-
Χαιρετώ το φόρουμ. Είμαι καινούργιος στο φορουμ και απο οσο εψαξα δεν έχει τεθεί το ανώτερο δίλημμα.
Θα ήθελα τις απόψεις σας. Μέτα από χρόνια με ένα Fiesta 1.2 ήρθε μάλλον η ώρα να αγοράσω νέο αυτοκίνητο..
Θα ήθελα να μου πείτε τις απόψεις σας για το αν εχετε καποιο απο τα δυο μοντελα, εντυπωσεις κτλ.
Επειδή κάνω περίπου 40.000χλμ τον χρόνο (κυρίως στην εθνική) για αυτο τον λόγο κοιτάζω για υγραέριο για καθαρα οικονομικής απόψεως. Δεν ενδιαφερομαι για εξειδικευμενες απαντησεις απο τεχνικής απόψεως αλλωστε δεν ειμαι και γνώστης του αντικειμενου απλα με ενδιαφερει η ανεση του, η οικονομια του στο καυσιμο και στα service κτλ... -
Χαιρετώ το φόρουμ. Είμαι καινούργιος στο φορουμ και απο οσο εψαξα δεν έχει τεθεί το ανώτερο δίλημμα.
Θα ήθελα τις απόψεις σας. Μέτα από χρόνια με ένα Fiesta 1.2 ήρθε μάλλον η ώρα να αγοράσω νέο αυτοκίνητο..
Θα ήθελα να μου πείτε τις απόψεις σας για το αν εχετε καποιο απο τα δυο μοντελα, εντυπωσεις κτλ.
Επειδή κάνω περίπου 40.000χλμ τον χρόνο (κυρίως στην εθνική) για αυτο τον λόγο κοιτάζω για υγραέριο για καθαρα οικονομικής απόψεως. Δεν ενδιαφερομαι για εξειδικευμενες απαντησεις απο τεχνικής απόψεως αλλωστε δεν ειμαι και γνώστης του αντικειμενου απλα με ενδιαφερει η ανεση του, η οικονομια του στο καυσιμο και στα service κτλ... -
Χαιρετώ το φόρουμ. Είμαι καινούργιος στο φορουμ και απο οσο εψαξα δεν έχει τεθεί το ανώτερο δίλημμα.
Θα ήθελα τις απόψεις σας. Μέτα από χρόνια με ένα Fiesta 1.2 ήρθε μάλλον η ώρα να αγοράσω νέο αυτοκίνητο..
Θα ήθελα να μου πείτε τις απόψεις σας για το αν εχετε καποιο απο τα δυο μοντελα, εντυπωσεις κτλ.
Επειδή κάνω περίπου 40.000χλμ τον χρόνο (κυρίως στην εθνική) για αυτο τον λόγο κοιτάζω για υγραέριο για καθαρα οικονομικής απόψεως. Δεν ενδιαφερομαι για εξειδικευμενες απαντησεις απο τεχνικής απόψεως αλλωστε δεν ειμαι και γνώστης του αντικειμενου απλα με ενδιαφερει η ανεση του, η οικονομια του στο καυσιμο και στα service κτλ... -
έχει ένας φίλος το auris 1.3 και είναι ΨΟΦΙΟ!πραγματικά δεν πιάνει μία.Για μέσα στην πόλη σε ισιάδια το τονίζω σε ισιάδια είναι καλό.Και εκτός πόλης πάλι σε ισιάδια.Λίγο ανηφόρα αν πιάσει ψοφάει. έχει και το σύστημα που σου λέει πότε να αλλάξεις ταχύτητα και πραγματικά αν το πιστέψεις και αλλάξεις όταν σου λέει στην ανηφόρα τότε κόπηκες! Για το astra δεν ξέρω τίποτα παρα μόνο το ότι έχει ωραίο σουλούπι.Και το auris ωραίο είναι.Από οικονομία το auris στις ανηφόρες καίει τα έντερα του!έχω κόλημα με τις ανηφόρες γιατί μου έκανε εντύπωση ο τρόπος συμπεριφοράς του.
-
Μην μπλέξεις με το υγραέριο, προτίμησε πετρέλαιο, ειδικά από τη στιγμή που θα μειωθεί η φορολόγησή του (εξίσωση με θέρμανσης).
