Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 31
    • Best 0
    • Groups 0

    insider40

    @insider40

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    31
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    insider40 Unfollow Follow

    Latest posts made by insider40

    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ

      Καλησπέρα,
      Μερικές ερωτήσεις γιατί ενδιαφέρομαι να βάλω μεμβράνες και είμαι λίγο άσχετος:

      1. Υπάρχει διαφορά το καλοκαίρι τελικά στην εσωτερική θερμοκρασία? Αξίζει δηλαδή να βάλει κάποιος έτσι ώστε να το αφήνει πιο άνετα στον ήλιο το καλοκαίρι?
      2. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι δεν πρέπει να βάζει κανείς μεμβράνη στο μπαμπριζ. Αν δεν μπει εκεί μεμβράνη τότε όταν το αμάξι είναι στον ήλιο πιο το νόημα να έχεις στα υπόλοιπα από την στιγμή που θα κτυπάει ο Ήλιος από το μπαμπριζ και θα ζεσταίνετε εσωτερικά το αμάξι από εκεί? Ειδικά το ταμπλό που ταλαιπωρείτε πιο πολύ από τον ήλιο!
      3. Θέλω να βάλω Llumar, αξίζουν?
      4. Από την στιγμη που έχουν εφ όρου Ζώης εγγύηση μια λάθος τοποθέτηση από τον τεχνικό καλύπτετε?
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      insider40
    • RE: Peugeot 301/Citroen C-Elysse

      Γιαυτο έβαλα εισαγωγικά στη λεξη “γλυκό”, δεν είμαι ειδικός για να αναφερθώ σε λεπτομέρειες περί αναρτήσεων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      insider40
    • RE: Peugeot 301/Citroen C-Elysse

      Δεν έχει καμία σχέση η ποιότητα κατασκευής ενός αυτοκίνητου με την χώρα προέλευσης του. Η ποιότητα έχει να κάνει με τα standards που έχει η κάθε εταιρία, τα υλικά που χρησιμοποίει, το κόστος τους και τα robot (κυρίως) τα συναρμολογούν. Γιαυτο και αυτοκίνητα που ανήκουν στον ίδιο όμιλο έχουν κοινά σημεία στην ποιότητα τους και διαφοροποιούνται λίγο ανάλογα με το πόσο τα πουλάνε μετά. Βλέπε για παράδειγμα Passat με Octavia που ανήκουν στον ίδιο όμιλο.
      Όλες οι εταιρίες όσο περνούν τα χρόνια ψάχνονται να βρουν τέτοιου είδους “συνεργασίες” έτσι ώστε να γλυτώσουν κόστη. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κάποια συγκεκριμένα μοντέλα (όχι μάρκες) έχουν διάφορα θέματα στην ποιότητα και την αξιοπιστία λόγο μη καλού προϋπολογισμού και σχεδιασμού, οπότε μένουν στην ιστορία ως τα πιο άσχημα ή ζημιάρικα (βλέπε Fiat Multipla, προσωπική γνώμη αυτή!).
      Επίσης μέχρι τώρα στα αυτοκίνητα που έχω αγοράσει (και είναι καθαρά προσωπική άποψη και εμπειρία αυτό) είδα ότι όταν έπαιρνα ιταλικό ή γαλλικό είχα εντελώς διαφορετικά προβλήματα με τα Γερμανικά. Και δυστυχώς τα περισσότερα προβλήματα ήταν στα Γαλλικά. Είχα και τις τρεις γαλλικές μάρκες και ήμουν από όλες απογοητευμένος. Περίεργα ηλεκτρικά θέματα, τριξίματα, πολύ κακή συναρμολόγηση κλπ. Στο μόνο το οποίο και από τα τρία είχα πολύ καλή εμπειρία είναι ο τρόπος με των οποίο συμπεριφέρεται η ανάρτηση στον δρόμο και αυτό το “γλυκό” πάτημα στον δρόμο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      insider40
    • RE: Kia Rio Diesel 1.1 Instyle ή VW Polo 1.2 TDI Comfortline

      Ο χρήστης Christian27 έγραψε:

      Μια απλή ενημέρωση έκανα .Με το καλό αν το πάρεις.Να μας πεις εντυπώσεις.Θα είσαι ο πρώτος με fiesta 1.6 econetic στο φόρουμ .Πήρες τιμές-προσφορές για αυτό?Έχει ετοιμοπαράδοτα?

