόρυβο-κραδασμούς.Μην την ψαχνεις, επειδη ρωτησα και πηρα προσφορες για το Πολο πετρελαιο το 1,6 απο την αρχικη τιμη εχει 1250 ευρω την αποσυρση και επιπλεον προσφορα 1280 ευρω με την τιμη να ειναι 15.570 περιπου και 300 ευρω εξοδα προετοιμασιας. οποτε αν βαλεις και 300 ευρω στο φιεστα για προετοιμασια μιλαμε για 1000 ευρω διαφορα.
Τσεκαρε: http://www.audi-vw.gr/NewsDetails.php?NewsID=28 οι προσφορες ισχυουν σε ολες τις αντιπροσωπειες προφανως. αυτες μου εδωσαν και στην Αθηνα. -
Ο χρήστης Christian27 έγραψε:
vw polo 1.6 tdi 90ps bluemotion comfortline 5d 16853
ford fiesta 1.6 tdci 95ps econetic 5d 14485
Οι τιμές είναι χωρίς χρώμα και έκδοση πινακίδων-προετοιμασία-μεταφορά και χωρίς ίσως κάποιας επιπρόσθετης προσφοράς από κάποιον τοπικό αντιπρόσωπο.Η διαφορά μεταξύ τους είναι 2400€ σχεδόν για αντίστοιχες εξοπλιστικά εκδόσεις,όχι 1000€.Αν καλύπτεσαι σαν τεκμήριο,πάς για fiesta απλά πράγματα.Το 5άρι δεν είναι πρόβλημα μιας και 95 άλογα,21 κιλά ροπή σε ένα ελαφρύ αμάξωμα 1100 κιλά είναι μια χαρά.Καμία σχέση με το 3-κύλινρο 75άρι με τη μικρότερη ροπή τόσο σαν απόδοση όσο και σε θόρυβο-κραδασμούς.Μην την ψαχνεις, επειδη ρωτησα και πηρα προσφορες για το Πολο πετρελαιο το 1,6 απο την αρχικη τιμη εχει 1250 ευρω την αποσυρση και επιπλεον προσφορα 1280 ευρω με την τιμη να ειναι 15.570 περιπου και 300 ευρω εξοδα προετοιμασιας. οποτε αν βαλεις και 300 ευρω στο φιεστα για προετοιμασια μιλαμε για 1000 ευρω διαφορα.
Τσεκαρε: http://www.audi-vw.gr/NewsDetails.php?NewsID=28 οι προσφορες ισχυουν σε ολες τις αντιπροσωπειες προφανως. αυτες μου εδωσαν και στην Αθηνα.Αρχισε τις εκπτώσεις και η vw δηλαδή .Τότε όντως η διαφορά πέφτει στο χιλιάρικο,εκτός αν κάνει και έξτρα έκπτωση κάποιος στη ford πέρα από τα 1989€ που λέει στο σάιτ.Κοιταξε και τα 2(fiesta 1.6-polo 1.6)είναι πολύ καλές επιλογές με αυτές τις τιμές.Οποιο σου αρέσει εσένα.Το polo είναι λίγο πιο καλό σε μεταπώληση και ποιοτικά-συναρμογή,το fiesta πιο όμορφο και νεανικό μέσα-έξω και πιο καλό και παιχνιδιαρικο οδηγικά.Αν δεις και στο bestsellingcars.com θα δεις πως στις ευρωπαικές πωλήσεις γίνεται μάχη μεταξύ των 2. 2ο μέχρι στιγμής το fiesta,3o το polo(όπως και στις συνολικές πωλήσεις του 2011).
-
Παιδια, απ οτι εχω καταλαβει ειναι προτιμοτερος ο 1,6αρης απο τον 1,2αρη στο πολο ε;
-
δεν εχω διαβασει καθολου το θεμα,αλλα απο τον τιτλο κ μονο προτιμω το κια ριο.