-
Αφού κάνεις 40'000χλμ το χρόνο γιατί δεν κοιτάς κάτι σε πετρέλαιο;
-
ευχαριστω για τις απαντησεις. Δεν κοιταζω για πετρελαιο διοτι εχει διαφορα με το υγραεριο περιποθ 0,50€. Γιατι ειστε τοσο αρνητικοι με το υγραεριο? . Επισης ειπε ο nikolas παραπανω οτι το πετρελαιο κινησης θα εξισωθει με το πετρελαιο θερμανσης.. Υπαρχει τετοια σκέψη? Να περιμενω δηλαδη κανα τριμηνο ακόμη?
-
Ο χρήστης don_stefanos έγραψε:
ευχαριστω για τις απαντησεις. Δεν κοιταζω για πετρελαιο διοτι εχει διαφορα με το υγραεριο περιποθ 0,50€. Γιατι ειστε τοσο αρνητικοι με το υγραεριο? . Επισης ειπε ο nikolas παραπανω οτι το πετρελαιο κινησης θα εξισωθει με το πετρελαιο θερμανσης.. Υπαρχει τετοια σκέψη? Να περιμενω δηλαδη κανα τριμηνο ακόμη?Μπορεί να είναι ακριβότερο το ντίζελ από το αέριο 50 λεπτά,αλλά μην ξεχνάς ότι ένα ντίζελ καίει 30%-35% λιγότερο από ένα υγραεριοκίνητο ή βενζινοκίνητο .Και εγώ θα προτιμούσα ντίζελ αντί υγραέριο.Το φθινόπωρο όντως το ντίζελ θερμανσης-κίνησης θα εξισωθούν στο 1,30 με 1,40€/λίτρο και ίσως έτσι ελαχιστοποιηθεί και η νοθεία στο ντίζελ.Κατα τη γνώμη μου αφού κάνεις τόσα χιλιόμετρα πάρε ένα εκ των citroen c4 1.6 hdi attraction 110ps(έχει φοβερή έκπτωση και τιμή γύρω στα 16500€ ,υπάρχει και έκδοση 1.6 με 90ps και τιμή κάτω από 15000€) ή renault megane 1.5 dci energy(τιμή γύρω στα 17500€).Ειναι τα φθηνότερα ντίζελ μικρομεσαία,αλλά είναι πολύ αξιόλογα αυτοκίνητα,με πολύ καλούς ντίζελ + 6άρι σασμάν,ποιοτικά εσωτερικά,και την πολύ καλή γαλλική ανάρτηση με την κορυφαία άνεση που θα ευχαριστιέσαι ταξίδι.Τα αντίστοιχα auris 1.4 d4d & astra 1.3 cdti κάνουν γύρω στα 18000-19000€,αλλά είναι πολύ αδύναμα σε επιδόσεις(ιδίως το πολύ βαρύ astra με τα 1400 + κιλά ) και θα σε κουράζουν,άσε που αν τα ζορίζεις θα καίνε και παραπάνω.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
εγώ θα προτιμούσα ντίζελ αντί υγραέριο.
Κατα τη γνώμη μου αφού κάνεις τόσα χιλιόμετρα πάρε ένα εκ των citroen c4 1.6 hdi attraction 110ps(έχει φοβερή έκπτωση και τιμή γύρω στα 16500€ ,υπάρχει και έκδοση 1.6 με 90ps και τιμή κάτω από 15000€) ή renault megane 1.5 dci energy(τιμή γύρω στα 17500€).Ειναι τα φθηνότερα ντίζελ μικρομεσαία,αλλά είναι πολύ αξιόλογα αυτοκίνητα,με πολύ καλούς ντίζελ + 6άρι σασμάν,ποιοτικά εσωτερικά,και την πολύ καλή γαλλική ανάρτηση με την κορυφαία άνεση που θα ευχαριστιέσαι ταξίδι.Τα αντίστοιχα auris 1.4 d4d & astra 1.3 cdti κάνουν γύρω στα 18000-19000€,αλλά είναι πολύ αδύναμα σε επιδόσεις(ιδίως το πολύ βαρύ astra με τα 1400 + κιλά ) και θα σε κουράζουν,άσε που αν τα ζορίζεις θα καίνε και παραπάνω.Τι καλά να τα γράφει άλλως γλυτώνεις το typing
-
Μήπως να βάλουμε στο παιχνίδι και το focus 1.0 ecoboost; Με τις τιμές που ανακοινώθηκαν νομίζω παίζει ανάμεσα στα παραπάνω C4 και Megane. Συμφέρει από θέμα τεκμηρίων, αλλά έχουμε νέα τεχνολογία που δεν έχει δοκιμαστεί στο χρόνο.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
ευχαριστω για τις απαντησεις. Δεν κοιταζω για πετρελαιο διοτι εχει διαφορα με το υγραεριο περιποθ 0,50€. Γιατι ειστε τοσο αρνητικοι με το υγραεριο? . Επισης ειπε ο nikolas παραπανω οτι το πετρελαιο κινησης θα εξισωθει με το πετρελαιο θερμανσης.. Υπαρχει τετοια σκέψη? Να περιμενω δηλαδη κανα τριμηνο ακόμη?