      εχει καποια ετοιμοπαραδοτα, αλλα δεν ειχε το χρωμα που ηθελα (λευκο).. οποτε θα παει για παραγγελια με αφιξη σεπτεμβρη..

      Οσο για το 6αρι σασμαν, ναι να συμφωνησω οτι ειναι ενα σημαντικο στοιχειο, αλλα οχι και να το βαζουμε ως πρωτο για την επιλογη του αυτοκινητου μας.. Προς θεου αν απορριψουμε καποιο αυτοκινητο ΜΟΝΟ γι'αυτο!!
      Εξαλλου, και ο κατασκευαστης δε νομιζω να ειναι χαζος για να βαλει 5-αρι σε καποια και 6-αρι σε καποια αλλα.. Και στα δυο θα το εχει ψαξει πιο πολυ και πιο βαθεια απ'οτι ισως μπορουμε εμεις οι ΄΄κοινοι΄΄ (φανταζομαι)...

      Δεν είπα ότι είναι πρώτη επιλογή στην αγορά όλων των αυτοκινήτων. Έχω την εντύπωση ότι μιλάμε για συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων σε αυτό το post. Μιλάμε για super mini diesel μικρού κυβισμού. Σε αυτήν την κατηγορία λοιπόν είναι όντως πολύ βασικό το 6αρι σασμάν γιατί έχεις μικρό κυβισμό, άλογα και ροπή οπότε ένα σασμάν με 5 σχέσεις και κουράζει αλλά και καταναλώνει περισσότερο. Τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα (diesel και βενζίνης) έτσι κιαλλιος έχουν 6αρι σασμάν γιατί εκεί επιβάλετε να έχουν (οι ειδικοί δεν θα ήταν ειδικοί αν δεν έβαζαν και εκεί) γιαυτο και το πληρώνεις περισσότερο μιας και το κόστος ανεβαίνει.
      Όταν όμως έχεις ένα μικρό αυτοκίνητο (όπου ο ειδικός είναι αναγκασμένος να κατεβάσει το κόστος) με περίπου 1 τόνο βάρος λίγα άλογα και ροπή (συγκριτικά με τα μεγάλα κυβισμού diesel) τότε για εμένα το να εκνευρίζομε κάθε μέρα επειδή ταλαιπωρούμε από την αλλαγή ταχυτήτων και το ζόρισμα του κινητήρα να ανεβάσει στροφές και να καiει περισσότερο (συγκριτικά με τα υπόλοιπα μικρού κυβισμού diesel) τότε ναι είναι σημαντικός παράγοντας το σασμάν. Και να μην ξεχνάμε πάλι ότι μιλάμε για συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων με συγκεκριμένο εύρος κόστους όπου οι κατηγορίες όπως ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, ποιότητα, αξιοπιστία, μεταπολιτική αξία κλπ είναι σε συγκεκριμένα επίπεδα και δεν μπορούν να ξεπεράσουν κάποια στάνταρ έτσι ώστε να αγγίζουν το τέλειο γιατί τότε θα μιλούσαμε για πολύ υψηλό κόστος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      insider40
    • RE: Kia Rio Diesel 1.1 Instyle ή VW Polo 1.2 TDI Comfortline

      Φίλε αυτή η τιμή που λες ισχύει για όλες τις αντιπροσωπείες ή ήταν κάποια ιδική πρόσφορα για εσένα?
      Πες μας και κάποιες επιπλέον γενικές εντυπώσεις από το αυτοκίνητο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      insider40
    • RE: Kia Rio Diesel 1.1 Instyle ή VW Polo 1.2 TDI Comfortline