-
Ο χρήστης aris_rom έγραψε:
Παιδια, απ οτι εχω καταλαβει ειναι προτιμοτερος ο 1,6αρης απο τον 1,2αρη στο πολο ε;Και του Πολο και του Φιεστα ο 1,6 προφανως και ειναι προτιμοτερος.. 0 τελη και οι δυο, χαμηλoτερη καταναλωση, μεγαλυτερη ροπη..
@fiestaros: ετσι οπως πηγαν τα πραγματα με βλεπω συντομα να γινομαι κι εγω ενας fiestaros!!
Thanks για την υπενθυμιση της προσφορας αυτης μαγκα μου! -
Ο χρήστης Christian27 έγραψε:
Παιδια, απ οτι εχω καταλαβει ειναι προτιμοτερος ο 1,6αρης απο τον 1,2αρη στο πολο ε;
Και του Πολο και του Φιεστα ο 1,6 προφανως και ειναι προτιμοτερος.. 0 τελη και οι δυο, χαμηλoτερη καταναλωση, μεγαλυτερη ροπη..
@fiestaros: ετσι οπως πηγαν τα πραγματα με βλεπω συντομα να γινομαι κι εγω ενας fiestaros!!
Thanks για την υπενθυμιση της προσφορας αυτης μαγκα μου!Μια απλή ενημέρωση έκανα .Με το καλό αν το πάρεις.Να μας πεις εντυπώσεις.Θα είσαι ο πρώτος με fiesta 1.6 econetic στο φόρουμ .Πήρες τιμές-προσφορές για αυτό?Έχει ετοιμοπαράδοτα?
-
Σίγουρα η επιλογή αγοράς ενός diesel αυτοκινήτου σε αυτήν την κατηγορία διαφοροποιείτε στον καθένα ανάλογα τις ανάγκες, τις απαιτήσεις, τα γούστα και… την τσέπη. Εγώ απλά θα αναφέρω μια παράμετρο που απ΄ότι είδα μέχρι τώρα δεν έχει αναφερθεί στο topic και είναι το 6αρι σασμάν. Το θεωρώ πολύ βασικό να υπάρχουν 6 ταχύτητες σε Diesel αμάξι. Ιδικα σε περιπτώσεις ταξιδιού το 6αρι σασμάν είναι μονόδρομος διαφορετικά είναι το αμάξι κουραστικό και σίγουρα καίει πιο πολύ.
Ακόμα και το 1.6 tdi Polo έχει 5αρι σασμάν.
Τα μόνα που έχουν 6αρι είναι τα Yaris 1.4, Rio 1.1, I20 1.4 (και σύντομα και στο 1.1, ίδιος κινητήρας με του RIO), CLIO 1.5 (105 HP) και αν δεν κάνω λάθος το Pundo 1.3 με τα 95 άλογα.
Πιστεύω ότι κάποιος πριν αποφασίσει πιο αυτοκίνητο θα πάρει θα πρέπει να κοιτάζει αυτόν τον παράγοντα και μετά όλα τα αλα (τα οποία σίγουρα είναι εξίσου σημαντικά αλά δευτερεύοντα), όπως ασφάλεια, ποιότητα, τιμή, επιδόσεις, μεταπολιτική αξία, και extra εξοπλισμού. -
+1
Έτσι κι αλλιώς λίγο πολύ όλα τα diesel έχουν μια περιοχή στις πολύ χαμηλές που δεν τραβάνε. Ένα μακρύ 5τάχυτο δε βοηθάει ιδιαίτερα. Και από την άλλη είναι μεγάλο πράγμα να είσαι στην εθνική με 120 και να έχεις μόλις 2100σαλ με 6η ταχύτητα. -
Και για να προτείνω κάτι έτσι ώστε να κλείσω την άποψη μου (με τα μοντέλα που υπάρχουν αυτήν την στιγμη στην αγορά). Εγώ θα επέλεγα το Yaris 1.4 σαν πρώτη επιλογή και το Ι20 σαν δεύτερη. Το Yaris σαν πρώτο κυρίως λόγο καλύτερης ποιότητας και οδικής συμπεριφοράς αλλά και επειδή είναι πιο φρέσκο μοντέλο. Επίσης έχει 6 χρόνια εγγύηση και όπως ανέφερα και πιο πάνω …6αρι σασμάν!.