Μπορεί να είναι ακριβότερο το ντίζελ από το αέριο 50 λεπτά,αλλά μην ξεχνάς ότι ένα ντίζελ καίει 30%-35% λιγότερο από ένα υγραεριοκίνητο ή βενζινοκίνητο .Και εγώ θα προτιμούσα ντίζελ αντί υγραέριο.Το φθινόπωρο όντως το ντίζελ θερμανσης-κίνησης θα εξισωθούν στο 1,30 με 1,40€/λίτρο και ίσως έτσι ελαχιστοποιηθεί και η νοθεία στο ντίζελ.
Μια διευκρινηση.Με σημερινες τιμες θα εχει τοσο το πετρελαιο.Μεχρι τον Οκτώβρη δεν ξερουμε ποσο θα εχει το π.κ. για να υπολογισουμε ποσο θα εχει το π.θ. .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ευχαριστω για τις απαντησεις. Δεν κοιταζω για πετρελαιο διοτι εχει διαφορα με το υγραεριο περιποθ 0,50€. Γιατι ειστε τοσο αρνητικοι με το υγραεριο? . Επισης ειπε ο nikolas παραπανω οτι το πετρελαιο κινησης θα εξισωθει με το πετρελαιο θερμανσης.. Υπαρχει τετοια σκέψη? Να περιμενω δηλαδη κανα τριμηνο ακόμη?
Μπορεί να είναι ακριβότερο το ντίζελ από το αέριο 50 λεπτά,αλλά μην ξεχνάς ότι ένα ντίζελ καίει 30%-35% λιγότερο από ένα υγραεριοκίνητο ή βενζινοκίνητο .Και εγώ θα προτιμούσα ντίζελ αντί υγραέριο.Το φθινόπωρο όντως το ντίζελ θερμανσης-κίνησης θα εξισωθούν στο 1,30 με 1,40€/λίτρο και ίσως έτσι ελαχιστοποιηθεί και η νοθεία στο ντίζελ.
Μια διευκρινηση.Με σημερινες τιμες θα εχει τοσο το πετρελαιο.Μεχρι τον Οκτώβρη δεν ξερουμε ποσο θα εχει το π.κ. για να υπολογισουμε ποσο θα εχει το π.θ. .
Δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο μιας και φαίνεται πως τα καύσιμα 'παρακολουθούν' τις τιμές το ένα του άλλου, και εδώ μιλάμε για αλλαγή στη φορολόγηση.
Αν δηλαδή αυξηθεί το πετρέλαιο προ φόρων, θα αυξηθεί αντίστοιχα και το υγραέριο. Τουλάχιστον αυτό συμβαίνει μέχρι τώρα.
Επιπλέον ένα πετρελαιοκίνητο καίει χαλαρά 40% λιγότερο από ένα αυτοκίνητο με υγραέριο, πιθανότατα να καίει ακριβώς τα μισά σε λίτρα. -
οπότε σε βάθος χρόνου ναι μεν το καύσιμο (diesel) θα είναι πιο ακριβό απο το υγραέριο αλλα σε βάθος χρόνου λόγου κατανάλωσης lt/100km θα ειναι παρόμοιο σε κόστη στην τσέπη μου.... Επειδή το ανέφερε και άλλος φίλος για την εξισωση του πετρελαιου θερμανσης με κινησης , προτεινετε να περιμένω μεχρι το Φθινόπωρο? Για καποιο λόγο τα γαλλικά αυτοκίνητα τα τρέμω λογω pegeuot ...
-
Ο χρήστης don_stefanos έγραψε:
Για καποιο λόγο τα γαλλικά αυτοκίνητα τα τρέμω λογω pegeuot ...και καλά κάνεις!αν και εγώ που είχα κινητήρα renault και μάλιστα diesel δεν είχα κανένα πρόβλημα.