      Και για να προτείνω κάτι έτσι ώστε να κλείσω την άποψη μου (με τα μοντέλα που υπάρχουν αυτήν την στιγμη στην αγορά). Εγώ θα επέλεγα το Yaris 1.4 σαν πρώτη επιλογή και το Ι20 σαν δεύτερη. Το Yaris σαν πρώτο κυρίως λόγο καλύτερης ποιότητας και οδικής συμπεριφοράς αλλά και επειδή είναι πιο φρέσκο μοντέλο. Επίσης έχει 6 χρόνια εγγύηση και όπως ανέφερα και πιο πάνω …6αρι σασμάν!.

      Αν δεν κάνω λάθος με περίπου 15.000 παίρνεις το Yaris με πολύ αξιοπρεπή εξοπλισμό. Για εμένα προσωπικά το αν θα έχει μαλακά ή σκληρά πλαστικά, AC ή κλιματισμό, USB θύρα, Bluetooth κλπ είναι κριτήρια τελευταία και κυρίως μη ουσιώδης παράγοντες για να τους λάβω υποψιν όταν αποφασίζω για μικρό Diesel αυτοκίνητο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      insider40
    • RE: Kia Rio Diesel 1.1 Instyle ή VW Polo 1.2 TDI Comfortline

      Σίγουρα η επιλογή αγοράς ενός diesel αυτοκινήτου σε αυτήν την κατηγορία διαφοροποιείτε στον καθένα ανάλογα τις ανάγκες, τις απαιτήσεις, τα γούστα και… την τσέπη. Εγώ απλά θα αναφέρω μια παράμετρο που απ΄ότι είδα μέχρι τώρα δεν έχει αναφερθεί στο topic και είναι το 6αρι σασμάν. Το θεωρώ πολύ βασικό να υπάρχουν 6 ταχύτητες σε Diesel αμάξι. Ιδικα σε περιπτώσεις ταξιδιού το 6αρι σασμάν είναι μονόδρομος διαφορετικά είναι το αμάξι κουραστικό και σίγουρα καίει πιο πολύ.
      Ακόμα και το 1.6 tdi Polo έχει 5αρι σασμάν.
      Τα μόνα που έχουν 6αρι είναι τα Yaris 1.4, Rio 1.1, I20 1.4 (και σύντομα και στο 1.1, ίδιος κινητήρας με του RIO), CLIO 1.5 (105 HP) και αν δεν κάνω λάθος το Pundo 1.3 με τα 95 άλογα.
      Πιστεύω ότι κάποιος πριν αποφασίσει πιο αυτοκίνητο θα πάρει θα πρέπει να κοιτάζει αυτόν τον παράγοντα και μετά όλα τα αλα (τα οποία σίγουρα είναι εξίσου σημαντικά αλά δευτερεύοντα), όπως ασφάλεια, ποιότητα, τιμή, επιδόσεις, μεταπολιτική αξία, και extra εξοπλισμού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      insider40
    • RE: VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

      εγω ακομη να καταλαβω τι ρολο βαραει η ιπποδυναμη σε ενα αμαξακι πολης..
      ποσο μαλλον εαν εχει αναδιπλουμενο εξτρα καρμπον φαιμπερ καθισμα