Αν δεν κάνω λάθος με περίπου 15.000 παίρνεις το Yaris με πολύ αξιοπρεπή εξοπλισμό. Για εμένα προσωπικά το αν θα έχει μαλακά ή σκληρά πλαστικά, AC ή κλιματισμό, USB θύρα, Bluetooth κλπ είναι κριτήρια τελευταία και κυρίως μη ουσιώδης παράγοντες για να τους λάβω υποψιν όταν αποφασίζω για μικρό Diesel αυτοκίνητο!
-
Εγώ το πήρα 15.000 ακριβώς, και έχει τα περισσότερα από αυτά(οθόνη, bluetooth, κάμερα πίσω, ESP, φουλ πακέτο αερόσακων, κλπ). Και η κατανάλωση χωρίς να οδηγείται οικονομικά όλη την ώρα είναι κολημμένη στο 5,5 για τα πρώτα 950χλμ.
-
Φίλε αυτή η τιμή που λες ισχύει για όλες τις αντιπροσωπείες ή ήταν κάποια ιδική πρόσφορα για εσένα?
Πες μας και κάποιες επιπλέον γενικές εντυπώσεις από το αυτοκίνητο! -
Ήταν μια επιπλέον έκπτωση της τάξεως των 410€ περίπου από όσο βγαίνει μετά από όλες τις άλλες εκπτώσεις. Το ζητήσαμε αν μπορεί να γίνει, και μάλλον το πίεσε ο πωλητής επειδή μας ξέρει περίπου 10 χρόνια(είναι το 3ο toyota που παίρνουμε από αυτόν στην οικογένειά μας, και έχουμε στείλει και άλλους 3-4 πελάτες) και του είπανε οκ. Μοναδικό δώρο τα πατάκια, που είχαν 40€ και καλά, και έτσι το έξτρα οφελος ήταν περί τα 450€.
Το αμάξι είναι εξαιρετικό σε όλα. Φοβερό πάτημα στο δρόμο, και απόδοση κινητήρα. Αν υπολογίσουμε πως 2 φορές μπήκαμε 5 άτομα μέσα και ήταν άνετα, ενώ ακόμα και φορτωμένο δε δείχνει να καταλαβαίνει πολύ από το βάρος(και στο τράβηγμα αλλά και στην κατανάλωση σχεδόν καμία επίπτωση), μπορώ να πως πως είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το μοναδικό που θέλει λίγο προσοχή είναι η απόδοση κάτω από τις 1500σαλ, όπου θέλει να παίζεις με το κιβώτιο για να μη βρεθείς εκεί. Αλλά είναι κάτι που με λίγα χλμ το συνηθίζεις και καταλαβαίνεις τη λογική που πρέπει να οδηγείται(και αντικειμενικά, το yaris από όσα οδήγησα είναι αυτό που τραβάει καλύτερα από όλα στα χαμηλά). Γενικά μάλλον ήταν πολύ καλή επιλογή.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Μια απλή ενημέρωση έκανα .Με το καλό αν το πάρεις.Να μας πεις εντυπώσεις.Θα είσαι ο πρώτος με fiesta 1.6 econetic στο φόρουμ .Πήρες τιμές-προσφορές για αυτό?Έχει ετοιμοπαράδοτα?
εχει καποια ετοιμοπαραδοτα, αλλα δεν ειχε το χρωμα που ηθελα (λευκο).. οποτε θα παει για παραγγελια με αφιξη σεπτεμβρη..
Οσο για το 6αρι σασμαν, ναι να συμφωνησω οτι ειναι ενα σημαντικο στοιχειο, αλλα οχι και να το βαζουμε ως πρωτο για την επιλογη του αυτοκινητου μας.. Προς θεου αν απορριψουμε καποιο αυτοκινητο ΜΟΝΟ γι'αυτο!!