-
Από τη στιγμή που κάποιος φεύγει από την βενζίνη και πηγαίνει σε πετρέλαιο ή υγραέριο το κόστος κίνησης μετριάζεται σημαντικά. Δεν νομίζω ότι έχει πλέον και πολύ σημασία ποιο από τα δύο είναι ακόμη φθηνότερο από το άλλο κάποια δεδομένη στιγμή,τα πράγματα είναι ρευστά άλλωστε.
Θα επέλεγα όμως πετρέλαιο. Μονοσήμαντη λύση, χωρίς εξωεργοστασιακές επεμβάσεις στο όχημα, χωρίς επιπλέον δέσμευση χώρου αποσκευών, χωρίς τεχνικό έλεγχο και επαναβεβαίωση εγκαταστάτου για να περάσω ΚΤΕΟ κάθε τόσο, πανεύκολο να το ξεφορτωθώ αν παραστεί τέτοια ανάγκη, χωρίς θέματα με μικροφίλτρο η θορύβους αφού θα κινούμαι μόνο εθνική. -
χωρίς τεχνικό έλεγχο και επαναβεβαίωση εγκαταστάτου για να περάσω ΚΤΕΟ κάθε τόσο, πανεύκολο να το ξεφορτωθώ αν παραστεί τέτοια ανάγκη,
Πρεπει αν το περναω το αυτοκινητο ΚΤΕΟ πιο συχνα λογω υγραερίου?
χωρίς εξωεργοστασιακές επεμβάσεις στο όχημα
Οι ίδιες οι εταιριες δεν το ''φτιαχνουν'' το αυτοκινητο να κινειται με υγραεριο?
-
α. Στον ίδιο χρόνο, αλλά με προέλεγχο της εγκατάστασης υγραερίου και επίδοση σχετικού χαρτιού γι αυτό.
β. Οι ίδιες οι αντιπροσωπείες, όχι τα ίδια τα εργοστάσια.Σε πλείστες των περιπτώσεων το αυτοκίνητο μετατρέπεται εδώ από τρίτους, όχι πάντα όμως. -
νομιζα οτι η ίδια εταιρεια πχ toyota κτλ εργοστασιακα εκαναν την μετατροπη για αυτο αλλωστε δινουν και εγγυηση πχ 6 χρονων!!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
β. Οι ίδιες οι αντιπροσωπείες, όχι τα ίδια τα εργοστάσια.Σε πλείστες των περιπτώσεων το αυτοκίνητο μετατρέπεται εδώ από τρίτους, όχι πάντα όμως.Εισαι σιγουρος γι'αυτο??
-
Η Φίατ φέρνει κάποια μοντέλα έτοιμα από έξω, και η Πεζώ το 207 (προτίθετο τουλάχιστον), ίσως παίζει και τίποτα άλλο. Οι υπόλοιποι τα μετατρέπουν εδώ, με εξωτερικό συνεργάτη.
-
Πλεον η Τογιοτα βαζει τα δικα της κιτ υγραεριου, κάτι που βρίσκω πολύ έξυπνο καθώς οχι μονο παραμένεις μέσα στην εγγύηση, αλλά και το σύστημά της συνδέεται με τον εργοστασιακό εγκέφαλο και κάθε λιγο ψεκαζει (ελάχιστη) βενζίνη προκειμένου να λιπαίνονται οι βαλβίδες, που είναι και το βασικό θέμα που έχει το υγραέριο.
Τώρα, μεταξύ diesel και lpg.. μαλλον θα επέλεγα ντιζελ. Το μονο θεμα (για 'τους ανήσυχους') ειναι πως στα 1600κεκ οι ιπποδυνάμεις κινούνται το πολύ μέχρι 130 αλογα (στο Qashqai νομιζω) ενω για παραπάνω πάμε στα διλιτρα που φορολογικά καίνε. Τωρα εχοντας οδηγησει 307 1.6 HDI με 110hp βρήκα τα άλογα μια χαρα για ταξιδάκια (ελεω αφθονης ροπής απο το ρελαντι) αλλά φυσικά δεν ανακαλύπτεις και καμμιά οδηγική νιρβάνα.
Εφοσον δε σε βλεπω 'ανησυχο', καλύτερα το ντιζελ
Auris 1.33 5D LPG vs Astra 1.4 5D