      Αμα το αμαξακι πολης ειναι το ενα και μοναδικο αυτοκινητο για καποιον, νοιαζει και πολυ μαλιστα, τουλαχιστον οι επιδοσεις να ειναι κοντα στο μεσο ορο της κατηγοριας, (προσωπικα δεν ειπα ποτε πχ να ειναι ισχυρο, αλλα ουτε ομως να ειναι και το χειροτερο στην κατηγορια, μια μεση λυση υποστηριζω, και το Up! το προσφερει αυτο σε επιπεδο ιπποδυναμης) και να εχει και ενα αναδιπλουμενο εστω πισω καθισμα (οχι απαραιτητα διαιρουμενο σε 60/40 διαταξη πχ, που εχουν τα up!...) για να χωρεσει καποια εξτρα πραγματα σε καποιες μετακινησεις.
      Το οτι στο Ελλαντα, οι μισοι σχεδον αγοραστες (λεω εγω τωρα... ) ψωνιζουν με βαση το τι ειναι 'μουρη' trendy, ποιο προκαλει μεγαλυτερο ποσοστο κεφαλογυρισματος, αλλα και ποιο ειναι κοινωνικα το πλεον αποδεκτο εως και must, αντι να δουν ΚΥΡΙΩΣ ποιο ταιριαζει περισσοτερο με τις πραγματικες αναγκες τους, δεν σημαινει οτι ειναι και το λογικο...
      Οχι οτι το κατηγορω φυσικα, εννοειται ο καθενας με το πορτοφολι του οτι γουσταρει κανει, αλλα απο την αλλη, οταν ενα αυτοκινητακι ειναι προορισμενο ή/και διαφημιζεται ως πρακτικο city car, και οχι ως fashion item ε, δυο-τρεις ευκολιες μαζι και το γ@μ@μενο αναδιπλουμενο, ειναι απο ακρως χρησιμα, εως αναγκαια. Αμα ειναι αυτα εν ετη 2012, που υπηρχαν και στα supermini Του 80' να τα πληρωνεις ΕΞΤΡΑ , σε μια ΗΔΗ τσιμπημενη τιμη (για το Panda αναφερομαι φυσικα)
      ε, γ@μ@θηκε και ψοφησε το ζητημα...

      ++++++ FONO!!!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      insider40
    • RE: VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii

      Ο χρήστης insider40 έγραψε:

      • Αισθητικά και τα δυο είναι όμορφα. Θα έλεγα ότι το VW είναι πιο συντηρητικό (όπως πάντα) σε αντίθεση με το fiat.
      • Στο δρόμο το UP το θεωρώ καλύτερο, πιο στιβαρή κατασκευή ενώ το Panda χάνει κυρίως λόγο ύψους.
      • Σε χώρους κερδίζει με διαφορά το UP μιας και στις 4 θέσεις κάθετε κάποιος μετρίου ύψους πολύ άνετα αλλά και ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος από το Panda.
      • Στην τιμή και πολύ κερδίζει το UP μιας και η Fiat σου δίνει τα βασικά και μετά αρχίζει και σου χρεώνει ένα κάρο extra (όπως το ρυθμιζόμενο κάθισμα!!) έλεος!
      • Η κατανάλωση είναι χαμηλότερη στο UP μιας και πιστεύω ότι ο 0.9 mj πρέπει να ζοριστεί πολύ για να αποδώσει και έτσι καίει περισσότερο.
      • Η ηχομόνωση είναι καλύτερη στο UP.
      • Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ ανώτερη του UP από το Panda (αν και δεν νομίζω ότι ποτέ είχε ξεπεράσει η Fiat την VW σε ποιότητα κατασκευής, πραγματικά καμιά σχέση!

      To πρωτο ασχολιαστο, απο πισω το Up ειναι ο,τι πιο ασχημο εχει κυκλοφορησει απο την ανακαλυψη του τροχου.
      Το δευτερο εχεις δικιο θα ελεγα.
      Το τριτο νομιζω οχι.
      Το 4ο αυτο κι αν ειναι οχι... Σε πειραξε το ρυθμιζομενο καθισμα και δε σε πειραξαν τα ηλεκτρικα παραθυρα που δεν εχει το Up!
      Τωρα για την ποιοτητα κατασκευης δεν εχω να κανω καποιο σχολιο... Ισως να εχεις δικιο αφου το Up δεν εχει τιποτα μεσα, δεν μπορεις να φτιαξεις ενα τιποτα με κακη ποιοτητα οντως...