Εξαλλου, και ο κατασκευαστης δε νομιζω να ειναι χαζος για να βαλει 5-αρι σε καποια και 6-αρι σε καποια αλλα.. Και στα δυο θα το εχει ψαξει πιο πολυ και πιο βαθεια απ'οτι ισως μπορουμε εμεις οι ΄΄κοινοι΄΄ (φανταζομαι)... -
Ο χρήστης Christian27 έγραψε:
Μια απλή ενημέρωση έκανα .Με το καλό αν το πάρεις.Να μας πεις εντυπώσεις.Θα είσαι ο πρώτος με fiesta 1.6 econetic στο φόρουμ .Πήρες τιμές-προσφορές για αυτό?Έχει ετοιμοπαράδοτα?
εχει καποια ετοιμοπαραδοτα, αλλα δεν ειχε το χρωμα που ηθελα (λευκο).. οποτε θα παει για παραγγελια με αφιξη σεπτεμβρη..
Οσο για το 6αρι σασμαν, ναι να συμφωνησω οτι ειναι ενα σημαντικο στοιχειο, αλλα οχι και να το βαζουμε ως πρωτο για την επιλογη του αυτοκινητου μας.. Προς θεου αν απορριψουμε καποιο αυτοκινητο ΜΟΝΟ γι'αυτο!!
Εξαλλου, και ο κατασκευαστης δε νομιζω να ειναι χαζος για να βαλει 5-αρι σε καποια και 6-αρι σε καποια αλλα.. Και στα δυο θα το εχει ψαξει πιο πολυ και πιο βαθεια απ'οτι ισως μπορουμε εμεις οι ΄΄κοινοι΄΄ (φανταζομαι)...Δεν είπα ότι είναι πρώτη επιλογή στην αγορά όλων των αυτοκινήτων. Έχω την εντύπωση ότι μιλάμε για συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων σε αυτό το post. Μιλάμε για super mini diesel μικρού κυβισμού. Σε αυτήν την κατηγορία λοιπόν είναι όντως πολύ βασικό το 6αρι σασμάν γιατί έχεις μικρό κυβισμό, άλογα και ροπή οπότε ένα σασμάν με 5 σχέσεις και κουράζει αλλά και καταναλώνει περισσότερο. Τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα (diesel και βενζίνης) έτσι κιαλλιος έχουν 6αρι σασμάν γιατί εκεί επιβάλετε να έχουν (οι ειδικοί δεν θα ήταν ειδικοί αν δεν έβαζαν και εκεί) γιαυτο και το πληρώνεις περισσότερο μιας και το κόστος ανεβαίνει.
Όταν όμως έχεις ένα μικρό αυτοκίνητο (όπου ο ειδικός είναι αναγκασμένος να κατεβάσει το κόστος) με περίπου 1 τόνο βάρος λίγα άλογα και ροπή (συγκριτικά με τα μεγάλα κυβισμού diesel) τότε για εμένα το να εκνευρίζομε κάθε μέρα επειδή ταλαιπωρούμε από την αλλαγή ταχυτήτων και το ζόρισμα του κινητήρα να ανεβάσει στροφές και να καiει περισσότερο (συγκριτικά με τα υπόλοιπα μικρού κυβισμού diesel) τότε ναι είναι σημαντικός παράγοντας το σασμάν. Και να μην ξεχνάμε πάλι ότι μιλάμε για συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων με συγκεκριμένο εύρος κόστους όπου οι κατηγορίες όπως ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, ποιότητα, αξιοπιστία, μεταπολιτική αξία κλπ είναι σε συγκεκριμένα επίπεδα και δεν μπορούν να ξεπεράσουν κάποια στάνταρ έτσι ώστε να αγγίζουν το τέλειο γιατί τότε θα μιλούσαμε για πολύ υψηλό κόστος.
Kia Rio Diesel 1.1 Instyle ή VW Polo 1.2 TDI Comfortline