      Το πρώτο είπαμε ότι είναι υποκειμενικό. Στο δεύτερο συμφωνείς, Στο τρίτο νομίζεις όχι. Το έκτο δεν το σχολιάζεις καν προφανώς γιατί έχω δίκιο και γιατί από εκεί αποδεικνύετε και η καλύτερη ποιότητα κατασκευής. Μήπως τελικά συμφωνείς μαζί μου?Αν είναι να πάρω ένα fiat που μετά την διετία τρίζει σαν παλιό πάτωμα επαρχιακού σπιτιού τι να το κάνω?
      Αν είναι να δώσω 14 με 15 χιλιάρικα για να έχω όλα αυτά που λες τότε γιατί να πάρω mini αυτοκίνητο? Εσύ δλδ θα έδινες τόσα χρήματα για να λες ότι έχεις πίσω αυτόματα παράθυρα και ταμπλό που έχει ανάγλυφα γράμματα σαν σούπα μακαρονιών για παιδιά για ένα αμάξι που ακούγετε σαν diesel ενώ δεν είναι και στις στροφές γέρνει σαν πλοίο με ποιότητα…. φιατ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      insider40
    • RE: VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii

      Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

      • Αισθητικά και τα δυο είναι όμορφα. Θα έλεγα ότι το VW είναι πιο συντηρητικό (όπως πάντα) σε αντίθεση με το fiat.
      • Στο δρόμο το UP το θεωρώ καλύτερο, πιο στιβαρή κατασκευή ενώ το Panda χάνει κυρίως λόγο ύψους.
      • Σε χώρους κερδίζει με διαφορά το UP μιας και στις 4 θέσεις κάθετε κάποιος μετρίου ύψους πολύ άνετα αλλά και ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος από το Panda.
      • Στην τιμή και πολύ κερδίζει το UP μιας και η Fiat σου δίνει τα βασικά και μετά αρχίζει και σου χρεώνει ένα κάρο extra (όπως το ρυθμιζόμενο κάθισμα!!) έλεος!
      • Η κατανάλωση είναι χαμηλότερη στο UP μιας και πιστεύω ότι ο 0.9 mj πρέπει να ζοριστεί πολύ για να αποδώσει και έτσι καίει περισσότερο.
      • Η ηχομόνωση είναι καλύτερη στο UP.
      • Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ ανώτερη του UP από το Panda (αν και δεν νομίζω ότι ποτέ είχε ξεπεράσει η Fiat την VW σε ποιότητα κατασκευής, πραγματικά καμιά σχέση!

      To πρωτο ασχολιαστο, απο πισω το Up ειναι ο,τι πιο ασχημο εχει κυκλοφορησει απο την ανακαλυψη του τροχου.
      Το δευτερο εχεις δικιο θα ελεγα.
      Το τριτο νομιζω οχι.
      Το 4ο αυτο κι αν ειναι οχι... Σε πειραξε το ρυθμιζομενο καθισμα και δε σε πειραξαν τα ηλεκτρικα παραθυρα που δεν εχει το Up!
      Τωρα για την ποιοτητα κατασκευης δεν εχω να κανω καποιο σχολιο... Ισως να εχεις δικιο αφου το Up δεν εχει τιποτα μεσα, δεν μπορεις να φτιαξεις ενα τιποτα με κακη ποιοτητα οντως...

      Αν είναι να δώσω 14 με 15 χιλιάρικα για να έχω όλα αυτά που λες τότε γιατί να πάρω mini αυτοκίνητο? Εσύ δλδ θα έδινες τόσα χρήματα για να λες ότι έχεις πίσω αυτόματα παράθυρα και ταμπλό που έχει ανάγλυφα γράμματα σαν σούπα μακαρονιών για παιδιά για ένα αμάξι που ακούγετε σαν diesel ενώ δεν είναι και στις στροφές γέρνει σαν πλοίο με ποιότητα…. φιατ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      insider40
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr